Dit is nou de zoveelste keer dat je dit weer ter sprake brengt.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij had @:maxi-mus gister ook al de counter van de dag.
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nou de zoveelste keer dat je dit weer ter sprake brengt.
Beetje raar maar goed
PostNL he.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
Bezorgtijd: vanaf morgen om 15:00
Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL locatie
wtf
GODVERDOMME ik ben echt woedend nu ik was gewoon thuis
Teringhonden
Het is natuurlijk heel relatief wanneer iets voor iemand de zoveelste keer is. Beetje vreemd om daar zo agressief op te reageren.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gister benoemde ik het, en nu.
Doet je intercom het wel?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
Bezorgtijd: vanaf morgen om 15:00
Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL locatie
wtf
GODVERDOMME ik ben echt woedend nu ik was gewoon thuis
Teringhonden
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel relatief wanneer iets voor iemand de zoveelste keer is. Beetje vreemd om daar zo agressief op te reageren.
Ik vond dit ook heel apart ja.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel relatief wanneer iets voor iemand de zoveelste keer is. Beetje vreemd om daar zo agressief op te reageren.
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij had @:maxi-mus gister ook al de counter van de dag.
Mijn vriendin wilde erg graag Tiger Kings kijken dit weekend en ik Westworld dus we hebben dit weekend Tiger Kings gekeken. Ik denk dat ik het seizoen over een aantal weken in één keer ga kijken.quote:
Daar heb je gelijk in!quote:Op donderdag 16 april 2020 15:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan stuur je maar een dm, dit is een publiek forum!
Heb je once upon a time in hollywood al gekekenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:15 schreef Coco. het volgende:
Shit ik moet nog steeds The Gentlemen kijken.
Ah. Oke. Volgens mij is het Tiger King (zonder s).quote:Op donderdag 16 april 2020 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin wilde erg graag Tiger Kings kijken dit weekend en ik Westworld dus we hebben dit weekend Tiger Kings gekeken. Ik denk dat ik het seizoen over een aantal weken in één keer ga kijken.
Nee, maar aangevinkt.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je once upon a time in hollywood al gekeken
Assumption...quote:
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah. Oke. Volgens mij is het Tiger King (zonder s).
Heb ik ook gekeken overigens. Wel aardig.
*Kingquote:Op donderdag 16 april 2020 15:18 schreef Coco. het volgende:
Tiger Kings is voor proleten, dat ga ik dus niet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |