Het ironische van dit karikatuur is nog wel dat toen hij juist het simpele volk belachelijk maakte en nu zelf behoort tot die bevolkingscategorie.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Robert hoeveel eieren in een dozijn Jensen![]()
Geen idee, ik volg het nu niet meer want vond het vroeger veel leuker met Jan Paparazzi op de rode bankquote:Op donderdag 9 april 2020 20:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het ironische van dit karikatuur is nog wel dat toen hij juist het simpele volk belachelijk maakte en nu zelf behoort tot die bevolkingscategorie.
Ik bekeek net een filmpje, het doet gewoon echt pijn die man zo zn best zien te doen en zichzelf heel serieus nog neemt. Die man heeft dringend psychische hulp nodig.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg het nu niet meer want vond het vroeger veel leuker met Jan Paparazzi op de rode bank![]()
![]()
Dat politieke geneuzel heb ik niet zoveel mee wat hij nu doet, geen idee of het goed/slecht is het is gewoon niet mijn genre.
Linkje? Dan kan ik oordelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:45 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik bekeek net een filmpje, het doet gewoon echt pijn die man zo zn best zien te doen en zichzelf heel serieus nog neemt. Die man heeft dringend psychische hulp nodig.
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:40 schreef Filosoofert het volgende:
Niet vaak eens met deze TS, vandaag wel.
hahaquote:Op donderdag 9 april 2020 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
We halen er even een fan uit het publiek bij.
@:-chakotay-
Hahahaha, ook waar!quote:Op donderdag 9 april 2020 20:54 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Want hij is de NL MP die met de meeeste leugens onder zijn naam.
En zijn broer ook!quote:Op donderdag 9 april 2020 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Walgelijke kerel.
Zijn broer is geil ! Maar waarom heeft die een andere achternaam, broeder van andere moeder?quote:
Hij wil niet met zijn broer geassocieerd wordenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zijn broer is geil ! Maar waarom heeft die een andere achternaam, broeder van andere moeder?
Zijn oudere broer zit in de psychology ofzo, misschien dat Robert eens met hem moet gaan praten. Familie hoort elkaar te helpen.quote:
Dank je wel voor de link paardje..quote:Op donderdag 9 april 2020 20:58 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
https://www.gids.tv/video(...)ar-zijn-we-in-beland
En zijn jongere broer Frank: Hij gebruikt de naam Dane zodat het verband met zijn broer Robert Jensen minder snel wordt gelegd.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:01 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zijn oudere broer zit in de psychology ofzo, misschien dat Robert eens met hem moet gaan praten. Familie hoort elkaar te helpen.
Klopt.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En zijn jongere broer Frank: Hij gebruikt de naam Dane zodat het verband met zijn broer Robert Jensen minder snel wordt gelegd.
Volgens wiki
Prima.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:04 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik vind een mening zonder onderbouwing altijd zo waardevol
Deze man weetquote:Op donderdag 9 april 2020 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Walgelijke kerel.
Typisch zon reactie als, Hitler heeft slechte dingen gedaan, maar ook goede dingen of Ik stem niet op Wilders, maar Islam is wel degelijk een probleemquote:Op donderdag 9 april 2020 21:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Dank je wel voor de link paardje..
ik zie gelijk een reactie van iemand die even de tijd heeft genomen om te reageren..
laat ik het citeren
Jensen schiet soms wel door in wat er achter zou zitten. Maar los daarvan heeft hij gewoon 100% gelijk. Dit is schieten met een kanon op een mug. Het door paniek en hysterie gekozen middel is erger dan de kwaal.
In mei moeten echt alle maatregelen opgeheven worden anders worden we een derdewereldland.
Het belangrijskte wat we in het westen hebben uhh hadden is uhh was onze vrijheid. Daar zijn miljoenen mensen voor gestorven.
En nu wordt dat om een relatief klein aantal doden ineens afgepakt en de economie wordt opgeofferd (wat ook enorm veel mensenleed gaat veroorzaken en de toekomst van toekomstige generaties kapot maakt). En hoe wil je zorg, veiligheid e.d. betalen zonder draaiende economie?
Als toen mensen stierven voor vrijheid waarom dan nu niet?
We zijn toch knettergek geworden?
Risiico's horen bij het leven. Je kan iedereen wel in een isoleercel zetten maar dan heb je 0 kwaliteit van leven.
Nu worden de levens van een hele bevolking de facto afgenomen om een relatief hele kleine groep mensen iets langer te laten leven. Politie is van beschermer veranderd in onderdrukker (politiestaat). Bekeuringen uitdelen als mensen iets te dicht bij elkaar komen, of je het virus nu wel of niet hebt. Krankzinnig en onmenselijk.
Laten we ophouden met deze onzin en weer normaal doen. De maatregelen zijn erger dan de kwaal en zullen nog veel veel veel meer mensenlevens en doden veroorzaken.
Dan heb ik het nog niet eens over de gevolgen voor de volksgezondheid, de enorme stress, spanning als gevolg van thuiszitten en thuiswerken, de spanning op straat en in supermarkten. En als dit voorbij is kun je er donder op zeggen dat overgewicht enorm is toegenomen (interessant detail: groot deel van de coronadoden had overgewicht).
Als we doden van verkeersongelukken en griep (2 jaar geleden ruim 11.000 mensen gestorven aan griep, zonder bodycount, bangmakerij en hysterie op TV) accepteren waarom dit dan niet?
Je kunt niet om een relatief klein aantal slachtoffers mensen hun grondrechten en mensenrechten afpakken en de grondwet en rechtstaat negeren.
Als het nou een soort pest was of Ebola die een substantieel deel van de bevolking uit roeit, ja OK. Maar het zit met een sterfpercentage van 0,3% behoorlijk dicht bij griep.
Bovendien blijkt uit onderzoek in Ijsland dat 50% van de mensen met het virus helemaal geen klachten heeft. En van de mensen die wel klachten heeft daarbi jis het bij minimaal 80% zo licht dat ze thuis uitzieken, meer vergeleken met een verkoudheid nog dan met griep en met een dag of 3 over.
Helaas slikken de meeste mensen de TV propaganda en leugens die alles enorm veel groter maakt dan het is.
Het probleem zit in de zorg (en bezuinigingen daar op). Los het dus daar op en ga niet de facto de levens van de hele bevolking en toekomstige generaties afpakken. Dus pomp zoveel mogelijk geld in de zorg voor apparatuur personeel enz.
Daarnaast kun je denken aan een lock-in waarin je kwetsbare mensen de mogelijkheid geeft om zich te isoleren (uiteraard uit vrije wil, want we zijn geen dictatuur toch?).
wel makkelijk om op deze wijze alles en iedereen over een kamp te scherenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:07 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Typisch zon reactie als, Hitler heeft slechte dingen gedaan, maar ook goede dingen of Ik stem niet op Wilders, maar Islam is wel degelijk een probleem
100% eens met deze reactie, dus ja als dit de mening van Jensen is dan heeft hij ook 100% gelijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Dank je wel voor de link paardje..
ik zie gelijk een reactie van iemand die even de tijd heeft genomen om te reageren..
laat ik het citeren
Jensen schiet soms wel door in wat er achter zou zitten. Maar los daarvan heeft hij gewoon 100% gelijk. Dit is schieten met een kanon op een mug. Het door paniek en hysterie gekozen middel is erger dan de kwaal.
In mei moeten echt alle maatregelen opgeheven worden anders worden we een derdewereldland.
Het belangrijskte wat we in het westen hebben uhh hadden is uhh was onze vrijheid. Daar zijn miljoenen mensen voor gestorven.
En nu wordt dat om een relatief klein aantal doden ineens afgepakt en de economie wordt opgeofferd (wat ook enorm veel mensenleed gaat veroorzaken en de toekomst van toekomstige generaties kapot maakt). En hoe wil je zorg, veiligheid e.d. betalen zonder draaiende economie?
Als toen mensen stierven voor vrijheid waarom dan nu niet?
We zijn toch knettergek geworden?
Risiico's horen bij het leven. Je kan iedereen wel in een isoleercel zetten maar dan heb je 0 kwaliteit van leven.
Nu worden de levens van een hele bevolking de facto afgenomen om een relatief hele kleine groep mensen iets langer te laten leven. Politie is van beschermer veranderd in onderdrukker (politiestaat). Bekeuringen uitdelen als mensen iets te dicht bij elkaar komen, of je het virus nu wel of niet hebt. Krankzinnig en onmenselijk.
Laten we ophouden met deze onzin en weer normaal doen. De maatregelen zijn erger dan de kwaal en zullen nog veel veel veel meer mensenlevens en doden veroorzaken.
Dan heb ik het nog niet eens over de gevolgen voor de volksgezondheid, de enorme stress, spanning als gevolg van thuiszitten en thuiswerken, de spanning op straat en in supermarkten. En als dit voorbij is kun je er donder op zeggen dat overgewicht enorm is toegenomen (interessant detail: groot deel van de coronadoden had overgewicht).
Als we doden van verkeersongelukken en griep (2 jaar geleden ruim 11.000 mensen gestorven aan griep, zonder bodycount, bangmakerij en hysterie op TV) accepteren waarom dit dan niet?
Je kunt niet om een relatief klein aantal slachtoffers mensen hun grondrechten en mensenrechten afpakken en de grondwet en rechtstaat negeren.
Als het nou een soort pest was of Ebola die een substantieel deel van de bevolking uit roeit, ja OK. Maar het zit met een sterfpercentage van 0,3% behoorlijk dicht bij griep.
Bovendien blijkt uit onderzoek in Ijsland dat 50% van de mensen met het virus helemaal geen klachten heeft. En van de mensen die wel klachten heeft daarbi jis het bij minimaal 80% zo licht dat ze thuis uitzieken, meer vergeleken met een verkoudheid nog dan met griep en met een dag of 3 over.
Helaas slikken de meeste mensen de TV propaganda en leugens die alles enorm veel groter maakt dan het is.
Het probleem zit in de zorg (en bezuinigingen daar op). Los het dus daar op en ga niet de facto de levens van de hele bevolking en toekomstige generaties afpakken. Dus pomp zoveel mogelijk geld in de zorg voor apparatuur personeel enz.
Daarnaast kun je denken aan een lock-in waarin je kwetsbare mensen de mogelijkheid geeft om zich te isoleren (uiteraard uit vrije wil, want we zijn geen dictatuur toch?).
Je mag overal kritiek op uiten. Omdat jij op een forum een note krijgt voor wat waarschijnlijk een smakeloze opmerking is, is jouw conclusie dat vrijheid van meningsuiting niet meer bestaat?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
100% eens met deze reactie, dus ja als dit de mening van Jensen is dan heeft hij ook 100% gelijk.
Ik heb ondertussen al 10 notes ontvangen waarin ik aangeef dat ik het zwaar overtrokken vind, dikke media propaganda, maar zelfs op fok mag je er geen kritiek op uiten.
Je doet in ieder geval een poging, dat siert jou in vergelijking met de andere droeftoeters.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:14 schreef Quotidien het volgende:
Het ding met Jensen is ook dat niet alleen wat hij zegt natuurlijk achterlijk is, maar vooral de manier waarop hij het presenteert.
Zijn filmpjes zijn zo geëdit dat er maximale sensatie in zit. Tegenstanders worden gephotoshopt, er wordt opruiende muziek onder gezet, clickbait titels, stemmetjes opzetten, dat soort trucs die blijkbaar werken bij het inteeltvolk dat hem geweldig vindt.
Verder zijn het gewoon complottheorieën en redeneringen die kant noch wal slaan. We leven zgn in een politiestaat en het leger zorgt ervoor dat we niet meer naar buiten mogen, en zo worden we net als in de Sovjet-Unie gebrainwasht zodat we denken dat dit normaal is. Enige vorm van realiteit is er niet meer bij die man.
Ten slotte is het een megalomaan van ongekende proporties. Laat plaatjes zien van zichzelf afgebeeld als Jezus (geen grap), en als hij ergens in de media genoemd wordt, besteedt hij hier enorm veel aandacht aan, "ze kunnen me niet met rust laten", terwijl dat beetje aandacht dat hij nog krijgt heroïne is voor hem.
Het is smakeloos, absurd achterlijk en op elk punt fout.
Is goed kerelquote:Op donderdag 9 april 2020 21:25 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval een poging, dat siert jou in vergelijking met de andere droeftoeters.
Alleen een paar vragen en opmerkingen voor je.
1. Welke tegenstanders worden gephotoshopt?
2. Welke muziek is opruiend?
3, Welke titels zijn clickbait behalve dan dat hij elke dag met 1 uitzending komt van 30 minuutjes.
4. Stemmetjes opzetten doet hij puur om de kijker ook eens aan het lachen te brengen.
Ik geef toe dat hij soms tegen het randje van completdenken zit, maar ergens vind ik dat ook wel vermakelijk. Waarom zou hij dat niet mogen doen?
Hij wisselt vermaak af met bezorgdheid. En hoe lullig en vervelend jij het ook vindt, hij heeft nu eenmaal ook af en toe gewoon gelijk.
En het zijn echt niet de minste of geringste personen die hij citeert of aanhaalt.
Maar hoe durf jij je mening nog te geven eigenlijk? Je wordt toch opgepakt in Nederland voor het hebben van een mening?quote:
1. geen voorbeeld vanquote:Op donderdag 9 april 2020 21:25 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval een poging, dat siert jou in vergelijking met de andere droeftoeters.
3, Welke titels zijn clickbait behalve dan dat hij elke dag met 1 uitzending komt van 30 minuutjes.
4. Stemmetjes opzetten doet hij puur om de kijker ook eens aan het lachen te brengen.
Ik geef toe dat hij soms tegen het randje van completdenken zit, maar ergens vind ik dat ook wel vermakelijk. Waarom zou hij dat niet mogen doen?
Hij wisselt vermaak af met bezorgdheid. En hoe lullig en vervelend jij het ook vindt, hij heeft nu eenmaal ook af en toe gewoon gelijk.
En het zijn echt niet de minste of geringste personen die hij citeert of aanhaalt.
Ik heb het idee dat hij seniel is geworden of zo. Meer dan een steekje los.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef boekenplank. het volgende:
Boehoe al onze vrijheden worden ingeperkt.
Je kunt nog steeds gewoon je dagelijkse boodschappen doen, kleding kopen, naar de bouwmarkt gaan, wiet kopen, eten afhalen, buiten rondlopen/sporten. Het enige wat we nu even helaas moeten missen zijn de uitgaansgelegenheden en fysiek naar je (kantoor)baan kunnen gaan.
Vond Jensen vroeger wel vermakelijk, maar damn wat is hij afgegleden zeg. De situatie van nu is verre van ideaal, maar zoals hij het brengt is wel erg zwart/wit.
ja man, het is de schuld van Jensenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:30 schreef the-eye het volgende:
Dit krijg je van dat domme gelul van Jensen
https://noordernieuws.nl/(...)is-leeuwarden-76739/
Nee van m'n oma?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:39 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ja man, het is de schuld van Jensen
5) Hij verdraait daarnaast ook resultaten van wetenschappelijke onderzoeken om zijn achterban te pleasen. Het echte geluidquote:Op donderdag 9 april 2020 21:25 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Kan toeval zijn, maar behalve dat Gekke Greta claimde dat ze ook coronagriep had, hebben we al een maand niets meer over climate change gehoord.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:43 schreef ludovico het volgende:
Klimaatverandering heeft die ook een punt dat het idioot extreem overdreven wordt en dat alles er maar voor moet wijken. Maar okay.
Sinds Corona horen we Wilders ook niet meer over de Islam. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan toeval zijn, maar behalve dat Gekke Greta claimde dat ze ook coronagriep had, hebben we al een maand niets meer over climate change gehoord.
Anti boeren stikstof wet schijnt doorgedrukt te zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan toeval zijn, maar behalve dat Gekke Greta claimde dat ze ook coronagriep had, hebben we al een maand niets meer over climate change gehoord.
Ben jij zo'n linkse gutmensch die een hekel heeft aan "het rechtse geluid" van bijvoorbeeld Robert Jensen?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:30 schreef the-eye het volgende:
Dit krijg je van dat domme gelul van Jensen
https://noordernieuws.nl/(...)is-leeuwarden-76739/
VVD is rechts hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 21:21 schreef wielrennerdt het volgende:
helemaal mee eens. tevens rechts stemmen![]()
Mensen welke niet PVDD, D66, PvdA of VVD stemmen![]()
FvD en PVVincest- en tokkiepartijen.
Robert Jensen was altijd het "lievertje van rechts", en op de bank bij Robert was Geert welkom en ook Thierry, zover ik het weet. En het was een gezellig "we begrijpen elkaar"-sfeertje, zonder kritische vragen.quote:Op zondag 12 april 2020 12:25 schreef Hexagon het volgende:
Jensen is inderdaad wel een keurmerk voor puberale domheid. Mensen die hem serieus nemen zijn duidelijk nooit ouder geworden in hun hoofd dan 16.
Het zelfde geldt voor Geert en Thierry. Eén pot nat....quote:Op zondag 12 april 2020 12:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Nuja ik luisterde regelmatig naar zijn podcast maar sinds hij in zijn laatste uitzending David Icke ophemelde ben ik er wel klaar mee, die is echt belachelijk en niet serieus te nemen.
Dit ja.quote:Op zondag 12 april 2020 12:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Nuja ik luisterde regelmatig naar zijn podcast maar sinds hij in zijn laatste uitzending David Icke ophemelde ben ik er wel klaar mee, die is echt belachelijk en niet serieus te nemen.
Ik ben een sympathieke, tolerante, menslievende Nazi die een broertje dood heeft aan alles wat met geloof en verzinsels te maken heeftquote:Op zondag 12 april 2020 12:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ben jij zo'n linkse gutmensch die een hekel heeft aan "het rechtse geluid" van bijvoorbeeld Robert Jensen?
Vergeet Jesse en Rob niet.quote:Op zondag 12 april 2020 12:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor Geert en Thierry. Eén pot nat....
Veel gekakel, maar geen beleid.
Tussen Jesse, Rob en Robert is het nooit een "oude jongens krentenbrood"-sfeertje geweest.quote:
Maar wat is er ineens te controversieel aan die man dan? Als ik snel Google is het wel te rijmen met de uitspraken die ik van Jensen ken.quote:
Jesse en Rob doen dat voor populistisch links.quote:Op zondag 12 april 2020 15:28 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Tussen Jesse, Rob en Robert is het nooit een "oude jongens krentenbrood"-sfeertje geweest.
In het kamp van populistisch rechts loopt iedereen "boe" te roepen, terwijl iedereen voor een alternatief een andere kant op kakelt.
Hoeveel ex-PVV'ers zijn er nu bv al wel niet overgestapt op het moslim-geloof. Meer dan het aantal PVV-leden.
Volgens David Icke is een groot deel van de bevolking geen mens maar een reptilian in menselijke vorm met als hoogste doel het regeren en uitbuiten van de mensheid.quote:Op zondag 12 april 2020 15:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar wat is er ineens te controversieel aan die man dan? Als ik snel Google is het wel te rijmen met de uitspraken die ik van Jensen ken.
Dus die gelooft in bijna elke complottheorie?quote:Op zondag 12 april 2020 15:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Volgens David Icke is een groot deel van de bevolking geen mens maar een reptilian in menselijke vorm met als hoogste doel het regeren en uitbuiten van de mensheid.
Dat strookt niet met mijn wereldbeeld.
http://content.time.com/t(...)0876_1861029,00.html
Arnoud van Doornquote:Op zondag 12 april 2020 15:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jesse en Rob doen dat voor populistisch links.
En graag een bron voor je laatste statement.
Of dat je gelooft dat de regering oudere mensen op grond van leeftijd wil uitsluiten van IC-bedden.quote:Op zondag 12 april 2020 15:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus die gelooft in bijna elke complottheorie?Of niet dat de aarde plat is en zo?
Wat heeft dat met David Icke te maken danquote:Op zondag 12 april 2020 16:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Of dat je gelooft dat de regering oudere mensen op grond van leeftijd wil uitsluiten van IC-bedden.
Ha ha, het wordt steeds gekker.
De bijdrage van Jesse aan het debat van 3 weken geleden was uitermate populistisch. Die stond dan ook binnen 5 minuten op hun site.quote:Op zondag 12 april 2020 15:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Arnoud van Doorn
Joram van Klaveren
Allebei overgestapt naar het moslim geloof. (2 stuks, minimaal)
Aantal leden van de PVV:
1, Geert Wilders.
Populistisch links is Lillian Marijnessen (SP)
GL en D66 zijn niet populistisch, maar juist erg bezig met verbinding maken met andere partijen die ook willen regeren. Dat wil niet zeggen dat je het daarmee eens moet zijn.
Alsof jouw grote helden Trump en Baudet niet rieken naar populismequote:Op zondag 12 april 2020 16:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De bijdrage van Jesse aan het debat van 3 weken geleden was uitermate populistisch. Die stond dan ook binnen 5 minuten op hun site.
Ah, daar is mijn stalker weer.quote:Op zondag 12 april 2020 16:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alsof jouw grote helden Trump en Baudet niet rieken naar populisme
Baudet, wilders en klaverquote:Op zondag 12 april 2020 16:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alsof jouw grote helden Trump en Baudet niet rieken naar populisme
viesmad weerquote:Op zondag 12 april 2020 16:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ah, daar is mijn stalker weer.
Vorige keer kon je ook al geen bewijs vinden om jouw bewering te staven, hoe kom je erop dat je dat nu wel gaat vinden?
Zo schattig ben je <3quote:
Maar waarom ontken je je liefde voor altright figuren? Je bent op fok! gewoon in de meerderheid daarmee.quote:
Ik ben wel wat papperig geworden en loop de laatste tijd flink rood aan, ook verkondig ik om de haverklap luidkeels "het ECHTE geluid" te brengen. Zou ik aan dit syndroom kunnen lijden TS? Wat is uw diagnose?quote:Op donderdag 9 april 2020 20:37 schreef pferdfahrer het volgende:
We kennen allemaal Robert Jensen wel, toegegeven heb ik destijds vaak gelachen om zn shows. Toen ging dat weg en raakte Robbie in de vergetelheid. Om toch weer een soort van aandacht te willen krijgen stapt hij nu op de podcasttrain en is die tegenwoordig compleet doorgedraaid.
Nu zijn er dus wat mensen die hem nu als de messias zien en niets liever dan hem een lik over zn dikke pens willen geven. De Robert Jensen fanboys zijn allemaal potentiele Breivikjes.
Allen denken ze opeens het wiel opnieuw uitgevonden te hebben en ieder die hen tegenspreekt is hysterisch, een wegkijker of huichelaar.
Het Robert Jensen-syndroom.
De aluminiumrollen zullen wel harder dan wcpapier gaan.
Ga je ook telkens naar YT waarbij je de behoefte om een eigen kanaal aan te maken moet onderdrukken?quote:Op zondag 12 april 2020 16:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik ben wel wat papperig geworden en loop de laatste tijd flink rood aan, ook verkondig ik om de haverklap luidkeels "het ECHTE geluid" te brengen. Zou ik aan dit syndroom kunnen lijden TS? Wat is uw diagnose?
Jazeker en ook als ik iets lees/hoor over t-shirts laten bedrukken begint het flink te kriebelen.quote:Op zondag 12 april 2020 16:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Ga je ook telkens naar YT waarbij je de behoefte om een eigen kanaal aan te maken moet onderdrukken?
Wél met complottheoriën.quote:Op zondag 12 april 2020 16:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat heeft dat met David Icke te maken dan
Ja maar ik stelde een vraag over in welke complottheorieën hij dan gelooft, want kwam er met Googlen op zijn naam ook al een aantal tegen, dus vandaar de vraag.quote:
Niemand neemt hem serieus man.quote:Op maandag 13 april 2020 01:59 schreef El_Tequito het volgende:
Die Jensen die begint zo langzamerhand wel een staatsgevaarlijke bosmongool te worden.
Waarom?quote:Op maandag 13 april 2020 01:59 schreef El_Tequito het volgende:
Die Jensen die begint zo langzamerhand wel een staatsgevaarlijke bosmongool te worden.
Op sommige onderwerpen, met dat 5-g is die wel een idioot denk ik ja. Prima dat je gezondheidsproblemen aankaart maar dat Corona met 5g verhaal is een beetje idioot.quote:Op maandag 13 april 2020 08:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom mag het rechtse geluid niet gehoord worden?
Hij maakt ze nog steeds belachelijk door ze zijn hysterische verhaaltjes voor te schotelen die ze als zoete koek slikken.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het ironische van dit karikatuur is nog wel dat toen hij juist het simpele volk belachelijk maakte en nu zelf behoort tot die bevolkingscategorie.
Mensen die strooien met "het rechtse geluid" staan synoniem voor complotgekkies.quote:Op maandag 13 april 2020 08:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Op sommige onderwerpen, met dat 5-g is die wel een idioot denk ik ja. Prima dat je gezondheidsproblemen aankaart maar dat Corona met 5g verhaal is een beetje idioot.
Verder luister ik graag naar Jensen hoor. Maar rechts geluid is wat anders dan complot theorieën
Mwoah, neem de klimaat discussie.quote:Op maandag 13 april 2020 09:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Mensen die strooien met "het rechtse geluid" staan synoniem voor complotgekkies.
Maar waar trek je de grens tussen de bezwaren over het 5G netwerk en de kritiek op de "klimaat-hysterie". Je hebt ook mensen die 9-11 een inside job vinden. Je hebt ook mensen die zondags nog steeds naar de Christelijke kerk samenkomen (ja dat mag, want religie....) om rond te bazuinen dat Corona een straf van God is. Je hebt theorieën over Chemtrails (condenssporen van vliegtuigen waarin Chemische stoffen zijn verwerkt). Je hebt zelfs mensen die denken dat de regering aan leeftijdsdiscriminatie doet bij de toewijzing van IC-bedden. "We" zijn niet op de maan geweest. De holocaust heeft nooit bestaan. Vriendinnen van Thierry zouden zijn lastig gevallen door Trein-Marokkanen. Enfin... noem het allemaal maar op.quote:Op maandag 13 april 2020 08:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Op sommige onderwerpen, met dat 5-g is die wel een idioot denk ik ja. Prima dat je gezondheidsproblemen aankaart maar dat Corona met 5g verhaal is een beetje idioot.
Verder luister ik graag naar Jensen hoor. Maar rechts geluid is wat anders dan complot theorieën
Ik heb geen idee meer met die world trade center. Schijnt dat bouwkundigen inderdaad zeggen dat er niks van klopt. Ik heb er niet voldoende inzicht in, idem met climate change of het allemaal wel uitkomt op een doemscenario en of het allemaal niet wat planmatiger zou kunnen (lijkt me wel).quote:Op maandag 13 april 2020 10:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Maar waar trek je de grens tussen de bezwaren over het 5G netwerk en de kritiek op de "klimaat-hysterie". Je hebt ook mensen die 9-11 een inside job vinden. Je hebt ook mensen die zondags nog steeds naar de Christelijke kerk samenkomen (ja dat mag, want religie....) om rond te bazuinen dat Corona een straf van God is. Je hebt theorieën over Chemtrails (condenssporen van vliegtuigen waarin Chemische stoffen zijn verwerkt). Je hebt zelfs mensen die denken dat de regering aan leeftijdsdiscriminatie doet bij de toewijzing van IC-bedden. "We" zijn niet op de maan geweest. De holocaust heeft nooit bestaan. Vriendinnen van Thierry zouden zijn lastig gevallen door Trein-Marokkanen. Enfin... noem het allemaal maar op.
Je wil graag alle meningen serieus nemen, maar ja, soms moet je mensen met bepaalde meningen tegen henzelf beschermen....
Aan het eind van het liedje moet er natuurlijk wel beleid gemaakt worden.quote:Op maandag 13 april 2020 10:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer met die world trade center. Schijnt dat bouwkundigen inderdaad zeggen dat er niks van klopt. Ik heb er niet voldoende inzicht in, idem met climate change of het allemaal wel uitkomt op een doemscenario en of het allemaal niet wat planmatiger zou kunnen (lijkt me wel).
Dus inderdaad, laat mensen maar komen met argumenten en het vrije woord vieren.
Uiteraard.quote:Op maandag 13 april 2020 10:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Aan het eind van het liedje moet er natuurlijk wel beleid gemaakt worden.
Zoals Rutte al zei: "Je moet 100% beslissingen nemen met 50% van de informatie".
En als er dan allerlei alu-hoedjes allerlei complotten rondkakelen wordt het er natuurlijk niet gemakkelijker op.
Wetenschap zegt zeespiegel stijgt 2 a 4 mm op jaarbasis.quote:Op maandag 13 april 2020 10:50 schreef -0- het volgende:
Het echte rechtse geluid is dus vooral gebaseerd op complottheorieën en wetenschapsontkenning tegenwoordig?
Wie is "wetenschap"?quote:Op maandag 13 april 2020 10:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wetenschap zegt zeespiegel stijgt 2 a 4 mm op jaarbasis.
Rutger Bregman en andere klimaatdrammers zitten te voorspellen dat het over 100 jaar 4 meter is gestegen.
Dat is gewoon fake news.
Tjah, ik denk inderdaad niet dat er echt objectief over wordt gerapporteerd.
quote:Op maandag 13 april 2020 16:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Een voorspelling kan nooit fakenews zijn, want het is domweg nog geen "news".
https://decorrespondent.nl/hetwaterkomtquote:Op maandag 13 april 2020 10:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wetenschap zegt zeespiegel stijgt 2 a 4 mm op jaarbasis.
Rutger Bregman en andere klimaatdrammers zitten te voorspellen dat het over 100 jaar 4 meter is gestegen.
Dat is gewoon fake news.
Tjah, ik denk inderdaad niet dat er echt objectief over wordt gerapporteerd.
.. Bangmakerij hoax.quote:Op maandag 13 april 2020 17:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
https://decorrespondent.nl/hetwaterkomt
Ik heb dit filmpje bekeken. Waar voorspelt Rutger Bregman dat de zeespiegel met 4 meter stijgt?
Het kán gebeuren als.....
Dat is heel wat anders dan een voorspelling.
Eerst had je het over fakenews, nu heb je het over "bangmakerij". Dat zijn hele verschillende dingen. Fakenews is een concrete gebeurtenis verzinnen. "Bangmakerij" is gewoon een verwachting die iemand heeft. En dat kan Rutger Bregman doen, maar ook tante Annie uit Zaltbommel. Het is aan jou de keus of je wel of geen waarde aan die verwachting hecht. Zo te horen was Rutgers bron o.m. het KNMI. Die hebben het ook wel eens mis. Maar toch ook vaak niet.quote:
Keb niet eens zin om er een discussie over te voeren.quote:Op maandag 13 april 2020 19:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Eerst had je het over fakenews, nu heb je het over "bangmakerij". Dat zijn hele verschillende dingen. Fakenews is een concrete gebeurtenis verzinnen. "Bangmakerij" is gewoon een verwachting die iemand heeft. En dat kan Rutger Bregman doen, maar ook tante Annie uit Zaltbommel. Het is aan jou de keus of je wel of geen waarde aan die verwachting hecht. Zo te horen was Rutgers bron o.m. het KNMI. Die hebben het ook wel eens mis. Maar toch ook vaak niet.
Och, dat moet hij zelf weten.quote:Op dinsdag 14 april 2020 02:03 schreef Gehrman het volgende:
Robert Jensen valt in de risicogroep met zijn BMI dus hij kan maar beter uitkijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |