Hahahaha waarom zou ik het lastig krijgen?quote:Op maandag 13 april 2020 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat jij het nog knap lastig gaat krijgen als volgende week de onvermijdelijke aankondiging volgt dat de regels verder versoepeld worden
Oh, ik heb ook wel zo'n gesprek gemaakt met een arts. 'Niets meer dan gewoon een griepje'.quote:Op maandag 13 april 2020 14:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als dat waar is dan is die huisarts inderdaad de weg kwijt....
wat is er 21 april dan?quote:Op maandag 13 april 2020 15:15 schreef nostra het volgende:
Mooie cijfers, dat biedt hopelijk wat ruimte op de 21e en voor de mensen met kinderen thuis een stukje verlichting.
Dan gaat Rutte versoepeling van de maatregelen aankondigen na de 28equote:
21 april werd er toch besloten of er na de 28e iets aan de maatregelen kan gebeuren of niet? Of heb ik de verkeerde data in mijn hoofd zitten.quote:
ah, dus volgende week horen we al wat nieuws... dat was mij ontgaan, ik dacht dat het 28 april pas kwam.quote:Op maandag 13 april 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaat Rutte versoepeling van de maatregelen aankondigen na de 28e
In vergelijking met Zuid Korea, Singapore, Hong Kong en Taiwan hebben de meeste landen gefaald.quote:Op maandag 13 april 2020 15:12 schreef Breekfast het volgende:
Sommigen zijn helaas zo sensatiebelust, of willen zo graag in hun idee bevestigd worden dat het in Nederland door het (in hun ogen) falende overheidsbeleid hier helemaal uit de hand gaat lopen, dat ze de behoefte hebben om elke positieve trend direct de kop in te drukken.
Welke versoepelingen verwacht jij?quote:Op maandag 13 april 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaat Rutte versoepeling van de maatregelen aankondigen na de 28e
Ik denk dat ze beginnen met de scholen.quote:Op maandag 13 april 2020 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welke versoepelingen verwacht jij?
ik verwacht dat de basisscholen weer open gaan op 6 meiquote:Op maandag 13 april 2020 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onderwijs vooralquote:Op maandag 13 april 2020 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kappers zou me verbazen. Dat is niet bepaald essentieel.quote:Op maandag 13 april 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Onderwijs vooral
Hopelijk mogen de kappers weer open. Begin een Haags matje te ontwikkelen
Persconferentie maatregelen na 28 april.quote:
Gaat hard in het Rotterdamse.quote:
Juist een branche waar je met weinig risico weer kan opstartenquote:Op maandag 13 april 2020 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kappers zou me verbazen. Dat is niet bepaald essentieel.
Weinig risico, terwijl je lichamelijk contact hebt?quote:Op maandag 13 april 2020 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist een branche waar je met weinig risico weer kan opstarten
Waarom denk je dat daar 'weinig risico' bij is? Je staat nogal dicht op je klanten doorgaans als kapper lijkt mij.quote:Op maandag 13 april 2020 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist een branche waar je met weinig risico weer kan opstarten
Je kan een beperkt aantal mensen binnen laten.quote:Op maandag 13 april 2020 15:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weinig risico, terwijl je lichamelijk contact hebt?
Dat kan overal. Waarom je juist een kapper waar je nog net niet op schoot zit bij je klanten als één van de eerste dingen open zou gooien ontgaat me echt totaal.quote:Op maandag 13 april 2020 15:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je kan een beperkt aantal mensen binnen laten.
En knippen met een schaar van 1,5 meter.quote:Op maandag 13 april 2020 15:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat moet dan sowieso, maar toch vind ik een kapper nou niet het meest belangrijke om risico bij te gaan lopen terwijl tandartsen en fystiotherapeuten ook stil liggen.quote:Op maandag 13 april 2020 15:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |