quote:Op maandag 13 april 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
Dat pad links gaat naar de expansion die vrij komt als je 2,49 betaald?
@liesje1979 we hebben ook een kabelbaan nodig. Van bij ons voor de deur ergens naar de park en eentje naar het strandquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
Moeten we ook Foqueville a la Hollywood op de bergen hebben staan?
En eentje naar de bergen!quote:Op maandag 13 april 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Liesje1979 we hebben ook een kabelbaan nodig. Van bij ons voor de deur ergens naar de park en eentje naar het strand
Twee keer de helft!quote:Op maandag 13 april 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
Dat pad links gaat naar de expansion die vrij komt als je 2,49 betaald?
Grrrrquote:Op maandag 13 april 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je loopt maar, dan kan je je stappen nog halen
Meh, beetje risico maakt het leven interessant.quote:Op maandag 13 april 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
er moet nog iets komen om te voorkomen dat de krokodillen bij het zwemstrand komen. Een grote muur. En ze gaan hem zelf betalen!
quote:Op maandag 13 april 2020 19:30 schreef kwiwi het volgende:
Heb Trijntje inmiddels uit de Efteling gekaapt en naar het dorp verhuisd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
Maar het is wel aagje die je gekopieerd heb
Uit Straling moet nog een huis... die beste jongen slaapt anders op mijn veranda op de loungeset... die vlekken krijg ik er nooit niet meer uit andersquote:Op maandag 13 april 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, beetje risico maakt het leven interessant.
Zal 'm even verplaatsenquote:Op maandag 13 april 2020 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet handig, die rookmelderwinkel zo ver van bitterbalmansion af. En iedere keer gillend van paniek bij mij voor langs rennen zeker
quote:Op maandag 13 april 2020 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uit Straling moet nog een huis... die beste jongen slaapt anders op mijn veranda op de loungeset... die vlekken krijg ik er nooit niet meer uit anders
quote:Op maandag 13 april 2020 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uit Straling moet nog een huis... die beste jongen slaapt anders op mijn veranda op de loungeset... die vlekken krijg ik er nooit niet meer uit anders
Ook in de bergen. Die noemen we dan "De Highlands". Meteen die stokerij daarquote:Op maandag 13 april 2020 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ver van alle mooie vrouwen vandaan.quote:Op maandag 13 april 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook in de bergen. Die noemen we dan "De Highlands". Meteen die stokerij daar
Heb even wat bergen uit de grond getrokken, inclusief m'n eigen huisjequote:
quote:Op maandag 13 april 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb even wat bergen uit de grond getrokken, inclusief m'n eigen huisjeRookmelder winkel verplaatst en UitStraling woont nu in het dorp met een hek om z'n huis waar de politie de sleutel van heeft indien hij vrouwen lastigvalt en even een time-out nodig heeft
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |