Raar en vreemd management daar ook.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die moeten er gewoon uit. Mooi geweest.
Het was niks, het is niks en het wordt nooit meer wat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Raar en vreemd management daar ook.
Neemt niet weg dat het echt dood en doodzonde is dat zo'n club met zo'n historie/imago etc. etc. zo naar de klote wordt geholpen door een stel natnekken dat natuurlijk nooit bij een volksclub thuishoort.
laten we hopen op een wondertje want al met al hoort Ado gewoon in het NL voetbal thuis. Een van de mooiste tenue's en clubs (zoals hiervoor was dan).quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was niks, het is niks en het wordt nooit meer wat.
True. Lieve supporters ook. Hart vanquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
laten we hopen op een wondertje want al met al hoort Ado gewoon in het NL voetbal thuis. Een van de mooiste tenue's en clubs (zoals hiervoor was dan).
Heb je t over jezelf?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was niks, het is niks en het wordt nooit meer wat.
hahahahaha goed hart. ze hadden het motte koken en over de schouders moete hangen zodat de honden er nog net bij kennequote:Op vrijdag 24 april 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Lieve supporters ook. Hart van
goud!
Xdquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahahahaha goed hart. ze hadden het motte koken en over de schouders moete hangen zodat de honden er nog net bij kenne
Dat was ik maandag alquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:22 schreef Pensylvania het volgende:
ik ben eik wel klaar voor deze week, wat jullie?
Ja Pallets wegzetten is echt kut thuis.quote:
17.00 pas.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:22 schreef Pensylvania het volgende:
ik ben eik wel klaar voor deze week, wat jullie?
Gelukkig weer deels op kantoor nuquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:23 schreef Pensylvania het volgende:
thuiswerken ga je niet in de kouwe kleren zitten
ja me tooquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig weer deels op kantoor nu
Wij nietquote:Op maandag 27 april 2020 10:16 schreef Solotovski het volgende:
Mn sonos set blaast echt godverdomme hard
Gvd blij mee
Fijne woningsdag!!!!!quote:
Da's op 8 maartquote:
Ah fijn dat het goed met je gaatquote:Op maandag 27 april 2020 15:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Welke liefde? Liefde bestaat niet
Dan ken jij @Solotovski nietquote:Op maandag 27 april 2020 15:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja gaat prima.quote:
Hoef ik ook niet te kennen.quote:
Moet jij wetenquote:Op maandag 27 april 2020 16:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja gaat prima.
[..]
Hoef ik ook niet te kennen.
Who hurt you?quote:Op maandag 27 april 2020 15:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
We pijnigen vooral onszelfquote:Op maandag 27 april 2020 16:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Who hurt you?
Liefde is mooi man.
Nee liefde is kut. Ik begin er niet meer aanquote:
quote:Op maandag 27 april 2020 16:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee liefde is kut. Ik begin er niet meer aan
Thanks maar is al goedgekomen hoor. In een wereld vol leugenaars valt ook niet anders te verwachten eigenlijk. Daarom de verwachtingen lekker laag leggen.quote:
Herkenbaar. Toch zijn ze er. Ergens.quote:Op maandag 27 april 2020 16:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Thanks maar is al goedgekomen hoor. In een wereld vol leugenaars valt ook niet anders te verwachten eigenlijk. Daarom de verwachtingen lekker laag leggen.
Hmm, ben hier sceptisch over. Maar okéquote:Op maandag 27 april 2020 16:11 schreef 00wildchild het volgende:
Herkenbaar. Toch zijn ze er. Ergens.
Je bent nog jong.quote:Op maandag 27 april 2020 16:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm, ben hier sceptisch over. Maar oké
Leven loop zoals het loopt.quote:Op maandag 27 april 2020 16:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm, ben hier sceptisch over. Maar oké
Oh shitquote:Op maandag 27 april 2020 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo rond de 25 is het al wel gedaan hoor
Nee joh. Dan kun je juist wat serieuzer gaan daten en met een rijke sugardaddy lopen zonder met de nek aangekeken te worden.quote:Op maandag 27 april 2020 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo rond de 25 is het al wel gedaan hoor
Een beetje zo'n daddy pijpen voor paar centjes?quote:Op maandag 27 april 2020 18:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee joh. Dan kun je juist wat serieuzer gaan daten en met een rijke sugardaddy lopen zonder met de nek aangekeken te worden.
Winning.
Mannen onder de 30 zijn toch ook niet om serieus te nemen.
K wil ook sugardaddyquote:Op maandag 27 april 2020 18:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee joh. Dan kun je juist wat serieuzer gaan daten en met een rijke sugardaddy lopen zonder met de nek aangekeken te worden.
Winning.
Mannen onder de 30 zijn toch ook niet om serieus te nemen.
Nou. Een Gucci tasje en een paartje Louboutins kosten wel meer dan een paar centjes hoor.quote:Op maandag 27 april 2020 18:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een beetje zo'n daddy pijpen voor paar centjes?
Ik ookquote:
Kan ik eindelijk iets doen met mijn pijpskillsquote:Op maandag 27 april 2020 18:18 schreef scrupuleus het volgende:
Een beetje zo'n daddy pijpen voor paar centjes?
Beter gaat een man jou verwennenquote:Op maandag 27 april 2020 18:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk iets doen met mijn pijpskills
wowquote:Op maandag 27 april 2020 18:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk iets doen met mijn pijpskills
Ja ze vragen wel veel tegenwoordigquote:Op maandag 27 april 2020 18:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou. Een Gucci tasje en een paartje Louboutins kosten wel meer dan een paar centjes hoor.
Zou ook de eerste keer zijn.quote:
Ach, iedereen heeft wel minstens 1 verborgen talent.quote:
Vieze golddiggerquote:Op maandag 27 april 2020 18:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ookmaar dan wel een die gewoon in de dertig is en met mij samenwoont en eigenlijk gewoon een rijke husband.
2,57quote:Op maandag 27 april 2020 18:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is de prijs voor 1 lijntje nu?
heb maar een kleine piemel, je zou snel uitgezogen zijnquote:Op maandag 27 april 2020 18:43 schreef Kopjechino het volgende:
Ach, iedereen heeft wel minstens 1 verborgen talent.
Jammer voor jequote:Op maandag 27 april 2020 18:58 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
heb maar een kleine piemel, je zou snel uitgezogen zijn
Zo ben ik, meegaand en empatischquote:Op maandag 27 april 2020 19:04 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
bedankt voor uw medeleven lol
Dan nietquote:
Hey, hoe is het met jou?quote:
ik mag niet klagen. en daar?quote:Op maandag 27 april 2020 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan niet
[..]
Hey, hoe is het met jou?
Goed om te horen! Ja gaat opzich wel goed hoorquote:Op maandag 27 april 2020 20:00 schreef gianni61 het volgende:
ik mag niet klagen. en daar?
en echt? 10 euro maar?
poah. doe maar een 10 ritten kaartquote:Op maandag 27 april 2020 20:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed om te horen! Ja gaat opzich wel goed hoor![]()
Ja, is inclusief arbeids -en voorrijkosten
Zou je hem niet even overeind helpen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:19 schreef Rozevla het volgende:
Ik zie net een wielrenner echt gruwelijk hard op z’n bek gaan hahaha
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou je hem niet even overeind helpen?
Oeh spannend succes.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:39 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Zenuwachtig, vandaag twee belangrijke gesprekken.
En jij?
Onaardige klootzak.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ben gewoon doorgereden.
Wielrenners verdienen dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |