Elk jaar vol met lawinepijlen plakkenquote:
Wat voer je nu uit dan?quote:Op maandag 13 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. mijn familie heef in italie gewoond maar ik heb geen tijd meer voor nog een baan
Dan kun je een boekje pakken en op een strandstoel met een cocktailtje lekker gaan lezenquote:Op maandag 13 april 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
Waarom staat de bibliotheek zowat op het strand?
Jij werkt zoveel, ik wordt maar huisman denk ikquote:Op maandag 13 april 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de catering in de trein. de gelukkige gerbil en de duitse bakkerij
Oh maar wanneer slaap je dan?quote:Op maandag 13 april 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de catering in de trein. de gelukkige gerbil en de duitse bakkerij
ditquote:Op maandag 13 april 2020 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je een boekje pakken en op een strandstoel met een cocktailtje lekker gaan lezen
ik mis nog een probleemwijkquote:Op maandag 13 april 2020 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief Alberto in het parkjen.
Ditquote:Op maandag 13 april 2020 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je een boekje pakken en op een strandstoel met een cocktailtje lekker gaan lezen
Op ons royale landgoed met grote vrijstaande villa maar nog wel op loopafstand van het centrumquote:Op maandag 13 april 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet.
slavernij is het
alsof ik daar van kan genietenquote:Op maandag 13 april 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op ons royale landgoed met grote vrijstaande villa maar nog wel op loopafstand van het centrum
Nou dan hebben we wel de ruimte om een deel van al die rare beestjes die je wilt te huisvestenquote:
Ja maar echt hoor, erger dan drugs gewoonquote:Op maandag 13 april 2020 18:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whahaha dat laatste![]()
Ik moet ook altijd vreselijk lachen wat ik allemaal bedenk tijdens het dromen
Ja ga nu dan slapen in plaats van rotte palen te verven en planten te mishandelen, strak moet je echt wel aan de bak.quote:Op maandag 13 april 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet.
slavernij is het
waar jij de hele dag mee spelenquote:Op maandag 13 april 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan hebben we wel de ruimte om een deel van al die rare beestjes die je wilt te huisvesten
Jeeeejquote:Op maandag 13 april 2020 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief Alberto in het parkjen.
quote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
1. Wat is je geboortestad? Ergens op de Veluwe
2. Pizza of macaroni? Pizza
3. Je leukste ervaring in 2019? Flyboarden op Malta
4. Zwart of wit ondergoed? Wit
5. Trump of Poetin? Bomderop![]()
6. Waar ben je het meest trots op? Al 46 jaar uit de problemen blijven![]()
7. Milieu of economische voorspoed? Economische voorspoed
8. Vlees of vis? Hangt er vanaf waar ik zin in hebNet een maaltijdsalade met kipdijfilet op
![]()
9. Zou je ooit een rode bank kopen? Niet waarschijnlijk
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet?![]()
Oh verstandig?
Nee verstandig niet natuurlijk
![]()
![]()
Of je gaat gewoon al die kutbaantjes niet doen en we openen samen ons eigen restaurant op het landgoed met royaal terras?quote:Op maandag 13 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar jij de hele dag mee spelen
jij neemt maar de helft van mijn werk
Geen slangen, schubdieren, struisvogels, kikkers, kamelen en vleermuizen in de kinderboerderijquote:Op maandag 13 april 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan hebben we wel de ruimte om een deel van al die rare beestjes die je wilt te huisvesten
we hebben karzai nodig als kokquote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon al die kutbaantjes niet doen en we openen samen ons eigen restaurant op het landgoed met royaal terras?
En bij wie in huis komt Haahaha's kledingrek dan te staan? De werkplaats van frantic?quote:
Dit klinkt als een huwelijksaanzoekquote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon al die kutbaantjes niet doen en we openen samen ons eigen restaurant op het landgoed met royaal terras?
Ja dat kan toch, dan krijgt die zijn eigen huisje op ons landgoed?quote:
Nee vind ik ook. Alleen maar dingen die je kunt slachten en opetenquote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen slangen, schubdieren, struisvogels, kikkers, kamelen en vleermuizen in de kinderboerderij
Ik heb van de week lego gebouwd met het kind van Chantal Janszen... vraag me bij god niet waaromquote:Op maandag 13 april 2020 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar echt hoor, erger dan drugs gewoon.
Ik vind het vooral grappig als er iets nieuws of stressvols aan het gebeuren is, zoals een nieuwe baan of een verhuizing. Mijn vriend werd laatst wakker en vroeg direct "zei je nou dat er een Praxis Onboarding kit was voor mensen die voor het eerst uit huis gaan?" en ik moest zo hard lachen alvorens ik hem teleur moest stellen en moest mededelen dat hij dat toch echt zelf moest doen.
Het is geen kinderboerderij, het is privéterreinquote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen slangen, schubdieren, struisvogels, kikkers, kamelen en vleermuizen in de kinderboerderij
mij ookquote:Op maandag 13 april 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Dat bushokje om iemand doorheen te tiefen intrigeert me
Lijkt me primaquote:Op maandag 13 april 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En bij wie in huis komt Haahaha's kledingrek dan te staan? De werkplaats van frantic?
importerenquote:Op maandag 13 april 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is geen dierenwinkel in Foqueville
Wtf, geweldigquote:Op maandag 13 april 2020 18:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb van de week lego gebouwd met het kind van Chantal Janszen... vraag me bij god niet waarom![]()
Essential commodity voor als er rare eikels uit VBL langskomenquote:Op maandag 13 april 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Ga je bijhouden hoevaak je de beleving als leidend voorwerp mag meemaken?quote:Op maandag 13 april 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
waarom zat je vrouw in een kliniek?quote:Op maandag 13 april 2020 18:16 schreef Koen66 het volgende:
Hier komt ie dan
1. Wat is je geboortestad? Dordrecht
2. Pizza of macaroni? pizza
3. Je leukste ervaring in 2019? Zomervakantie, zal er een jaartje extra op moeten teren
4. Zwart of wit ondergoed? Zwart
5. Trump of Poetin? Poetin
6. Waar ben je het meest trots op? Dat ik 2005 doorgekomen ben, mijn meest inktzwarte jaar, naar beneden getrapt op werk terwijl vrouw in een kliniek zat
7. Milieu of economische voorspoed? Een andere economie waar plaats is voor milieu.
8. Vlees of vis? Vlees
9. Zou je ooit een rode bank kopen? Why not
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet? Als je geil bent waarom niet, basis voor relatie :meh
quote:Op maandag 13 april 2020 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je bijhouden hoevaak je de beleving als leidend voorwerp mag meemaken?
NEEHEEEEEquote:Op maandag 13 april 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu iedereen huisdieren neemt, hebben we een dierenwinkel nodig. Heb jij nog een gaatje over?
Prima... kan ik kruipend vanuit de cocktail bar zo mij loungeset op mijn veranda op terwijl ik aangeschoten in slaap dommel bij het ruisschen van den zeequote:Op maandag 13 april 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O kut daar heb ik net de cocktail bar gebouwdJe casa komt ernaast
welke loungeset? ik zoek er nog eenquote:Op maandag 13 april 2020 18:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Prima... kan ik kruipend vanuit de cocktail bar zo mij loungeset op mijn veranda op terwijl ik aangeschoten in slaap dommel bij het ruisschen van den zee
Oh heb jhe een loungeset? Welke?quote:Op maandag 13 april 2020 18:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Prima... kan ik kruipend vanuit de cocktail bar zo mij loungeset op mijn veranda op terwijl ik aangeschoten in slaap dommel bij het ruisschen van den zee
Zware PNDquote:Op maandag 13 april 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zat je vrouw in een kliniek?
Gaatjes genoeg dus ik ben voorquote:Op maandag 13 april 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu iedereen huisdieren neemt, hebben we een dierenwinkel nodig. Heb jij nog een gaatje over?
Ik heb ook nog iets van een achtervolging gedaan over een terrein met allemaal hutjes waarin prostituees verbleven, ergens tropisch, tailand ofzoquote:
Ik lees het ook ja, trots wel.quote:Op maandag 13 april 2020 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
Heftige antwoorden op sommige vragen ook trouwens. Maar ik voel ook een boel trotsheid dat iedereen zich ergens doorheen geslagen heeft en nu op een betere plek is.
Dat klinkt dan weer alsof we dood zijnquote:Op maandag 13 april 2020 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
Heftige antwoorden op sommige vragen ook trouwens. Maar ik voel ook een boel trotsheid dat iedereen zich ergens doorheen geslagen heeft en nu op een betere plek is.
Ik moet echt trouwen met jou hoorquote:Op maandag 13 april 2020 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iets van een achtervolging gedaan over een terrein met allemaal hutjes waarin prostituees verbleven, ergens tropisch, tailand ofzo. Ik was een coole agent en ging zo zwoep zwoep over alle daken van die hutjes
Misschien is dat ook wel zo en is FOK! slechts een illusie waar we in het hiernamaals op zitten.quote:Op maandag 13 april 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer alsof we dood zijn![]()
Maar in het algemeen wordt er vooruitgang geboekt ja
Geen idee, heb gewoon een ruime met extra dikke kussen gekocht voor dat extra comfortquote:Op maandag 13 april 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welke loungeset? ik zoek er nog een
Post Natale Depressie. Is overgegaan in een standaard depressie, ze zit nog steeds aan de anti depressivaquote:
aaaargquote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee, heb gewoon een ruime met extra dikke kussen gekocht voor dat extra comfort![]()
oh is dat na een zwangerschap?quote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Post Natale Depressie. Is overgegaan in een standaard depressie, ze zit nog steeds aan de anti depressiva
Ik woon dichtbij de kerk, kan ik na de bingo kruipend naar huis.quote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
Rookmelderwinkel voor bitterbal. En cocktailbar met parasollen die op 1.5 meter afstand staan
[ afbeelding ]
jepsquote:Op maandag 13 april 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
Moet ik nou ook dat lijstje gaan lopen invullen?
Dat ligt echt aan je eigen interpretatie.quote:Op maandag 13 april 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer alsof we dood zijn![]()
Natuurlijk niet. Is vrijblijvend.quote:Op maandag 13 april 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
wat kledingrek? in mijn werkplaats? Hell no.quote:Op maandag 13 april 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En bij wie in huis komt Haahaha's kledingrek dan te staan? De werkplaats van frantic?
quote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
Rookmelderwinkel voor bitterbal. En cocktailbar met parasollen die op 1.5 meter afstand staan
[ afbeelding ]
Waarom krijgt Ygritte een huis aan het strand en naast een cocktailbar?quote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
Rookmelderwinkel voor bitterbal.
[ afbeelding ]
Nee hoor, mijne gaf ook niemand wat omquote:Op maandag 13 april 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
Jaaaaaaquote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet gezellig iedereen zo ver mogelijk van mij weg gaan wonen
Niet zomaar een kledingrekquote:Op maandag 13 april 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat kledingrek? in mijn werkplaats? Hell no.
Ja man.quote:Op maandag 13 april 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
heb de verwarming maar weer aangezetquote:Op maandag 13 april 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
pizza op, begin een beetje in te zakken en begin het koud te krijgen
Ik ga even met een dekentje op de bank liggen
Wat zoek je?quote:
oh, voor mijn tijdquote:Op maandag 13 april 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zomaar een kledingrek
GC / haaahaha's kledingrek
Verschrikkelijk. Ik ken het in lichte mate van mijne na de eerste en da's geen pretje maar was gelukkig snel over.quote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Post Natale Depressie. Is overgegaan in een standaard depressie, ze zit nog steeds aan de anti depressiva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |