welke stoelquote:Op donderdag 16 april 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dit is de bureaustoel.
Daarna volgt er voorlopig niets meer.
Ah, ja dat is helemaal waarquote:
Ik had mijn bestelling gistermiddag besteld en kan binnen nu en 3 uur bezorgd wordenquote:Op donderdag 16 april 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
Het is erg druk met online bestellingen. We kunnen helaas niet alles op tijd te bezorgen. Sommige pakketten zijn vertraagd. Daarvoor vragen we om je begrip.
wtf
DAAR HADDEN JULLIE BIJ CALAND GEEN LAST VAN
Wellicht als hij binnen is.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
Doe eens een pic van je nieuwe bureaustoel ggmm, je zat die van mij ook af te kraken.
Ik heb jouw pic gemist? Geen mention gehadquote:Op donderdag 16 april 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
Doe eens een pic van je nieuwe bureaustoel ggmm, je zat die van mij ook af te kraken.
Ik had DHLgoden.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
Het is erg druk met online bestellingen. We kunnen helaas niet alles op tijd te bezorgen. Sommige pakketten zijn vertraagd. Daarvoor vragen we om je begrip.
wtf
Ze laten GGMM nu even wachten omdat hij voor elke hersenscheet direct een bestelling plaatst.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had mijn bestelling gistermiddag besteld en kan binnen nu en 3 uur bezorgd worden
Je hebt niks gemist. Vannacht nachtmerries gehad van dat ding.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb jouw pic gemist? Geen mention gehad
Ik ook niet, mijn pakketjes hebben altijd vertragingquote:Op donderdag 16 april 2020 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hier niet heel veel vertrouwen in.
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb jouw pic gemist? Geen mention gehad
quote:
Ach hij werkt wel, dat kunnen we niet van iedereen zeggen.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gedrocht. De moeder van @:onlogisch is er niks bij.
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach hij werkt wel, dat kunnen we niet van iedereen zeggen.
SOWquote:Op donderdag 16 april 2020 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goeie counterquote:Op donderdag 16 april 2020 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
POTVERDRIEDUBBELTJES ZEGquote:Op donderdag 16 april 2020 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is nou de zoveelste keer dat je dit weer ter sprake brengt.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij had @:maxi-mus gister ook al de counter van de dag.
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nou de zoveelste keer dat je dit weer ter sprake brengt.
Beetje raar maar goed
PostNL he.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
Bezorgtijd: vanaf morgen om 15:00
Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL locatie
wtf
GODVERDOMME ik ben echt woedend nu ik was gewoon thuis
Teringhonden
Het is natuurlijk heel relatief wanneer iets voor iemand de zoveelste keer is. Beetje vreemd om daar zo agressief op te reageren.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gister benoemde ik het, en nu.
Doet je intercom het wel?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
Bezorgtijd: vanaf morgen om 15:00
Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL locatie
wtf
GODVERDOMME ik ben echt woedend nu ik was gewoon thuis
Teringhonden
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel relatief wanneer iets voor iemand de zoveelste keer is. Beetje vreemd om daar zo agressief op te reageren.
Ik vond dit ook heel apart ja.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel relatief wanneer iets voor iemand de zoveelste keer is. Beetje vreemd om daar zo agressief op te reageren.
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij had @:maxi-mus gister ook al de counter van de dag.
Mijn vriendin wilde erg graag Tiger Kings kijken dit weekend en ik Westworld dus we hebben dit weekend Tiger Kings gekeken. Ik denk dat ik het seizoen over een aantal weken in één keer ga kijken.quote:
Daar heb je gelijk in!quote:Op donderdag 16 april 2020 15:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan stuur je maar een dm, dit is een publiek forum!
Heb je once upon a time in hollywood al gekekenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:15 schreef Coco. het volgende:
Shit ik moet nog steeds The Gentlemen kijken.
Ah. Oke. Volgens mij is het Tiger King (zonder s).quote:Op donderdag 16 april 2020 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin wilde erg graag Tiger Kings kijken dit weekend en ik Westworld dus we hebben dit weekend Tiger Kings gekeken. Ik denk dat ik het seizoen over een aantal weken in één keer ga kijken.
Nee, maar aangevinkt.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je once upon a time in hollywood al gekeken
Assumption...quote:
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah. Oke. Volgens mij is het Tiger King (zonder s).
Heb ik ook gekeken overigens. Wel aardig.
*Kingquote:Op donderdag 16 april 2020 15:18 schreef Coco. het volgende:
Tiger Kings is voor proleten, dat ga ik dus niet kijken.
Ja ik kan het moeilijk testen of wel somsquote:
Scrummie?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:20 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
FOK! weet duidelijk wat ik leuk vind!
Moet wel zeggen dat ik het vooral leuk vind door de filmverwijzingen en omdat ik nogal geïnteresseerd ben in de Manson wereld die ook zijdelings voorbij komt.quote:
Geen '8' op imdb hoor.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
Once Upon a time in Hollywood is geniaal.
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen darkmode.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:20 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van filmverwijzingen.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik het vooral leuk vind door de filmverwijzingen en omdat ik nogal geïnteresseerd ben in de Manson wereld die ook zijdelings voorbij komt.
In dat geval ga ik hem zeker kijken. Misschien straks al!quote:Op donderdag 16 april 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
geen adblocker gebruikenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:20 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben erg benieuwd naar je review!quote:Op donderdag 16 april 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
In dat geval ga ik hem zeker kijken. Misschien straks al!
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
wtf
ik ben het hier volledig mee eens.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
uhm, dat is niet de inschatting van fok hequote:Op donderdag 16 april 2020 15:20 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was na 30 minuten afgehaakt.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik ben het hier volledig mee eens.
Echt waar joh?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uhm, dat is niet de inschatting van fok he
Iedereen weet dat Caland dat ook niet echt dacht, maar jij moet deze opmerking toch even maken.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uhm, dat is niet de inschatting van fok he
Misschien wat hoog gegrepen voor sommigen ja.quote:
quote:
Jullie hebben mij overtuigd dat ik het nog een kans moet geven.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien wat hoog gegrepen voor sommigen ja.
dat heb jij goed gezien!quote:Op donderdag 16 april 2020 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Caland dat ook niet echt dacht, maar jij moet deze opmerking toch even maken.
Jij hebt meer geduld dan ik.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Ik ben op de één of andere manier een soap aan het kijken over een joods orthodoxe familie (Shtisel)
Het is eigenlijk echt een ontzettende kutserie, maar ik blijf toch kijken.
Je begint steeds meer een jood te worden, voor je het weet ga je in Amsterdam werken...quote:Op donderdag 16 april 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Ik ben op de één of andere manier een soap aan het kijken over een joods orthodoxe familie (Shtisel)
7,5/10quote:Op donderdag 16 april 2020 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Hahaha, ik zie net live voor mijn hissa ( @:coco. ) een hond in het gazon schijten en op het moment dat die vrouw het op wil rapen doet hij zo met zijn achterpoten en heeft die vrouw poep op zich.
#thuiswerkanekdote
Met de hoop op een slechte afloop?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Waterstofbommen op Israel.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met de hoop op een slechte afloop?
Jiddisch is wel een grappig taaltjequote:Op donderdag 16 april 2020 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met de hoop op een slechte afloop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |