ja klopt maar denk dat dat echt niet lang mooi blijft.quote:Op maandag 13 april 2020 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze vind ik ook bazig mooi https://www.wehkamp.nl/ex(...)excl-stoel-16437727/
waar komt de ledwinkel?quote:Op maandag 13 april 2020 20:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb @:bitterbal ondertussen even wat gras laten aanleggen, want die had nog niet zoveel te doen..
[ afbeelding ]
Exotan kan je gewoon met een doek overheenquote:Op maandag 13 april 2020 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar denk dat dat echt niet lang mooi blijft.
heb je ervaring er mee?quote:Op maandag 13 april 2020 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Exotan kan je gewoon met een doek overheen
Elke keer als je Homey zegt krijg ik een MI van een Mexicaanse UitStraling die worstelt met zijn seksualiteit.quote:
En ik denk dat jij een heel erg enge boerse autist bent, neuken?quote:Op maandag 13 april 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
Uitstraling lijkt me inderdaad wel stiekem zo'n latente homo
was da ?quote:Op maandag 13 april 2020 20:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb @:bitterbal ondertussen even wat gras laten aanleggen, want die had nog niet zoveel te doen..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2020 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Eenmaal werkplaats voor @:FranticDJ, eenmaal terras (inclusief zonnebedjes). En de kabelbaan is naast je huis gebouwd @:Dr_Flash . gaat nu recht over je balkon heen maar ach...
[ afbeelding ]
Zelf niet. vriendin weet hem met kinderen keurig schoon te houden. Heeft hem wel overdekt staan maar staat het hele jaar met kussens buiten.quote:
Lees dat het frame open is.quote:Op maandag 13 april 2020 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelf niet. vriendin weet hem met kinderen keurig schoon te houden. Heeft hem wel overdekt staan maar staat het hele jaar met kussens buiten.
oh primaquote:Op maandag 13 april 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die verkoopt de rookmelderwinkel ook
Kan je beter een all you can buy winkel neer zettenquote:Op maandag 13 april 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
misschien ook nog een winkel met loungesets zodat ik geen keus kan maken
Ik zet wel een wallmart neer, die hebben allesquote:Op maandag 13 april 2020 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan je beter een all you can buy winkel neer zetten
ik wil mijn wijnkelder wel bij de petangue in de buurtquote:Op maandag 13 april 2020 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een plattegrond van Foqueville, we zijn vandaag begonnen met de bouw. Waar wil jij je huisje?
Er kan iig niks uit elkaar.quote:Op maandag 13 april 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lees dat het frame open is.
Wil je aan die vriendin vragen hoe die is geleverd. Lees dat het in een hele grote doos komt en ze je achter laten met pallet en al.
Of gewoon een winkel met maar één loungeset.quote:Op maandag 13 april 2020 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan je beter een all you can buy winkel neer zetten
Klein chateautje wellicht?quote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil mijn wijnkelder wel bij de petangue in de buurt
[ afbeelding ]
Huis van Frantic lijkt me kleinerquote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij woon ik in het kleinste huis van Foqueville
quote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef UitStraling het volgende:
quote:
ja moet ik de wehkamp morgen bellenquote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er kan iig niks uit elkaar.
Ze heeft hem al jaaaaaren in haar geval is hij keurig netjes neergezet. Bij de wehkamp ligt dat vermoedelijk anders,
Ik zie dat we eindelijk een opvolgr voor haaahaha's kledingrek gaan krijgenquote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er kan iig niks uit elkaar.
Ze heeft hem al jaaaaaren in haar geval is hij keurig netjes neergezet. Bij de wehkamp ligt dat vermoedelijk anders,
Ze kunt nog een aanvraag voor verhuizing doenquote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef UitStraling het volgende:
wat is dat?quote:Op maandag 13 april 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie dat we eindelijk een opvolgr voor haaahaha's kledingrek gaan krijgen
Zij heeft ook niet precies deze maar een die er op lijkt (van exotan)quote:Op maandag 13 april 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik de wehkamp morgen bellen
vind het ook een erg mooie bank hoor
Kom wel op je loungeset slapen, dit schiet niet op.quote:Op maandag 13 april 2020 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze kunt nog een aanvraag voor verhuizing doen
quote:Op maandag 13 april 2020 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom wel op je loungeset slapen, dit schiet niet op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
dit is je kans Bosquote:Op maandag 13 april 2020 20:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nog nooit zelf gekozen waar ik wil wonen, dus nu laat ik het ook maar aan jullie over...
zoeken we het beste plekje voor je uitquote:Op maandag 13 april 2020 20:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nog nooit zelf gekozen waar ik wil wonen, dus nu laat ik het ook maar aan jullie over...
quote:Op maandag 13 april 2020 20:26 schreef Bos81 het volgende:
1 loungesetquote:Op maandag 13 april 2020 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Chateau @:crv en een aangepaste winkel voor @:bitterbal
[ afbeelding ]
Wel dicht bij het postkantoor, als het kanquote:Op maandag 13 april 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoeken we het beste plekje voor je uit
Die moeten we nog bouwen. Waar heeft je voorkeur?quote:Op maandag 13 april 2020 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel dicht bij het postkantoor, als het kan
Het hoekje bij het restaurant en en bingokerk lijkt mij ook wel een bazenplek! Lekker centraal!quote:Op maandag 13 april 2020 20:26 schreef Bos81 het volgende:
Doe maar links van het politiebureau.quote:Op maandag 13 april 2020 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die moeten we nog bouwen. Waar heeft je voorkeur?
Dat is ook primaquote:Op maandag 13 april 2020 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het hoekje bij het restaurant en en bingokerk lijkt mij ook wel een bazenplek! Lekker centraal!
Mag de burgemeester een buitenhuisje in de bergen?quote:Op maandag 13 april 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb even wat bergen uit de grond getrokken, inclusief m'n eigen huisjeRookmelder winkel verplaatst en UitStraling woont nu in het dorp met een hek om z'n huis waar de politie de sleutel van heeft indien hij vrouwen lastigvalt en even een time-out nodig heeft
[ afbeelding ]
OOK NOGquote:Op maandag 13 april 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag de burgemeester een buitenhuisje in de bergen?
en morgen wil die ook nog een strandhuisquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar in Foqueville mag je zelf kiezen. Behalve UitStraling
Nee, ik ben geen strandmens.quote:Op maandag 13 april 2020 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
en morgen wil die ook nog een strandhuis
Natuurlijk heb ik kaiserbroodjes. Met jamquote:Op maandag 13 april 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Skiwi kamers verhuurt is het ook goed. Moet ze ‘s morgens wel kaiserbroodjes hebben
Hendrick's maar doen dan, die Bombay sapphire gieten we er wel in als we het verschil toch niet meer proeven.quote:Op maandag 13 april 2020 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GT-tje en wat heupwiegen van jou
Dat ontbijt van vanmorgen zag ik ook wel zitten maar ja ik mag mijn huis niet meer uit.quote:Op maandag 13 april 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Skiwi kamers verhuurt is het ook goed. Moet ze ‘s morgens wel kaiserbroodjes hebben
Hallo overbuurman!quote:Op maandag 13 april 2020 20:34 schreef kwiwi het volgende:
@:Bos81 huisje met privestrand, terras en directe verbinding naar het postkantoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2020 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik kaiserbroodjes. Met jam
Ja die is voor als we verdrinken in elkaars lichaamssappen van de pure wilde passie.quote:Op maandag 13 april 2020 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hendrick's maar doen dan, die Bombay sapphire gieten we er wel in als we het verschil toch niet meer proeven.
@:Bos81 huisje met privestrand, terras en directe verbinding naar het postkantoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als je op bezoek bent in Foqueville en je hebt de laatste kabelbaan naar huis gemist, ben je van harte welkom in de ambtswoning
Dankjequote:Op maandag 13 april 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als je op bezoek bent in Foqueville en je hebt de laatste kabelbaan naar huis gemist, ben je van harte welkom in de ambtswoning
[..]
Natuurlijk heb ik kaiserbroodjes. Met jam
quote:
Koen moet ergens in de filequote:
Molo woont naast jequote:Op maandag 13 april 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik eis NU een zwembad, een whiskybar in datzelfde zwembad, een jacuzzi ernaast, een ruime garage, een mooie tuin en een knappe buurvrouw
Ik wordt echt fokking irritant bij te veel inname, ben je alvast gewaarschuwdquote:Op maandag 13 april 2020 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is voor als we verdrinken in elkaars lichaamssappen van de pure wilde passie.
Ahja verrek keek er overheenquote:Op maandag 13 april 2020 20:42 schreef crv het volgende:
[..]
wat denk jeop het Chateau natuurlijk [ afbeelding ]
ik ben tevredenquote:
"Je hupst maar raak als ik al slaap" is mijn motto.quote:Op maandag 13 april 2020 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt echt fokking irritant bij te veel inname, ben je alvast gewaarschuwd
quote:
Vlakbij de kabelbaanquote:Op maandag 13 april 2020 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik woon wel lekker centraal. Alles op loopafstand
Ik vind haar ook wel een beetje gemeen.quote:Op maandag 13 april 2020 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik laat zo’n leuke vrouw toch niet op een bankje op het kabelbaanstation slapen?
Je moet blij zijn dat ik de sleutel van dat hek nog niet in de krokodillenvijver heb gegooidquote:Op maandag 13 april 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik eis NU een zwembad, een whiskybar in datzelfde zwembad, een jacuzzi ernaast, een ruime garage, een mooie tuin en een knappe buurvrouw
Iedere ochtend een kwartier lopen in mijn badjasquote:Op maandag 13 april 2020 20:45 schreef kwiwi het volgende:
Eenmaal zwembad met jacuzzi!
[ afbeelding ]
Je moet de politieagente ook niet uitdagen vriendquote:Op maandag 13 april 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel een beetje gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |