abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192543095
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:04 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

ik vind een mening zonder onderbouwing altijd zo waardevol :)
Prima.
Zonder wrijving geen glans
pi_192543099
Ik vind [dit] niet leuk!

Waarom niet?

Daarom niet!

:')
  donderdag 9 april 2020 @ 21:06:59 #28
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_192543150
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat sowieso. Walgelijke kerel.
Deze man weet
#KICKOUTZP
pi_192543159
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:06 schreef wollah het volgende:

[..]

Deze man weet
👊
Zonder wrijving geen glans
pi_192543170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:01 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Dank je wel voor de link paardje..
ik zie gelijk een reactie van iemand die even de tijd heeft genomen om te reageren..
laat ik het citeren

Jensen schiet soms wel door in wat er achter zou zitten. Maar los daarvan heeft hij gewoon 100% gelijk. Dit is schieten met een kanon op een mug. Het door paniek en hysterie gekozen middel is erger dan de kwaal.
In mei moeten echt alle maatregelen opgeheven worden anders worden we een derdewereldland.

Het belangrijskte wat we in het westen hebben uhh hadden is uhh was onze vrijheid. Daar zijn miljoenen mensen voor gestorven.
En nu wordt dat om een relatief klein aantal doden ineens afgepakt en de economie wordt opgeofferd (wat ook enorm veel mensenleed gaat veroorzaken en de toekomst van toekomstige generaties kapot maakt). En hoe wil je zorg, veiligheid e.d. betalen zonder draaiende economie?
Als toen mensen stierven voor vrijheid waarom dan nu niet?

We zijn toch knettergek geworden?
Risiico's horen bij het leven. Je kan iedereen wel in een isoleercel zetten maar dan heb je 0 kwaliteit van leven.
Nu worden de levens van een hele bevolking de facto afgenomen om een relatief hele kleine groep mensen iets langer te laten leven. Politie is van beschermer veranderd in onderdrukker (politiestaat). Bekeuringen uitdelen als mensen iets te dicht bij elkaar komen, of je het virus nu wel of niet hebt. Krankzinnig en onmenselijk.

Laten we ophouden met deze onzin en weer normaal doen. De maatregelen zijn erger dan de kwaal en zullen nog veel veel veel meer mensenlevens en doden veroorzaken.
Dan heb ik het nog niet eens over de gevolgen voor de volksgezondheid, de enorme stress, spanning als gevolg van thuiszitten en thuiswerken, de spanning op straat en in supermarkten. En als dit voorbij is kun je er donder op zeggen dat overgewicht enorm is toegenomen (interessant detail: groot deel van de coronadoden had overgewicht).

Als we doden van verkeersongelukken en griep (2 jaar geleden ruim 11.000 mensen gestorven aan griep, zonder bodycount, bangmakerij en hysterie op TV) accepteren waarom dit dan niet?

Je kunt niet om een relatief klein aantal slachtoffers mensen hun grondrechten en mensenrechten afpakken en de grondwet en rechtstaat negeren.
Als het nou een soort pest was of Ebola die een substantieel deel van de bevolking uit roeit, ja OK. Maar het zit met een sterfpercentage van 0,3% behoorlijk dicht bij griep.
Bovendien blijkt uit onderzoek in Ijsland dat 50% van de mensen met het virus helemaal geen klachten heeft. En van de mensen die wel klachten heeft daarbi jis het bij minimaal 80% zo licht dat ze thuis uitzieken, meer vergeleken met een verkoudheid nog dan met griep en met een dag of 3 over.

Helaas slikken de meeste mensen de TV propaganda en leugens die alles enorm veel groter maakt dan het is.

Het probleem zit in de zorg (en bezuinigingen daar op). Los het dus daar op en ga niet de facto de levens van de hele bevolking en toekomstige generaties afpakken. Dus pomp zoveel mogelijk geld in de zorg voor apparatuur personeel enz.
Daarnaast kun je denken aan een lock-in waarin je kwetsbare mensen de mogelijkheid geeft om zich te isoleren (uiteraard uit vrije wil, want we zijn geen dictatuur toch?).

Typisch zon reactie als, Hitler heeft slechte dingen gedaan, maar ook goede dingen of Ik stem niet op Wilders, maar Islam is wel degelijk een probleem
pi_192543194
Jensen niet serieus nemen :')
Heidenen :')
Gedoemd voor de hel.
pi_192543219
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:07 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Typisch zon reactie als, Hitler heeft slechte dingen gedaan, maar ook goede dingen of Ik stem niet op Wilders, maar Islam is wel degelijk een probleem
wel makkelijk om op deze wijze alles en iedereen over een kamp te scheren
PVV/FvD/Jort Kelder/Robert Jensen Het zijn allemaal kenker nazi's

Lekker man, dan hoef je ook nooit een discussie te voeren

de "ik faal in dialoog" troefkaart
pi_192543294
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:01 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Dank je wel voor de link paardje..
ik zie gelijk een reactie van iemand die even de tijd heeft genomen om te reageren..
laat ik het citeren

Jensen schiet soms wel door in wat er achter zou zitten. Maar los daarvan heeft hij gewoon 100% gelijk. Dit is schieten met een kanon op een mug. Het door paniek en hysterie gekozen middel is erger dan de kwaal.
In mei moeten echt alle maatregelen opgeheven worden anders worden we een derdewereldland.

Het belangrijskte wat we in het westen hebben uhh hadden is uhh was onze vrijheid. Daar zijn miljoenen mensen voor gestorven.
En nu wordt dat om een relatief klein aantal doden ineens afgepakt en de economie wordt opgeofferd (wat ook enorm veel mensenleed gaat veroorzaken en de toekomst van toekomstige generaties kapot maakt). En hoe wil je zorg, veiligheid e.d. betalen zonder draaiende economie?
Als toen mensen stierven voor vrijheid waarom dan nu niet?

We zijn toch knettergek geworden?
Risiico's horen bij het leven. Je kan iedereen wel in een isoleercel zetten maar dan heb je 0 kwaliteit van leven.
Nu worden de levens van een hele bevolking de facto afgenomen om een relatief hele kleine groep mensen iets langer te laten leven. Politie is van beschermer veranderd in onderdrukker (politiestaat). Bekeuringen uitdelen als mensen iets te dicht bij elkaar komen, of je het virus nu wel of niet hebt. Krankzinnig en onmenselijk.

Laten we ophouden met deze onzin en weer normaal doen. De maatregelen zijn erger dan de kwaal en zullen nog veel veel veel meer mensenlevens en doden veroorzaken.
Dan heb ik het nog niet eens over de gevolgen voor de volksgezondheid, de enorme stress, spanning als gevolg van thuiszitten en thuiswerken, de spanning op straat en in supermarkten. En als dit voorbij is kun je er donder op zeggen dat overgewicht enorm is toegenomen (interessant detail: groot deel van de coronadoden had overgewicht).

Als we doden van verkeersongelukken en griep (2 jaar geleden ruim 11.000 mensen gestorven aan griep, zonder bodycount, bangmakerij en hysterie op TV) accepteren waarom dit dan niet?

Je kunt niet om een relatief klein aantal slachtoffers mensen hun grondrechten en mensenrechten afpakken en de grondwet en rechtstaat negeren.
Als het nou een soort pest was of Ebola die een substantieel deel van de bevolking uit roeit, ja OK. Maar het zit met een sterfpercentage van 0,3% behoorlijk dicht bij griep.
Bovendien blijkt uit onderzoek in Ijsland dat 50% van de mensen met het virus helemaal geen klachten heeft. En van de mensen die wel klachten heeft daarbi jis het bij minimaal 80% zo licht dat ze thuis uitzieken, meer vergeleken met een verkoudheid nog dan met griep en met een dag of 3 over.

Helaas slikken de meeste mensen de TV propaganda en leugens die alles enorm veel groter maakt dan het is.

Het probleem zit in de zorg (en bezuinigingen daar op). Los het dus daar op en ga niet de facto de levens van de hele bevolking en toekomstige generaties afpakken. Dus pomp zoveel mogelijk geld in de zorg voor apparatuur personeel enz.
Daarnaast kun je denken aan een lock-in waarin je kwetsbare mensen de mogelijkheid geeft om zich te isoleren (uiteraard uit vrije wil, want we zijn geen dictatuur toch?).

100% eens met deze reactie, dus ja als dit de mening van Jensen is dan heeft hij ook 100% gelijk.
Ik heb ondertussen al 10 notes ontvangen waarin ik aangeef dat ik het zwaar overtrokken vind, dikke media propaganda, maar zelfs op fok mag je er geen kritiek op uiten. :')
pindazakje
  donderdag 9 april 2020 @ 21:14:41 #34
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192543344
Het ding met Jensen is ook dat niet alleen wat hij zegt natuurlijk achterlijk is, maar vooral de manier waarop hij het presenteert.

Zijn filmpjes zijn zo geëdit dat er maximale sensatie in zit. Tegenstanders worden gephotoshopt, er wordt opruiende muziek onder gezet, clickbait titels, stemmetjes opzetten, dat soort trucs die blijkbaar werken bij het inteeltvolk dat hem geweldig vindt.

Verder zijn het gewoon complottheorieën en redeneringen die kant noch wal slaan. We leven zgn in een politiestaat en het leger zorgt ervoor dat we niet meer naar buiten mogen, en zo worden we net als in de Sovjet-Unie gebrainwasht zodat we denken dat dit normaal is. Enige vorm van realiteit is er niet meer bij die man.

Ten slotte is het een megalomaan van ongekende proporties. Laat plaatjes zien van zichzelf afgebeeld als Jezus (geen grap), en als hij ergens in de media genoemd wordt, besteedt hij hier enorm veel aandacht aan, "ze kunnen me niet met rust laten", terwijl dat beetje aandacht dat hij nog krijgt heroïne is voor hem.

Het is smakeloos, absurd achterlijk en op elk punt fout.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192543349
dont shoot the messenger

hij heeft zeker wel sterke punten
pi_192543392
Jensen is goed in het indoctrineren van mensen. Met name de kracht van herhaling gebruikt hij heel goed. Met zijn extreme manier van praten en zijn meningen die hij heel stellig verkondigd als de enige echte waarheid heeft hij veel invloed op een bepaalde groep mensen.
  donderdag 9 april 2020 @ 21:17:25 #37
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192543394
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:12 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

100% eens met deze reactie, dus ja als dit de mening van Jensen is dan heeft hij ook 100% gelijk.
Ik heb ondertussen al 10 notes ontvangen waarin ik aangeef dat ik het zwaar overtrokken vind, dikke media propaganda, maar zelfs op fok mag je er geen kritiek op uiten. :')
Je mag overal kritiek op uiten. Omdat jij op een forum een note krijgt voor wat waarschijnlijk een smakeloze opmerking is, is jouw conclusie dat vrijheid van meningsuiting niet meer bestaat?

Dit soort hellend vlak, verzonnen slachtofferscenario's is precies waar extreemrechts en zo ook Jensen op voeden.
pi_192543433
TS is duidelijk ingehuurd door Bill Gates, trap er niet in!
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_192543500
helemaal mee eens. tevens rechts stemmen :')

Mensen welke niet PVDD, D66, PvdA of VVD stemmen :')

FvD en PVV :') incest- en tokkiepartijen. :')
pi_192543636
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:14 schreef Quotidien het volgende:
Het ding met Jensen is ook dat niet alleen wat hij zegt natuurlijk achterlijk is, maar vooral de manier waarop hij het presenteert.

Zijn filmpjes zijn zo geëdit dat er maximale sensatie in zit. Tegenstanders worden gephotoshopt, er wordt opruiende muziek onder gezet, clickbait titels, stemmetjes opzetten, dat soort trucs die blijkbaar werken bij het inteeltvolk dat hem geweldig vindt.

Verder zijn het gewoon complottheorieën en redeneringen die kant noch wal slaan. We leven zgn in een politiestaat en het leger zorgt ervoor dat we niet meer naar buiten mogen, en zo worden we net als in de Sovjet-Unie gebrainwasht zodat we denken dat dit normaal is. Enige vorm van realiteit is er niet meer bij die man.

Ten slotte is het een megalomaan van ongekende proporties. Laat plaatjes zien van zichzelf afgebeeld als Jezus (geen grap), en als hij ergens in de media genoemd wordt, besteedt hij hier enorm veel aandacht aan, "ze kunnen me niet met rust laten", terwijl dat beetje aandacht dat hij nog krijgt heroïne is voor hem.

Het is smakeloos, absurd achterlijk en op elk punt fout.
Je doet in ieder geval een poging, dat siert jou in vergelijking met de andere droeftoeters.

Alleen een paar vragen en opmerkingen voor je.

1. Welke tegenstanders worden gephotoshopt?
2. Welke muziek is opruiend?
3, Welke titels zijn clickbait behalve dan dat hij elke dag met 1 uitzending komt van 30 minuutjes.
4. Stemmetjes opzetten doet hij puur om de kijker ook eens aan het lachen te brengen.

Ik geef toe dat hij soms tegen het randje van completdenken zit, maar ergens vind ik dat ook wel vermakelijk. Waarom zou hij dat niet mogen doen?
Hij wisselt vermaak af met bezorgdheid. En hoe lullig en vervelend jij het ook vindt, hij heeft nu eenmaal ook af en toe gewoon gelijk.
En het zijn echt niet de minste of geringste personen die hij citeert of aanhaalt.
  donderdag 9 april 2020 @ 21:28:13 #41
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192543702
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:25 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Je doet in ieder geval een poging, dat siert jou in vergelijking met de andere droeftoeters.

3, Welke titels zijn clickbait behalve dan dat hij elke dag met 1 uitzending komt van 30 minuutjes.
4. Stemmetjes opzetten doet hij puur om de kijker ook eens aan het lachen te brengen.

Ik geef toe dat hij soms tegen het randje van completdenken zit, maar ergens vind ik dat ook wel vermakelijk. Waarom zou hij dat niet mogen doen?
Hij wisselt vermaak af met bezorgdheid. En hoe lullig en vervelend jij het ook vindt, hij heeft nu eenmaal ook af en toe gewoon gelijk.
En het zijn echt niet de minste of geringste personen die hij citeert of aanhaalt.
Is goed kerel
pi_192543725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:28 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Is goed kerel
jij ook bedankt :)
  donderdag 9 april 2020 @ 21:30:03 #43
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192543768
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:28 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

jij ook bedankt :)
Maar hoe durf jij je mening nog te geven eigenlijk? Je wordt toch opgepakt in Nederland voor het hebben van een mening?
  donderdag 9 april 2020 @ 21:30:11 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192543773
Dit krijg je van dat domme gelul van Jensen

https://noordernieuws.nl/(...)is-leeuwarden-76739/
pi_192543872
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:25 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

1. geen voorbeeld van
2. hij gebruikt altijd extreem bombastische muziek.
3. al zijn titels
4. die stemmetjes zijn vooral een manier om mensen te indoctrineren, heeft niks met humor te maken
  donderdag 9 april 2020 @ 21:36:31 #46
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_192543940
Ik vind robert jensen en rob jetten ook niks.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 9 april 2020 @ 21:42:20 #47
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_192544095
Het is een neppe pannenkoek.
Wat jaartjes terug had hij bij Pauw al voordat hij met zijn nieuwe show begon aangekaart dat een echt rechts geluid in NL ontbreekt, en dat hij dat met een Amerikaanse tintje wou gaan opvullen.

Kortom, hij zag een gat in de markt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_192544137
Boehoe al onze vrijheden worden ingeperkt :'(.

Je kunt nog steeds gewoon je dagelijkse boodschappen doen, kleding kopen, naar de bouwmarkt gaan, wiet kopen, eten afhalen, buiten rondlopen/sporten. Het enige wat we nu even helaas moeten missen zijn de uitgaansgelegenheden en fysiek naar je (kantoor)baan kunnen gaan.

Vond Jensen vroeger wel vermakelijk, maar damn wat is hij afgegleden zeg. De situatie van nu is verre van ideaal, maar zoals hij het brengt is wel erg zwart/wit.
  donderdag 9 april 2020 @ 22:06:26 #49
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192544655
Zeer terechte klacht.
Pferdfahrer _O_
  donderdag 9 april 2020 @ 22:07:18 #50
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192544668
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef boekenplank. het volgende:
Boehoe al onze vrijheden worden ingeperkt :'(.

Je kunt nog steeds gewoon je dagelijkse boodschappen doen, kleding kopen, naar de bouwmarkt gaan, wiet kopen, eten afhalen, buiten rondlopen/sporten. Het enige wat we nu even helaas moeten missen zijn de uitgaansgelegenheden en fysiek naar je (kantoor)baan kunnen gaan.

Vond Jensen vroeger wel vermakelijk, maar damn wat is hij afgegleden zeg. De situatie van nu is verre van ideaal, maar zoals hij het brengt is wel erg zwart/wit.
Ik heb het idee dat hij seniel is geworden of zo. Meer dan een steekje los.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')