Het ironische van dit karikatuur is nog wel dat toen hij juist het simpele volk belachelijk maakte en nu zelf behoort tot die bevolkingscategorie.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Robert hoeveel eieren in een dozijn Jensen![]()
Geen idee, ik volg het nu niet meer want vond het vroeger veel leuker met Jan Paparazzi op de rode bankquote:Op donderdag 9 april 2020 20:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het ironische van dit karikatuur is nog wel dat toen hij juist het simpele volk belachelijk maakte en nu zelf behoort tot die bevolkingscategorie.
Ik bekeek net een filmpje, het doet gewoon echt pijn die man zo zn best zien te doen en zichzelf heel serieus nog neemt. Die man heeft dringend psychische hulp nodig.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg het nu niet meer want vond het vroeger veel leuker met Jan Paparazzi op de rode bank![]()
![]()
Dat politieke geneuzel heb ik niet zoveel mee wat hij nu doet, geen idee of het goed/slecht is het is gewoon niet mijn genre.
Linkje? Dan kan ik oordelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:45 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik bekeek net een filmpje, het doet gewoon echt pijn die man zo zn best zien te doen en zichzelf heel serieus nog neemt. Die man heeft dringend psychische hulp nodig.
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:40 schreef Filosoofert het volgende:
Niet vaak eens met deze TS, vandaag wel.
hahaquote:Op donderdag 9 april 2020 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
We halen er even een fan uit het publiek bij.
@:-chakotay-
Hahahaha, ook waar!quote:Op donderdag 9 april 2020 20:54 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Want hij is de NL MP die met de meeeste leugens onder zijn naam.
En zijn broer ook!quote:Op donderdag 9 april 2020 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Walgelijke kerel.
Zijn broer is geil ! Maar waarom heeft die een andere achternaam, broeder van andere moeder?quote:
Hij wil niet met zijn broer geassocieerd wordenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zijn broer is geil ! Maar waarom heeft die een andere achternaam, broeder van andere moeder?
Zijn oudere broer zit in de psychology ofzo, misschien dat Robert eens met hem moet gaan praten. Familie hoort elkaar te helpen.quote:
Dank je wel voor de link paardje..quote:Op donderdag 9 april 2020 20:58 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
https://www.gids.tv/video(...)ar-zijn-we-in-beland
En zijn jongere broer Frank: Hij gebruikt de naam Dane zodat het verband met zijn broer Robert Jensen minder snel wordt gelegd.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:01 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zijn oudere broer zit in de psychology ofzo, misschien dat Robert eens met hem moet gaan praten. Familie hoort elkaar te helpen.
Klopt.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En zijn jongere broer Frank: Hij gebruikt de naam Dane zodat het verband met zijn broer Robert Jensen minder snel wordt gelegd.
Volgens wiki
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |