Dat is op zich niet ongunstig. Als je dat op een warme zomerdag doet dan komen daar veel te veel mensen tegelijk op af. Ook als ze niet allemaal een plek hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 16:11 schreef Gehrman het volgende:
Tegen de tijd dat de terrassen open mogen is het alweer winter.
Terrassen kunnen nog wel goed worden ingericht met de 1,5 meter. En het is buiten.quote:Op maandag 20 april 2020 16:11 schreef Gehrman het volgende:
Huisartsen in Nederland zijn veel te eigenwijs. Ze denken het altijd beter te weten. Je moet ze absoluut vertellen dat jij een vermoeden hebt over wat het kan zijn. Want dan maken ze er een missie van om je daar niet op te testen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gelukkig maar, maar het is compleet achterlijk, ze doen ook totaal geen contact tracing meer want waarom zouden we naar het WHO luisteren.....
Wat een onzinquote:Op maandag 20 april 2020 16:13 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Huisartsen in Nederland zijn veel te eigenwijs. Ze denken het altijd beter te weten. Je moet ze absoluut vertellen dat jij een vermoeden hebt over wat het kan zijn. Want dan maken ze er een missie van om je daar niet op te testen.
Klootzakken.
Scheelt wel een piek op de terrassen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:11 schreef Gehrman het volgende:
Scholen weer open dusquote:
ik kan vele voorbeelden opnoemen dat ze toch behoorlijk veel fouten maken......quote:
Nee, natuurlijk niet iedereen. Voor de meeste mensen gaat het leven gewoon door. Er wordt nog steeds omzet gemaakt, mensen krijgen nog steeds hun salarissen betaald.quote:Op maandag 20 april 2020 16:09 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dus iedereen moet gaan leven alsof ze op bijstandsniveau zitten, wat een onzin.
En ik dat ze uitstekend werk doenquote:Op maandag 20 april 2020 16:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik kan vele voorbeelden opnoemen dat ze toch behoorlijk veel fouten maken......
prima tochquote:Op maandag 20 april 2020 16:11 schreef Gehrman het volgende:
daar hebben ze voor geleerd en zijn ze huisarts voor......en niet om zeer grote "fatale" fouten te makenquote:Op maandag 20 april 2020 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
En ik dat ze uitstekend werk doen
En nu?
Weer lekker rustig thuiswerkenquote:Op maandag 20 april 2020 16:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen. Zijn al die krijsende koters overdag tenminste uit gehoorbereik.
Denk dat ze jongeren bedoelen die naar de basisschool gaan.quote:Op maandag 20 april 2020 16:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik lees de laatste paar dagen wel meer over jongeren. Maar hoop dat dat betekend onder de 30
Wat heeft iedereen in dit topic toch met sportscholen?quote:
wat ben ik fucking blij dat ik er een knoopje in heb laten leggenquote:
Maar als mensen zich eerst vol vreten en daardoor in het ziekenhuis belanden door Corona, moeten we het land wel op slot gooien.quote:Op maandag 20 april 2020 16:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet iedereen. Voor de meeste mensen gaat het leven gewoon door. Er wordt nog steeds omzet gemaakt, mensen krijgen nog steeds hun salarissen betaald.
Maar als door deze crisis je inkomen wegvalt, je geen buffer hebt om het even uit te zingen, geen andere manier weet te verzinnen om aan geld te komen, je uiteindelijk in de bijstand terecht komt en dan gaat klagen dat dit niet past bij je uitgavenpatroon... tsja, mensen hebben ook zelf verantwoordelijkheid voor hun situatie, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |