abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192592316
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 08:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waarom?
Waarom mag het rechtse geluid niet gehoord worden?
Op sommige onderwerpen, met dat 5-g is die wel een idioot denk ik ja. Prima dat je gezondheidsproblemen aankaart maar dat Corona met 5g verhaal is een beetje idioot.

Verder luister ik graag naar Jensen hoor. Maar rechts geluid is wat anders dan complot theorieën
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 13 april 2020 @ 08:53:45 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192592362
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:40 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Het ironische van dit karikatuur is nog wel dat toen hij juist het simpele volk belachelijk maakte en nu zelf behoort tot die bevolkingscategorie.
Hij maakt ze nog steeds belachelijk door ze zijn hysterische verhaaltjes voor te schotelen die ze als zoete koek slikken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 13 april 2020 @ 09:17:23 #103
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_192592496
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 08:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Op sommige onderwerpen, met dat 5-g is die wel een idioot denk ik ja. Prima dat je gezondheidsproblemen aankaart maar dat Corona met 5g verhaal is een beetje idioot.

Verder luister ik graag naar Jensen hoor. Maar rechts geluid is wat anders dan complot theorieën
Mensen die strooien met "het rechtse geluid" staan synoniem voor complotgekkies.
pi_192592678
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 09:17 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Mensen die strooien met "het rechtse geluid" staan synoniem voor complotgekkies.
Mwoah, neem de klimaat discussie.

Iedereen die daar een beetje nuchter over nadenkt noemen we al rechts.

Allemaal prima maar dat is gewoon gezond verstand. Nooit geweten dat mensen zo vatbaar zijn voor religie.

Ook al die weeffouten in de EU. Dat het praktisch geen mandaat heeft...

Immigratie.

Tjah. Rechts lijkt me gezond verstand.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192593113
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 08:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar waar trek je de grens tussen de bezwaren over het 5G netwerk en de kritiek op de "klimaat-hysterie". Je hebt ook mensen die 9-11 een inside job vinden. Je hebt ook mensen die zondags nog steeds naar de Christelijke kerk samenkomen (ja dat mag, want religie....) om rond te bazuinen dat Corona een straf van God is. Je hebt theorieën over Chemtrails (condenssporen van vliegtuigen waarin Chemische stoffen zijn verwerkt). Je hebt zelfs mensen die denken dat de regering aan leeftijdsdiscriminatie doet bij de toewijzing van IC-bedden. "We" zijn niet op de maan geweest. De holocaust heeft nooit bestaan. Vriendinnen van Thierry zouden zijn lastig gevallen door Trein-Marokkanen. Enfin... noem het allemaal maar op.
Je wil graag alle meningen serieus nemen, maar ja, soms moet je mensen met bepaalde meningen tegen henzelf beschermen....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_192593170
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 10:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Maar waar trek je de grens tussen de bezwaren over het 5G netwerk en de kritiek op de "klimaat-hysterie". Je hebt ook mensen die 9-11 een inside job vinden. Je hebt ook mensen die zondags nog steeds naar de Christelijke kerk samenkomen (ja dat mag, want religie....) om rond te bazuinen dat Corona een straf van God is. Je hebt theorieën over Chemtrails (condenssporen van vliegtuigen waarin Chemische stoffen zijn verwerkt). Je hebt zelfs mensen die denken dat de regering aan leeftijdsdiscriminatie doet bij de toewijzing van IC-bedden. "We" zijn niet op de maan geweest. De holocaust heeft nooit bestaan. Vriendinnen van Thierry zouden zijn lastig gevallen door Trein-Marokkanen. Enfin... noem het allemaal maar op.
Je wil graag alle meningen serieus nemen, maar ja, soms moet je mensen met bepaalde meningen tegen henzelf beschermen....
Ik heb geen idee meer met die world trade center. Schijnt dat bouwkundigen inderdaad zeggen dat er niks van klopt. Ik heb er niet voldoende inzicht in, idem met climate change of het allemaal wel uitkomt op een doemscenario en of het allemaal niet wat planmatiger zou kunnen (lijkt me wel).

Dus inderdaad, laat mensen maar komen met argumenten en het vrije woord vieren.
pi_192593428
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 10:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb geen idee meer met die world trade center. Schijnt dat bouwkundigen inderdaad zeggen dat er niks van klopt. Ik heb er niet voldoende inzicht in, idem met climate change of het allemaal wel uitkomt op een doemscenario en of het allemaal niet wat planmatiger zou kunnen (lijkt me wel).

Dus inderdaad, laat mensen maar komen met argumenten en het vrije woord vieren.
Aan het eind van het liedje moet er natuurlijk wel beleid gemaakt worden.
Zoals Rutte al zei: "Je moet 100% beslissingen nemen met 50% van de informatie".

En als er dan allerlei alu-hoedjes allerlei complotten rondkakelen wordt het er natuurlijk niet gemakkelijker op.
pi_192593628
Het echte rechtse geluid is dus vooral gebaseerd op complottheorieën en wetenschapsontkenning tegenwoordig?
pi_192593701
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 10:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Aan het eind van het liedje moet er natuurlijk wel beleid gemaakt worden.
Zoals Rutte al zei: "Je moet 100% beslissingen nemen met 50% van de informatie".

En als er dan allerlei alu-hoedjes allerlei complotten rondkakelen wordt het er natuurlijk niet gemakkelijker op.
Uiteraard.

Maar met climate change heb ik wel de indruk dat het schromelijk wordt overdreven anyhow. Ik heb niet de indruk dat daar objectief onderzoek wordt gedaan.

Maar leuk streven hoor verder duurzame energie, maar dat moet je dan met een beetje beleid doen en niet zoveel afschrijven alsof het super urgent is, sowieso op globale scale heeft bijna geen effect. Dus doe een beeeetje nuchter. Schakel met beleid af van fossiel.
pi_192593713
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 10:50 schreef -0- het volgende:
Het echte rechtse geluid is dus vooral gebaseerd op complottheorieën en wetenschapsontkenning tegenwoordig?
Wetenschap zegt zeespiegel stijgt 2 a 4 mm op jaarbasis.
Rutger Bregman en andere klimaatdrammers zitten te voorspellen dat het over 100 jaar 4 meter is gestegen.

Dat is gewoon fake news.

Tjah, ik denk inderdaad niet dat er echt objectief over wordt gerapporteerd.
pi_192598560
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 10:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Rutger Bregman en andere klimaatdrammers zitten te voorspellen dat het over 100 jaar 4 meter is gestegen.

Dat is gewoon fake news.

Wie is "wetenschap"?
je hebt meteen al een subjectief oordeel aangezien je praat over "klimaatdrammers".
Een voorspelling kan nooit fakenews zijn, want het is domweg nog geen "news".
In theorie kan het. Onder deze rechtse mensen vinden zich ook bijbelgetrouwen en zijn ook tegenstander van klimaat-activisten en geloven niet in een opwarming van de aarde en ook niet in een 4 meter zeespiegelstijging.
Vreemd genoeg geloven deze mensen wel in de zondvloed.
Even een stukje bijbelkennis:
In 40 dagen en 40 nachten regen was de hele aarde "overstroomd". tot 15 el boven de hoogste bergen. De Mount Everest is de hoogste berg. Die is 8848 meter hoog.
15 el = 15 x 0,68 cm = 10,20 meter. Dus het water had een hoogte bereikt van 8858,20 meter.
Waar is dat water vandaan gekomen?
Dan vind ik 4 meter in 100 jaar veel geloofwaardiger.
Maar het blijft natuurlijk een voorspelling....
pi_192598722
Jan Paparazzi _O_
pi_192599436
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 16:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Een voorspelling kan nooit fakenews zijn, want het is domweg nog geen "news".
:')
pi_192599909
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 10:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is gewoon fake news.

https://decorrespondent.nl/hetwaterkomt

Ik heb dit filmpje bekeken. Waar voorspelt Rutger Bregman dat de zeespiegel met 4 meter stijgt?
Het kán gebeuren als.....
Dat is heel wat anders dan een voorspelling.
pi_192600238
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 17:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

https://decorrespondent.nl/hetwaterkomt

Ik heb dit filmpje bekeken. Waar voorspelt Rutger Bregman dat de zeespiegel met 4 meter stijgt?
Het kán gebeuren als.....
Dat is heel wat anders dan een voorspelling.
.. Bangmakerij hoax.
pi_192601877
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

.. Bangmakerij hoax.
Eerst had je het over fakenews, nu heb je het over "bangmakerij". Dat zijn hele verschillende dingen. Fakenews is een concrete gebeurtenis verzinnen. "Bangmakerij" is gewoon een verwachting die iemand heeft. En dat kan Rutger Bregman doen, maar ook tante Annie uit Zaltbommel. Het is aan jou de keus of je wel of geen waarde aan die verwachting hecht. Zo te horen was Rutgers bron o.m. het KNMI. Die hebben het ook wel eens mis. Maar toch ook vaak niet.
pi_192601917
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 19:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Eerst had je het over fakenews, nu heb je het over "bangmakerij". Dat zijn hele verschillende dingen. Fakenews is een concrete gebeurtenis verzinnen. "Bangmakerij" is gewoon een verwachting die iemand heeft. En dat kan Rutger Bregman doen, maar ook tante Annie uit Zaltbommel. Het is aan jou de keus of je wel of geen waarde aan die verwachting hecht. Zo te horen was Rutgers bron o.m. het KNMI. Die hebben het ook wel eens mis. Maar toch ook vaak niet.
Keb niet eens zin om er een discussie over te voeren.
De zeespiegel lijkt 20 cm per 100 jaar te stijgen, dat is nauwelijks te meten, het wordt door Bregman gebracht alsof het een hele wetenschappelijke schatting is, en dat is gewoon "fake news" en "bangmakerij" gewoon allebei.

Maar beter dan een semantische discussie bedenk je gewoon wat de woorden allemaal impliceren.
pi_192603484
Ts is part of the sheeple.
No matter what your name is.
pi_192606925
Ik heb meer het idee dat die jenssen er gewoon alles aan doet om de wat minder intelligente mensen te beïnvloeden met allerlei schijt.
pi_192606999
Ok, ik klik 1 filmpje aan van jensen ... binnen 20 seconden hoor ik hem raaskallen dat het allemaal wel meevalt met de coronacrisis en dat er minder doden vallen dan normaal. Terwijl het CBS vorige week nog naar buiten heeft gebracht dat er in 1 week al meer dan 2000 doden zijn dan in de zelfde periode vorig jaar. Dit kun je niet onder het kopje scharen rechts geluid. Dit is gewoon een gevaarlijke gek die bewuste leugens en desinformatie de wereld inslingert.
pi_192607037
Robert Jensen valt in de risicogroep met zijn BMI dus hij kan maar beter uitkijken.
pi_192612450
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2020 02:03 schreef Gehrman het volgende:
Robert Jensen valt in de risicogroep met zijn BMI dus hij kan maar beter uitkijken.
Och, dat moet hij zelf weten.
Prima dat hij dat zelf geen punt vindt. Hij kiest trouwens ook voor een presentatie zonder publiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')