quote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
1. Wat is je geboortestad?
2. Pizza of macaroni?
3. Je leukste ervaring in 2019?
4. Zwart of wit ondergoed?
5. Trump of Poetin?
6. Waar ben je het meest trots op?
7. Milieu of economische voorspoed?
8. Vlees of vis?
9. Zou je ooit een rode bank kopen?
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet?
iets wat redelijk lang mee gaat. liefst niet te strak. hoekbank.quote:Op maandag 13 april 2020 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat zoek je?
Materiaal / kleur/ wat mag het kostten en wil je een bank / hoekbank of andere taferelen. Moet het modern zijn of maakt niet uit....
Dit lost echt ZO veel problemen in 1 keer op hequote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef kwiwi het volgende:
en Liesje een loopbrug van de kerk direct naar huis
Nice en lekker bij het park.quote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef kwiwi het volgende:
Dr_Flash heeft nu een overbuurvrouw, en Liesje een loopbrug van de kerk direct naar huis
[ afbeelding ]
Okquote:
Hoe doe je dat in hemelsnaam met kaas? Ik bedoel in de supermarkt heb je tegenwoordig 612 verschillende soorten kaas.quote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iets wat redelijk lang mee gaat. liefst niet te strak. hoekbank.
Maar denk dat ik ze nu allemaal wel heb gezien
Ik ga hier op terug komenquote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kan je daar nou trots op zijnquote:Op maandag 13 april 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok
Dordt
2. Pizza of macaroni?
Pizza
Geopereerd worden
Zwart
5. Trump of Poetin?
Voor wat, om ritueel te slachten of een borrel mee te drinken?
Mijn eigenwijze koppigheid
Beiden?
8. Vlees of vis?
Vlees
Ja
Neuh
koop ik niet.quote:Op maandag 13 april 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in hemelsnaam met kaas? Ik bedoel in de supermarkt heb je tegenwoordig 612 verschillende soorten kaas.
klinkt bijna alsof je op zoek bent naar een kerelquote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hallo halllooooo hierrr spreekt de politiequote:Op maandag 13 april 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom krijgt Ygritte een huis aan het strand en naast een cocktailbar?
Daar sta je dus iedere avond aan te bellen als politieagente of het allemaal wat rustiger en netter kan.
Ik zie ook een dierenwinkelquote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef kwiwi het volgende:
Dr_Flash heeft nu een overbuurvrouw, en Liesje een loopbrug van de kerk direct naar huis
[ afbeelding ]
Ja weet ik veel waar ik trots op moet zijn.quote:
Hallon hier de brankweer. Met de famfare?quote:Op maandag 13 april 2020 18:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hallo halllooooo hierrr spreekt de politie
Dat je nog leeftquote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar ik trots op moet zijn.
quote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met gerbils![]()
Oeh is het restaurant er al?
Ik geloof dit.quote:Op maandag 13 april 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koop ik niet.
ik koop serieus altijd dezelfde dingen
Op jezelf potverdorie!!! boks man!!!!quote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar ik trots op moet zijn.
whehehehequote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallon hier de brankweer. Met de famfare?
Ik wacht met smart op de volgende updatequote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met gerbils![]()
Oeh is het restaurant er al?
Delfffquote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
Delft
2. Pizza of macaroni?
Pizza
Een vakantie met m'n broer en zus
Zwart
5. Trump of Poetin?
Trump, omdat bizarre uitspraken
Dat ik met slachtoffers van seksueel geweld werk om verbeteringen bij de politie aan te brengen
Beide
8. Vlees of vis?
Vis
Nee
Nee.
Ja komt toch op hetzelfde neer als mijn antwoord, ik leef nog omdat ik het er allemaal niet mee eens wasquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallon hier de brankweer. Met de famfare?
ja oke :pquote:Op maandag 13 april 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja komt toch op hetzelfde neer als mijn antwoord, ik leef nog omdat ik het er allemaal niet mee eens was
25+quote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
govder koud ineens.
wat is de temp in foqueville?
eens.quote:Op maandag 13 april 2020 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
Er moet ook een ledstripwinkel voor bal
Niemand nog wit ondergoed.quote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
Delft
2. Pizza of macaroni?
Pizza
Een vakantie met m'n broer en zus
Zwart
5. Trump of Poetin?
Trump, omdat bizarre uitspraken
Dat ik met slachtoffers van seksueel geweld werk om verbeteringen bij de politie aan te brengen
Beide
8. Vlees of vis?
Vis
Nee
Nee.
Aan mijn kant van het dorp guur Schots hopelijk, woeste slagregen en karakterversterkende sneeuwbuienquote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
govder koud ineens.
wat is de temp in foqueville?
Jij hebt wel nog wit ondergoed?quote:
Het huis van de burgemeester staat aan jouw kant van het dorpquote:Op maandag 13 april 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan mijn kant van het dorp guur Schots hopelijk, woeste slagregen en karakterversterkende sneeuwbuien
Jaquote:Op maandag 13 april 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik mis nog wel de petanquebaan Skiwi
Laten we ons dan 2 klimaten aanmetenquote:Op maandag 13 april 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan mijn kant van het dorp guur Schots hopelijk, woeste slagregen en karakterversterkende sneeuwbuien
We zijn oud maar niet zo oud.quote:
goed ideequote:Op maandag 13 april 2020 18:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we ons dan 2 klimaten aanmeten
Ik piep wel af en toe over naar jouw glimmende bikini paradijsjequote:Op maandag 13 april 2020 18:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we ons dan 2 klimaten aanmeten
Gelukkig, ik schrok me al bijna kapotquote:
Ik zie best veel dingen die daar mis mee zijn eigenlijk.quote:Op maandag 13 april 2020 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier is weinig mis mee toch[ afbeelding ]
Het begint echt wat te worden zoquote:Op maandag 13 april 2020 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Restaurant Foqueville en een heus petanquepark
[ afbeelding ]
Denk dat we gewoon dat stuk land tussen het strand en het restaurant ligt moeten claimen nu het nog vrij ligtquote:
haha beurtquote:Op maandag 13 april 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht nou maar rustig op je beurt.
quote:Op maandag 13 april 2020 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Restaurant Foqueville en een heus petanquepark
[ afbeelding ]
Goed idee.quote:Op maandag 13 april 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we gewoon dat stuk land tussen het strand en het restaurant ligt moeten claimen nu het nog vrij ligt
Gaat ineens rap tussen jullie tweequote:Op maandag 13 april 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we gewoon dat stuk land tussen het strand en het restaurant ligt moeten claimen nu het nog vrij ligt
quote:Op maandag 13 april 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht nou maar rustig op je beurt.
De burgemeester wandelt graagquote:Op maandag 13 april 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
Ver lopen voor de burgemeester naar het Petanquepark maar dat geeft mij kans op dagelijkse winst
ja.quote:Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef Ygritte het volgende:
@:bitterbal heb je trouwens hier al eens gekeken? https://www.tuinmeubelland.nl/loungeset
dr. @Molo popperquote:Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
Vergeet ook Molo niet, de ranzige dokter van Foqueville.
ja het moet maarquote:Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat ineens rap tussen jullie twee
Dan moeten we nog wel ergens een schimmig achteraf straatje hebben.quote:Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
Vergeet ook Molo niet, de ranzige dokter van Foqueville.
Vooral omdat het gewoon geen reet uitmaaktquote:
Die is wel leuk maar ziet er wat ielig uit....quote:Op maandag 13 april 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
heb ze echt allemaal gezien
ik dacht aan deze maar ltvdk twijfelt aan kwaliteit
https://www.wehkamp.nl/wh(...)uiten&type=typeahead
Dat was dus echt exact wat ik zeiquote:Op maandag 13 april 2020 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is wel leuk maar ziet er wat ielig uit....
Als mij iets overkomt na een diner in De Gelukkige Gerbil weet Kwiwi je te vinden, monster.quote:Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zal ik onthouden als je komt eten
ja maar zo is er elke keer ietsquote:Op maandag 13 april 2020 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is wel leuk maar ziet er wat ielig uit....
ja eten op eigen risico hoorquote:Op maandag 13 april 2020 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mij iets overkomt na een diner in De Gelukkige Gerbil weet Kwiwi je te vinden, monster.
Ja maar dat gaat ook echt wel op een bordje verlicht met ledstrips bij de ingang van De Gelukkige Gerbil staan met jou als serveerster.quote:
Waarom zit er een schoen tussen die plaatjes ?quote:Op maandag 13 april 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo is er elke keer iets
deze heeft andere achterkant
Dit lijkt me inderdaad wel een beetje vreemd zitten ...quote:Op maandag 13 april 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo is er elke keer iets
deze heeft andere achterkant
ja vroeg ik mij ook al af:Dquote:Op maandag 13 april 2020 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom zit er een schoen tussen die plaatjes ?
quote:Op maandag 13 april 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat ook echt wel op een bordje verlicht met ledstrips bij de ingang van De Gelukkige Gerbil staan met jou als serveerster.
Oh die hebben we nog heul nietquote:Op maandag 13 april 2020 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
@:Koen66 is de brugophalerdus die moet bij de toegangs brug wonen
Valt me nog meequote:Op maandag 13 april 2020 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom zit er een schoen tussen die plaatjes ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |