ja vroeg ik mij ook al af:Dquote:Op maandag 13 april 2020 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom zit er een schoen tussen die plaatjes ?
quote:Op maandag 13 april 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat ook echt wel op een bordje verlicht met ledstrips bij de ingang van De Gelukkige Gerbil staan met jou als serveerster.
Oh die hebben we nog heul nietquote:Op maandag 13 april 2020 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
@:Koen66 is de brugophalerdus die moet bij de toegangs brug wonen
Valt me nog meequote:Op maandag 13 april 2020 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom zit er een schoen tussen die plaatjes ?
Bitterbal die het stadhuis binnen struikelt. Kan me geen mooier moment wensenquote:Op maandag 13 april 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op je eerste huwelijksvoltrekking, gaat een feestje worden mijn vriend
Ik vind dat jij je snuit moet houden. Gebeurt ook nietquote:Op maandag 13 april 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind wel dat we niet al teveel moeten snacken in Foqueville, het oog van US wil ook wat.
quote:Op maandag 13 april 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal die het stadhuis binnen struikelt. Kan me geen mooier moment wensen
Groot glas miswijn eroverheen, zoooquote:Op maandag 13 april 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom jij maar eens even op mijn chaise longue liggen voor een goed gesprek.quote:Op maandag 13 april 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je snuit moet houden. Gebeurt ook niet
quote:Op maandag 13 april 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spaghettisaus, gezien het geloof van Bitterbal.quote:Op maandag 13 april 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Groot glas miswijn eroverheen, zooo
Alleen koude gerechten en plastic glazen en bestek.quote:Op maandag 13 april 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We halen de breekbare zaken maar even aan de kant die dag.
ramenquote:Op maandag 13 april 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spaghettisaus, gezien het geloof van Bitterbal.
Een opblaasbaar stadhuis scheelt wel ruimtequote:Op maandag 13 april 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar doe maar een popup statdhuis hoor @:kwiwi, na die bruiloft hebben we het toch niet meer nodig. De platsoenendienst die UitStraling is stuurt zichzelf wel aan
quote:Op maandag 13 april 2020 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Kom jij maar eens even op mijn chaise longue liggen voor een goed gesprek.
Na jouw vragenlijstje invulmomentje vind ik jou extra lief dus geniet ervanquote:Op maandag 13 april 2020 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
Eigengemaakte tomatensoep met eveneens eigengemaakte bruschetta.
quote:Op maandag 13 april 2020 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na jouw vragenlijstje invulmomentje vind ik jou extra lief dus geniet ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |