welke stoelquote:Op donderdag 16 april 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dit is de bureaustoel.
Daarna volgt er voorlopig niets meer.
Ah, ja dat is helemaal waarquote:
Ik had mijn bestelling gistermiddag besteld en kan binnen nu en 3 uur bezorgd wordenquote:Op donderdag 16 april 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
Het is erg druk met online bestellingen. We kunnen helaas niet alles op tijd te bezorgen. Sommige pakketten zijn vertraagd. Daarvoor vragen we om je begrip.
wtf
DAAR HADDEN JULLIE BIJ CALAND GEEN LAST VAN
Wellicht als hij binnen is.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
Doe eens een pic van je nieuwe bureaustoel ggmm, je zat die van mij ook af te kraken.
Ik heb jouw pic gemist? Geen mention gehadquote:Op donderdag 16 april 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
Doe eens een pic van je nieuwe bureaustoel ggmm, je zat die van mij ook af te kraken.
Ik had DHLgoden.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
Het is erg druk met online bestellingen. We kunnen helaas niet alles op tijd te bezorgen. Sommige pakketten zijn vertraagd. Daarvoor vragen we om je begrip.
wtf
DAAR HADDEN JULLIE BIJ CALAND GEEN LAST VAN
Ze laten GGMM nu even wachten omdat hij voor elke hersenscheet direct een bestelling plaatst.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had mijn bestelling gistermiddag besteld en kan binnen nu en 3 uur bezorgd worden
Je hebt niks gemist. Vannacht nachtmerries gehad van dat ding.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb jouw pic gemist? Geen mention gehad
Ik ook niet, mijn pakketjes hebben altijd vertragingquote:Op donderdag 16 april 2020 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hier niet heel veel vertrouwen in.
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb jouw pic gemist? Geen mention gehad
quote:
Ach hij werkt wel, dat kunnen we niet van iedereen zeggen.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gedrocht. De moeder van @:onlogisch is er niks bij.
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach hij werkt wel, dat kunnen we niet van iedereen zeggen.
SOWquote:Op donderdag 16 april 2020 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goeie counterquote:Op donderdag 16 april 2020 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
POTVERDRIEDUBBELTJES ZEGquote:Op donderdag 16 april 2020 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |