nav de vooruitblik van vorige keer is er iets aan de handquote:
quote:
Weet ik al niet meerquote:Op donderdag 16 april 2020 20:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
nav de vooruitblik van vorige keer is er iets aan de hand
FOK! klaagde alleen dat ik niet zo snel twee berichten achter elkaar mocht doen.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:34 schreef Prisha het volgende:
Elroy is nu al meer aan het woord dan de hele voorgaande aflevering..hmmm
ik had net nog even gekekenquote:
Oja dat scheeltquote:
Die zit misschien zo nog in de halve finalequote:
Haha nee dacht ik ook alquote:
Waarschijnlijk net jaquote:Op donderdag 16 april 2020 20:36 schreef Meke het volgende:
Ben echt benieuwd of Natassia nou ook echt al tijdens ER zwanger was, moet bijna wel toch?
Is wel waarschijnlijk ja. Daarom is 0 stemmen hebben best tactischquote:Op donderdag 16 april 2020 20:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee dacht ik ook alHij kan er maar zo tot in de finale tussendoor nog glippen
Bizar welquote:
Ja, onbewust sterke actiequote:Op donderdag 16 april 2020 20:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Is wel waarschijnlijk ja. Daarom is 0 stemmen hebben best tactisch
ja heerlijk op deze manierquote:Op donderdag 16 april 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
Ohhh dit vind ik wel leuk hoorMoet niet teveel bondjes zijn, maar af en toe zo'n plottwist
![]()
Jaa wel echt gemeenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:39 schreef Prisha het volgende:
dit zou wel een enorme schok voor Anouk zijn dan
Ach, ze weten toch wel dat je niemand kunt vertrouwen?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:39 schreef Prisha het volgende:
dit zou wel een enorme schok voor Anouk zijn dan
ja maar er zijn...gradatiesquote:Op donderdag 16 april 2020 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, ze weten toch wel dat je niemand kunt vertrouwen?
Gohquote:Op donderdag 16 april 2020 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer Anouk eruit gaat, is het sowieso een mannelijke winnaar.
Ja er zitten ook wel meer fysiek sterke mannen in. Een aantal vrouwen in het begin was dat niet echtquote:Op donderdag 16 april 2020 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jeetjekreetjequote:Op donderdag 16 april 2020 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:43 schreef Prisha het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als het Anouk plannetje doorgaat
Anouk eruit bedoel je?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:43 schreef Prisha het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als het Anouk plannetje doorgaat
yeah!quote:
Daarom mag Bartel blijvenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:43 schreef Meke het volgende:
Wat is dat nou ineens: "Het is Expeditie Robinson, opgeven kan hier niet"
Haha, ja, maar dit is niet echt een opgeefseizoen ofzoquote:
nee...hij was het even kwijt denk ikquote:Op donderdag 16 april 2020 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, ja, maar dit is niet echt een opgeefseizoen ofzo
ja best welquote:
Nee, lijkt mij ook nietquote:Op donderdag 16 april 2020 20:48 schreef Prisha het volgende:
Oeh zou dat de bedoeling zijn geweest, die hete balken? Blaren zou niet goed zijn
slimquote:Op donderdag 16 april 2020 20:49 schreef F1gamer het volgende:
jorik heeft nu verkoelende modder op zijn voeten
lijkt wel of hij er op toespeeltquote:Op donderdag 16 april 2020 20:48 schreef Prisha het volgende:
Ik denk dat Kevin de zwarte stem krijgt...dat schiet niet echt op
Zitten niet zoveel andere vrouwen meer op het eiland hequote:Op donderdag 16 april 2020 20:50 schreef Meke het volgende:
Bartel is wel een beetje partijdig naar Anouk toe
Nee, da's waarquote:Op donderdag 16 april 2020 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zitten niet zoveel andere vrouwen meer op het eiland he
Dan ben je niet gestart op het moment dat @Prisha Go zei.quote:
Zeker wel, maar hij stoort hier soms even. Heb 'm tien seconden vooruit gespoeld, even kijken of dat genoeg isquote:Op donderdag 16 april 2020 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben je niet gestart op het moment dat @:Prisha Go zei.
Hij zei vorige aflevering dat hij dat nooit zou doen, toch?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
Ik hoop niet dat Kevin op wilt geven of vraagt dat ze op hem stemmen
ja inderdaad...hoop het ook nietquote:Op donderdag 16 april 2020 20:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij zei vorige aflevering dat hij dat nooit zou doen, toch?Hoop ik ook echt niet
Dan zou ik er juist met opzet niet op stemmenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
Ik hoop niet dat Kevin op wilt geven of vraagt dat ze op hem stemmen
dat dacht ik ook, misschien vermoeidheid of lichtvalquote:
Ja, bij het inspreken daarna was het al beterquote:Op donderdag 16 april 2020 20:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, misschien vermoeidheid of lichtval
Je dacht dat ze grapjes maakten?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:58 schreef Prisha het volgende:
Dat van die blaren is echt geen geintje
Ja, dat is echt niet leuk.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:58 schreef Prisha het volgende:
Dat van die blaren is echt geen geintje
nee ik vertaal een Amerikaans gezegde letterlijk...it ain't no joke. Is niet fijn. Vertaalt blijkbaar niet zo lekkerquote:
Ah, soquote:Op donderdag 16 april 2020 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee ik vertaal een Amerikaans gezegde letterlijk...it ain't no joke. Is niet fijn. Vertaalt blijkbaar niet zo lekker
NELLEKE KOMT TERUGquote:
quote:
Hij dacht dat die vis zijn moeder wasquote:Op donderdag 16 april 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
Je moet even huilen omdat er een vis aankomt
quote:
quote:
jaquote:Op donderdag 16 april 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
"Het was ons ma niet, het was een vis"
Ik kan me heel wat situaties voorstellen waarbij die moeder behoorlijk beledigd was
vlooienquote:
Paar seizoenen terug is rapper van Jeugd van Tegenwoordig toch van rollende balk afgedonderd tijdens de halve finale proef.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:04 schreef Meke het volgende:
Ik vraag me echt af of de productie het tijdens de proef ook doorhad van die balken hoor, dit is toch niet verantwoord![]()
Ja, maar dat voelt dan toch weer anders ofzo? Da's een soort van pechfactorquote:Op donderdag 16 april 2020 21:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Paar seizoenen is rapper van Jeugd van Tegenwoordig toch van rollende balk afgedonderd tijdens de halve finale proef.
Dat lijkt me ookquote:Op donderdag 16 april 2020 21:05 schreef Prisha het volgende:
Ik denk niet dat ze wisten dat het zó heet was dat ze blaren kregen. Kan me niet voorstellen.
Ik hoop ECHT dat Kevin niet opgeeftquote:
quote:
Sieraden makenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
Van die botjes kunnen ze bouillon trekken toch?
ik kan t niet lezenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
Mijn verbinding is eruit gevlogenWat is jullie tijdscode nu?
42:50quote:Op donderdag 16 april 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
Mijn verbinding is eruit gevlogenWat is jullie tijdscode nu?
quote:
Thanks! Ben ik weer semi-bij, zijn er nog interessante dingen gebeurd sinds de kip?quote:
een vieze gore paling gevangenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks! Ben ik weer semi-bij, zijn er nog interessante dingen gebeurd sinds de kip?
Paling vissenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks! Ben ik weer semi-bij, zijn er nog interessante dingen gebeurd sinds de kip?
Thomas heeft paling gevangen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:
Sowieso, die wil je juist tegenover je hebben in de finalequote:Op donderdag 16 april 2020 21:15 schreef F1gamer het volgende:
Ben ik wel eens met Jorik.
Geen stemmen verspillen aan quiters
ja echt welquote:
Voor Anouk, jaquote:
Ik kan het daar wel mee vinden ja.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thomas, Elroy en Jorik zou wel mooie finale zijn.
Koen kan er ook nog bij voor lachen tijdens de proefquote:Op donderdag 16 april 2020 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thomas, Elroy en Jorik zou wel mooie finale zijn.
Wel goed, dat niet iemand 100x dezelfde proef moet doenquote:
tenzij Kevin toch op wilt geven....quote:
Als het goed is zegt Jorik dat ie moet blijvenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
tenzij Kevin toch op wilt geven....
Ik hoop het!quote:Op donderdag 16 april 2020 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Als het goed is zegt Jorik dat ie moet blijven
Ja leek me ook logischquote:
damnquote:
je zag Korik al zo kijkenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:29 schreef Meke het volgende:
Stiekem ook wel leuk dat nu het hele plannetje in het water valt
ja dat dan weer welquote:Op donderdag 16 april 2020 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Qua stemmen wel weer gunstig voor Jorik en Elroy.
Jaquote:
Ja, geen idee.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:30 schreef Meke het volgende:
Ze hebben toch ook soms wel gestemd, maar dat het dan een zwarte stem was? Benieuwd waarom dat soms wel en nu niet is
Ik ben nu het stukje aan het herbekijkenquote:
Hoe kan dat nou?quote:
leuk dat je er vanavond bij was Mekequote:
oh jaquote:Op donderdag 16 april 2020 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Niet dat touw doorbijten.
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
Nou volgende week weer een spannende aflevering denk ik. Was weer leuk vanavond
Volgende week...same time same place?
Jep.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
Nou volgende week weer een spannende aflevering denk ik. Was weer leuk vanavond
Volgende week...same time same place?
Oh mijn god jaquote:Op donderdag 16 april 2020 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Niet dat touw doorbijten.
Jaa ik vond het ook gezelligquote:Op donderdag 16 april 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
leuk dat je er vanavond bij was Meke
Oh ja, Zij deed dat. Ik kon er niet meer op komen, wie dat wilde doen.quote:
Jaa die baalde wel. En begrijpelijk ook. Hoort ondertussen ook wel een beetje bij het spel en vond het nu niet zo'n probleem maar snap hun frustratie goedquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zag wel wat beteuterde gezichten toen bleek dat er niet gestemd ging wordenen nu nog maar één eilandraad....heel benieuwd naar volgende week!
Ja het hoort erbij inderdaad, maar zo'n twist vind ik altijd wel weer leuk....en hoop ook dat de blaren wegtrekken!quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa die baalde wel. En begrijpelijk ook. Hoort ondertussen ook wel een beetje bij het spel en vond het nu niet zo'n probleem maar snap hun frustratie goed![]()
Die proef was wel echt zwaar als je ziet hoe ze allemaal lopen. Zou het jammer vinden als sommige daar tijdens volgende proef nog last van hebben.
@:Prisha Thanks voor de mention...ben er volgende week wel bij
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa die baalde wel. En begrijpelijk ook. Hoort ondertussen ook wel een beetje bij het spel en vond het nu niet zo'n probleem maar snap hun frustratie goed![]()
Die proef was wel echt zwaar als je ziet hoe ze allemaal lopen. Zou het jammer vinden als sommige daar tijdens volgende proef nog last van hebben.
@:Prisha Thanks voor de mention...ben er volgende week wel bij
Ik irriteer me steeds minder aan Koen. Geen idee waarom. Hij heeft wel minder praatjes nu dat hij volledig afhankelijk is van de stemmen van de anderen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:47 schreef Pinuts het volgende:
Net de aflevering van afgelopen donderdag teruggekeken. En mijn god, wat erger ik me aan Elroy. Zelf nog helemaal niks gepresteerd, maar wel daar doen alsof ie een koning is en alles zo maar even kan bepalen.
In het begin vond ik Koen helemaal niks met zijn anti-Nederlands uitspraken maar nu heb ik nog liever dat hij wint dan dat Elroy zou winnen.
oeh goeie. Dat zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:00 schreef DumpTruck het volgende:
Denk dat dat eten een goedmakertje was van de productie voor die blaren, die opnames/proef heeft in het echt denk ik ook best lang geduurd dus ja.
Jammer van Kevin, Hopelijk Elroy eruit nu. Thomas, Anouk en Jorik finale, en Koen met zijn geweldige uitspraken er nog ff in tot het echte einde.
Ja ik had precies hetzelfde. Hij is nooit echt in beeld geweest en nu hoopt ie wel even de finale te gaan winnen van Koen of Jorik. Mag toch hopen dat dat niet lukt, zou echt een anti-climax zijn van dit seizoenquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:47 schreef Pinuts het volgende:
Net de aflevering van afgelopen donderdag teruggekeken. En mijn god, wat erger ik me aan Elroy. Zelf nog helemaal niks gepresteerd, maar wel daar doen alsof ie een koning is en alles zo maar even kan bepalen.
In het begin vond ik Koen helemaal niks met zijn anti-Nederlands uitspraken maar nu heb ik nog liever dat hij wint dan dat Elroy zou winnen.
Ik vind Koen wel vermakelijkquote:Op zondag 19 april 2020 10:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik irriteer me steeds minder aan Koen. Geen idee waarom. Hij heeft wel minder praatjes nu dat hij volledig afhankelijk is van de stemmen van de anderen.
Ja eens. Sterkste twee momenteel maar Anouk verrast ook af en toe.quote:Op zondag 19 april 2020 11:52 schreef Prisha het volgende:
Zoals ik er nu insta zou ik een finale tussen Jorik en Thomas mooi vinden. Die twee zijn enorm aan elkaar gewaagd en allebei best goed gespeeld. Thomas heeft naast kracht ook wat van de andere Robinson elementen in zich. Zoals hij die paling ving was wel tof.
Ik heb hetzelfde! Wilde hem vrij recent nog telkens weg hebben maar nu hij minder 'het heertje' is (dus eigenlijk sinds hij flipte omdat er een spel werd gespeeld en hij toen stopte met het spel spelen) vind ik hem juist wel grappig. Hij weet ook gewoon van zichzelf dat hij niet nadenkt en van de 'domme kracht' is. En moest wel grinniken toen Kevin en Anouk moesten janken van die vis en hij daar zo op reageerdequote:Op zondag 19 april 2020 10:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik irriteer me steeds minder aan Koen. Geen idee waarom. Hij heeft wel minder praatjes nu dat hij volledig afhankelijk is van de stemmen van de anderen.
Bijna de halve finale!quote:
ik probeer daar heel hard niet aan te denken. Ga dit heel erg missenquote:
Een buitenlandse versie kijken met z’n allen?quote:Op donderdag 23 april 2020 14:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik probeer daar heel hard niet aan te denken. Ga dit heel erg missen
Ik had een woensdaggevoelquote:Op donderdag 23 april 2020 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, het is donderdag.Ik heb het gevoel dat het vrijdag is.
Wat denk je?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:20 schreef Prisha het volgende:
Ik heb alleen het gevoel dat het spannend wordt vanavond wie eruit gaat
Ik denk een Nederlander eruit. Elroy of Jorik.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat denk je?
Wie wint de proef, wie eruit?
Nee, dan staat ie in de halve finale. Dat zal wel vast staan dan ja.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik bedank me trouwens nu net. Dat Thomas sowieso in de finale staat, toch? Vanavond laatste eilandraad, dus hij kan er niet uitgestemd worden.
Oh ja, halve finale nog.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee, dan staat ie in de halve finale. Dat zal wel vast staan dan ja.
Oplettonquote:
Wat denk jij dan voor vanavond?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit topic nog even volmaken voor we aan de aflevering beginnen.
geen plottwistquote:Op donderdag 23 april 2020 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jorik wint de proef.
Anouk eruit.
D.! Wat denk jij voor vanavond? Wie wint de proef en wie gaat naar huis?quote:
Elroy wint dit keer de proefquote:Op donderdag 23 april 2020 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
D.! Wat denk jij voor vanavond? Wie wint de proef en wie gaat naar huis?
oeh piepkleine verrassing danquote:Op donderdag 23 april 2020 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Elroy wint dit keer de proef
En Anouk gaat naar huis
F1gamer! Wat denk jij voor vanavond? Wie wint de proef en wie gaat naar huis?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:42 schreef F1gamer het volgende:
Zo vroeg al met mentionen![]()
Ben er wel bij
quote:
Op verzoek doet ze het dadelijk nog vast wel een keerquote:Op donderdag 23 april 2020 19:42 schreef F1gamer het volgende:
Zo vroeg al met mentionen![]()
Ben er wel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |