Dat moet dan sowieso, maar toch vind ik een kapper nou niet het meest belangrijke om risico bij te gaan lopen terwijl tandartsen en fystiotherapeuten ook stil liggen.quote:Op maandag 13 april 2020 15:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je kan een beperkt aantal mensen binnen laten.
Hoezo. Die kapper moet toch echt heel dicht bij je komen op ademsafstand. Lijkt me dus niet echt veilig.quote:Op maandag 13 april 2020 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist een branche waar je met weinig risico weer kan opstarten
Hoe dik is die plaat?quote:Op maandag 13 april 2020 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel van iigquote:Op maandag 13 april 2020 15:29 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat er volgende week helemaal niks versoepeld wordt, hoor.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:29 schreef Snowpea het volgende:
[..]
En knippen met een schaar van 1,5 meter.
Met haren wassen lig je achterover en kapper hangt met zijn/haar gezicht boven het jouwe. Uhuh!quote:Op maandag 13 april 2020 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
Mee eens, ik denk het wel dat nog wel te vroeg is om gaan versoepelen. We willen echt geen risico's meer nemen als we met weer een grote golven virusaanvallen te maken krijgen.quote:Op maandag 13 april 2020 15:29 schreef Tijn het volgende:
IJdele mensen hebben een moeilijke tijd, dat wordt ook een tondeuse op coolblue bestellen.quote:Op maandag 13 april 2020 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat moet dan sowieso, maar toch vind ik een kapper nou niet het meest belangrijke om risico bij te gaan lopen terwijl tandartsen en fystiotherapeuten ook stil liggen.
Ze zitten toch gewoon aan je ....
Je zou zelfs kunnen stellen, door nu naar de bouwmarkt te gaan, kun je wat spulletjes kopen en de rest van de week thuis klussen. Dat is ook een intelligente interpretatie van #blijfthuisquote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Lekker naar de bouwmarkt met de andere halvetammen!
https://www.coolblue.nl/z(...)euses?query=tondeusequote:Op maandag 13 april 2020 15:32 schreef Momo het volgende:
[..]
IJdele mensen hebben een moeilijke tijd, dat wordt ook een tondeuse op coolblue bestellen.
Niet alleen daar schijnbaarquote:Op maandag 13 april 2020 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/z(...)euses?query=tondeuse
Helaas is daar alles uitverkocht
Het aantal patiënten op de IC moet eerst nog een heel stuk lager.quote:Op maandag 13 april 2020 15:29 schreef Tijn het volgende:
Jij bent vast de deur niet veel uit geweest de afgelopen tijd.quote:Op maandag 13 april 2020 15:32 schreef Tijn het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe je haar zit, terwijl je toch nergens heen gaat? Echt, sommige mensen
Ik ga eigenlijk nog wel dagelijks de deur uitquote:Op maandag 13 april 2020 15:32 schreef Tijn het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe je haar zit, terwijl je toch nergens heen gaat? Echt, sommige mensen
Eensquote:Op maandag 13 april 2020 15:34 schreef Breekfast het volgende:
De kapper is een primaire levensbehoefte. Die kun je niet veel langer dicht laten.
Mondkapjes in het OV zou me op zich geen slechte zaak lijken. Dat is toch een plek waarbij je onvermijdelijk met heel veel mensen in contact komt.quote:Op maandag 13 april 2020 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen zonder mondkapjes. Jaap heeft gezegd dat die niet werken.
Maar zit je haar wel goed dan????quote:Op maandag 13 april 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nog wel dagelijks de deur uit
Bron?quote:Op maandag 13 april 2020 15:35 schreef Confetti het volgende:
Lachwekkend hoe de veiligheidsregio' over elkaar heen buitelen om te benadrukken hoe rustig het is, terwijl het veel drukker is dan twee weken geleden,
Kappers staan achter je. Tandarts en Fysio zijn maatschappelijk belangrijker dan een Kapper, maar wel risicovoller.quote:Op maandag 13 april 2020 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat moet dan sowieso, maar toch vind ik een kapper nou niet het meest belangrijke om risico bij te gaan lopen terwijl tandartsen en fystiotherapeuten ook stil liggen.
Ze zitten toch gewoon aan je ....
Je haalt betrouwbaarheid en validiteit door elkaar.quote:Op maandag 13 april 2020 14:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
snap ik dus niet waarom ze die cijfers publiceren en dan zelf zeggen, die zijn niet betrouwbaar. dan schiet je jezelf in je voet
In die bron staat dat het, behoudens wat bouwmarkten, overal rustig is, dus welk deel van die bron is precies bewijs dat het drukker dan twee weken terug is?quote:Op maandag 13 april 2020 15:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)wmarkt-den-haag.html
Oh zeker niet als eerste. Maar dat was iemand anders die dat aangaf.quote:Op maandag 13 april 2020 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan overal. Waarom je juist een kapper waar je nog net niet op schoot zit bij je klanten als één van de eerste dingen open zou gooien ontgaat me echt totaal.
Weet niet waar jij woont maar hier in Scheveningen is het zo goed als uitgestorven.quote:Op maandag 13 april 2020 15:35 schreef Confetti het volgende:
Lachwekkend hoe de veiligheidsregio' over elkaar heen buitelen om te benadrukken hoe rustig het is, terwijl het veel drukker is dan twee weken geleden, toen er net niet werd gescholden op televisie door politici. Ook de autoriteiten beginnen de teugels te laten vieren en dat is zorgwekkend.
Weet niet wat jullie allemaal met je kapper doen maar mijne zit niet continu in m'n nek te hijgenquote:Op maandag 13 april 2020 15:30 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoezo. Die kapper moet toch echt heel dicht bij je komen op ademsafstand. Lijkt me dus niet echt veilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |