Wat doe je dan thuis en wat doe je normaal?quote:Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, als mod krijg ik een melding wanneer jij een post plaatst
Ja lekker man. Thuis zitten vind ik gelukkig vrij fijn. Alleen van mij mag het normale leven ook wel weer worden opgepakt.
Gewoon, gamen, FOK!ken, Youtuben. Normaal naar school.quote:Op maandag 20 april 2020 22:49 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Wat doe je dan thuis en wat doe je normaal?
BCS wordt steeds beter , morgen season finale.quote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
En Bcs? Vind bcs goed maar weet niet of het rewatchable is.
Verveel me een beetje, hoe vul jij de dagen? Wilde rijbewijs gaan doen maar mag niet. Zal ik meedoen aan de ramadan?
Wat voor opleiding en hoe ver ben je? Gaat dat nu niet digitaal door?quote:Op maandag 20 april 2020 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon, gamen, FOK!ken, Youtuben. Normaal naar school.
Ja gewoon digitaal nu. Dus nu gewoon PC aan ipv erheen. Wel relaxt man.quote:Op maandag 20 april 2020 22:53 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Wat voor opleiding en hoe ver ben je? Gaat dat nu niet digitaal door?
Het word steeds meer brbaerig.quote:Op maandag 20 april 2020 22:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
BCS wordt steeds beter , morgen season finale.
Ik heb nog werk, al zijn alle uitzendkrachten naar huis gestuurd.
Mis je contact met klasgenoten niet?quote:Op maandag 20 april 2020 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja gewoon digitaal nu. Dus nu gewoon PC aan ipv erheen. Wel relaxt man.
En wat doe jij nu anders? Als dat zo is.
Mis het contact wel een beetje ja, maar gelukkig heb ik FOK! en het spel Line of Sight, zodat ik nog altijd in mijn sociale behoeften word voorzien.quote:Op maandag 20 april 2020 22:59 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Mis je contact met klasgenoten niet?
Heb een ander rooster, iedere dag paar uur ipv paar hele lange dagen dus op zich prima.
Ga wellicht weer studeren. Hoe oud ben je chev?
Maar op fok is het juist rustig, waar post je zoal?quote:Op maandag 20 april 2020 23:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mis het contact wel een beetje ja, maar gelukkig heb ik FOK! en het spel Line of Sight, zodat ik nog altijd in mijn sociale behoeften word voorzien.
23en jij
ONZ SC bijvoorbeeld, daar werd ik laatst uitgenodigd en ik vond het er een gezellige bedoeningquote:Op maandag 20 april 2020 23:04 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Maar op fok is het juist rustig, waar post je zoal?
25. Hou oud was je toen je begon met studeren en wanneer ben je gereed?
HBOquote:Op maandag 20 april 2020 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ONZ SC bijvoorbeeld, daar werd ik laatst uitgenodigd en ik vond het er een gezellige bedoening
23 toen ik begon, wanneer ik gereed ben zien we dan wel weer.
Halloquote:Op maandag 20 april 2020 22:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Hi @:FernandoMartinez @:00wildchild @:Solotovski @:TTSS @:Cronometer
HBO ja. Daarvoor gewoon arbeiten. Was eigenlijk wel prettig, meer structuur. Is belangrijk voor een autist.quote:Op maandag 20 april 2020 23:13 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
HBO? Wat deed je daarvoor? Wat voor opleiding doe je nu? Groot leeftijdsverschil met rest?
Leeftijd is namelijk een van de redenen dat ik twijfelde om weer te studeren.
quote:Op maandag 20 april 2020 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
23 toen ik begon, wanneer ik gereed ben zien we dan wel weer.
Beter nu even de oude lul zijn dan je leven weggooien lijkt me maar soit.quote:Op maandag 20 april 2020 23:13 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
HBO? Wat deed je daarvoor? Wat voor opleiding doe je nu? Groot leeftijdsverschil met rest?
Leeftijd is namelijk een van de redenen dat ik twijfelde om weer te studeren.
Ik gedraag me gelukkig als iemand van 15 dus ik val niet eens op als een bejaarde.quote:
Fair 'nuffquote:Op maandag 20 april 2020 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik gedraag me gelukkig als iemand van 15 dus ik val niet eens op als een bejaarde.
Ben je autist? Waarom ben je weer gaan studeren? Kom je sociaal wel mee?quote:Op maandag 20 april 2020 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HBO ja. Daarvoor gewoon arbeiten. Was eigenlijk wel prettig, meer structuur. Is belangrijk voor een autist.
Snap ik vriend. Maar nu kan het nog. Gewoon geen neuk geven en gaan.
Klopt maar is wel fijn of te weten waar je zoal rekening mee moet houden. Op uni recht was 21/22 vrij normaal.quote:Op maandag 20 april 2020 23:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Beter nu even de oude lul zijn dan je leven weggooien lijkt me maar soit.
HAHAHAHAquote:Op maandag 20 april 2020 23:26 schreef TTSS het volgende:
Je hebt ook het seksleven van een 15-jarige hahaatjes
Natuurlijk.quote:
Stel dat er meer in het vat zit, waarom zou ik het er niet uithalen. Sociaal kom ik redelijk mee ja.quote:Waarom ben je weer gaan studeren? Kom je sociaal wel mee?
Ja natuurlijk, als je 25 bent nu zal je waarschijnlijk 29/30 zijn als je klaar bent (met master). Maar waarschijnlijk moeten wij werken tot ons 70e, dus je hebt dan nog 40 jaar te gaan... dan zou ik dat toch maar doen als je het wilt in plaats van die 40 jaar lang een kutbaantje hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 23:29 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Klopt maar is wel fijn of te weten waar je zoal rekening mee moet houden. Op uni recht was 21/22 vrij normaal.
Waar refereert die 'Ja, natuurlijk' aan? Dat ik natuurlijk moet studeren of dat je natuurlijk uit de toon zingt als 25-jarige maar dat het het toch waard is?quote:Op maandag 20 april 2020 23:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als je 25 bent nu zal je waarschijnlijk 29/30 zijn als je klaar bent (met master). Maar waarschijnlijk moeten wij werken tot ons 70e, dus je hebt dan nog 40 jaar te gaan... dan zou ik dat toch maar doen als je het wilt in plaats van die 40 jaar lang een kutbaantje hebben.
Dat je +- 5 jaar ouder zal zijn dan gemiddeld. Boeiend.quote:Op maandag 20 april 2020 23:37 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Waar refereert die 'Ja, natuurlijk' aan? Dat ik natuurlijk moet studeren of dat je natuurlijk uit de toon zingt als 25-jarige maar dat het het toch waard is?
Wat is er natuurlijk aan autist zijn?quote:Op maandag 20 april 2020 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HAHAHAHA
[..]
Natuurlijk.
[..]
Stel dat er meer in het vat zit, waarom zou ik het er niet uithalen. Sociaal kom ik redelijk mee ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |