SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:00 schreef Rozevla het volgende:
WelkomDaar heb ik nog een painttopic over gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [ afbeelding ]"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
WelkomPAARDENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [ afbeelding ]
Linkjequote:Op donderdag 9 april 2020 23:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een painttopic over gemaakt
Bedank Wild.quote:
Staat nog hoog in KLB, maar zal de link even opsnorren als je te lui bentquote:
Nee nog niet naar gekeken.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedank Wild.
Keyboard al gefixt?
Heeft die snaren? NEE TOCHquote:Op donderdag 9 april 2020 23:13 schreef 00wildchild het volgende:
Maar t is een piano. Sorry huehuehue
Gelezenquote:Op donderdag 9 april 2020 23:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
KLB / [PAINT] De ware oorzaak achter het corona-virus
Welk pferd zou je op fappen?quote:
Die ene met snot.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Welk pferd zou je op fappen?
Ja maar die loopt dus ergens los.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die ene met snot.
Hou van gore dingen.
Klinkt als m’n zoontje.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die ene met snot.
Hou van gore dingen.
Ik vind dat zeer junkerig van jou.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:28 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb al 4 raketjes op.
Wat vind jij daarvan @:solotovski
Die zijn ook lekker.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hou ik niet van.
Aardbeien ijsjes wel
Zit te denken of ik er nog een ga pakken of nog een m&m ijsjequote:Op donderdag 9 april 2020 23:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik vind dat zeer junkerig van jou.
Wat was de vraag ook alweer?quote:
Heb je ook op deze zusjes gefapt?quote:Op zondag 12 april 2020 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dacht eerst dat die zanger een chick was. Vond “haar” ook nog lekker, godverdomme.
Godver die leadzanger is wel net een vrouw ja ook qua stemquote:Op zondag 12 april 2020 00:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Heb je ook op deze zusjes gefapt?
Kennerquote:
Je vraagt aan een stel zolderkamerautisten of ze het nog uithouden op hun zolderkamer?quote:Op zondag 12 april 2020 14:17 schreef Dimachaerus het volgende:
houden jullie het nog een beetje vol jongens
wat doe je bijdehand danquote:Op zondag 12 april 2020 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je vraagt aan een stel zolderkamerautisten of ze het nog uithouden op hun zolderkamer?
Nou, gewoon.quote:
Nee dan ben ik 3.5 jaar bezig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, zag dat je nog niet op alles een reactie had gegeven
(lol)quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dan ben ik 3.5 jaar bezig.
Nee want Marokkanen zijn super leuk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
Er is hier veel haat tegen moslims. Vooral Marokkanen moeten het ontgelden. De mods zijn nog erger dan de users. Te beroerd om een antwoord te geven aan je en ze doen graag mee met " op de man spelen ". Als je een afwijkende mening heb, krijg je een ban. De ban hoeven ze mij niet te geven want ik ben zelf weggegaan. Ik wil niet geassocieerd worden met het Fok! forum verder. De vrouwelijke users komen daar vooral om hun gal te spugen op andere users en ze weten het allemaal veel beter. Het zit vol trollen! Ook degene die er al langer zitten zijn vaak trollen.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
Er is hier veel haat tegen moslims. Vooral Marokkanen moeten het ontgelden. De mods zijn nog erger dan de users. Te beroerd om een antwoord te geven aan je en ze doen graag mee met " op de man spelen ". Als je een afwijkende mening heb, krijg je een ban. De ban hoeven ze mij niet te geven want ik ben zelf weggegaan. Ik wil niet geassocieerd worden met het Fok! forum verder. De vrouwelijke users komen daar vooral om hun gal te spugen op andere users en ze weten het allemaal veel beter. Het zit vol trollen! Ook degene die er al langer zitten zijn vaak trollen.
Dan zeggen wij miemiemiemiequote:
Shop ze!quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kga ff naar sjop broer, ik moet nog ff reageren op je, was ik vergeten.
Klopt helemaal maatquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ramdebielquote:Op donderdag 16 april 2020 23:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Doe je dat toch lekker.
Ramdebiel.
WelkomTja en dan zijn er vrouwen die ding zonder problemen verwerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [ afbeelding ]
Tja ze zullen wel hol zijn.Wil je mijn boot zien PTA / Mijn boot en de aanpassing die worden gedaan.
Bijna op 05:55:55 maat. Helaas!quote:
Heh kutquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bijna op 05:55:55 maat. Helaas!
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
I know mate just a couple of minutes
But she has a tuintje in mijn hart.
Met een boot varen we naar het strandje.quote:
Stil he?quote:
Het is randdebiel.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Doe je dat toch lekker.
Ramdebiel.
Ook een ram kan een debiel zijnquote:
Zou heel mn wc hok ermee betegelenquote:
Ja maar echt. Niet eens een grap.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zou heel mn wc hok ermee betegelen
Ja ik snap het, dan zit je in het kleine kamertje en kan je boodschappen lezen zoals "poep" "BIEM"quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar echt. Niet eens een grap.
Jij kan het wel hebbenquote:
Mooi weer om lekker te gaan FOK!ken.quote:
Vanaf buiten niks mis mee.quote:Op zondag 19 april 2020 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi weer om lekker te gaan FOK!ken.
Lekker vanuit de tuin in het volle zonnetjequote:
Hallo Jos.quote:Op maandag 20 april 2020 22:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Hi @:FernandoMartinez @:00wildchild @:Solotovski @:TTSS @:Cronometer
Ja, "Josh" maar dan zonder 'h'.quote:
Hee chev, je bent mod dus wist dat je sowieso wel erop af zou komen. Hoe is ie?quote:Op maandag 20 april 2020 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ondanks dat ik ontbrak in je serie mentions.
Oh zo, ze noemen me veelal Ash vandaarquote:Op maandag 20 april 2020 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, "Josh" maar dan zonder 'h'.
Hoe maak je het vriend
Klopt, als mod krijg ik een melding wanneer jij een post plaatstquote:Op maandag 20 april 2020 22:42 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Hee chev, je bent mod dus wist dat je sowieso wel erop af zou komen. Hoe is ie?
En Bcs? Vind bcs goed maar weet niet of het rewatchable is.quote:Op maandag 20 april 2020 22:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hoi Ash! Ik heb BrBa opnieuw bekeken, leuk he?
Maar hoe gaat het met jou, nu de horeca plat ligt?
Wat doe je dan thuis en wat doe je normaal?quote:Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, als mod krijg ik een melding wanneer jij een post plaatst
Ja lekker man. Thuis zitten vind ik gelukkig vrij fijn. Alleen van mij mag het normale leven ook wel weer worden opgepakt.
Gewoon, gamen, FOK!ken, Youtuben. Normaal naar school.quote:Op maandag 20 april 2020 22:49 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Wat doe je dan thuis en wat doe je normaal?
BCS wordt steeds beter , morgen season finale.quote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
En Bcs? Vind bcs goed maar weet niet of het rewatchable is.
Verveel me een beetje, hoe vul jij de dagen? Wilde rijbewijs gaan doen maar mag niet. Zal ik meedoen aan de ramadan?
Wat voor opleiding en hoe ver ben je? Gaat dat nu niet digitaal door?quote:Op maandag 20 april 2020 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon, gamen, FOK!ken, Youtuben. Normaal naar school.
Ja gewoon digitaal nu. Dus nu gewoon PC aan ipv erheen. Wel relaxt man.quote:Op maandag 20 april 2020 22:53 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Wat voor opleiding en hoe ver ben je? Gaat dat nu niet digitaal door?
Het word steeds meer brbaerig.quote:Op maandag 20 april 2020 22:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
BCS wordt steeds beter , morgen season finale.
Ik heb nog werk, al zijn alle uitzendkrachten naar huis gestuurd.
Mis je contact met klasgenoten niet?quote:Op maandag 20 april 2020 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja gewoon digitaal nu. Dus nu gewoon PC aan ipv erheen. Wel relaxt man.
En wat doe jij nu anders? Als dat zo is.
Mis het contact wel een beetje ja, maar gelukkig heb ik FOK! en het spel Line of Sight, zodat ik nog altijd in mijn sociale behoeften word voorzien.quote:Op maandag 20 april 2020 22:59 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Mis je contact met klasgenoten niet?
Heb een ander rooster, iedere dag paar uur ipv paar hele lange dagen dus op zich prima.
Ga wellicht weer studeren. Hoe oud ben je chev?
Maar op fok is het juist rustig, waar post je zoal?quote:Op maandag 20 april 2020 23:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mis het contact wel een beetje ja, maar gelukkig heb ik FOK! en het spel Line of Sight, zodat ik nog altijd in mijn sociale behoeften word voorzien.
23en jij
ONZ SC bijvoorbeeld, daar werd ik laatst uitgenodigd en ik vond het er een gezellige bedoeningquote:Op maandag 20 april 2020 23:04 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Maar op fok is het juist rustig, waar post je zoal?
25. Hou oud was je toen je begon met studeren en wanneer ben je gereed?
HBOquote:Op maandag 20 april 2020 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ONZ SC bijvoorbeeld, daar werd ik laatst uitgenodigd en ik vond het er een gezellige bedoening
23 toen ik begon, wanneer ik gereed ben zien we dan wel weer.
Halloquote:Op maandag 20 april 2020 22:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Hi @:FernandoMartinez @:00wildchild @:Solotovski @:TTSS @:Cronometer
HBO ja. Daarvoor gewoon arbeiten. Was eigenlijk wel prettig, meer structuur. Is belangrijk voor een autist.quote:Op maandag 20 april 2020 23:13 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
HBO? Wat deed je daarvoor? Wat voor opleiding doe je nu? Groot leeftijdsverschil met rest?
Leeftijd is namelijk een van de redenen dat ik twijfelde om weer te studeren.
quote:Op maandag 20 april 2020 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
23 toen ik begon, wanneer ik gereed ben zien we dan wel weer.
Beter nu even de oude lul zijn dan je leven weggooien lijkt me maar soit.quote:Op maandag 20 april 2020 23:13 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
HBO? Wat deed je daarvoor? Wat voor opleiding doe je nu? Groot leeftijdsverschil met rest?
Leeftijd is namelijk een van de redenen dat ik twijfelde om weer te studeren.
Ik gedraag me gelukkig als iemand van 15 dus ik val niet eens op als een bejaarde.quote:
Fair 'nuffquote:Op maandag 20 april 2020 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik gedraag me gelukkig als iemand van 15 dus ik val niet eens op als een bejaarde.
Ben je autist? Waarom ben je weer gaan studeren? Kom je sociaal wel mee?quote:Op maandag 20 april 2020 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HBO ja. Daarvoor gewoon arbeiten. Was eigenlijk wel prettig, meer structuur. Is belangrijk voor een autist.
Snap ik vriend. Maar nu kan het nog. Gewoon geen neuk geven en gaan.
Klopt maar is wel fijn of te weten waar je zoal rekening mee moet houden. Op uni recht was 21/22 vrij normaal.quote:Op maandag 20 april 2020 23:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Beter nu even de oude lul zijn dan je leven weggooien lijkt me maar soit.
HAHAHAHAquote:Op maandag 20 april 2020 23:26 schreef TTSS het volgende:
Je hebt ook het seksleven van een 15-jarige hahaatjes
Natuurlijk.quote:
Stel dat er meer in het vat zit, waarom zou ik het er niet uithalen. Sociaal kom ik redelijk mee ja.quote:Waarom ben je weer gaan studeren? Kom je sociaal wel mee?
Ja natuurlijk, als je 25 bent nu zal je waarschijnlijk 29/30 zijn als je klaar bent (met master). Maar waarschijnlijk moeten wij werken tot ons 70e, dus je hebt dan nog 40 jaar te gaan... dan zou ik dat toch maar doen als je het wilt in plaats van die 40 jaar lang een kutbaantje hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 23:29 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Klopt maar is wel fijn of te weten waar je zoal rekening mee moet houden. Op uni recht was 21/22 vrij normaal.
Waar refereert die 'Ja, natuurlijk' aan? Dat ik natuurlijk moet studeren of dat je natuurlijk uit de toon zingt als 25-jarige maar dat het het toch waard is?quote:Op maandag 20 april 2020 23:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als je 25 bent nu zal je waarschijnlijk 29/30 zijn als je klaar bent (met master). Maar waarschijnlijk moeten wij werken tot ons 70e, dus je hebt dan nog 40 jaar te gaan... dan zou ik dat toch maar doen als je het wilt in plaats van die 40 jaar lang een kutbaantje hebben.
Dat je +- 5 jaar ouder zal zijn dan gemiddeld. Boeiend.quote:Op maandag 20 april 2020 23:37 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Waar refereert die 'Ja, natuurlijk' aan? Dat ik natuurlijk moet studeren of dat je natuurlijk uit de toon zingt als 25-jarige maar dat het het toch waard is?
Wat is er natuurlijk aan autist zijn?quote:Op maandag 20 april 2020 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HAHAHAHA
[..]
Natuurlijk.
[..]
Stel dat er meer in het vat zit, waarom zou ik het er niet uithalen. Sociaal kom ik redelijk mee ja.
Denk je dat het verschil merkbaar is voor andere?quote:Op maandag 20 april 2020 23:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat je +- 5 jaar ouder zal zijn dan gemiddeld. Boeiend.
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 23:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Denk je dat het verschil merkbaar is voor andere?
Hoe lang heb je rechten gestudeerd? Welke uni?quote:Op maandag 20 april 2020 23:40 schreef JoshCampbell het volgende:
Maar wil het wel doen inderdaad, bedankt jongens.
Omdat ik op FOK! Zit natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2020 23:38 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Wat is er natuurlijk aan autist zijn?
Waarom heb je niet eerder gestudeerd? Heb je niet het gevoel dat je vrienden al met de volgende stap bezig zijn?
Waaraan zoal? Paar maanden, Uva.quote:Op maandag 20 april 2020 23:41 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
[..]
Hoe lang heb je rechten gestudeerd? Welke uni?
Nou je zal je toch voorstellen en vertellen dat je 25 bent? En als het goed is ben je volwassener en wat minder intens bezig met alcohol / experimenteren met sex etc.quote:Op maandag 20 april 2020 23:47 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Waaraan zoal? Paar maanden, Uva.
Zal leeftijd niet verbloemen maar komt vgm niet zomaar ter sprake. Heb eigenlijk die hele fase min of meer overgeslagen dus sta daar wel voor open.quote:Op maandag 20 april 2020 23:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nou je zal je toch voorstellen en vertellen dat je 25 bent? En als het goed is ben je volwassener en wat minder intens bezig met alcohol / experimenteren met sex etc.
Arbeit.quote:Op maandag 20 april 2020 23:50 schreef TTSS het volgende:
Wel kort trouwens, wat heb je in de tussentijd gedaan?
Nou, prima toch. Wat zou je willen studeren?quote:Op maandag 20 april 2020 23:51 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zal leeftijd niet verbloemen maar komt vgm niet zomaar ter sprake. Heb eigenlijk die hele fase min of meer overgeslagen dus sta daar wel voor open.
Vastgoed omdat ik er al beetje actief in ben en oprecht interessant vind. Was bij recht toch minder.quote:Op maandag 20 april 2020 23:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nou, prima toch. Wat zou je willen studeren?
Ik wist niet dat dat een studie was.quote:Op maandag 20 april 2020 23:55 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Vastgoed omdat ik er al beetje actief in ben en oprecht interessant vind. Was bij recht toch minder.
Huh? Hoe dacht je dan dat al die gebouwen gebouwd werdenquote:
Dat lijkt me architectuur of bouwkunde.quote:Op maandag 20 april 2020 23:56 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Huh? Hoe dacht je dan dat al die gebouwen gebouwd werden?
https://www.hanze.nl/nld/(...)astgoed--makelaardij
Die ontwerpen de gebouwen maar iemand moet daar wel de opdracht voor geven en het financieel en vergunningtechnisch rondkrijgen etcetera.quote:Op maandag 20 april 2020 23:58 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat lijkt me architectuur of bouwkunde.
Oke, nou ik zou het sowieso doen als het je interesseert.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:01 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Die ontwerpen de gebouwen maar iemand moet daar wel de opdracht voor geven en het financieel en vergunningtechnisch rondkrijgen etcetera.
Hoe vul jij de dagen nu zoal jim?quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:02 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oke, nou ik zou het sowieso doen als het je interesseert.
Beetje studeren, beetje thuiswerken, beetje masturberen, veel alcoholquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:05 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Hoe vul jij de dagen nu zoal jim?
quote:
Zou jij misschien niet meer hier willen posten om zo deze sc weer een beetje tot leven te brengen?quote:
K.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou jij misschien niet meer hier willen posten om zo deze sc weer een beetje tot leven te brengen?
Bedankt
quote:Op donderdag 23 april 2020 18:16 schreef Nikonlover het volgende:
Ik wil wel piemeltje wrijven hihihi
Dat weten we.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:07 schreef 00wildchild het volgende:
Pff ik wil ook wel een piemel wrijven.
KOM HIER DAN WULPSE SNOL !!!!!quote:Op donderdag 23 april 2020 19:07 schreef 00wildchild het volgende:
Pff ik wil ook wel een piemel wrijven.
Geen gegeven pferd in de bek kijkenquote:
Tuffen dan?quote:Op donderdag 23 april 2020 22:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Geen gegeven pferd in de bek kijken
Ik denk dat vla daar open voor staatquote:
Lekker kinkyquote:Op donderdag 23 april 2020 22:56 schreef 00wildchild het volgende:
Lekkere klap en kin vastpak erachteraan jatoch niettan
Vingers in m’n kont vind ik ook heeeeeeeerlijkquote:Op donderdag 23 april 2020 23:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik denk dat vla daar open voor staat
hoeveel steek ik er opquote:Op vrijdag 24 april 2020 07:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vingers in m’n kont vind ik ook heeeeeeeerlijk
Ben benieuwd. Hoe je het ook bekijkt hebben we er uiteindelijk wel recht op. Huidige stand. OOk als je de onvolledige speelronde weglaat blijven we 5de. Als je onderling resultaat van WII en Utrecht naast elkaar legt waarbij je alleen de wedstrijden mee telt die beide gespeeld hebben heft WII een beter resultaat. Als je de stand van de winterstop aanhoudt. Lijkt me terecht dan dus.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Denk je, WII nog Europa in?
Ja zeker. Maar gaat een hoop herrie geven. Wat het besluit ook zal worden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hoe je het ook bekijkt hebben we er uiteindelijk wel recht op. Huidige stand. OOk als je de onvolledige speelronde weglaat blijven we 5de. Als je onderling resultaat van WII en Utrecht naast elkaar legt waarbij je alleen de wedstrijden mee telt die beide gespeeld hebben heft WII een beter resultaat. Als je de stand van de winterstop aanhoudt. Lijkt me terecht dan dus.
Voornamelijk vanuit jou hoekje daar bij Ado denk ik...quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar gaat een hoop herrie geven. Wat het besluit ook zal worden.
Die moeten er gewoon uit. Mooi geweest.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Voornamelijk vanuit jou hoekje daar bij Ado denk ik...
Raar en vreemd management daar ook.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die moeten er gewoon uit. Mooi geweest.
Het was niks, het is niks en het wordt nooit meer wat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Raar en vreemd management daar ook.
Neemt niet weg dat het echt dood en doodzonde is dat zo'n club met zo'n historie/imago etc. etc. zo naar de klote wordt geholpen door een stel natnekken dat natuurlijk nooit bij een volksclub thuishoort.
laten we hopen op een wondertje want al met al hoort Ado gewoon in het NL voetbal thuis. Een van de mooiste tenue's en clubs (zoals hiervoor was dan).quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was niks, het is niks en het wordt nooit meer wat.
True. Lieve supporters ook. Hart vanquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
laten we hopen op een wondertje want al met al hoort Ado gewoon in het NL voetbal thuis. Een van de mooiste tenue's en clubs (zoals hiervoor was dan).
Heb je t over jezelf?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was niks, het is niks en het wordt nooit meer wat.
hahahahaha goed hart. ze hadden het motte koken en over de schouders moete hangen zodat de honden er nog net bij kennequote:Op vrijdag 24 april 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Lieve supporters ook. Hart van
goud!
Xdquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahahahaha goed hart. ze hadden het motte koken en over de schouders moete hangen zodat de honden er nog net bij kenne
Dat was ik maandag alquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:22 schreef Pensylvania het volgende:
ik ben eik wel klaar voor deze week, wat jullie?
Ja Pallets wegzetten is echt kut thuis.quote:
17.00 pas.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:22 schreef Pensylvania het volgende:
ik ben eik wel klaar voor deze week, wat jullie?
Gelukkig weer deels op kantoor nuquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:23 schreef Pensylvania het volgende:
thuiswerken ga je niet in de kouwe kleren zitten
ja me tooquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig weer deels op kantoor nu
Wij nietquote:Op maandag 27 april 2020 10:16 schreef Solotovski het volgende:
Mn sonos set blaast echt godverdomme hard
Gvd blij mee
Fijne woningsdag!!!!!quote:
Da's op 8 maartquote:
Ah fijn dat het goed met je gaatquote:Op maandag 27 april 2020 15:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Welke liefde? Liefde bestaat niet
Dan ken jij @Solotovski nietquote:Op maandag 27 april 2020 15:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja gaat prima.quote:
Hoef ik ook niet te kennen.quote:
Moet jij wetenquote:Op maandag 27 april 2020 16:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja gaat prima.
[..]
Hoef ik ook niet te kennen.
Who hurt you?quote:Op maandag 27 april 2020 15:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
We pijnigen vooral onszelfquote:Op maandag 27 april 2020 16:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Who hurt you?
Liefde is mooi man.
Nee liefde is kut. Ik begin er niet meer aanquote:
quote:Op maandag 27 april 2020 16:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee liefde is kut. Ik begin er niet meer aan
Thanks maar is al goedgekomen hoor. In een wereld vol leugenaars valt ook niet anders te verwachten eigenlijk. Daarom de verwachtingen lekker laag leggen.quote:
Herkenbaar. Toch zijn ze er. Ergens.quote:Op maandag 27 april 2020 16:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Thanks maar is al goedgekomen hoor. In een wereld vol leugenaars valt ook niet anders te verwachten eigenlijk. Daarom de verwachtingen lekker laag leggen.
Hmm, ben hier sceptisch over. Maar okéquote:Op maandag 27 april 2020 16:11 schreef 00wildchild het volgende:
Herkenbaar. Toch zijn ze er. Ergens.
Je bent nog jong.quote:Op maandag 27 april 2020 16:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm, ben hier sceptisch over. Maar oké
Leven loop zoals het loopt.quote:Op maandag 27 april 2020 16:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm, ben hier sceptisch over. Maar oké
Oh shitquote:Op maandag 27 april 2020 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo rond de 25 is het al wel gedaan hoor
Nee joh. Dan kun je juist wat serieuzer gaan daten en met een rijke sugardaddy lopen zonder met de nek aangekeken te worden.quote:Op maandag 27 april 2020 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo rond de 25 is het al wel gedaan hoor
Een beetje zo'n daddy pijpen voor paar centjes?quote:Op maandag 27 april 2020 18:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee joh. Dan kun je juist wat serieuzer gaan daten en met een rijke sugardaddy lopen zonder met de nek aangekeken te worden.
Winning.
Mannen onder de 30 zijn toch ook niet om serieus te nemen.
K wil ook sugardaddyquote:Op maandag 27 april 2020 18:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee joh. Dan kun je juist wat serieuzer gaan daten en met een rijke sugardaddy lopen zonder met de nek aangekeken te worden.
Winning.
Mannen onder de 30 zijn toch ook niet om serieus te nemen.
Nou. Een Gucci tasje en een paartje Louboutins kosten wel meer dan een paar centjes hoor.quote:Op maandag 27 april 2020 18:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een beetje zo'n daddy pijpen voor paar centjes?
Ik ookquote:
Kan ik eindelijk iets doen met mijn pijpskillsquote:Op maandag 27 april 2020 18:18 schreef scrupuleus het volgende:
Een beetje zo'n daddy pijpen voor paar centjes?
Beter gaat een man jou verwennenquote:Op maandag 27 april 2020 18:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk iets doen met mijn pijpskills
wowquote:Op maandag 27 april 2020 18:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk iets doen met mijn pijpskills
Ja ze vragen wel veel tegenwoordigquote:Op maandag 27 april 2020 18:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou. Een Gucci tasje en een paartje Louboutins kosten wel meer dan een paar centjes hoor.
Zou ook de eerste keer zijn.quote:
Ach, iedereen heeft wel minstens 1 verborgen talent.quote:
Vieze golddiggerquote:Op maandag 27 april 2020 18:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ookmaar dan wel een die gewoon in de dertig is en met mij samenwoont en eigenlijk gewoon een rijke husband.
2,57quote:Op maandag 27 april 2020 18:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is de prijs voor 1 lijntje nu?
heb maar een kleine piemel, je zou snel uitgezogen zijnquote:Op maandag 27 april 2020 18:43 schreef Kopjechino het volgende:
Ach, iedereen heeft wel minstens 1 verborgen talent.
Jammer voor jequote:Op maandag 27 april 2020 18:58 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
heb maar een kleine piemel, je zou snel uitgezogen zijn
Zo ben ik, meegaand en empatischquote:Op maandag 27 april 2020 19:04 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
bedankt voor uw medeleven lol
Dan nietquote:
Hey, hoe is het met jou?quote:
ik mag niet klagen. en daar?quote:Op maandag 27 april 2020 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan niet
[..]
Hey, hoe is het met jou?
Goed om te horen! Ja gaat opzich wel goed hoorquote:Op maandag 27 april 2020 20:00 schreef gianni61 het volgende:
ik mag niet klagen. en daar?
en echt? 10 euro maar?
poah. doe maar een 10 ritten kaartquote:Op maandag 27 april 2020 20:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed om te horen! Ja gaat opzich wel goed hoor![]()
Ja, is inclusief arbeids -en voorrijkosten
Zou je hem niet even overeind helpen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:19 schreef Rozevla het volgende:
Ik zie net een wielrenner echt gruwelijk hard op z’n bek gaan hahaha
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou je hem niet even overeind helpen?
Oeh spannend succes.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:39 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Zenuwachtig, vandaag twee belangrijke gesprekken.
En jij?
Onaardige klootzak.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ben gewoon doorgereden.
Wielrenners verdienen dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |