dank je, ik heb het nodigquote:Op donderdag 9 april 2020 21:06 schreef superniger het volgende:
Ik loop mee voor al mijn FOK! vrienden.
Dit was vorig jaar toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:08 schreef summer2bird het volgende:
Jullie horen jongens. Pistoletjes is het lichaam van Christus.
Wat waren ze hip in de jaren 0000.
top bedankt!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Over aankomen gesproken. Zal Shirma Rouse vanavond ook nog te zien zijn?
Als die corona krijgt hoef je d'r de IC niet eens op te brengen. Niemand krijgt die omgedraait.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, DWDD is gestopt toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef tralalala het volgende:
Ik walg van Jeroen van dingesbruggen maar dit deed hij goed.
Zou een uitstekende Maria zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:15 schreef linebear het volgende:
Is Floor Janssen al gevraagd om Maria te spelen?
Ik vind hem sowieso best wel goed in wat hij doet, over het algemeen (behalve bij de Lama's, daar viel hij uit de toon bij de debiele schijtlol van Ruben x2 en de altijd vervelende Patrick Lodiers), maar ik vind het ook geen vriendelijke jongen nee.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef tralalala het volgende:
Ik walg van Jeroen van dingesbruggen maar dit deed hij goed.
Vergeet zijn poppen show niet. 😂quote:Op donderdag 9 april 2020 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso best wel goed in wat hij doet, over het algemeen (behalve bij de Lama's, daar viel hij uit de toon bij de debiele schijtlol van Ruben x2 en de altijd vervelende Patrick Lodiers), maar ik vind het ook geen vriendelijke jongen nee.
Bij ik hou van Holland was die altijd op zijn ergst. Zo nep en niet grappig.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso best wel goed in wat hij doet, over het algemeen (behalve bij de Lama's, daar viel hij uit de toon bij de debiele schijtlol van Ruben x2 en de altijd vervelende Patrick Lodiers), maar ik vind het ook geen vriendelijke jongen nee.
Dat was ook niet zo sterk nee.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Vergeet zijn poppen show niet. 😂
Tsja, dan noem je ook een programma...quote:Op donderdag 9 april 2020 21:23 schreef Remco het volgende:
[..]
Bij ik hou van Holland was die altijd op zijn ergst. Zo nep en niet grappig.
Hamsteren!!!!quote:Op donderdag 9 april 2020 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
Het slechtste van de mens.
Hamsteren, onverschilligheid en haat.
Ok
seriousrequest.gifquote:
Venlo?quote:
Waarom heequote:Op donderdag 9 april 2020 21:28 schreef summer2bird het volgende:
Ik vind het wel een erg trieste bedoeling allemaal hoor
Die naam hebben we ook jaren niet gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |