quote:Op maandag 13 april 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb even wat bergen uit de grond getrokken, inclusief m'n eigen huisjeRookmelder winkel verplaatst en UitStraling woont nu in het dorp met een hek om z'n huis waar de politie de sleutel van heeft indien hij vrouwen lastigvalt en even een time-out nodig heeft
[ afbeelding ]
rechts in 't midden. zou nog even langs de opticien gaanquote:Op maandag 13 april 2020 19:50 schreef UitStraling het volgende:
Woon ik in die bergen rechtsonder dan?
Die sleutel van mijn huis van de politie die snap ik dan wel weer
Maar natuurlijkquote:Op maandag 13 april 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh @:kwiwi mag ik nog een balkon? Op het zuiden graag, zonnetje en uitzicht op de bergen en de parkjen
Jezus, moet ik nou helemaal uit de bergen komen om jou te arresteren?quote:Op maandag 13 april 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik iets ga jatten uit de rookmelder-winkel
Ja straf me, ik ben stout geweestquote:Op maandag 13 april 2020 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, moet ik nou helemaal uit de bergen komen om jou te arresteren?
Nee maar kussens gaan naar binnen en kan een hoes kopenquote:Op maandag 13 april 2020 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt hem wel mooi. Heb je hem onder een afdakje staan? Lichte kussens zijn mooi, maar zie je wel het een en ander op.
Straatverbod van een dag krijg je, hop je huis terug in.quote:Op maandag 13 april 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja straf me, ik ben stout geweest
quote:Op maandag 13 april 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb even wat bergen uit de grond getrokken, inclusief m'n eigen huisjeRookmelder winkel verplaatst en UitStraling woont nu in het dorp met een hek om z'n huis waar de politie de sleutel van heeft indien hij vrouwen lastigvalt en even een time-out nodig heeft
[ afbeelding ]
Ik steek de open haard vast aan en leg de ijsbeervacht recht, je hebt de sleutel.quote:Op maandag 13 april 2020 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straatverbod van een dag krijg je, hop je huis terug in.
Deze vind ik ook bazig mooi https://www.wehkamp.nl/ex(...)excl-stoel-16437727/quote:Op maandag 13 april 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar kussens gaan naar binnen en kan een hoes kopen
quote:Op maandag 13 april 2020 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze vind ik ook bazig mooi https://www.wehkamp.nl/ex(...)excl-stoel-16437727/
quote:Op maandag 13 april 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik steek de open haard vast aan en leg de ijsbeervacht recht, je hebt de sleutel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |