Praktisch ernaast ja, maar dat blijft op de fiets behoorlijk kut.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er bij jou in het centrum een milieuzone?
oud dieseltje is dan nog wel mogelijk al hebben die meestal nog veel meer kilometersquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
Niet dat ik het weet in ieder geval. Je zou het in Nijmegen wel verwachten eigenlijk.
Denk dat ik een peugeotje haal met weinig kilometers. Die heb je nog wel voor 3K.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
oud dieseltje is dan nog wel mogelijk al hebben die meestal nog veel meer kilometers
Heel toevallig weet ik dat Guusje ter Horst als Nijmeegse wethoudster dit ooit wilde invoeren, 15 jaar terug, in Nimma.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
Niet dat ik het weet in ieder geval. Je zou het in Nijmegen wel verwachten eigenlijk.
daarom goedkoopquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ik een peugeotje haal met weinig kilometers. Die heb je nog wel voor 3K.
Franse troep alleen.
De 307 is een heerlijke bak, prima vering, ruime dashboard, ook niet duurquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ik een peugeotje haal met weinig kilometers. Die heb je nog wel voor 3K.
Franse troep alleen.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
We hebben een tussenthread gehad.
picsquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
Pakketje dat gisteren niet bezorgd "kon worden" opgehaald
@:caland @:maxi-mus @:tjacka @:onlogisch @:scrummie2.1 @:lenny_leonard
Zag iemand lopen met een mondkapje. Ook nog een Aziaat.
Dit ter info.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
Nog twee uurtjes. Ik twijfel of ik aan het bier ga vanavond.
Ik heb een Leffe Tripel koud liggen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
Nog twee uurtjes. Ik twijfel of ik aan het bier ga vanavond.
Ook met dit pakketje veel plezier!quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
Pakketje dat gisteren niet bezorgd "kon worden" opgehaald
@:caland @:maxi-mus @:tjacka @:onlogisch @:scrummie2.1 @:lenny_leonard
Zag iemand lopen met een mondkapje. Ook nog een Aziaat.
Dit ter info.
Ik ben daar nooit mee gepaktquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik lees in de Wikilemma van Guusje ter Horst dat ze als burgemeester van Nijmegen met drank achter het stuur is aangehouden.
Iets zegt mij dat Caland in zijn nieuwe Trabant dat ook gaat overkomen aldaar.
https://autobroers.nl/peu(...)-5-deurs-nette-auto/quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De 307 is een heerlijke bak, prima vering, ruime dashboard, ook niet duur
Bedankt maat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook met dit pakketje veel plezier!
Ik ben ooit wakker geworden in een bushokje. En dat was het wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit mee gepaktVoordeel van alle binnendoorweggetjes kennen.
Wel ooit een keer de volgende dag wakker geworden, dacht kut ik moet mijn auto nog bij de voetbal ophalen. Keek ik naar buiten stond hij deels in de struiken.
Tot zover dit stoere verhaal, mede mogelijk gemaakt door @:picommp
Ik twee keer op de woutenkiet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben ooit wakker geworden in een bushokje. En dat was het wel eigenlijk.
Kleur alleen...quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
https://autobroers.nl/peu(...)-5-deurs-nette-auto/
Had toevallig deze al gebookmarkt. Wellicht morgen even meenemen in het rondje langs louche autodealers.
@PicoMMP we roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die met alcohol op rijden behoren wat mij betreft tot het laagste allooi wat de samenleving heeft voortgebracht.
Dan zou ik nooit naar de Balkan gaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die met alcohol op rijden behoren wat mij betreft tot het laagste allooi wat de samenleving heeft voortgebracht.
Vind hem nog best duur, ik had 1 voor 2.1K destijds, ook 2e eigenaar en die was goud(wel 3 deurs)quote:
Curacaogenot. Gewoon met alarmlichten aan en deels in de berm. Dan mag hetquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zou ik nooit naar de Balkan gaan
@:pumpalov
Wat is er?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:19 schreef 3rr0r het volgende:
Willem II vs FC Utrecht
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard
Dat trekt mij ook totaal niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is niet duur voor goud.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind hem nog best duur, ik had 1 voor 2.1K destijds, ook 2e eigenaar en die was goud(wel 3 deurs)
zou wel checken of de grote dingen al zijn vervangen, wat rond die km stand meestal moetquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind hem nog best duur, ik had 1 voor 2.1K destijds, ook 2e eigenaar en die was goud(wel 3 deurs)
Zonde hoor. Dan mis je een prachtig land als Albani.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oostblokgenotquote:
Lekker goedkoop hoeren en snoeren zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Oostblokgenot
Al is Bulgarije niet ekt oostblok. Kutzigeuners.
Taxichauffeur rijdt 120 over de keiwegen langs de dorpen, half dronkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Curacaogenot. Gewoon met alarmlichten aan en deels in de berm. Dan mag het
Je moet echt je 2Ksmoel houdenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zonde hoor. Dan mis je een prachtig land als Albani.
Deels.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker goedkoop hoeren en snoeren zeker.
Speelde Feyenoord daar?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:39 schreef Caland het volgende:
En bijvoorbeeld een Tbilisi is echt een prachtige stad.
Ja, maar toen ben ik er helaas niet geweest. Paar jaar geleden.quote:
Ik geloof je.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Deels.
Ik vind het ook oprecht wel tof die kant op, lekker oude meuk bij voorkeur sovjetstijl. Opvallend vriendelijk volk als je een beetje je best doet om door de taalbarriere heen te lullen, goedkoop, niet supertoeristisch.
Ben een beetje bang dat mijn jaarlijkse winterweekendje naar Lviv in het water valt door deze ongein.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je van zuipen houdt is het wel aan te raden, bier is goedkoper dan water
Ik ga eigenlijk alleen nog maar met mijn vriendin op vakantie dus dan zuip ik niet zoveel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Godenland.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kut Corona, allemaal de schuld van Rutte ditquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een beetje bang dat mijn jaarlijkse winterweekendje naar Lviv in het water valt door deze ongein.
Ja dat is lastig dan, beter dumpen maatquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen nog maar met mijn vriendin op vakantie dus dan zuip ik niet zoveel.
Dat komt nog wel danquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen nog maar met mijn vriendin op vakantie dus dan zuip ik niet zoveel.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat is lastig dan, beter dumpen maat
waar is dat?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:52 schreef Doublepain het volgende:
VIP met fles en al voor 40euro en voor je alleen maar wijven want verhouding is bijna 7/3 zowat
Boh boh
Niet gekliktquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
https://www.nieuwamsterdam.nl/boek/Op-zoek-naar-Karadzic-T39.html
Hooodeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 17 april 2020 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet die vieze dikke hoerenvingers een aan het werk.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Belgische viroloog Marc Van Ranst: ’Misschien voetballen met mondkapjes een idee’
(lol)
@Belgquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Belgische viroloog Marc Van Ranst: ’Misschien voetballen met mondkapjes een idee’
(lol)
En met de onderbroek aan douchen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
(lol)
Neem een pilsje erbij.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:24 schreef GGMM het volgende:
Stoel succesvol in elkaar gezet.
OH GOD WAT IK ZIT IK NU HEERLIJK ZEG
Pakketje bij het afleverpunt opgehaald, toetsenbord en muis aangesloten, stoel in elkaar gezet.
Ik vind dat het tijd is voor weekend!
Geniet er van GGMM.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:24 schreef GGMM het volgende:
Pakketje bij het afleverpunt opgehaald, toetsenbord en muis aangesloten, stoel in elkaar gezet.
Komt door de goeie ouwe bouncer die grote groepen vrouwen toelaat, en de dorpelingen eruit kanjertquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hoe komt het dat daar zo'n goede verhouding vrouwen - man is dan bij het uitgaan?
Nu krijg je minder last van onderrug na al die notes en bans uitdelen de hele dag doorquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:24 schreef GGMM het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga komende week 25 boeken bestellen.
Zal jullie er verder niet mee lastig vallen.
Pics?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:24 schreef GGMM het volgende:
Dit roept een aantal vragen op maar ik val je er verder niet mee lastig.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hella Haasse?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Alleen op vakantie, de boeken die in de Expedit staan lees ik ook, een deel van de bestelling krijg ik pas de na de zomer in handen.quote:
Heb anders iets wat je een vermogen kan schelenquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alleen op vakantie, de boeken die in de Expedit staan lees ik ook, een deel van de bestelling krijg ik pas de na de zomer in handen.
@:Doublepain, @:JanCees, @:maxi-mus
Alleen proleten eten hun broodjes kroket met maynaise.quote:
Een kortingsbon op je moeder?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb anders iets wat je een vermogen kan schelen
maynaisequote:Op vrijdag 17 april 2020 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen proleten eten hun broodjes kroket met maynaise.
Ik vind het niet leuk dat je dit soort onwaarheden over @:maxi-mus verspreidt.
Ik heb geen idee wat maynaise is eigenlijk maar ik doe er graag mayo op.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een boek moet je gewoon in je klauwen hebben, alleen op vakantie is een ebook gelegitimeerd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb anders iets wat je een vermogen kan schelen
SMERIG VARKEN!!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat maynaise is eigenlijk maar ik doe er graag mayo op.
Eens, zelfs op vakantie lees ik geen ebooks.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een boek moet je gewoon in je klauwen hebben, alleen op vakantie is een ebook gelegitimeerd.
OK boomerquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een boek moet je gewoon in je klauwen hebben, alleen op vakantie is een ebook gelegitimeerd.
Het heet mayonaise. Zijn die dikke worstvingers gevoelloos na al dat gigantisch zware werk van een bureaustoel?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee,m ik heb een nieuw toetsenbord, dat is even wennen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het heet mayonaise. Zijn die dikke worstvingers gevoelloos na al dat gigantisch zware werk van een bureaustoel?
Draadloos?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee,m ik heb een nieuw toetsenbord, dat is even wennen.
Wel met mooie kleurtjes?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik ben geen proleet.
Heb je een nieuw woordje geleerd, Niek?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bedrading is voor de elite, maar draadloos is soms gelegitimeerd.
Jazeker.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je een nieuw woordje geleerd, Niek?
Kokend.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jazeker.
Nichtenkit.
Schijn jij uit te gaan in het weekend, maar weet het niet zeker.
Je had een weergaloze TT en OP de vorige keer, maar user Niek (die op dit moment ziedend is) heeft dat nu weer verkloot.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je had een weergaloze TT en OP de vorige keer, maar user Niek (die op dit moment ziedend is) heeft dat nu weer verkloot.
Befbekje is een rare user.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je had een weergaloze TT en OP de vorige keer, maar user Niek (die op dit moment ziedend is) heeft dat nu weer verkloot.
Oei, hier sla je de plank mis.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Buitendam gaat nu geforceerd reageren.
makker doe je mayo of mosterd op je kroketje?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je een nieuw woordje geleerd, Niek?
waarom zou je daar mayo bij doen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
makker doe je mayo of mosterd op je kroketje?
Mosterd he.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
makker doe je mayo of mosterd op je kroketje?
quote:
Dat zijn geen mensen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die voor mayo kiezen?
ga wegquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:29 schreef Leonos het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=8xggm6WMaFY
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:29 schreef Leonos het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=8xggm6WMaFY
Beide zeer goede films.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:42 schreef Coco. het volgende:
Ik ga dit weekend twee films kijken:
The Gentlemen
Once upon a time in Hollywood
Je moederquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide zeer goede films.
Als je geen proleet bent tenminste (@:caland)
Vijf uur van je leven vergooien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:42 schreef Coco. het volgende:
The Gentlemen
Ik ga deze films kijken dit weekend:quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:42 schreef Coco. het volgende:
The Gentlemen
Wow mijn biografiequote:Op vrijdag 17 april 2020 18:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga deze films kijken dit weekend:
The Invisible Manquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga deze films kijken dit weekend:
Die heb ik gezien.quote:
(lol)quote:Vitali Klitsjko benadrukte vandaag dat de rook niet giftig is. ,,Er is alleen rook in Kiev, geen radioactiviteit.” Wel is de luchtkwaliteit in de Oekranse hoofdstad vandaag het slechtst van de hele wereld, stelt het Zwitserse IQAir dat de luchtkwaliteit wereldwijd monitort. ,,Deze rook kan hoofdpijn veroorzaken, hoest, ademhalingsproblemen, oogirritatie, gerriteerde neusslijmvliezen en allergien”, zegt de overheid.
ja ze kunnen oprotten ze zeiden hetzelfde tijdens chernobyl dat alles onder controle wasquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
(lol)
https://www.ad.nl/buitenl(...)reikt-kiev~ab0e4976/
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
(lol)
https://www.ad.nl/buitenl(...)reikt-kiev~ab0e4976/
Erg goede review. Ik ga hem op basis van deze review niet kijken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik gezien.
Verrassend aardig, voor een film met zo'n stom plot.
Ik geef hem een 7.
@:lenny_leonard check deze movie-review
Dat is een kinderfilm.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb deze week A call from the wild gezien. Hierbij een review voor mijn goede vriend @:ggmm
6,5/10
Ik raad deze film NIET aan.
Goede reviewquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb deze week A call from the wild gezien. Hierbij een review voor mijn goede vriend @:ggmm
6,5/10
CGI hont.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
6,5/10
Je moet je bek houden, klootzak.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja ze kunnen oprotten ze zeiden hetzelfde tijdens chernobyl dat alles onder controle was
Je moet je bek houden, klootzak.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja ze kunnen oprotten ze zeiden hetzelfde tijdens chernobyl dat alles onder controle was
Ik haal er even een expert bij: @Poepz0rquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt mee. Maar wat boeit dat? Kinderfilms kunnen ook erg leuk zijn.
Niet gezien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet. Was hem net niet.
Maar wel lief hondje, ja toch?
VERTEL ONS ALLES.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dank. Ben nog wat visstickjes aan't bakken. Had cht te weinig gegeten
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij: @:poepz0r
Iglo vissticks?quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Weinig gegeten, dus dan nog maar even de pan op het vuur
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Weinig gegeten, dus dan nog maar even de pan op het vuur
Prima filmpje 6.5/10quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij: @:poepz0r
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je verder nog aanraders?
[ afbeelding ]
Ja, leuke film. Ik vond vooral de hele sfeer en hoe die neergezet wordt erg mooi gedaan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jongens. Taxi Driver. Robert De Niro. Zeg het maar? Persoonlijk erg van genoten.
Alleen laatste zin gelezen. Dat was voor mij voldoende.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuke film. Ik vond vooral de hele sfeer en hoe die neergezet wordt erg mooi gedaan.
Ik geef deze film een 8,5
Toevallig maat!quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:12 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport trouwens.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje
Maar laat ik jou dan wat anders vragen: Let op he: Denk jij dat hij dood is gegaan op het einde. Dus dat dat laatste stukje na de schietpartij een soort dream sequence was? Ik verkeer namelijk wel in die veronderstelling.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuke film. Ik vond vooral de hele sfeer en hoe die neergezet wordt erg mooi gedaan.
Ik geef deze film een 8,5
Porno?quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb trouwens laatst nog een film gezien. Omdat we het over films hebben zal ik een review plaatsen.
Film: Vivarium
Kutfilm
3/10
@:ggmm check deze review. Hopelijk heb je de tijd om het stuk te lezen.
Vond dat echt een kutfilm volgens mij op de 1 of andere manierquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jongens. Taxi Driver. Robert De Niro. Zeg het maar? Persoonlijk erg van genoten.
Excuus.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen laatste zin gelezen. Dat was voor mij voldoende.
Tip voor je volgende review: maak het niet te uitgebreid.
Ja, dat denk ik wel. Die gast was gekker dan gek dat hij dat opeens daarna weer in zijn taxi ziet en mensen hem als held zien lijkt me sterk. Volgens mij boeit het niemand iets.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Maar laat ik jou dan wat anders vragen: Let op he: Denk jij dat hij dood is gegaan op het einde. Dus dat dat laatste stukje na de schietpartij een soort dream sequence was? Ik verkeer namelijk wel in die veronderstelling.
Leuke reviewquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb trouwens laatst nog een film gezien. Omdat we het over films hebben zal ik een review plaatsen.
Film: Vivarium
Kutfilm
3/10
@:ggmm check deze review. Hopelijk heb je de tijd om het stuk te lezen.
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:GGMM
Rockte jij deze ook een jaartje of 13/15 geleden?
wtf neequote:Op vrijdag 17 april 2020 21:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet.
Jij moet Extince en Opgezwolle gedraaid en gelikt hebben.
brainpowerquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet.
Jij moet Extince en Opgezwolle gedraaid en gelikt hebben.
quote:
Bedankt. En fijn dat ik je voor een GROTE fout heb behoed.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke reviewErg vlot geschreven!
Ik wilde deze film net gaan kijken, maar nu gaat dat dus niet meer gebeuren!
Ja kon er wel mee door somsquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Door Merg en Brain en Even Stil gewoon goeie albums hoor
Dit is echt heel toevallig, die ga ik na lange twijfel toevallig echt nu kijken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. En fijn dat ik je voor een GROTE fout heb behoed.
Ik ga denk ik de komende week knives out kijken. Ken je die? Zo ja: graag review. Zo nee: wacht even mijn review af.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is echt heel toevallig, die ga ik na lange twijfel toevallig echt nu kijken.
Voor mij precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:06 schreef GGMM het volgende:
De reden dat ik zo twijfelde is de bijzonder flauwe humor in de trailer waar ik nog niet om kon glimlachen.
Maar ja, 8 op IMDB dus ben toch benieuwd.`
quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja kon er wel mee door soms
Er was echter zoveel goeds uit de US of A dat er geen tijd voor overbleef
Hopelijk is het smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een boterham met kipfilet, nu.
quote:
Gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gewoon supermarktshit, G.
Google eens tokennigger, gewoon om eens te lezen hoe en wat.
milka is geen chocolade manquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:17 schreef KingRoland het volgende:
ik drink nu thee met een chocoladereep (milka)
Toy Story 4 natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je verder nog aanraders?
[ afbeelding ]
Alweer gesloten door een of andere machtswellusteling.quote:
Bovenste en onderste zin gelezen. Uitstekende review. Kan me niet voorstellen dat het middenstuk veel toevoegt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:27 schreef GGMM het volgende:
Knives Out gezien.
Leuke filmde "humor" in de trailer is ook de enige "humor" in de film. Ik was bang dat het een flauwe aidscomedy zou zijn, maar dit is niet waar. Het is een cluedo-achtige film die goed in elkaar zit.
Ik had wel 2 plottwists uitgevogeld voordat ze onthuld werden, maar dat mocht de pret niet drukken(de enige reden dat ik dit typ is om mezelf een schouderklopje te geven.)
Cijfer: 8.
@:lenny_leonard check deze review. (je mag alleen de bovenste en onderste zin lezen als je wil)
Goede reviewquote:Op zaterdag 18 april 2020 01:27 schreef GGMM het volgende:
Knives Out gezien.
Leuke filmde "humor" in de trailer is ook de enige "humor" in de film. Ik was bang dat het een flauwe aidscomedy zou zijn, maar dit is niet waar. Het is een cluedo-achtige film die goed in elkaar zit.
Ik had wel 2 plottwists uitgevogeld voordat ze onthuld werden, maar dat mocht de pret niet drukken(de enige reden dat ik dit typ is om mezelf een schouderklopje te geven.)
Cijfer: 8.
@:lenny_leonard check deze review. (je mag alleen de bovenste en onderste zin lezen als je wil)
Wat voor iets? Pics?quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:22 schreef Caland het volgende:
Ik ga vanmiddag (hoogstwaarschijnlijk) een auto kopen jongons.
Veel plezier Caland.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:22 schreef Caland het volgende:
Ik ga vanmiddag (hoogstwaarschijnlijk) een auto kopen jongons.
Wat garages af en even langs iemand voor een opel corsa D uit 2008. Als die laatste een beetje okay rijdt wordt dat het wel denk ik. Weinig gelopen en dat vrouwtje kwam wel betrouwbaar over aan de lijn.quote:
Er gaat iets mis met je link.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat garages af en even langs iemand voor een opel corsa D uit 2008. Als die laatste een beetje okay rijdt wordt dat het wel denk ik. Weinig gelopen en dat vrouwtje kwam wel betrouwbaar over aan de lijn.
Ik heb er de ballen verstand niet van dus een maatje van mij die monteur is gaat mee.
Oh. Deze dan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er gaat iets mis met je link.
Qua wagen niks mis mee. Ik vind ze alleen niet zo fijn zitten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Deze dan.
En nog 2-3 andere ragbakken op het oog.
Ja daarom vind ik het ook lastig in deze prijscategorie, ben toch bijna 1.95quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Qua wagen niks mis mee. Ik vind ze alleen niet zo fijn zitten.
Maar ik ben dan ook een gevoelige jongen.
Bolle bigquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet nu een stroopwafel.
Ik zeg het merk niet. @:ggmm
Pff ben echt coronamoequote:Op zaterdag 18 april 2020 10:41 schreef Caland het volgende:
Bedacht me gisteren dat dit het finaleweekendje was. Boottochtje en hotel waren al geregeld.
Rip.
daar had ik ook wel zin in jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:41 schreef Caland het volgende:
Bedacht me gisteren dat dit het finaleweekendje was. Boottochtje en hotel waren al geregeld.
Rip.
Die van mij ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:55 schreef JanCees het volgende:
5 nieuwe COR notes uit
@:zipportal
573 nu @:doublepain
Die heb ik ook lolquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van mij ook
Mag het weer proberen in COR, op voorwaarde dat hij zich voorbeeldig gedraagt.
10-04-2020 @ 13:48
De vraag is wat je straks met al dat geld moet doen wat je overhoudt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:41 schreef Caland het volgende:
Rip.
Steek maar een zendmast in de fik. #voorbeeldigquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:59 schreef JanCees het volgende:
Mag het weer proberen in COR, op voorwaarde dat hij zich voorbeeldig gedraagt. Bij een volgende keer permanent weg uit COR.
10-04-2020 @ 14:02
origineel weer ren
Appartement laten schilderen, boodschappenauto kopen. Dat is het vooralsnog welquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
De vraag is wat je straks met al dat geld moet doen wat je overhoudt.
Hier zullen de vierdaagsefeesten ook niet doorgaanquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:21 schreef JanCees het volgende:
plus kermissen die niet doorgaan plus weekend weg dat niet doorgaat
volgend jaar 2x zoveel uitgeven waarschijnlijk ipv verstandig zijn en geld sparenquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier zullen de vierdaagsefeesten ook niet doorgaan
7 dagen lang van god los
Geen compensatiedrang voor alle gemiste feestjes en vakanties?quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Appartement laten schilderen, boodschappenauto kopen. Dat is het vooralsnog wel
Meh, gaan dan maar weekje centerparks in die week als dat het toelaat met de vriendengroep en doe opzich in het weekend nog genoeg.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen compensatiedrang voor alle gemiste feestjes en vakanties?
Wil eigenlijk wel 6 weken weg volgend jaar, ben alleen bang dat het A mokerduur gaat worden want iedereen wil weg en dat er nog steeds een shitload aan beperkingen zullen zijn.
Heb gewoon gelijk. Al die doemdenkers die een crash voorspelden kunnen m'n reet likken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:44 schreef Wereldgozer het volgende:
COR / Koop jij nog een huis? #4 waar we wachten op de klap
User @:elan heeft het wel uitgevonden in dit topic zeg.
Ok nostradamusquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb gewoon gelijk. Al die doemdenkers die een crash voorspelden kunnen m'n reet likken.
Ik ben het met je eens, de toekomst ziet er rooskleurig uit. Zeker op het gebied van vastgoed en (tijdelijke) verhuur! Er is ook meer zekerheid dan ooit op het gebied van hypotheekaanvragen en de daarbij horende baanzekerheid.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb gewoon gelijk. Al die doemdenkers die een crash voorspelden kunnen m'n reet likken.
Oh ja jij voorspelde dat mensen nu massaal hun Airbnb-appartementjes in de verkoop zouden doen vanwege dat boomer-griepje.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, de toekomst ziet er rooskleurig uit. Zeker op het gebied van vastgoed en (tijdelijke) verhuur! Er is ook meer zekerheid dan ooit op het gebied van hypotheekaanvragen en de daarbij horende baanzekerheid.
Je zegt net zelf dat er waarschijnlijk nogal wat beperkingen worden opgelegd straks aan het reizen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja jij voorspelde dat mensen nu massaal hun Airbnb-appartementjes in de verkoop zouden doen vanwege dat boomer-griepje.
Typischgod
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen compensatiedrang voor alle gemiste feestjes en vakanties?
Wil eigenlijk wel 6 weken weg volgend jaar, ben alleen bang dat het A mokerduur gaat worden want iedereen wil weg en dat er nog steeds een shitload aan beperkingen zullen zijn.
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat er waarschijnlijk nogal wat beperkingen worden opgelegd straks aan het reizen.
Dus kies maar en leg het even goed uit, denk je nou dat Airbnb'ers hier amper last van gaan hebben f dat er beperkingen komen/blijven voor reizen?
Ik hoor het graag. In het vervolg kun je mij altijd dm'en om eerst je gedachtes eens goed uit te schrijven voordat je jezelf in het openbaar zo voor lul zet en jezelf tegenspreekt.
[..]
Die discussie loopt al in het desbetreffende topic idioot.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:07 schreef GGMM het volgende:
Elan kan zich beter bezighouden met Braddie-video's
Inhoudelijk discussiren is net wat te hoog gegrepen.
Duequote:Op zaterdag 18 april 2020 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Due discussie loopt al in het desbetreffende topic idioot.
1.93 of 1.94 is niet cool genoeg?quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik het ook lastig in deze prijscategorie, ben toch bijna 1.95
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |