Praktisch ernaast ja, maar dat blijft op de fiets behoorlijk kut.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er bij jou in het centrum een milieuzone?
oud dieseltje is dan nog wel mogelijk al hebben die meestal nog veel meer kilometersquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
Niet dat ik het weet in ieder geval. Je zou het in Nijmegen wel verwachten eigenlijk.
Denk dat ik een peugeotje haal met weinig kilometers. Die heb je nog wel voor 3K.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
oud dieseltje is dan nog wel mogelijk al hebben die meestal nog veel meer kilometers
Heel toevallig weet ik dat Guusje ter Horst als Nijmeegse wethoudster dit ooit wilde invoeren, 15 jaar terug, in Nimma.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
Niet dat ik het weet in ieder geval. Je zou het in Nijmegen wel verwachten eigenlijk.
daarom goedkoopquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ik een peugeotje haal met weinig kilometers. Die heb je nog wel voor 3K.
Franse troep alleen.
De 307 is een heerlijke bak, prima vering, ruime dashboard, ook niet duurquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ik een peugeotje haal met weinig kilometers. Die heb je nog wel voor 3K.
Franse troep alleen.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
We hebben een tussenthread gehad.
picsquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
Pakketje dat gisteren niet bezorgd "kon worden" opgehaald
@:caland @:maxi-mus @:tjacka @:onlogisch @:scrummie2.1 @:lenny_leonard
Zag iemand lopen met een mondkapje. Ook nog een Aziaat.
Dit ter info.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
Nog twee uurtjes. Ik twijfel of ik aan het bier ga vanavond.
Ik heb een Leffe Tripel koud liggen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
Nog twee uurtjes. Ik twijfel of ik aan het bier ga vanavond.
Ook met dit pakketje veel plezier!quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
Pakketje dat gisteren niet bezorgd "kon worden" opgehaald
@:caland @:maxi-mus @:tjacka @:onlogisch @:scrummie2.1 @:lenny_leonard
Zag iemand lopen met een mondkapje. Ook nog een Aziaat.
Dit ter info.
Ik ben daar nooit mee gepaktquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik lees in de Wikilemma van Guusje ter Horst dat ze als burgemeester van Nijmegen met drank achter het stuur is aangehouden.
Iets zegt mij dat Caland in zijn nieuwe Trabant dat ook gaat overkomen aldaar.
https://autobroers.nl/peu(...)-5-deurs-nette-auto/quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De 307 is een heerlijke bak, prima vering, ruime dashboard, ook niet duur
Bedankt maat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook met dit pakketje veel plezier!
Ik ben ooit wakker geworden in een bushokje. En dat was het wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit mee gepaktVoordeel van alle binnendoorweggetjes kennen.
Wel ooit een keer de volgende dag wakker geworden, dacht kut ik moet mijn auto nog bij de voetbal ophalen. Keek ik naar buiten stond hij deels in de struiken.
Tot zover dit stoere verhaal, mede mogelijk gemaakt door @:picommp
Ik twee keer op de woutenkiet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben ooit wakker geworden in een bushokje. En dat was het wel eigenlijk.
Kleur alleen...quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
https://autobroers.nl/peu(...)-5-deurs-nette-auto/
Had toevallig deze al gebookmarkt. Wellicht morgen even meenemen in het rondje langs louche autodealers.
@PicoMMP we roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die met alcohol op rijden behoren wat mij betreft tot het laagste allooi wat de samenleving heeft voortgebracht.
Dan zou ik nooit naar de Balkan gaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die met alcohol op rijden behoren wat mij betreft tot het laagste allooi wat de samenleving heeft voortgebracht.
Vind hem nog best duur, ik had 1 voor 2.1K destijds, ook 2e eigenaar en die was goud(wel 3 deurs)quote:
Curacaogenot. Gewoon met alarmlichten aan en deels in de berm. Dan mag hetquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zou ik nooit naar de Balkan gaan
@:pumpalov
Wat is er?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:19 schreef 3rr0r het volgende:
Willem II vs FC Utrecht
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard
Dat trekt mij ook totaal niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is niet duur voor goud.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind hem nog best duur, ik had 1 voor 2.1K destijds, ook 2e eigenaar en die was goud(wel 3 deurs)
zou wel checken of de grote dingen al zijn vervangen, wat rond die km stand meestal moetquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind hem nog best duur, ik had 1 voor 2.1K destijds, ook 2e eigenaar en die was goud(wel 3 deurs)
Zonde hoor. Dan mis je een prachtig land als Albanië.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oostblokgenotquote:
Lekker goedkoop hoeren en snoeren zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Oostblokgenot
Al is Bulgarije niet ekt oostblok. Kutzigeuners.
Taxichauffeur rijdt 120 over de keiwegen langs de dorpen, half dronkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Curacaogenot. Gewoon met alarmlichten aan en deels in de berm. Dan mag het
Je moet echt je 2Ksmoel houdenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zonde hoor. Dan mis je een prachtig land als Albanië.
Deels.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker goedkoop hoeren en snoeren zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |