quote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
1. Wat is je geboortestad?
2. Pizza of macaroni?
3. Je leukste ervaring in 2019?
4. Zwart of wit ondergoed?
5. Trump of Poetin?
6. Waar ben je het meest trots op?
7. Milieu of economische voorspoed?
8. Vlees of vis?
9. Zou je ooit een rode bank kopen?
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet?
iets wat redelijk lang mee gaat. liefst niet te strak. hoekbank.quote:Op maandag 13 april 2020 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat zoek je?
Materiaal / kleur/ wat mag het kostten en wil je een bank / hoekbank of andere taferelen. Moet het modern zijn of maakt niet uit....
Dit lost echt ZO veel problemen in 1 keer op hequote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef kwiwi het volgende:
en Liesje een loopbrug van de kerk direct naar huis
Nice en lekker bij het park.quote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef kwiwi het volgende:
Dr_Flash heeft nu een overbuurvrouw, en Liesje een loopbrug van de kerk direct naar huis
[ afbeelding ]
Okquote:
Hoe doe je dat in hemelsnaam met kaas? Ik bedoel in de supermarkt heb je tegenwoordig 612 verschillende soorten kaas.quote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iets wat redelijk lang mee gaat. liefst niet te strak. hoekbank.
Maar denk dat ik ze nu allemaal wel heb gezien
Ik ga hier op terug komenquote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kan je daar nou trots op zijnquote:Op maandag 13 april 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok
Dordt
2. Pizza of macaroni?
Pizza
Geopereerd worden
Zwart
5. Trump of Poetin?
Voor wat, om ritueel te slachten of een borrel mee te drinken?
Mijn eigenwijze koppigheid
Beiden?
8. Vlees of vis?
Vlees
Ja
Neuh
koop ik niet.quote:Op maandag 13 april 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in hemelsnaam met kaas? Ik bedoel in de supermarkt heb je tegenwoordig 612 verschillende soorten kaas.
klinkt bijna alsof je op zoek bent naar een kerelquote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hallo halllooooo hierrr spreekt de politiequote:Op maandag 13 april 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom krijgt Ygritte een huis aan het strand en naast een cocktailbar?
Daar sta je dus iedere avond aan te bellen als politieagente of het allemaal wat rustiger en netter kan.
Ik zie ook een dierenwinkelquote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef kwiwi het volgende:
Dr_Flash heeft nu een overbuurvrouw, en Liesje een loopbrug van de kerk direct naar huis
[ afbeelding ]
Ja weet ik veel waar ik trots op moet zijn.quote:
Hallon hier de brankweer. Met de famfare?quote:Op maandag 13 april 2020 18:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hallo halllooooo hierrr spreekt de politie
Dat je nog leeftquote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar ik trots op moet zijn.
quote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met gerbils![]()
Oeh is het restaurant er al?
Ik geloof dit.quote:Op maandag 13 april 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koop ik niet.
ik koop serieus altijd dezelfde dingen
Op jezelf potverdorie!!! boks man!!!!quote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar ik trots op moet zijn.
whehehehequote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallon hier de brankweer. Met de famfare?
Ik wacht met smart op de volgende updatequote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met gerbils![]()
Oeh is het restaurant er al?
Delfffquote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
Delft
2. Pizza of macaroni?
Pizza
Een vakantie met m'n broer en zus
Zwart
5. Trump of Poetin?
Trump, omdat bizarre uitspraken
Dat ik met slachtoffers van seksueel geweld werk om verbeteringen bij de politie aan te brengen
Beide
8. Vlees of vis?
Vis
Nee
Nee.
Ja komt toch op hetzelfde neer als mijn antwoord, ik leef nog omdat ik het er allemaal niet mee eens wasquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallon hier de brankweer. Met de famfare?
ja oke :pquote:Op maandag 13 april 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja komt toch op hetzelfde neer als mijn antwoord, ik leef nog omdat ik het er allemaal niet mee eens was
25+quote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
govder koud ineens.
wat is de temp in foqueville?
eens.quote:Op maandag 13 april 2020 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
Er moet ook een ledstripwinkel voor bal
Niemand nog wit ondergoed.quote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
Delft
2. Pizza of macaroni?
Pizza
Een vakantie met m'n broer en zus
Zwart
5. Trump of Poetin?
Trump, omdat bizarre uitspraken
Dat ik met slachtoffers van seksueel geweld werk om verbeteringen bij de politie aan te brengen
Beide
8. Vlees of vis?
Vis
Nee
Nee.
Aan mijn kant van het dorp guur Schots hopelijk, woeste slagregen en karakterversterkende sneeuwbuienquote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
govder koud ineens.
wat is de temp in foqueville?
Jij hebt wel nog wit ondergoed?quote:
Het huis van de burgemeester staat aan jouw kant van het dorpquote:Op maandag 13 april 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan mijn kant van het dorp guur Schots hopelijk, woeste slagregen en karakterversterkende sneeuwbuien
Jaquote:Op maandag 13 april 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik mis nog wel de petanquebaan Skiwi
Laten we ons dan 2 klimaten aanmetenquote:Op maandag 13 april 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan mijn kant van het dorp guur Schots hopelijk, woeste slagregen en karakterversterkende sneeuwbuien
We zijn oud maar niet zo oud.quote:
goed ideequote:Op maandag 13 april 2020 18:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we ons dan 2 klimaten aanmeten
Ik piep wel af en toe over naar jouw glimmende bikini paradijsjequote:Op maandag 13 april 2020 18:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we ons dan 2 klimaten aanmeten
Gelukkig, ik schrok me al bijna kapotquote:
Ik zie best veel dingen die daar mis mee zijn eigenlijk.quote:Op maandag 13 april 2020 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier is weinig mis mee toch[ afbeelding ]
Het begint echt wat te worden zoquote:Op maandag 13 april 2020 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Restaurant Foqueville en een heus petanquepark
[ afbeelding ]
Denk dat we gewoon dat stuk land tussen het strand en het restaurant ligt moeten claimen nu het nog vrij ligtquote:
haha beurtquote:Op maandag 13 april 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht nou maar rustig op je beurt.
quote:Op maandag 13 april 2020 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Restaurant Foqueville en een heus petanquepark
[ afbeelding ]
Goed idee.quote:Op maandag 13 april 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we gewoon dat stuk land tussen het strand en het restaurant ligt moeten claimen nu het nog vrij ligt
Gaat ineens rap tussen jullie tweequote:Op maandag 13 april 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we gewoon dat stuk land tussen het strand en het restaurant ligt moeten claimen nu het nog vrij ligt
quote:Op maandag 13 april 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht nou maar rustig op je beurt.
De burgemeester wandelt graagquote:Op maandag 13 april 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
Ver lopen voor de burgemeester naar het Petanquepark maar dat geeft mij kans op dagelijkse winst
ja.quote:Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef Ygritte het volgende:
@:bitterbal heb je trouwens hier al eens gekeken? https://www.tuinmeubelland.nl/loungeset
dr. @Molo popperquote:Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
Vergeet ook Molo niet, de ranzige dokter van Foqueville.
ja het moet maarquote:Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat ineens rap tussen jullie twee
Dan moeten we nog wel ergens een schimmig achteraf straatje hebben.quote:Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
Vergeet ook Molo niet, de ranzige dokter van Foqueville.
Vooral omdat het gewoon geen reet uitmaaktquote:
Die is wel leuk maar ziet er wat ielig uit....quote:Op maandag 13 april 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
heb ze echt allemaal gezien
ik dacht aan deze maar ltvdk twijfelt aan kwaliteit
https://www.wehkamp.nl/wh(...)uiten&type=typeahead
Dat was dus echt exact wat ik zeiquote:Op maandag 13 april 2020 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is wel leuk maar ziet er wat ielig uit....
Als mij iets overkomt na een diner in De Gelukkige Gerbil weet Kwiwi je te vinden, monster.quote:Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zal ik onthouden als je komt eten
ja maar zo is er elke keer ietsquote:Op maandag 13 april 2020 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is wel leuk maar ziet er wat ielig uit....
ja eten op eigen risico hoorquote:Op maandag 13 april 2020 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mij iets overkomt na een diner in De Gelukkige Gerbil weet Kwiwi je te vinden, monster.
Ja maar dat gaat ook echt wel op een bordje verlicht met ledstrips bij de ingang van De Gelukkige Gerbil staan met jou als serveerster.quote:
Waarom zit er een schoen tussen die plaatjes ?quote:Op maandag 13 april 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo is er elke keer iets
deze heeft andere achterkant
Dit lijkt me inderdaad wel een beetje vreemd zitten ...quote:Op maandag 13 april 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo is er elke keer iets
deze heeft andere achterkant
ja vroeg ik mij ook al af:Dquote:Op maandag 13 april 2020 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom zit er een schoen tussen die plaatjes ?
quote:Op maandag 13 april 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat ook echt wel op een bordje verlicht met ledstrips bij de ingang van De Gelukkige Gerbil staan met jou als serveerster.
Oh die hebben we nog heul nietquote:Op maandag 13 april 2020 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
@:Koen66 is de brugophalerdus die moet bij de toegangs brug wonen
Valt me nog meequote:Op maandag 13 april 2020 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom zit er een schoen tussen die plaatjes ?
Bitterbal die het stadhuis binnen struikelt. Kan me geen mooier moment wensenquote:Op maandag 13 april 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op je eerste huwelijksvoltrekking, gaat een feestje worden mijn vriend
Ik vind dat jij je snuit moet houden. Gebeurt ook nietquote:Op maandag 13 april 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind wel dat we niet al teveel moeten snacken in Foqueville, het oog van US wil ook wat.
quote:Op maandag 13 april 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal die het stadhuis binnen struikelt. Kan me geen mooier moment wensen
Groot glas miswijn eroverheen, zoooquote:Op maandag 13 april 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom jij maar eens even op mijn chaise longue liggen voor een goed gesprek.quote:Op maandag 13 april 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je snuit moet houden. Gebeurt ook niet
quote:Op maandag 13 april 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spaghettisaus, gezien het geloof van Bitterbal.quote:Op maandag 13 april 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Groot glas miswijn eroverheen, zooo
Alleen koude gerechten en plastic glazen en bestek.quote:Op maandag 13 april 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We halen de breekbare zaken maar even aan de kant die dag.
ramenquote:Op maandag 13 april 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spaghettisaus, gezien het geloof van Bitterbal.
Een opblaasbaar stadhuis scheelt wel ruimtequote:Op maandag 13 april 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar doe maar een popup statdhuis hoor @:kwiwi, na die bruiloft hebben we het toch niet meer nodig. De platsoenendienst die UitStraling is stuurt zichzelf wel aan
quote:Op maandag 13 april 2020 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Kom jij maar eens even op mijn chaise longue liggen voor een goed gesprek.
Na jouw vragenlijstje invulmomentje vind ik jou extra lief dus geniet ervanquote:Op maandag 13 april 2020 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
Eigengemaakte tomatensoep met eveneens eigengemaakte bruschetta.
quote:Op maandag 13 april 2020 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na jouw vragenlijstje invulmomentje vind ik jou extra lief dus geniet ervan
Eet smakelijk Nijnquote:Op maandag 13 april 2020 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
Eigengemaakte tomatensoep met eveneens eigengemaakte bruschetta.
Ja ik ben ook nog dakloosquote:Op maandag 13 april 2020 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Is er nog een achterafhoekje in Foqueville voor me?
een hutje op de hei met internetaansluiting ben ik al tevreden meequote:Op maandag 13 april 2020 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Is er nog een achterafhoekje in Foqueville voor me?
we hebben geen hei. Alleen een strand en een parkjen.quote:Op maandag 13 april 2020 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
een hutje op de hei met internetaansluiting ben ik al tevreden mee
En een Hallon Ballon shop.quote:Op maandag 13 april 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we hebben geen hei. Alleen een strand en een parkjen.
oonshinen in t parkquote:Op maandag 13 april 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
Is er eigenlijk wel een whisky stokerij in Foqueville?
Gewoon in de kelder van het stadhuisquote:Op maandag 13 april 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
Is er eigenlijk wel een whisky stokerij in Foqueville?
quote:Op maandag 13 april 2020 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Ok ik moest ook nog even wat anders doen, maar heb even geīnventariseerd en dit gaat nu gebouwd worden. Maar goed dat ik ook de bouwvergunning zelf verleen anders duurde het nog ff
Praktijk voor Molo de ranzige dokter
LTVDK + bitterbal huisje landgoed aan het strand
Toegangbrug en muur, gracht met krokodillen
Pop-up stadhuis
IJsdraakje's huis bij waterkant van het parkjen
mschol's huis - hutje op de nietbestaande hei
Oke doeiquote:Op maandag 13 april 2020 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Ok een bestaan als zwerver lijkt me ook wel wat, puur leven
Geld is maar een relatief begrip in Foquevillequote:
Ik vindt hem wel mooi. Heb je hem onder een afdakje staan? Lichte kussens zijn mooi, maar zie je wel het een en ander op.quote:Op maandag 13 april 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vroeg ik mij ook al af:D
maar wat denk je van deze
quote:Op maandag 13 april 2020 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt hem wel mooi. Heb je hem onder een afdakje staan? Lichte kussens zijn mooi, maar zie je wel het een en ander op.
Ik heb meer geld dan jij voor mogelijk houdtquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb meer geld dan jij voor mogelijk houdt![]()
in jouw geval is dat ook nog waar ookquote:Op maandag 13 april 2020 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb meer geld dan jij voor mogelijk houdt![]()
quote:Op maandag 13 april 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
Dat pad links gaat naar de expansion die vrij komt als je 2,49 betaald?
@liesje1979 we hebben ook een kabelbaan nodig. Van bij ons voor de deur ergens naar de park en eentje naar het strandquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
Moeten we ook Foqueville a la Hollywood op de bergen hebben staan?
En eentje naar de bergen!quote:Op maandag 13 april 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Liesje1979 we hebben ook een kabelbaan nodig. Van bij ons voor de deur ergens naar de park en eentje naar het strand
Twee keer de helft!quote:Op maandag 13 april 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
Dat pad links gaat naar de expansion die vrij komt als je 2,49 betaald?
Grrrrquote:Op maandag 13 april 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je loopt maar, dan kan je je stappen nog halen
Meh, beetje risico maakt het leven interessant.quote:Op maandag 13 april 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
er moet nog iets komen om te voorkomen dat de krokodillen bij het zwemstrand komen. Een grote muur. En ze gaan hem zelf betalen!
quote:Op maandag 13 april 2020 19:30 schreef kwiwi het volgende:
Heb Trijntje inmiddels uit de Efteling gekaapt en naar het dorp verhuisd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
Maar het is wel aagje die je gekopieerd heb
Uit Straling moet nog een huis... die beste jongen slaapt anders op mijn veranda op de loungeset... die vlekken krijg ik er nooit niet meer uit andersquote:Op maandag 13 april 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, beetje risico maakt het leven interessant.
Zal 'm even verplaatsenquote:Op maandag 13 april 2020 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet handig, die rookmelderwinkel zo ver van bitterbalmansion af. En iedere keer gillend van paniek bij mij voor langs rennen zeker
quote:Op maandag 13 april 2020 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uit Straling moet nog een huis... die beste jongen slaapt anders op mijn veranda op de loungeset... die vlekken krijg ik er nooit niet meer uit anders
quote:Op maandag 13 april 2020 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uit Straling moet nog een huis... die beste jongen slaapt anders op mijn veranda op de loungeset... die vlekken krijg ik er nooit niet meer uit anders
Ook in de bergen. Die noemen we dan "De Highlands". Meteen die stokerij daarquote:Op maandag 13 april 2020 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ver van alle mooie vrouwen vandaan.quote:Op maandag 13 april 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook in de bergen. Die noemen we dan "De Highlands". Meteen die stokerij daar
Heb even wat bergen uit de grond getrokken, inclusief m'n eigen huisjequote:
quote:Op maandag 13 april 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb even wat bergen uit de grond getrokken, inclusief m'n eigen huisjeRookmelder winkel verplaatst en UitStraling woont nu in het dorp met een hek om z'n huis waar de politie de sleutel van heeft indien hij vrouwen lastigvalt en even een time-out nodig heeft
[ afbeelding ]
rechts in 't midden. zou nog even langs de opticien gaanquote:Op maandag 13 april 2020 19:50 schreef UitStraling het volgende:
Woon ik in die bergen rechtsonder dan?
Die sleutel van mijn huis van de politie die snap ik dan wel weer
Maar natuurlijkquote:Op maandag 13 april 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh @:kwiwi mag ik nog een balkon? Op het zuiden graag, zonnetje en uitzicht op de bergen en de parkjen
Jezus, moet ik nou helemaal uit de bergen komen om jou te arresteren?quote:Op maandag 13 april 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik iets ga jatten uit de rookmelder-winkel
Ja straf me, ik ben stout geweestquote:Op maandag 13 april 2020 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, moet ik nou helemaal uit de bergen komen om jou te arresteren?
Nee maar kussens gaan naar binnen en kan een hoes kopenquote:Op maandag 13 april 2020 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt hem wel mooi. Heb je hem onder een afdakje staan? Lichte kussens zijn mooi, maar zie je wel het een en ander op.
Straatverbod van een dag krijg je, hop je huis terug in.quote:Op maandag 13 april 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja straf me, ik ben stout geweest
quote:Op maandag 13 april 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb even wat bergen uit de grond getrokken, inclusief m'n eigen huisjeRookmelder winkel verplaatst en UitStraling woont nu in het dorp met een hek om z'n huis waar de politie de sleutel van heeft indien hij vrouwen lastigvalt en even een time-out nodig heeft
[ afbeelding ]
Ik steek de open haard vast aan en leg de ijsbeervacht recht, je hebt de sleutel.quote:Op maandag 13 april 2020 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straatverbod van een dag krijg je, hop je huis terug in.
Deze vind ik ook bazig mooi https://www.wehkamp.nl/ex(...)excl-stoel-16437727/quote:Op maandag 13 april 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar kussens gaan naar binnen en kan een hoes kopen
quote:Op maandag 13 april 2020 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze vind ik ook bazig mooi https://www.wehkamp.nl/ex(...)excl-stoel-16437727/
quote:Op maandag 13 april 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik steek de open haard vast aan en leg de ijsbeervacht recht, je hebt de sleutel.
ja klopt maar denk dat dat echt niet lang mooi blijft.quote:Op maandag 13 april 2020 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze vind ik ook bazig mooi https://www.wehkamp.nl/ex(...)excl-stoel-16437727/
waar komt de ledwinkel?quote:Op maandag 13 april 2020 20:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb @:bitterbal ondertussen even wat gras laten aanleggen, want die had nog niet zoveel te doen..
[ afbeelding ]
Exotan kan je gewoon met een doek overheenquote:Op maandag 13 april 2020 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar denk dat dat echt niet lang mooi blijft.
heb je ervaring er mee?quote:Op maandag 13 april 2020 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Exotan kan je gewoon met een doek overheen
Elke keer als je Homey zegt krijg ik een MI van een Mexicaanse UitStraling die worstelt met zijn seksualiteit.quote:
En ik denk dat jij een heel erg enge boerse autist bent, neuken?quote:Op maandag 13 april 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
Uitstraling lijkt me inderdaad wel stiekem zo'n latente homo
was da ?quote:Op maandag 13 april 2020 20:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb @:bitterbal ondertussen even wat gras laten aanleggen, want die had nog niet zoveel te doen..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2020 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Eenmaal werkplaats voor @:FranticDJ, eenmaal terras (inclusief zonnebedjes). En de kabelbaan is naast je huis gebouwd @:Dr_Flash . gaat nu recht over je balkon heen maar ach...
[ afbeelding ]
Zelf niet. vriendin weet hem met kinderen keurig schoon te houden. Heeft hem wel overdekt staan maar staat het hele jaar met kussens buiten.quote:
Lees dat het frame open is.quote:Op maandag 13 april 2020 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelf niet. vriendin weet hem met kinderen keurig schoon te houden. Heeft hem wel overdekt staan maar staat het hele jaar met kussens buiten.
oh primaquote:Op maandag 13 april 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die verkoopt de rookmelderwinkel ook
Kan je beter een all you can buy winkel neer zettenquote:Op maandag 13 april 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
misschien ook nog een winkel met loungesets zodat ik geen keus kan maken
Ik zet wel een wallmart neer, die hebben allesquote:Op maandag 13 april 2020 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan je beter een all you can buy winkel neer zetten
ik wil mijn wijnkelder wel bij de petangue in de buurtquote:Op maandag 13 april 2020 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een plattegrond van Foqueville, we zijn vandaag begonnen met de bouw. Waar wil jij je huisje?
Er kan iig niks uit elkaar.quote:Op maandag 13 april 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lees dat het frame open is.
Wil je aan die vriendin vragen hoe die is geleverd. Lees dat het in een hele grote doos komt en ze je achter laten met pallet en al.
Of gewoon een winkel met maar één loungeset.quote:Op maandag 13 april 2020 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan je beter een all you can buy winkel neer zetten
Klein chateautje wellicht?quote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil mijn wijnkelder wel bij de petangue in de buurt
[ afbeelding ]
Huis van Frantic lijkt me kleinerquote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij woon ik in het kleinste huis van Foqueville
quote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef UitStraling het volgende:
quote:
ja moet ik de wehkamp morgen bellenquote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er kan iig niks uit elkaar.
Ze heeft hem al jaaaaaren in haar geval is hij keurig netjes neergezet. Bij de wehkamp ligt dat vermoedelijk anders,
Ik zie dat we eindelijk een opvolgr voor haaahaha's kledingrek gaan krijgenquote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er kan iig niks uit elkaar.
Ze heeft hem al jaaaaaren in haar geval is hij keurig netjes neergezet. Bij de wehkamp ligt dat vermoedelijk anders,
Ze kunt nog een aanvraag voor verhuizing doenquote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef UitStraling het volgende:
wat is dat?quote:Op maandag 13 april 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie dat we eindelijk een opvolgr voor haaahaha's kledingrek gaan krijgen
Zij heeft ook niet precies deze maar een die er op lijkt (van exotan)quote:Op maandag 13 april 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik de wehkamp morgen bellen
vind het ook een erg mooie bank hoor
Kom wel op je loungeset slapen, dit schiet niet op.quote:Op maandag 13 april 2020 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze kunt nog een aanvraag voor verhuizing doen
quote:Op maandag 13 april 2020 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom wel op je loungeset slapen, dit schiet niet op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
dit is je kans Bosquote:Op maandag 13 april 2020 20:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nog nooit zelf gekozen waar ik wil wonen, dus nu laat ik het ook maar aan jullie over...
zoeken we het beste plekje voor je uitquote:Op maandag 13 april 2020 20:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nog nooit zelf gekozen waar ik wil wonen, dus nu laat ik het ook maar aan jullie over...
quote:Op maandag 13 april 2020 20:26 schreef Bos81 het volgende:
1 loungesetquote:Op maandag 13 april 2020 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Chateau @:crv en een aangepaste winkel voor @:bitterbal
[ afbeelding ]
Wel dicht bij het postkantoor, als het kanquote:Op maandag 13 april 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoeken we het beste plekje voor je uit
Die moeten we nog bouwen. Waar heeft je voorkeur?quote:Op maandag 13 april 2020 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel dicht bij het postkantoor, als het kan
Het hoekje bij het restaurant en en bingokerk lijkt mij ook wel een bazenplek! Lekker centraal!quote:Op maandag 13 april 2020 20:26 schreef Bos81 het volgende:
Doe maar links van het politiebureau.quote:Op maandag 13 april 2020 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die moeten we nog bouwen. Waar heeft je voorkeur?
Dat is ook primaquote:Op maandag 13 april 2020 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het hoekje bij het restaurant en en bingokerk lijkt mij ook wel een bazenplek! Lekker centraal!
Mag de burgemeester een buitenhuisje in de bergen?quote:Op maandag 13 april 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OOK NOGquote:Op maandag 13 april 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag de burgemeester een buitenhuisje in de bergen?
en morgen wil die ook nog een strandhuisquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar in Foqueville mag je zelf kiezen. Behalve UitStraling
Nee, ik ben geen strandmens.quote:Op maandag 13 april 2020 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
en morgen wil die ook nog een strandhuis
Natuurlijk heb ik kaiserbroodjes. Met jamquote:Op maandag 13 april 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Skiwi kamers verhuurt is het ook goed. Moet ze ‘s morgens wel kaiserbroodjes hebben
Hendrick's maar doen dan, die Bombay sapphire gieten we er wel in als we het verschil toch niet meer proeven.quote:Op maandag 13 april 2020 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GT-tje en wat heupwiegen van jou
Dat ontbijt van vanmorgen zag ik ook wel zitten maar ja ik mag mijn huis niet meer uit.quote:Op maandag 13 april 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Skiwi kamers verhuurt is het ook goed. Moet ze ‘s morgens wel kaiserbroodjes hebben
Hallo overbuurman!quote:Op maandag 13 april 2020 20:34 schreef kwiwi het volgende:
@:Bos81 huisje met privestrand, terras en directe verbinding naar het postkantoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2020 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik kaiserbroodjes. Met jam
Ja die is voor als we verdrinken in elkaars lichaamssappen van de pure wilde passie.quote:Op maandag 13 april 2020 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hendrick's maar doen dan, die Bombay sapphire gieten we er wel in als we het verschil toch niet meer proeven.
@:Bos81 huisje met privestrand, terras en directe verbinding naar het postkantoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als je op bezoek bent in Foqueville en je hebt de laatste kabelbaan naar huis gemist, ben je van harte welkom in de ambtswoning
Dankjequote:Op maandag 13 april 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als je op bezoek bent in Foqueville en je hebt de laatste kabelbaan naar huis gemist, ben je van harte welkom in de ambtswoning
[..]
Natuurlijk heb ik kaiserbroodjes. Met jam
quote:
Koen moet ergens in de filequote:
Molo woont naast jequote:Op maandag 13 april 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik eis NU een zwembad, een whiskybar in datzelfde zwembad, een jacuzzi ernaast, een ruime garage, een mooie tuin en een knappe buurvrouw
Ik wordt echt fokking irritant bij te veel inname, ben je alvast gewaarschuwdquote:Op maandag 13 april 2020 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is voor als we verdrinken in elkaars lichaamssappen van de pure wilde passie.
Ahja verrek keek er overheenquote:Op maandag 13 april 2020 20:42 schreef crv het volgende:
[..]
wat denk jeop het Chateau natuurlijk [ afbeelding ]
ik ben tevredenquote:
"Je hupst maar raak als ik al slaap" is mijn motto.quote:Op maandag 13 april 2020 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt echt fokking irritant bij te veel inname, ben je alvast gewaarschuwd
quote:
Vlakbij de kabelbaanquote:Op maandag 13 april 2020 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik woon wel lekker centraal. Alles op loopafstand
Ik vind haar ook wel een beetje gemeen.quote:Op maandag 13 april 2020 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik laat zo’n leuke vrouw toch niet op een bankje op het kabelbaanstation slapen?
Je moet blij zijn dat ik de sleutel van dat hek nog niet in de krokodillenvijver heb gegooidquote:Op maandag 13 april 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik eis NU een zwembad, een whiskybar in datzelfde zwembad, een jacuzzi ernaast, een ruime garage, een mooie tuin en een knappe buurvrouw
Iedere ochtend een kwartier lopen in mijn badjasquote:Op maandag 13 april 2020 20:45 schreef kwiwi het volgende:
Eenmaal zwembad met jacuzzi!
[ afbeelding ]
Je moet de politieagente ook niet uitdagen vriendquote:Op maandag 13 april 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel een beetje gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |