Laten we het hopen. Zo ken ik hem niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Heel vervelend voor hem dit ja. Hij gaat zo wel weer los.
Door de pulpbreinen die zijn aanhang vormen, wordt dit uitgelegd als een 'nobele geste' van de Leider.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:15 schreef DonDruiper het volgende:
Trump nieuw guidelines zijn dat de gouveneurs zelf mogen bepalen wanneer en hoe hun staten weer open gaan.
Daar heeft hij echt geen fuck over te zeggen.
Wat een maf
Nou ja, we all work together, de gouverneurs hebben hem de middelvinger gegeven en nu doet hij alsof het zijn idee was dat hun en niet hij beslissen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:25 schreef Salina het volgende:
Wow, we all work together.
Wat een speech is dit.![]()
![]()
Dalijk gaat ie iedereen nog kussen man. Wat een hippie love.
Monddood gemaakt. Zit er nog wel bij.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:30 schreef Vallon het volgende:
Waar is Fauci eigenlijk... die heb ik al ene paar dagen niet gezien..... ?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:30 schreef Vallon het volgende:
Waar is Fauci eigenlijk... die heb ik al een paar dagen niet gezien..... ?
Die zijn niet belangrijk. Als de beurs maar hoog staat, evenals de olieprijs, en als z’n miljonairsvriendjes nog maar een greep in de kas kunnen doen. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:30 schreef DonDruiper het volgende:
Niet een woord over de 22 miljoen werklozen.
You've made my dayquote:
Heel realistisch deze man.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
You've made my day![]()
![]()
Maar daar is hij dan toch
Dat laatste lukt vrij aardig, de eerste twee...not so much.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Die zijn niet belangrijk. Als de beurs maar hoog staat, evenals de olieprijs, en als z’n miljonairsvriendjes nog maar een greep in de kas kunnen doen. Dan is het goed.
De pool reporters roteren omdat er maar 15 aanwezig mogen zijn dus ja, dat is toeval. En de rotatie word niet door het WH geregeld maar door de pool reporters onderling.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:48 schreef Salina het volgende:
Fauci is een kwieke geest, en een goede prater.
BTW, zie het journaille: één vrouw maar. Toeval (na 3 dagen terug)?!
Is toeval. Ze hebben nu vanwege corona een roulatiesysteem. Soms zijn er best veel vrouwenquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:48 schreef Salina het volgende:
Fauci is een kwieke geest, en een goede prater.
BTW, zie het journaille: één vrouw maar. Toeval (na 3 dagen terug)?!![]()
Ah, dank voor de opheldering.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De pool reporters roteren omdat er maar 15 aanwezig mogen zijn dus ja, dat is toeval. En de rotatie word niet door het WH geregeld maar door de pool reporters onderling.
Daar was nog een relletje over omdat zo'n leeghoofdig popje van OAN twee keer onuitgenodigd aanwezig was vermoedelijk op uitnodiging van het Witte Huis en ze mocht natuurlijk sturende vragen stellen aan POTUS.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De pool reporters roteren omdat er maar 15 aanwezig mogen zijn dus ja, dat is toeval. En de rotatie word niet door het WH geregeld maar door de pool reporters onderling.
Hij moet wel, de realiteit accepteren is een beetje lastig nu, 22 miljoen werkelozen in 4 weken is wel erg lastig om te erkennen als je Trump bent.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:50 schreef DonDruiper het volgende:
Trump leeft veel te veel vooruit op de zaken.
Soms zie je bv. ook "pool report: trump moves to xx" en dat is in feite die communicatie, maar dan gepubliceerd.quote:
Ride The Flattened Hill ..... je kan er op tegen zijn met hoe hij het doet. Je kunt ook niet een land laten gijzelen door een virus en dat ze straks weer in een volgeladen football-stadion zitten; vind ik nog wel wat onwerkelijk. Het hosanna over het vaccin lijkt trouwens wel weggezakt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:52 schreef DonDruiper het volgende:
Trump stimuleert mensen min of meer om naar buiten te gaan.
Hij wil natuurlijk zo snel mogelijk weer naar normaal, maar dat is 100% niet haalbaar.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij moet wel, de realiteit accepteren is een beetje lastig nu, 22 miljoen werkelozen in 4 weken is wel erg lastig om te erkennen als je Trump bent.
Ohh geen CNN vandaag.quote:Op vrijdag 17 april 2020 01:03 schreef Salina het volgende:
Even gegoogeld op Pool Report.
In-Town Pool
Wires: AP, Reuters, Bloomberg
Wire Photos: AP, Reuters, AFP, NYT
TV Corr & Crew: FOX
Print: NY Times
Radio: WW1
Deze zijn vandaag dan aanwezig blijkbaar. Ik vind het al zo braafjes vanavond.![]()
Ik zie de rest morgen straks wel. Eerst even slapen en vroeg weer op voor another day at the home office.
Weinig flattened in de VS, hoogste aantal doden, ruim 4500 en dat is bijna een verdubbeling, op een dag was vandaag. En dat gaat nog verder omhoog nu het flink begint door te dringen in het midwesten en het zuiden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ride The Flattened Hill ..... je kan er op tegen zijn met hoe hij het doet. Je kunt ook niet een land laten gijzelen door een virus en dat ze straks weer in een volgeladen football-stadion zitten; vind ik nog wel wat onwerkelijk. Het hosanna over het vaccin lijkt trouwens wel weggezakt.
twitter:MMineiro_CNS twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 00:22:57BREAKING: Roger Stone's motion for new trial denied.
Judge Amy Berman Jackson orders that Stone, released from the media gag order, surrender to serve his prison term when notified by the probation office. @CourthouseNews https://t.co/9OcqcqXDRI reageer retweet
twitter:RonaldKlain twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 00:17:40This isn't a plan. It's barely a powerpoint.
-- No provision to ramp up testing
-- No standard on levels of disease before opening ("down" is a direction, not a level)
-- No protections for workers OR customers https://t.co/bE3GCYeECw reageer retweet
twitter:tribelaw twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 04:27:15.@SpeakerPelosi and House Intell Chair @RepAdamSchiff are right: Trump's "plan" is all hat and no cattle. It's silent on the key elements of testing and contact tracing. To the extent it has any content at all, it's a recipe for more disease and death.
https://t.co/p1FOxB2ytj reageer retweet
Volgens mij heeft New York 3000 personen waarvan aangenomen wordt dat ze door Corona zijn gestorven aan de statistieken toegevoegd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 01:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weinig flattened in de VS, hoogste aantal doden, ruim 4500 en dat is bijna een verdubbeling, op een dag was vandaag. En dat gaat nog verder omhoog nu het flink begint door te dringen in het midwesten en het zuiden.
In de eerste golf lijkt het daar wel op als je naar de modellen kijkt. Heeft hij gezegd dat hij wat voorspelde of zei hij dat anders? Eerder "voorspelde" hij namelijk 100 tot 200 duizend (lees: zeiden zijn adviseurs hem dat, gebaseerd op modellen.)quote:Op vrijdag 17 april 2020 01:15 schreef riazop het volgende:
Trump voorspelt dat ze ver onder de 100.000 doden blijven.
twitter:CNNPolitics twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 03:45:26BREAKING: President Trump's former personal attorney Michael Cohen will be released early from prison due to the coronavirus pandemic https://t.co/MfVV5UEjyA https://t.co/ITvBKXOPVf reageer retweet
quote:The federal Bureau of Prisons has notified Michael Cohen, President Donald Trump's former personal attorney, that he will be released early from prison due to the coronavirus pandemic, according to people familiar with the matter and his lawyer.
Cohen is serving a three-year sentence at the federal prison camp in Otisville, NY, where 14 inmates and seven staff members at the complex have tested positive for the virus.
Cohen was scheduled for release in November 2021, but he will be allowed to serve the remainder of his sentence from home confinement, the people said. He will have to undergo a 14-day quarantine at the prison camp before he is released.
Cohen was notified on Thursday of his pending release, and his lawyer, Roger Adler, confirmed it to CNN.
His pending release comes as the Bureau of Prisons, which has been under pressure for its early handling of the virus at its facilities, has been thinning out its prison populations by releasing some nonviolent and medically vulnerable inmates to home confinement or furloughing their sentences in response to the pandemic.
Spokespersons for the bureau and the US attorney's office in Manhattan, which prosecuted Cohen, declined to comment.
Hij liep nogal veel hard, misschien zijn geluk dat hij dit nu volhoudt. Nu hij 20 uur per dag bezig is heeft hij zijn schema wat aangepast van 7 mijl naar 3,5 mijl per dag. Indrukwekkend voor iemand van 80.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:47 schreef Kijkertje het volgende:
Wisten jullie dat Fauci al 79 is! Had ik echt niet gedacht.
O ja hoor die luisteren echt wel!twitter:atrupar twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 00:54:31JON KARL: Shouldn't the anti-stay-at-home protesters in Michigan listen to local authorities?
TRUMP: "I think they're listening. I think they listen to me. They seem to be protesters that like me." https://t.co/842jov2kY8 reageer retweet
quote:Protesters shout outside the Statehouse Atrium where reporters listen to Gov. Mike DeWine's update on the state's response to the COVID-19 pandemic at the Ohio Statehouse in Columbus on Monday, April 13, 2020. About 100 people assembled outside the building to protest the state's continued stay at home order and non-essential business closures.
Kan je nagaan wat de kijkers van Fox News al die tijd voorgeschoteld hebben gekregen als ze nu nog dit soort vragen moet stellentwitter:atrupar twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 04:42:49INGRAHAM: We don't have a vaccine for SARS or HIV. Life went on, right?
FAUCI: HIV/AIDS is very different. We have effective treatments. And SARS went away. So your comparison is misleading.
I: But coronavirus could disappear too.
F: These kind of viruses don't just disappear. https://t.co/YptrqViRQx reageer retweet
twitter:DavidCornDC twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 05:01:24"Good evening, tonight we have two guests, one representing science and reality-based expertise, the other representing ignorance and fact-free toadyism. Let's see how the conversation goes...." https://t.co/mr4XJLr6sR reageer retweet
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 05:23 schreef Kijkertje het volgende:
Ik vraag me nu af he. Ik zie/ lees via de informatiebronnen die ik volg regelmatig verhalen over mensen die aan corona zijn overleden. Indrukwekkende getuigenissen, verdrietig, ontroerend en soms heldhaftig van de gewone man tot heel bijzondere mensen. Doen de rechtse media dat nou ook? Besteed Fox News wel eens aandacht aan wat voor impact dit heeft op gezinnen en gemeenschappen?
Echt zo gemeen dat het geheim bleef. Niemand wist tot vorige week dat er een ziekte was.twitter:joshtpm twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 01:20:57Trump says he's angry he wasn't told there was an epidemic: "And I was angry, because this should have been told to us. It should have been told to us early. It should have been told to us a lot sooner. People knew it was happening and people didn't want to talk about it." https://t.co/XgWWaXAWTF reageer retweet
twitter:CoralMDavenport twitterde op donderdag 16-04-2020 om 21:23:38The Trump administration on Thursday will weaken regulations on the release of mercury and other toxic metals from oil and coal-fired power plants, another step toward rolling back health protections in the middle of a pandemic. w. @LFFriedman
https://t.co/ibWvELnUcJ reageer retweet
Zuid-Korea had op dezelfde dag als de VS het eerste coronagevaltwitter:Acyn twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 00:22:27“We’ve done more than South Korea and South Korea has done a good job but we’ve done more” https://t.co/dfKwrnXdtZ reageer retweet
twitter:briantylercohen twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 00:36:37South Korea had 22 new cases yesterday. The United States had 29,465. https://t.co/VCROQj5GGS reageer retweet
Tja...twitter:Politidope twitterde op donderdag 16-04-2020 om 22:30:57After taking three doses of the drug combination that Trump has touted since March 19, Ligia suffered cardiac arrest early on the morning of April 7, and died before paramedics could reach her. https://t.co/pzA1VFVscF reageer retweet
twitter:MaddowBlog twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 03:51:56"As a possible approach to respond to this challenge, the US should consider suspending the first year of medical school for 1 year and giving the incoming 20 000 medical students the opportunity to join a national service program for public health."
https://t.co/FHMOpQBt4l reageer retweet
quote:Medical students should deploy to state and local health agencies for a variety of roles. One urgent task is to implement rapid testing that informs community surveillance. Even today, only a small fraction of people with suggestive symptoms can be rapidly tested; in some acute care settings, even the sickest patients wait days for the result. Access to testing is so haphazard that it is difficult to draw reliable inferences about incidence, prevalence, and populations at risk. As testing becomes more available--results available within hours--there will be an urgent need to use these data to assess the scope of the epidemic. Whereas the lack of adequate testing and surveillance has been a major weakness of the initial response, it must not be by the fall.
A second urgent task is to enhance protection of high-risk populations, with the goal of reducing the likelihood and effect of outbreaks now occurring in nursing homes and prisons. Medical students should help ensure implementation of critical preventive policies and join teams that swiftly and aggressively respond to infections that occur.
A third role for medical students should be to staff community call centers that offer guidance and services to individuals with symptoms of or exposure to COVID-19. In addition to arranging testing, medical students would ensure that adequate information has been collected from individuals who require quarantine. This information could facilitate efforts to provide food delivery at home, alternative housing if necessary, and additional medical treatment as needed.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 04:08 schreef Kijkertje het volgende:
Video Trump bij briefing:O ja hoor die luisteren echt wel!twitter:atrupar twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 00:54:31JON KARL: Shouldn't the anti-stay-at-home protesters in Michigan listen to local authorities?
TRUMP: "I think they're listening. I think they listen to me. They seem to be protesters that like me." https://t.co/842jov2kY8 reageer retweet![]()
[ afbeelding ]
[..]
Wait? Whut?quote:Op vrijdag 17 april 2020 06:00 schreef Ulx het volgende:
Echt zo gemeen dat het geheim bleef. Niemand wist tot vorige week dat er een ziekte was.twitter:joshtpm twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 01:20:57Trump says he's angry he wasn't told there was an epidemic: "And I was angry, because this should have been told to us. It should have been told to us early. It should have been told to us a lot sooner. People knew it was happening and people didn't want to talk about it." https://t.co/XgWWaXAWTF reageer retweet
(Nou ja, ik wel, maar ik ben Deep State Cabal.)
Besteed Trump wel aandacht aan zo'n persoonlijke getuigenis? Een "vriend" van Trump bezweek onlangs aan dit virus, en het enige wat hij zei was: Hij bewonderde me me enorm, en steunde me door dik en dun.quote:Op vrijdag 17 april 2020 05:23 schreef Kijkertje het volgende:
Ik vraag me nu af he. Ik zie/ lees via de informatiebronnen die ik volg regelmatig verhalen over mensen die aan corona zijn overleden. Indrukwekkende getuigenissen, verdrietig, ontroerend en soms heldhaftig van de gewone man tot heel bijzondere mensen. Doen de rechtse media dat nou ook? Besteed Fox News wel eens aandacht aan wat voor impact dit heeft op gezinnen en gemeenschappen?
"I'm not saying anything" trump in het filmpje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:20 schreef Salina het volgende:
[..]
Wait? Whut?
Trump Now Claims He Always Knew the Coronavirus Would Be a Pandemic
“This is a pandemic,” Mr. Trump told reporters. “I felt it was a pandemic long before it was called a pandemic.” (17-3-2020)
Wij volgen trouw Rutte... ook verbaasd over zeker?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:51 schreef Korenfok het volgende:
[..]
"I'm not saying anything" trump in het filmpje.
blijf me gewoon verbazen hoe mensen hem blijven steunen en meegaan in die bullshit. zelfs charlie manson had niet zo'n trouwe volgelingen in zijn secte kunnen krijgen.
Verschil is natuurlijk niet dagelijks op tv verschijnt om domme (en vaak tegenstrijdige) shit uit te kramen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij volgen trouw Rutte... ook verbaasd over zeker?
Ik weet niet of "wij" hem trouw volgen. Ik ben al lang blij dat ik hem niet freewheelend allerlei onzin zie uitkramen op een persconferentie terwijl van Dissel of Gommers er hoofdschuddend naast staat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom of heb je op een hele treurige manier een lolletje door onzin te posten?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent een waardig Trump-aanhanger. Heb je al een sjaaltje gekocht?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:52 schreef Nober het volgende:
[..]
De schepen uit China zijn drie weken vertraagdquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Je bent een waardig Trump-aanhanger. Heb je al een sjaaltje gekocht?
Eensch hoor.... het is op zichzelf wel tragikomisch dat men in de VS met twee weken wat vage maatregelen nu ineens de boel wil gaan losgooien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 01:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weinig flattened in de VS, hoogste aantal doden, ruim 4500 en dat is bijna een verdubbeling, op een dag was vandaag. En dat gaat nog verder omhoog nu het flink begint door te dringen in het midwesten en het zuiden.
De gemiddelde Amerikaan is angstig en een beetje paranoïde, die zijn echt niet van het get over it.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Eensch hoor.... het is op zichzelf wel tragikomisch dat men in de VS met twee weken wat vage maatregelen nu ineens de boel wil gaan losgooien.
Niettemin denk ik dat het sentiment over het levenslot daar een stuk harder of praktischer is, mogelijk generaliseer ik de Amerikaan op dat punt. Die is meer van "get over it". Met hun (nu) 1:10.000 corona-dood (en dan nog vaak in een "kansloos" geachte groep).
Overigens is die insteek voor de overlevers, gunstiger dan het opsluiten voor iets dat je toch niet kunt tegenhouden, hooguit uitstellen.
de PVV/FvD campagne is blijkbaar weer het bed uitgerold. Over een paar uur zitten ze weer aan de Schultenbrau dan hebben we hier weer rust.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:13 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom of heb je op een hele treurige manier een lolletje door onzin te posten?
Klopt. Belgie doet dat bv ook.quote:Op vrijdag 17 april 2020 03:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft New York 3000 personen waarvan aangenomen wordt dat ze door Corona zijn gestorven aan de statistieken toegevoegd.
'Men wil' gaat niet echt op voor iedereen die daarover beslist. Het is vooral 'Trump roept' en dan wat van z'n lakeien die hem braaf napraten. Het gros van de gouverneurs is beduidend minder happig om alles weer open te gooien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Eensch hoor.... het is op zichzelf wel tragikomisch dat men in de VS met twee weken wat vage maatregelen nu ineens de boel wil gaan losgooien.
Niettemin denk ik dat het sentiment over het levenslot daar een stuk harder of praktischer is, mogelijk generaliseer ik de Amerikaan op dat punt. Die is meer van "get over it". Met hun (nu) 1:10.000 corona-dood (en dan nog vaak in een "kansloos" geachte groep).
Overigens is die insteek voor de overlevers, gunstiger dan het opsluiten voor iets dat je toch niet kunt tegenhouden, hooguit uitstellen.
Want we wisten niet dat Trump de ultieme en onbeschaamde narcist was?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:26 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Een "vriend" van Trump bezweek onlangs aan dit virus, en het enige wat hij zei was: Hij bewonderde me me enorm, en steunde me door dik en dun.
Het RIVM rapporteert ze niet als officiële coronaslachtoffers, maar het CBS rapporteert weer wel over de oversterfte.Oversterfte kun je niet helemaal 1 op 1 omzetten in coronadoden omdat je ook gewoon nog 'natuurlijke fluctuaties hebt' en misschien is het nog wel erger omdat er door alle maatregelen ondersterfte is bij andere doodsoorzaken als verkeersongelukken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Klopt. Belgie doet dat bv ook.
Misschien ook niet zo raar dat als er in 2 weken tijd 32 van de 70 bewoners van een bejaardenhuis omvallen.
Nederland rekent deze doden dan weer niet mee in haar cijfers.
Die keer dat onze gek het had over zijn groepsimmuniteitplannetje was wel genoeg ja. Zoveel wartaal heeft zelfsTrump nog nooit uitgeslagenquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil is natuurlijk niet dagelijks op tv verschijnt om domme (en vaak tegenstrijdige) shit uit te kramen.
Dat ligt eraan welke eigenschappen je zoekt in een 'goede' president. Persoonlijk vind ik dat een politiek leider in staat moet zijn om empathie te tonen, iets waar Trump dankzij zijn vele persoonlijkheidsstoornissen niet toe in staat is.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Want we wisten niet dat Trump de ultieme en onbeschaamde narcist was?
wat niet noodzakelijkerwijs betekent dat het een slechte of goede president is trouwens
De wijze waarop hij medicijnen met onbewezen werking en risicovolle bijwerkingen loopt aan te prijzen is nog een stuk erger dan dat. Daarbij was het 'plannetje van Rutte', natuurlijk niet het plan van Rutte, maar is dat gewoon waar het RIVM mee kwam.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:37 schreef riazop het volgende:
[..]
Die keer dat onze gek het had over zijn groepsimmuniteitplannetje was wel genoeg ja. Zoveel wartaal heeft zelfsTrump nog nooit uitgeslagen
[img]https://i.imgur.com/e4mp8dQ.jpg[/im
De harde cijfers zijn nou niet echt in Nederlands voordeel of zoquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:06 schreef Salina het volgende:
Ik ben wel tevreden met Rutte, .....
Ik heb medelijden met het Amerikaanse volk, ...
Daar was verwarring over, maar Rutte heeft de volgende dag direct opheldering gegeven. Ook erkende hij dat hij zich wellicht handiger uit had moeten drukken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:37 schreef riazop het volgende:
[..]
Die keer dat onze gek het had over zijn groepsimmuniteitplannetje was wel genoeg ja. Zoveel wartaal heeft zelfsTrump nog nooit uitgeslagen
[img]https://i.imgur.com/e4mp8dQ.jpg[/im
Een President hoort empathie en een geweten te hebben, zonder dit kun je niet rationeel functioneren, Ik heb hem ondanks de enorme aantallen doden nog geen moment van emotie zien tonen ten opzichte van die doden. Hij maakt zich eerder zorgen over zijn inkomen en zijn campagne dan over al die zieken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Want we wisten niet dat Trump de ultieme en onbeschaamde narcist was?
wat niet noodzakelijkerwijs betekent dat het een slechte of goede president is trouwens
Van de gespeelde empathie van een Rutte moet ik eerder kotsen als dat dezelfde persoon is die met zijn groepsimmuniteit stuurde op minstens 50.000 doden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke eigenschappen je zoekt in een 'goede' president. Persoonlijk vind ik dat een politiek leider in staat moet zijn om empathie te tonen, iets waar Trump dankzij zijn vele persoonlijkheidsstoornissen niet toe in staat is.
Elke persco zegt hij dat 1 dode, er 1 teveel is. En dat het beleid is zo min mogelijk overlijdens te hebben. In NL is het officiele beleid dat de ic capaciteit niet wordt overspoeld.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:40 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik heb hem ondanks de enorme aantallen doden nog geen moment van emotie zien tonen ten opzichte van die doden.
Maar dat wat daar staat is gewoon waar, dus wat is het probleem precies?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:37 schreef riazop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dat toch met jou dat je iedere gelegenheid aangrijpt om te vertellen wat een kutland NL is?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Van de gespeelde empathie van een Rutte moet ik eerder kotsen als dat dezelfde persoon is die met zijn groepsimmuniteit stuurde op minstens 50.000 doden.
Een prachtig land, maar geleid door idioten. Kun je die nuance maken?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou dat je iedere gelegenheid aangrijpt om te vertellen wat een kutland NL is?
dit is het USA topic dus doe het ergens andersquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Een prachtig land, maar geleid door idioten. Kun je die nuance maken?
De man voert gewoon elke dag een topshow op.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd de puf niet meer voor om uit te leggen wat er mis is met de 'briefings' van Trump. Dus raziop, als jij van mening bent dat de beste man het uitstekend doet, dab moet je dat vooral vinden.
Want dit is genuanceerd?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Dus, even samenvattend:quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Elke persco zegt hij dat 1 dode, er 1 teveel is. En dat het beleid is zo min mogelijk overlijdens te hebben. In NL is het officiele beleid dat de ic capaciteit niet wordt overspoeld.
In NL hoor je vooral dat de gemiddelde leeftijd van de doden héééél hoog is. En dat er groepsimmuniteit moet komen.
Iemand van 80 heeft niets aan die empathie v Rutte. Integendeel.
Heb je het nou over de VS?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je landen wilt vergelijken. Het coronavirus heeft zich in ons kleine land snel verspreid en zit nu overal. De VS is stukken groter waardoor de ziekte nog niet is doorgedrongen tot alle gemeenschappen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:59 schreef Chivaz het volgende:
Ach nu heeft men het over de toon van Trump terwijl men het een maand geleden nog had over zijn beleid.
Nederland doet het relatief slechter maar geen slecht woord over Rutte, onze hoeder van de natie.
Dit, het is een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
De VS is stukken groter waardoor de ziekte nog niet is doorgedrongen tot alle gemeenschappen.
Nee, dit is gewoon een staats- en geen federale aangelegenheid. Trump dacht dat het wel een federale aangelegenheid was en zat daarmee gewoon fout.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, we all work together, de gouverneurs hebben hem de middelvinger gegeven en nu doet hij alsof het zijn idee was dat hun en niet hij beslissen.
en dat heeft wat met de VS te maken?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:09 schreef Chivaz het volgende:
Het verzorgend personeel word hier nog steeds nauwelijks getest. De huisartsen hier hebben allang aan de bel getrokken dat er ouderen sterven vermoedelijk door Corona, in de verzorgingshuizen vallen ze ook met bosjes neer.
Het aantal coronadoden ligt in NL vermoedelijk een stuk hoger dan wat de cijfers ons vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |