abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192523580

Geweldige video van Jensen weer _O_ bindende kijktip

Engste plan? Het plan van de Europese Commissie om in 2022 een vaccinpaspoort in te gaan voeren: https://ec.europa.eu/heal(...)-2022_roadmap_en.pdf.

Ben je niet gevaccineerd? Zie dan nog maar eens een vliegtuig in te komen of normaal mee te doen aan de maatschappij.

En wie weet hoeveel verder het zal gaan. Misschien een chip? Dat je overal gescand kan worden?

En een pipo van de WHO opperde dat de meeste besmettingen bij mensen thuis plaatsvinden en dat de overheid ook de macht moet hebben om bij mensen thuis te komen om afzonderlijke leden te kunnen isoleren.

Niet Corona, maar de wereldregering (het verbond van corrupte overheden uit de Westerse wereld) is dit jaar een aanval gestart op u en mij. Met een bevolking die bang is kun je van alles doen.
pi_192523975
Education4Libs twitterde op woensdag 08-04-2020 om 16:29:37 When Trump says the cure cannot be worse than the disease, I immediately think of Bill Gates & the Cabal’s agenda to push vaccines & microchip technology.

Classic Hegelian Dialectic

1. Create the problem (virus)
2. Offer a solution (vaccine/microchip)
3. Take away human rights reageer retweet
  woensdag 8 april 2020 @ 23:37:15 #3
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192524076
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Education4Libs twitterde op woensdag 08-04-2020 om 16:29:37 When Trump says the cure cannot be worse than the disease, I immediately think of Bill Gates & the Cabal’s agenda to push vaccines & microchip technology.

Classic Hegelian Dialectic

1. Create the problem (virus)
2. Offer a solution (vaccine/microchip)
3. Take away human rights reageer retweet
Klopt, het virus is expres gemaakt en verspreid zodat de schaduwregering jouw vrijheden kan afpakken. Elke persoon met gezond verstand weet dat dit zo is.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192524088
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:37 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Klopt, het virus is expres gemaakt en verspreid zodat de schaduwregering jouw vrijheden kan afpakken. Elke persoon met gezond verstand weet dat dit zo is.
Fijn dat wij het toch een keer eens gaan worden.

Even serieus, wat vind je van het plan van de Europese Commissie om een vaccinpaspoort en verplichte vaccinatie in te voeren?
  woensdag 8 april 2020 @ 23:41:05 #5
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192524113
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:38 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Fijn dat wij het toch een keer eens gaan worden.

Even serieus, wat vind je van het plan van de Europese Commissie om een vaccinpaspoort en verplichte vaccinatie in te voeren?
Echt waanzin. De EU is er alleen maar om ons geld af te pakken en ze hebben Rutte al in de pocket. Zijn allemaal marionetten van de schaduwregering. Deze crisis is mede door de EU georchestreerd om de economie aan te vallen, en daarmee onze vrijheden en grondrechten. Daar verdienen ze aan en zo maken ze ons makke lammetjes.
pi_192524143
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:41 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Echt waanzin. De EU is er alleen maar om ons geld af te pakken en ze hebben Rutte al in de pocket. Zijn allemaal marionetten van de schaduwregering. Deze crisis is mede door de EU georchestreerd om de economie aan te vallen, en daarmee onze vrijheden en grondrechten. Daar verdienen ze aan en zo maken ze ons makke lammetjes.
Ja, heel grappig. Ik heb moeten lachen bij het lezen van je bericht. Moest jij ook grinneken?

In de OP staat een link naar een officiële site van de Europese Commissie en daar staat het echt.

Maar geef vooral niet serieus antwoord op de vraag. Kritiek op de overheid past niet in je Sesamstraat-brein. Rutte is goed en Rutte is er voor ons. O+
pi_192524160
Een Limburgse huisarts die experimenteerde met een medicijn waarvan Corona-patiënten opknapten moest hiermee gedwongen stoppen. Een arts in New York, Vladimir Zelenko, die inmiddels een 100 procent-successcore rapporteert op basis van zevenhonderd patiënten, past dezelfde methode toe.

https://www.limburger.nl/(...)ling-coronapatienten

U ziet het, de overheid wil helemaal niet dat er nu al een medicijn wordt gevonden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2020 23:45:51 ]
  woensdag 8 april 2020 @ 23:45:38 #8
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192524163
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:43 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Ja, heel grappig. Ik heb moeten lachen bij het lezen van je bericht. Moest jij ook grinneken?

In de OP staat een link naar een officiële site van de Europese Commissie en daar staat het echt.

Maar geef vooral niet serieus antwoord op de vraag. Kritiek op de overheid past niet in je Sesamstraat-brein. Rutte is goed en Rutte is er voor ons. O+
Ik ben bloedserieus hoor. De vrijheid van meningsuiting in dit land is verleden tijd. Eigenlijk mag ik dit al niet zeggen want we wonen in een politiestaat waar je gearresteerd wordt voor het uiten van je mening.

Oh nee wacht zo praat jouw idool Jensen :)
pi_192524170
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus hoor. De vrijheid van meningsuiting in dit land is verleden tijd. Eigenlijk mag ik dit al niet zeggen want we wonen in een politiestaat waar je gearresteerd wordt voor het uiten van je mening.

Oh nee wacht zo praat jouw idool Jensen :)
Mijn vraag blijft nog openstaan wat de heer Quotidien vindt van het vaccinpaspoort en gedwongen vaccinaties. :)
  woensdag 8 april 2020 @ 23:47:53 #10
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192524187
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:46 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Mijn vraag blijft nog openstaan wat de heer Quotidien vindt van het vaccinpaspoort en gedwongen vaccinaties. :)
Is het al verplicht? Nee.
Verder prima, het recht van mensen om dom te zijn is soms gewoon ondergeschikt aan een groter belang, in dit geval de volksgezondheid.
pi_192524195
Goed topic *)
pi_192524220
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:47 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Is het al verplicht? Nee.
Verder prima, het recht van mensen om dom te zijn is soms gewoon ondergeschikt aan een groter belang, in dit geval de volksgezondheid.
Gozer. Link, Europese Commissie. Ik heb niet beweerd dat het al verplicht is, men heeft het plan om het in 2022 in te voeren.
pi_192524401
Jensen :')

Downies die Jensen waarderen :')

Het wordt tijd dat Covid-19 muteert tot een versie die extreem dodelijk is voor debieltjes die hijgerig achter Jensen aanlopen.
  donderdag 9 april 2020 @ 00:29:52 #14
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192524602
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:50 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Gozer. Link, Europese Commissie. Ik heb niet beweerd dat het al verplicht is, men heeft het plan om het in 2022 in te voeren.
Nee, het staat op de planning om in 2022 als motie ingediend te worden. Dan wordt er uberhaupt pas een keer over gepraat.
pi_192525385
Er is een (franse) strip van.
SOS geluk.
Drie delen, kleine verhalen, gezondheidspolitie dit dat.
pi_192525713
Zonder wrijving geen glans
pi_192526355
Die heb ik al 15 jaar :')
  Tettenkoning donderdag 9 april 2020 @ 08:40:03 #19
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192527307
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_192533695
Robert Jensen _O_
pi_192534224
Eerste comment in die video is iemand die Rutte linkt met de baphomet/illuminatie. Gedoe.
pi_192535010
Jensen :') niet geklikt. Als AIDS een presentator was.
pi_192536706
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 00:09 schreef Linkse_krijger het volgende:

Downies die Jensen waarderen :')

Het wordt tijd dat Covid-19 muteert tot een versie die extreem dodelijk is voor debieltjes die hijgerig achter Jensen aanlopen.
En meneer heeft als nickname 'Linkse krijger' , stel dat daar 'Rechtse krijger' had gestaan dan zou de opmerking een stuk geloofwaardiger zijn. Maar goed, zo kennen we links weer, direct met de dood dreigen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_192536737
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef pferdfahrer het volgende:
Jensen :') niet geklikt. Als AIDS een presentator was.
We leven nog in een vrij Nederland dus nu kan je helemaal zelf bepalen wat je wel of niet wilt horen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_192539810
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:38 schreef kawotski het volgende:

[..]

En meneer heeft als nickname 'Linkse krijger' , stel dat daar 'Rechtse krijger' had gestaan dan zou de opmerking een stuk geloofwaardiger zijn. Maar goed, zo kennen we links weer, direct met de dood dreigen.
Schuimbekken om een usernaam _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')