Elk jaar vol met lawinepijlen plakkenquote:
Wat voer je nu uit dan?quote:Op maandag 13 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. mijn familie heef in italie gewoond maar ik heb geen tijd meer voor nog een baan
Dan kun je een boekje pakken en op een strandstoel met een cocktailtje lekker gaan lezenquote:Op maandag 13 april 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
Waarom staat de bibliotheek zowat op het strand?
Jij werkt zoveel, ik wordt maar huisman denk ikquote:Op maandag 13 april 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de catering in de trein. de gelukkige gerbil en de duitse bakkerij
Oh maar wanneer slaap je dan?quote:Op maandag 13 april 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de catering in de trein. de gelukkige gerbil en de duitse bakkerij
ditquote:Op maandag 13 april 2020 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je een boekje pakken en op een strandstoel met een cocktailtje lekker gaan lezen
ik mis nog een probleemwijkquote:Op maandag 13 april 2020 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief Alberto in het parkjen.
Ditquote:Op maandag 13 april 2020 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je een boekje pakken en op een strandstoel met een cocktailtje lekker gaan lezen
Op ons royale landgoed met grote vrijstaande villa maar nog wel op loopafstand van het centrumquote:Op maandag 13 april 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet.
slavernij is het
alsof ik daar van kan genietenquote:Op maandag 13 april 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op ons royale landgoed met grote vrijstaande villa maar nog wel op loopafstand van het centrum
Nou dan hebben we wel de ruimte om een deel van al die rare beestjes die je wilt te huisvestenquote:
Ja maar echt hoor, erger dan drugs gewoonquote:Op maandag 13 april 2020 18:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whahaha dat laatste![]()
Ik moet ook altijd vreselijk lachen wat ik allemaal bedenk tijdens het dromen
Ja ga nu dan slapen in plaats van rotte palen te verven en planten te mishandelen, strak moet je echt wel aan de bak.quote:Op maandag 13 april 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet.
slavernij is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |