pwc is vrij transparant als het gaat om religieuze medewerkersquote:Op donderdag 9 april 2020 20:52 schreef monkyyy het volgende:
Judas was niet de tourmanager in de bijbel
Religiequote:Op donderdag 9 april 2020 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Ik wist niet dat mexi religieus was
mexigod
Slavernij mocht gewoon in de bijbel, dus de Big Four heeft daar ook geen problemen mee.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pwc is vrij transparant als het gaat om religieuze medewerkers
oudquote:Op donderdag 9 april 2020 20:54 schreef Doublepain het volgende:
Is dit nou live of oude beelden?
@:kingroland
Vanwege de sterke teksten.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Religie
Waarom doen we alleen maar Blafnummers?
Ah jammer.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Religie
Waarom doen we alleen maar Blafnummers?
Nouja zegquote:Op donderdag 9 april 2020 20:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Slavernij mocht gewoon in de bijbel, dus de Big Four heeft daar ook geen problemen mee.
Nee, het begon met Beter.quote:
Ik vind dit vooral een waardeloze uitvoering.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
En nu had iedereen toch liever naar Bløf geluisterd.
Straks Ali B bij Jinek.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga zappen, ik hou dit soort sprookjesgepraat niet meer vol
minstens 77 tegelijkquote:Op donderdag 9 april 2020 21:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die was toch juist van de jonge meisjes?
dank je, ik heb het nodigquote:Op donderdag 9 april 2020 21:06 schreef superniger het volgende:
Ik loop mee voor al mijn FOK! vrienden.
Dit was vorig jaar toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:08 schreef summer2bird het volgende:
Jullie horen jongens. Pistoletjes is het lichaam van Christus.
Wat waren ze hip in de jaren 0000.
top bedankt!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Over aankomen gesproken. Zal Shirma Rouse vanavond ook nog te zien zijn?
Als die corona krijgt hoef je d'r de IC niet eens op te brengen. Niemand krijgt die omgedraait.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, DWDD is gestopt toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef tralalala het volgende:
Ik walg van Jeroen van dingesbruggen maar dit deed hij goed.
Zou een uitstekende Maria zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:15 schreef linebear het volgende:
Is Floor Janssen al gevraagd om Maria te spelen?
Ik vind hem sowieso best wel goed in wat hij doet, over het algemeen (behalve bij de Lama's, daar viel hij uit de toon bij de debiele schijtlol van Ruben x2 en de altijd vervelende Patrick Lodiers), maar ik vind het ook geen vriendelijke jongen nee.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef tralalala het volgende:
Ik walg van Jeroen van dingesbruggen maar dit deed hij goed.
Vergeet zijn poppen show niet. 😂quote:Op donderdag 9 april 2020 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso best wel goed in wat hij doet, over het algemeen (behalve bij de Lama's, daar viel hij uit de toon bij de debiele schijtlol van Ruben x2 en de altijd vervelende Patrick Lodiers), maar ik vind het ook geen vriendelijke jongen nee.
Bij ik hou van Holland was die altijd op zijn ergst. Zo nep en niet grappig.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso best wel goed in wat hij doet, over het algemeen (behalve bij de Lama's, daar viel hij uit de toon bij de debiele schijtlol van Ruben x2 en de altijd vervelende Patrick Lodiers), maar ik vind het ook geen vriendelijke jongen nee.
Dat was ook niet zo sterk nee.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Vergeet zijn poppen show niet. 😂
Tsja, dan noem je ook een programma...quote:Op donderdag 9 april 2020 21:23 schreef Remco het volgende:
[..]
Bij ik hou van Holland was die altijd op zijn ergst. Zo nep en niet grappig.
Hamsteren!!!!quote:Op donderdag 9 april 2020 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
Het slechtste van de mens.
Hamsteren, onverschilligheid en haat.
Ok
seriousrequest.gifquote:
Venlo?quote:
Waarom heequote:Op donderdag 9 april 2020 21:28 schreef summer2bird het volgende:
Ik vind het wel een erg trieste bedoeling allemaal hoor
Die naam hebben we ook jaren niet gehoord.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 21:37 schreef summer2bird het volgende:
Ik vind dit een slecht Passion. Ik heb nog 0 valse nummers gehoord. Echt niet realistisch zo.
Zou jammer zijn, Jon van Eerd was de beste Pontius Pilatus.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen natuurlijk SJEK VAN GELDER
Aangezien het nummer in elke editie zat, zullen ze wel een compilatie doen...quote:Op donderdag 9 april 2020 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, Jon van Eerd was de beste Pontius Pilatus.
Laat iedereen je kruis zienquote:Op donderdag 9 april 2020 21:39 schreef linebear het volgende:
Ik loop de processie op het balkon al klappend
fijn tochquote:Op donderdag 9 april 2020 21:41 schreef summer2bird het volgende:
Jongens, ik heb hoop want de lucht wordt schoner!
Gaan wel honderden mensen per dag dood maar we hebben een schone lucht
Komt omdat het niet live was.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Remco het volgende:
Dit vond ik dan wel weer een hele mooie uitvoering van Jim.
Das de enige die toestemming gaf aan de EO.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Repentless het volgende:
Kijk dit normaal nooit, maar dit is al het derde Blof-nummer dat ik hoor vanavond.Er is toch wel meer dan die band?
Omdat die veel nummers hebben met teksten die 47857384 kunnen betekenen. Lekker makkelijk in te vullen.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Repentless het volgende:
Kijk dit normaal nooit, maar dit is al het derde Blof-nummer dat ik hoor vanavond.Er is toch wel meer dan die band?
Wel mee eens.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Repentless het volgende:
Misschien moeten ze daar 1 liedje van maken.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens.
Al vind ik Zo Stil en Hou Vol, Hou Vast wel aardige liedjes.
Ja, dat staat altijd leeg, ook zonder quarantaine.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:45 schreef Da hopman het volgende:
Het is wel realistisch stil in het kurhaus
Officieel ook Duits, de beste Blof nummers zijn opvallend genoeg vaak vertaald.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo Stil is trouwens een goed liedje van Blof.
Die ja, ook niets mis mee.quote:
Ontzettend gore kamers ook. Krijg je bijna corona als je iets aanraakt.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, dat staat altijd leeg, ook zonder quarantaine.
Zegt ook wel iets over je muziek, als er al drie nummers worden gebruikt voor een verhaal waarin iemand verraden, gegeseld en gekruisigd wordt. Geeft wel aan hoe opgewekt het is.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Omdat die veel nummers hebben met teksten die 47857384 kunnen betekenen. Lekker makkelijk in te vullen.
yesquote:Op donderdag 9 april 2020 21:55 schreef superniger het volgende:
Was dat onze songfestival inzending? Die neger.
Ja, kansloosquote:Op donderdag 9 april 2020 21:55 schreef superniger het volgende:
Was dat onze songfestival inzending? Die neger.
Mij doet het niks, kwestie van smaakquote:Op donderdag 9 april 2020 21:57 schreef linebear het volgende:
[..]
hij is zeker goed. Heb hem pas in Paradiso gezien. Kippenvel
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:13 schreef superniger het volgende:
EN JEZUS STAAT
IK STA OOK
HET IS ONGEKEND
Ja bedankt voor die bloemenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:18 schreef Da hopman het volgende:
Tot volgend jaar maar weer. Enne Urbi@Orbi voor eenieder
Goed gejat...quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo Stil is trouwens een goed liedje van Blof.
https://www.gids.tv/artik(...)ive-te-zien-op-npo-1quote:Nadat het evenement vorig jaar werd afgelast vanwege de uitbraak van het coronavirus, keert The Passion in 2021 weer. Hoewel het virus nog steeds door Nederland woekert wordt The Passion - binnen de mogelijkheden van de maatregelen - dit jaar wél georganiseerd. Het thema van dit jaar is 'Ik ben er voor jou'.
The Passion 2021 gemist? Kijk de hele uitzending terug via Gids.tv.
Roermond
De gevolgen van de pandemie zijn nog wel zichtbaar. Roermond is weliswaar de gaststad van The Passion, inclusief spectaculair decor met live orkest en wisselende nummers, maar er is geen publiek aanwezig bij het evenement. Het verhaal over het lijden, sterven en de wederopstanding van Jezus Christus wordt nu bovendien alleen door KRO-NCRV georganiseerd. Ook worden er voor het eerst Nederlandse vertalingen van Engelse hits gezongen.
Lees ook: vijf prachtige nummers uit elf jaar The Passion.
Cast
In de elfde editie van The Passion zien we de volgende bekende Nederlanders:
Freek Bartels als Jezus Christus
Trijntje Oosterhuis als Maria
Rob Dekay als Judas
Tygo Gernandt als Pontius Pilatus
Leo Alkemade als Petrus
Anita Witzier als de verslaggever
Humberto Tan als de verteller
The Passion 2021 is op donderdag 1 april om 20.35 uur te zien op NPO 1 en de livestream via Gids.tv. Je kunt daarna The Passion terugkijken bij Gids.tv.
Jezus Leeft ofzo hè?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:13 schreef Paul het volgende:
Wel grappig trouwens dat ze in juni 2020 nog zeiden dat het zou stoppen
quote:Mark Rutte als Jezus Christus
Sigrid Kaag als Maria
Kasja Ollongren als Judas
Khadija Arib als Pontius Pilatus
Pieter Omtzigt als Petrus
Jesse Klaver als de verslaggever
Sylvana Simons als de verteller
Andere omroep Hans.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:13 schreef Paul het volgende:
Wel grappig trouwens dat ze in juni 2020 nog zeiden dat het zou stoppen
Guaanquote:
En Barabas?quote:
Van Haga.quote:
Kan niet zeggen dat ik het gemist heb vorig jaar.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Guaan![]()
Heb wel weer zin in een editie na een jaartje "afwezigheid"
Ja ik vind het zo'n programma wat toch wel lekker weg kijkt, en ik ben dan wel benieuwd naar de nummersquote:Op donderdag 1 april 2021 20:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik het gemist heb vorig jaar.Maar ik kijk dan ook half ironisch. Nou ja, driekwart misschien wel.
Jaaaaaa ik hoop - tegen beter weten in - dat hij Gethsemane gaat zingenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik het wel leuk vind dat Freekgod het dit jaar doet.
quote:
Nee Hans, NCRV KRO deden altijd al mee, maar het zou eerst stoppen.quote:
Nee, de EO zou er mee stoppen.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Nee Hans, NCRV KRO deden altijd al mee, maar het zou eerst stoppen.
Het was eerst EO/RKK.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Nee Hans, NCRV KRO deden altijd al mee, maar het zou eerst stoppen.
RIP Friendsquote:Op donderdag 1 april 2021 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Oh hahahaha, ik hoor nu pas welk nummer dit is
het zou even helemaal stoppenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de EO zou er mee stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |