abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192542439
We kennen allemaal Robert Jensen wel, toegegeven heb ik destijds vaak gelachen om zn shows. Toen ging dat weg en raakte Robbie in de vergetelheid. Om toch weer een soort van aandacht te willen krijgen stapt hij nu op de podcasttrain en is die tegenwoordig compleet doorgedraaid.

Nu zijn er dus wat mensen die hem nu als de messias zien en niets liever dan hem een lik over zn dikke pens willen geven. De Robert Jensen fanboys zijn allemaal potentiele Breivikjes.

Allen denken ze opeens het wiel opnieuw uitgevonden te hebben en ieder die hen tegenspreekt is hysterisch, een wegkijker of huichelaar.

Het Robert Jensen-syndroom.

De aluminiumrollen zullen wel harder dan wcpapier gaan.
pi_192542475
Robert hoeveel eieren in een dozijn Jensen _O_ _O_
pindazakje
pi_192542495
Niet vaak eens met deze TS, vandaag wel. :Y
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_192542518
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Robert hoeveel eieren in een dozijn Jensen _O_ _O_
Het ironische van dit karikatuur is nog wel dat toen hij juist het simpele volk belachelijk maakte en nu zelf behoort tot die bevolkingscategorie.
pi_192542559
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:40 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Het ironische van dit karikatuur is nog wel dat toen hij juist het simpele volk belachelijk maakte en nu zelf behoort tot die bevolkingscategorie.
Geen idee, ik volg het nu niet meer want vond het vroeger veel leuker met Jan Paparazzi op de rode bank _O_ _O_
Dat politieke geneuzel heb ik niet zoveel mee wat hij nu doet, geen idee of het goed/slecht is het is gewoon niet mijn genre.
pindazakje
pi_192542595
Jensen is een racist
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_192542610
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:42 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Geen idee, ik volg het nu niet meer want vond het vroeger veel leuker met Jan Paparazzi op de rode bank _O_ _O_
Dat politieke geneuzel heb ik niet zoveel mee wat hij nu doet, geen idee of het goed/slecht is het is gewoon niet mijn genre.
Ik bekeek net een filmpje, het doet gewoon echt pijn die man zo zn best zien te doen en zichzelf heel serieus nog neemt. Die man heeft dringend psychische hulp nodig.
pi_192542621
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:45 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ik bekeek net een filmpje, het doet gewoon echt pijn die man zo zn best zien te doen en zichzelf heel serieus nog neemt. Die man heeft dringend psychische hulp nodig.
Linkje? Dan kan ik oordelen.
pindazakje
pi_192542650
We halen er even een fan uit het publiek bij.
@-Chakotay-
pindazakje
  donderdag 9 april 2020 @ 20:51:27 #10
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_192542759
Het is jammer dat hij zo zwart-wit is. Of je bent het volledig met hem eens, bent 'woke', of niet, dan ben je een wegkijker en een idioot.

Ik vind het echt niet verkeerd om niet zomaar alles klakkeloos aan te nemen en ook de andere kant te tonen, maar enige nuance maakt wel dat je wat serieuzer genomen wordt.
  donderdag 9 april 2020 @ 20:51:35 #11
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_192542761
Jensen :')
#KICKOUTZP
pi_192542762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:40 schreef Filosoofert het volgende:
Niet vaak eens met deze TS, vandaag wel. :Y
Zonder wrijving geen glans
pi_192542851
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
We halen er even een fan uit het publiek bij.
@:-chakotay-
haha

ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik tot nu toe al zijn shows heb gezien.
Sinds de crisis is hij wel fanatieker geworden, waarbij ik ook af en toe zoiets heb van.. okey, je zit nu wel tegen het randje.
Maar ergens vind ik zijn geluid juist wel goed voor het relativeringsvermogen.
Op sommige gebieden heeft hij gewoon een punt. Kan je leuk vinden, kan je niet leuk vinden, maar het is wel zo.

Maar het gekke is wel.. dat mensen blijkbaar wel in staat zijn om de betrouwbaarheid van Mark Rutte hoog te beoordelen door zijn plotsklapse vader des vaderlands leiderschap :r :r :r :r :r :r . Dan ben je echt letterlijk een downie als je daar niet doorheen kan kijken.
Want hij is de NL MP met de meeeste leugens onder zijn naam.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Chakotay- op 09-04-2020 21:02:09 ]
pi_192542933
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:51 schreef wollah het volgende:
Jensen :')
Dat sowieso. Walgelijke kerel.
pi_192542966
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:45 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Linkje? Dan kan ik oordelen.
https://www.gids.tv/video(...)ar-zijn-we-in-beland
pi_192542996
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:54 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]
Want hij is de NL MP die met de meeeste leugens onder zijn naam.
Hahahaha, ook waar!

pindazakje
pi_192543000
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat sowieso. Walgelijke kerel.
En zijn broer ook!
pi_192543005
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:59 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

En zijn broer ook!
Ja precies.
pi_192543021
quote:

[..]

En zijn broer ook!
Zijn broer is geil ! Maar waarom heeft die een andere achternaam, broeder van andere moeder?
pindazakje
pi_192543030
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Zijn broer is geil ! Maar waarom heeft die een andere achternaam, broeder van andere moeder?
Hij wil niet met zijn broer geassocieerd worden
pi_192543034
quote:

[..]

En zijn broer ook!
Zijn oudere broer zit in de psychology ofzo, misschien dat Robert eens met hem moet gaan praten. Familie hoort elkaar te helpen.
pi_192543039
quote:
Dank je wel voor de link paardje..
ik zie gelijk een reactie van iemand die even de tijd heeft genomen om te reageren..
laat ik het citeren

Jensen schiet soms wel door in wat er achter zou zitten. Maar los daarvan heeft hij gewoon 100% gelijk. Dit is schieten met een kanon op een mug. Het door paniek en hysterie gekozen middel is erger dan de kwaal.
In mei moeten echt alle maatregelen opgeheven worden anders worden we een derdewereldland.

Het belangrijskte wat we in het westen hebben uhh hadden is uhh was onze vrijheid. Daar zijn miljoenen mensen voor gestorven.
En nu wordt dat om een relatief klein aantal doden ineens afgepakt en de economie wordt opgeofferd (wat ook enorm veel mensenleed gaat veroorzaken en de toekomst van toekomstige generaties kapot maakt). En hoe wil je zorg, veiligheid e.d. betalen zonder draaiende economie?
Als toen mensen stierven voor vrijheid waarom dan nu niet?

We zijn toch knettergek geworden?
Risiico's horen bij het leven. Je kan iedereen wel in een isoleercel zetten maar dan heb je 0 kwaliteit van leven.
Nu worden de levens van een hele bevolking de facto afgenomen om een relatief hele kleine groep mensen iets langer te laten leven. Politie is van beschermer veranderd in onderdrukker (politiestaat). Bekeuringen uitdelen als mensen iets te dicht bij elkaar komen, of je het virus nu wel of niet hebt. Krankzinnig en onmenselijk.

Laten we ophouden met deze onzin en weer normaal doen. De maatregelen zijn erger dan de kwaal en zullen nog veel veel veel meer mensenlevens en doden veroorzaken.
Dan heb ik het nog niet eens over de gevolgen voor de volksgezondheid, de enorme stress, spanning als gevolg van thuiszitten en thuiswerken, de spanning op straat en in supermarkten. En als dit voorbij is kun je er donder op zeggen dat overgewicht enorm is toegenomen (interessant detail: groot deel van de coronadoden had overgewicht).

Als we doden van verkeersongelukken en griep (2 jaar geleden ruim 11.000 mensen gestorven aan griep, zonder bodycount, bangmakerij en hysterie op TV) accepteren waarom dit dan niet?

Je kunt niet om een relatief klein aantal slachtoffers mensen hun grondrechten en mensenrechten afpakken en de grondwet en rechtstaat negeren.
Als het nou een soort pest was of Ebola die een substantieel deel van de bevolking uit roeit, ja OK. Maar het zit met een sterfpercentage van 0,3% behoorlijk dicht bij griep.
Bovendien blijkt uit onderzoek in Ijsland dat 50% van de mensen met het virus helemaal geen klachten heeft. En van de mensen die wel klachten heeft daarbi jis het bij minimaal 80% zo licht dat ze thuis uitzieken, meer vergeleken met een verkoudheid nog dan met griep en met een dag of 3 over.

Helaas slikken de meeste mensen de TV propaganda en leugens die alles enorm veel groter maakt dan het is.

Het probleem zit in de zorg (en bezuinigingen daar op). Los het dus daar op en ga niet de facto de levens van de hele bevolking en toekomstige generaties afpakken. Dus pomp zoveel mogelijk geld in de zorg voor apparatuur personeel enz.
Daarnaast kun je denken aan een lock-in waarin je kwetsbare mensen de mogelijkheid geeft om zich te isoleren (uiteraard uit vrije wil, want we zijn geen dictatuur toch?).
pi_192543046
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:01 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Zijn oudere broer zit in de psychology ofzo, misschien dat Robert eens met hem moet gaan praten. Familie hoort elkaar te helpen.
En zijn jongere broer Frank: Hij gebruikt de naam Dane zodat het verband met zijn broer Robert Jensen minder snel wordt gelegd.

Volgens wiki
pi_192543071
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:02 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

En zijn jongere broer Frank: Hij gebruikt de naam Dane zodat het verband met zijn broer Robert Jensen minder snel wordt gelegd.

Volgens wiki
Klopt.
pi_192543089
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Klopt.
ik vind een mening zonder onderbouwing altijd zo waardevol :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')