waar jij de hele dag mee spelenquote:Op maandag 13 april 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan hebben we wel de ruimte om een deel van al die rare beestjes die je wilt te huisvesten
Jeeeejquote:Op maandag 13 april 2020 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief Alberto in het parkjen.
quote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
1. Wat is je geboortestad? Ergens op de Veluwe
2. Pizza of macaroni? Pizza
3. Je leukste ervaring in 2019? Flyboarden op Malta
4. Zwart of wit ondergoed? Wit
5. Trump of Poetin? Bomderop![]()
6. Waar ben je het meest trots op? Al 46 jaar uit de problemen blijven![]()
7. Milieu of economische voorspoed? Economische voorspoed
8. Vlees of vis? Hangt er vanaf waar ik zin in hebNet een maaltijdsalade met kipdijfilet op
![]()
9. Zou je ooit een rode bank kopen? Niet waarschijnlijk
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet?![]()
Oh verstandig?
Nee verstandig niet natuurlijk
![]()
![]()
Of je gaat gewoon al die kutbaantjes niet doen en we openen samen ons eigen restaurant op het landgoed met royaal terras?quote:Op maandag 13 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar jij de hele dag mee spelen
jij neemt maar de helft van mijn werk
Geen slangen, schubdieren, struisvogels, kikkers, kamelen en vleermuizen in de kinderboerderijquote:Op maandag 13 april 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan hebben we wel de ruimte om een deel van al die rare beestjes die je wilt te huisvesten
we hebben karzai nodig als kokquote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon al die kutbaantjes niet doen en we openen samen ons eigen restaurant op het landgoed met royaal terras?
En bij wie in huis komt Haahaha's kledingrek dan te staan? De werkplaats van frantic?quote:
Dit klinkt als een huwelijksaanzoekquote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon al die kutbaantjes niet doen en we openen samen ons eigen restaurant op het landgoed met royaal terras?
Ja dat kan toch, dan krijgt die zijn eigen huisje op ons landgoed?quote:
Nee vind ik ook. Alleen maar dingen die je kunt slachten en opetenquote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen slangen, schubdieren, struisvogels, kikkers, kamelen en vleermuizen in de kinderboerderij
Ik heb van de week lego gebouwd met het kind van Chantal Janszen... vraag me bij god niet waaromquote:Op maandag 13 april 2020 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar echt hoor, erger dan drugs gewoon.
Ik vind het vooral grappig als er iets nieuws of stressvols aan het gebeuren is, zoals een nieuwe baan of een verhuizing. Mijn vriend werd laatst wakker en vroeg direct "zei je nou dat er een Praxis Onboarding kit was voor mensen die voor het eerst uit huis gaan?" en ik moest zo hard lachen alvorens ik hem teleur moest stellen en moest mededelen dat hij dat toch echt zelf moest doen.
Het is geen kinderboerderij, het is privéterreinquote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen slangen, schubdieren, struisvogels, kikkers, kamelen en vleermuizen in de kinderboerderij
mij ookquote:Op maandag 13 april 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Dat bushokje om iemand doorheen te tiefen intrigeert me
Lijkt me primaquote:Op maandag 13 april 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En bij wie in huis komt Haahaha's kledingrek dan te staan? De werkplaats van frantic?
importerenquote:Op maandag 13 april 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is geen dierenwinkel in Foqueville
Wtf, geweldigquote:Op maandag 13 april 2020 18:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb van de week lego gebouwd met het kind van Chantal Janszen... vraag me bij god niet waarom![]()
Essential commodity voor als er rare eikels uit VBL langskomenquote:Op maandag 13 april 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Dat bushokje om iemand doorheen te tiefen intrigeert me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |