"Dan bestel ik het gewoon bij AliExpress. Want het kan dus wel voor ¤2,33!!!!"quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:00 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dit sommige hier hebben niet door als je de winstmarges vergroot in de horeca maar ook in winkels om dit soort omzetverliezen te compenseren dat je gerust alle prijzen keer 4 of 5 kan doen. Ben benieuwt hoeveel er dan gaan lopen janken dat alles te duur is.
In die bioscoop zitten mensen achter je dan alsnog in je nek te hijgen. Attractiepark 1 bezoeker per karretje?quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:47 schreef Markesh het volgende:
Gaat leuk worden straks.
Zo zitten is staan we straks bij een concert
[ afbeelding ]
Zo staan we in de rij bij een attractiepark
[ afbeelding ]
En zo zitten we in de bioscoop
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoelang bedrijven kunnen blijven bestaan met minder dan de helft inkomsten
Maak van die worden case scenario's maar de realiteit.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:52 schreef falling_away het volgende:
[..]
De soep wordt niet zo heet gegeten. Binnen nu en een paar maanden is er medicatie/vaccinatie beschikbaar en is dit niet meer van toepassing. Dit zijn worse case scenarios, waar velen nogal op lijken te geilen.
Sneue opmerking.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:52 schreef falling_away het volgende:
[..]
De soep wordt niet zo heet gegeten. Binnen nu en een paar maanden is er medicatie/vaccinatie beschikbaar en is dit niet meer van toepassing. Dit zijn worse case scenarios, waar velen nogal op lijken te geilen.
Misschien wel om en om rijen in de bioscoop. Achter iedere "volle" rij een lege rijquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:53 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
In die bioscoop zitten mensen achter je dan alsnog in je nek te hijgen. Attractiepark 1 bezoeker per karretje?
Hoe ga je controleren wie samenwoont. Dat de politie het doet is 1 ding, hoop toch niet dat je dit ook moet gaan aantonen in een bioscoop of pretpark.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:01 schreef Markesh het volgende:
[..]
Misschien wel om en om rijen in de bioscoop. Achter iedere "volle" rij een lege rij
Attractiepark misschien meerdere leden van 1 gezin en ook om en om
ik snap die opmerking wel. dit topic is een stuk rustiger sinds blijkt dat de ic capaciteit het redt en de piek geweest lijkt te zijn. die paniekzaaiers zie je nu niet meerquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:58 schreef _I het volgende:
[..]
Sneue opmerking.
Het zijn hele reeële scenario's. Zeggen dat er in een paar maanden een vaccin/medicijn is een droom. Het zou heel mooi zijn als het lukt, maar de kans is groter dat het niet zo is.
Dus tref je voorbereidingen. Het zou naïef zijn om stil te zitten tot er een vaccin is.
Ziet er prima uit wmb.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:47 schreef Markesh het volgende:
Gaat leuk worden straks.
Zo zitten is staan we straks bij een concert
[ afbeelding ]
Zo staan we in de rij bij een attractiepark
[ afbeelding ]
En zo zitten we in de bioscoop
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoelang bedrijven kunnen blijven bestaan met minder dan de helft inkomsten
Heeft het nooit gehad.quote:
Ah, maatregelen hebben effect en dus is er snel een vaccin. Got it.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:03 schreef schoonmams het volgende:
[..]
ik snap die opmerking wel. dit topic is een stuk rustiger sinds blijkt dat de ic capaciteit het redt en de piek geweest lijkt te zijn. die paniekzaaiers zie je nu niet meer
Tja, een hele groep mensen wegzetten als paniekzaaiers is net zo sneu.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:03 schreef schoonmams het volgende:
[..]
ik snap die opmerking wel. dit topic is een stuk rustiger sinds blijkt dat de ic capaciteit het redt en de piek geweest lijkt te zijn. die paniekzaaiers zie je nu niet meer
Whahaha. Zie ineens een inval in een bioscoop voor me, omdat er 2 "vreemden" naast elkaar zitten op een date.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:04 schreef Markesh het volgende:
[..]
Hoe ga je controleren wie samenwoont. Dat de politie het doet is 1 ding, hoop toch niet dat je dit ook moet gaan aantonen in een bioscoop of pretpark.
Via de app
Onzin.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:03 schreef schoonmams het volgende:
[..]
je hoeft niet mee te posten om mee te lezenquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:07 schreef Markesh het volgende:
[..]
Onzin.
Ten eerste heb ik jou hier nog nooit gezien en ten tweede zijn er nog heel veel users van het begin
Het beeld dat dit kabinet de boel wel lekker aan het besturen is aangaande COVID-19 brokkelt in rap tempo af.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
echt weer de overheid. langzaam gedoe door teveel overleggen
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:06 schreef _I het volgende:
[..]
Tja, een hele groep mensen wegzetten als paniekzaaiers is net zo sneu.
Dit is een discussieforum. En alle mensen die de eerste 100 delen in dit topic paniekzaaiers zijn genoemd, kregen gelijk.
Elke keer dat je post over de users en niet het onderwerp, zit je aan de sneue kant van het leven.
En het is rustig omdat er geen onzekerheden meer zijn. Men weet waar men aan toe is en wat er komende dagen gaat gebeuren. Niet omdat mensen hier kwamen geilen op ellende. Ziek als je zo denkt.
Blijkbaar lees je dan niet goed meequote:Op vrijdag 17 april 2020 20:08 schreef schoonmams het volgende:
[..]
je hoeft niet mee te posten om mee te lezen
Ach kom op man lees de meeste reacties hier.. de meesten geilen letterlijk op slecht nieuws, aangevoerd door die BNW'er die constant op zoek is naar het nieuwste negatieve nieuwsbericht. Als een bericht ook maar enigszins positief is wordt het hier afgeschoten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:58 schreef _I het volgende:
[..]
Sneue opmerking.
Het zijn hele reeële scenario's. Zeggen dat er in een paar maanden een vaccin/medicijn is een droom. Het zou heel mooi zijn als het lukt, maar de kans is groter dat het niet zo is.
Dus tref je voorbereidingen. Het zou naïef zijn om stil te zitten tot er een vaccin is.
Zie sowieso weinig paniekzaaiers, dus hoe je daar bij komt?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:03 schreef schoonmams het volgende:
[..]
Posten om te posten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie sowieso weinig paniekzaaiers, dus hoe je daar bij komt?
Het zou zo maar eens kunnen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:02 schreef _I het volgende:
[..]
Hoe ga je controleren wie samenwoont. Dat de politie het doet is 1 ding, hoop toch niet dat je dit ook moet gaan aantonen in een bioscoop of pretpark.
Is er nooit geweest. Achteraf te laat gereageerd en nu te langzaam met een exit strategie. Alleen luisteren naar het omt nu en niet naar andere adviseurs. Land, maatschappij en economie gaan daardoor nu naar de klote.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:08 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Het beeld dat dit kabinet de boel wel lekker aan het besturen is aangaande COVID-19 brokkelt in rap tempo af.
Dat zou je zeggen. Ik las echter diverse lofzangen over 'staatsman' Rutte in onze media.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is er nooit geweest. Achteraf te laat gereageerd en nu te langzaam met een exit strategie. Alleen luisteren naar het omt nu en niet naar andere adviseurs. Land, maatschappij en economie gaan daardoor nu naar de klote.
Had niet gehoeven zeg maar.
Moet toch iets om in de top 500 te blijven.quote:
Joh, echt?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:10 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ach kom op man lees de meeste reacties hier.. de meesten geilen letterlijk op slecht nieuws, aangevoerd door die BNW'er die constant op zoek is naar het nieuwste negatieve nieuwsbericht. Als een bericht ook maar enigszins positief is wordt het hier afgeschoten.
Waarom zou asociaal volk zich wel iets aantrekken van deze nieuwe regels? Dat deden ze voor deze situatie ook al niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zie enkel voordelen van die nieuwe indelingen eerlijk gezegdminder last van asociaal volk
Als alles twee keer zo duur wordt vind ik het toch minder hoorquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zie enkel voordelen van die nieuwe indelingen eerlijk gezegdminder last van asociaal volk
dat waren betaalde posters door de regeringquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen. Ik las echter diverse lofzangen over 'staatsman' Rutte in onze media.
Je wordt bij overtreding natuurlijk gewoon de gelegenheid uitgebonjourd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom zou asociaal volk zich wel iets aantrekken van deze nieuwe regels? Dat deden ze voor deze situatie ook al niet.
Heb ze bijna allemaal gelezen. En heb geen emoties bij wat ik lees.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:10 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ach kom op man lees de meeste reacties hier.. de meesten geilen letterlijk op slecht nieuws, aangevoerd door die BNW'er die constant op zoek is naar het nieuwste negatieve nieuwsbericht. Als een bericht ook maar enigszins positief is wordt het hier afgeschoten.
"Buiten" speelt dus maar een hele kleine rol! Goed nieuws in mijn ogen.quote:Results: Three hundred and eighteen outbreaks with three or more cases were identified,involving 1245confirmed cases in 120 prefectural cities. We divided the venues in which the outbreaks occurred into six categories: homes, transport, food,entertainment, shopping,and miscellaneous. Among the identified outbreaks, 53·8% involved three cases, 26·4% involved four cases, and only 1·6%involved ten or more cases. Home outbreaks were the dominant category(254 of 318outbreaks; 79·9%), followed by transport (108; 34·0%; note that many outbreaks involved more than one venue category). Most homeoutbreaks involved three to five cases. We identified only a single outbreak in an outdoor environment, which involved two cases. Conclusions: All identified outbreaks of three or more cases occurred in an indoor environment, which confirms that sharing indoor space is a major SARS-CoV-2 infection risk.
Link
Brrr!quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:12 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het zou zo maar eens kunnen.
Misschien gaan ze werken met een pasje..
Mijn interesse zwakt ook wat af hoor. Uiteindelijk steeds hetzelfde nieuws...quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet toch iets om in de top 500 te blijven.
NL mediaquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen. Ik las echter diverse lofzangen over 'staatsman' Rutte in onze media.
Welnee. Men staart zich blind op het staatsmanschap en negeert de keiharde cijfers, waaruit blijkt dat wij het relatief gezien bij de slechtste landen ter wereld horen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:24 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik denk dat Rutte er toch niet zo ongeschonden uit gaat komen, uit deze crisis. je ziet nu al dat hij alles op alles zet om de macht te bewaren.
Er hoeft maar 1 slimme politicus te zijn die daar op in speelt, en dan kan alles zo weer omslaan.
Je kan hem toch niet serieus nemen. Maar ik moet toch wel lachen om de partij schijt die hij heeft. Echt in alles het tegenovergestelde van Rutte.quote:
Goed verdiendquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat waren betaalde posters door de regering
En vooral voorspelbaar, dat maakt het wat minder spannend allemaal.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mijn interesse zwakt ook wat af hoor. Uiteindelijk steeds hetzelfde nieuws...
Precies dat. Als PVDA stemmer heb ik soms weleens mijn irritaties geuit over Rutte, maar wat ben ik blij dat wij zo'n iemand als (minister) president hebben in dit land.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:27 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Je kan hem toch niet serieus nemen. Maar ik moet toch wel lachen om de partij schijt die hij heeft. Echt in alles het tegenovergestelde van Rutte.
Denk dat je het tekort aan IC bedden niet kan linken aan een pandemie.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:35 schreef Jed1Gam het volgende:
Rutte (VVD) heeft natuurlijk wel de zorg uitgedund en is daarna (nog onzichtbaar), door de mand gevallen met te weinig IC bedden.
Soort Trumpje light
Wat.. Lady Gaga die over Hugo de Jonge twitterttwitter:ladygaga twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 19:55:37Thank you Netherlands & @hugodejonge for your support for a #COVID19 vaccine and to @WHO! Global citizens hope that the Netherlands will also continue to support @gavi and that other countries will follow your example and contribute to @CEPIvaccines 🙏 reageer retweet
Tsjah. Ook dat is maar net hoe je statistiek wil interpreteren. Je kan het ook zien dat het een positief punt is dat onze ouderen hier zo oud worden. Dat ze daardoor wat minder kans hebben met een virus als dit is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welnee. Men staart zich blind op het staatsmanschap en negeert de keiharde cijfers, waaruit blijkt dat wij het relatief gezien bij de slechtste landen ter wereld horen.
Slechtste landen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welnee. Men staart zich blind op het staatsmanschap en negeert de keiharde cijfers, waaruit blijkt dat wij het relatief gezien bij de slechtste landen ter wereld horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |