oh is dat na een zwangerschap?quote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Post Natale Depressie. Is overgegaan in een standaard depressie, ze zit nog steeds aan de anti depressiva
Ik woon dichtbij de kerk, kan ik na de bingo kruipend naar huis.quote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
Rookmelderwinkel voor bitterbal. En cocktailbar met parasollen die op 1.5 meter afstand staan
[ afbeelding ]
jepsquote:Op maandag 13 april 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
Moet ik nou ook dat lijstje gaan lopen invullen?
Dat ligt echt aan je eigen interpretatie.quote:Op maandag 13 april 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer alsof we dood zijn![]()
Natuurlijk niet. Is vrijblijvend.quote:Op maandag 13 april 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
wat kledingrek? in mijn werkplaats? Hell no.quote:Op maandag 13 april 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En bij wie in huis komt Haahaha's kledingrek dan te staan? De werkplaats van frantic?
quote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
Rookmelderwinkel voor bitterbal. En cocktailbar met parasollen die op 1.5 meter afstand staan
[ afbeelding ]
Waarom krijgt Ygritte een huis aan het strand en naast een cocktailbar?quote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
Rookmelderwinkel voor bitterbal.
[ afbeelding ]
Nee hoor, mijne gaf ook niemand wat omquote:Op maandag 13 april 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
Jaaaaaaquote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet gezellig iedereen zo ver mogelijk van mij weg gaan wonen
Niet zomaar een kledingrekquote:Op maandag 13 april 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat kledingrek? in mijn werkplaats? Hell no.
Ja man.quote:Op maandag 13 april 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
heb de verwarming maar weer aangezetquote:Op maandag 13 april 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
pizza op, begin een beetje in te zakken en begin het koud te krijgen
Ik ga even met een dekentje op de bank liggen
Wat zoek je?quote:
oh, voor mijn tijdquote:Op maandag 13 april 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zomaar een kledingrek
GC / haaahaha's kledingrek
Verschrikkelijk. Ik ken het in lichte mate van mijne na de eerste en da's geen pretje maar was gelukkig snel over.quote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Post Natale Depressie. Is overgegaan in een standaard depressie, ze zit nog steeds aan de anti depressiva
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |