twitter:Education4Libs twitterde op woensdag 08-04-2020 om 16:29:37When Trump says the cure cannot be worse than the disease, I immediately think of Bill Gates & the Cabal’s agenda to push vaccines & microchip technology.
Classic Hegelian Dialectic
1. Create the problem (virus)
2. Offer a solution (vaccine/microchip)
3. Take away human rights reageer retweet
Klopt, het virus is expres gemaakt en verspreid zodat de schaduwregering jouw vrijheden kan afpakken. Elke persoon met gezond verstand weet dat dit zo is.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
twitter:Education4Libs twitterde op woensdag 08-04-2020 om 16:29:37When Trump says the cure cannot be worse than the disease, I immediately think of Bill Gates & the Cabal’s agenda to push vaccines & microchip technology.
Classic Hegelian Dialectic
1. Create the problem (virus)
2. Offer a solution (vaccine/microchip)
3. Take away human rights reageer retweet
Fijn dat wij het toch een keer eens gaan worden.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Klopt, het virus is expres gemaakt en verspreid zodat de schaduwregering jouw vrijheden kan afpakken. Elke persoon met gezond verstand weet dat dit zo is.
Echt waanzin. De EU is er alleen maar om ons geld af te pakken en ze hebben Rutte al in de pocket. Zijn allemaal marionetten van de schaduwregering. Deze crisis is mede door de EU georchestreerd om de economie aan te vallen, en daarmee onze vrijheden en grondrechten. Daar verdienen ze aan en zo maken ze ons makke lammetjes.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:38 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Fijn dat wij het toch een keer eens gaan worden.
Even serieus, wat vind je van het plan van de Europese Commissie om een vaccinpaspoort en verplichte vaccinatie in te voeren?
Ja, heel grappig. Ik heb moeten lachen bij het lezen van je bericht. Moest jij ook grinneken?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Echt waanzin. De EU is er alleen maar om ons geld af te pakken en ze hebben Rutte al in de pocket. Zijn allemaal marionetten van de schaduwregering. Deze crisis is mede door de EU georchestreerd om de economie aan te vallen, en daarmee onze vrijheden en grondrechten. Daar verdienen ze aan en zo maken ze ons makke lammetjes.
Ik ben bloedserieus hoor. De vrijheid van meningsuiting in dit land is verleden tijd. Eigenlijk mag ik dit al niet zeggen want we wonen in een politiestaat waar je gearresteerd wordt voor het uiten van je mening.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:43 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Ja, heel grappig. Ik heb moeten lachen bij het lezen van je bericht. Moest jij ook grinneken?
In de OP staat een link naar een officiële site van de Europese Commissie en daar staat het echt.
Maar geef vooral niet serieus antwoord op de vraag. Kritiek op de overheid past niet in je Sesamstraat-brein. Rutte is goed en Rutte is er voor ons.
Mijn vraag blijft nog openstaan wat de heer Quotidien vindt van het vaccinpaspoort en gedwongen vaccinaties.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus hoor. De vrijheid van meningsuiting in dit land is verleden tijd. Eigenlijk mag ik dit al niet zeggen want we wonen in een politiestaat waar je gearresteerd wordt voor het uiten van je mening.
Oh nee wacht zo praat jouw idool Jensen
Is het al verplicht? Nee.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:46 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft nog openstaan wat de heer Quotidien vindt van het vaccinpaspoort en gedwongen vaccinaties.
Gozer. Link, Europese Commissie. Ik heb niet beweerd dat het al verplicht is, men heeft het plan om het in 2022 in te voeren.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is het al verplicht? Nee.
Verder prima, het recht van mensen om dom te zijn is soms gewoon ondergeschikt aan een groter belang, in dit geval de volksgezondheid.
Nee, het staat op de planning om in 2022 als motie ingediend te worden. Dan wordt er uberhaupt pas een keer over gepraat.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:50 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Gozer. Link, Europese Commissie. Ik heb niet beweerd dat het al verplicht is, men heeft het plan om het in 2022 in te voeren.
En meneer heeft als nickname 'Linkse krijger' , stel dat daar 'Rechtse krijger' had gestaan dan zou de opmerking een stuk geloofwaardiger zijn. Maar goed, zo kennen we links weer, direct met de dood dreigen.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:09 schreef Linkse_krijger het volgende:
Jensen
Downies die Jensen waarderen
Het wordt tijd dat Covid-19 muteert tot een versie die extreem dodelijk is voor debieltjes die hijgerig achter Jensen aanlopen.
We leven nog in een vrij Nederland dus nu kan je helemaal zelf bepalen wat je wel of niet wilt horen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef pferdfahrer het volgende:
Jensenniet geklikt. Als AIDS een presentator was.
Schuimbekken om een usernaamquote:Op donderdag 9 april 2020 16:38 schreef kawotski het volgende:
[..]
En meneer heeft als nickname 'Linkse krijger' , stel dat daar 'Rechtse krijger' had gestaan dan zou de opmerking een stuk geloofwaardiger zijn. Maar goed, zo kennen we links weer, direct met de dood dreigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |