Ik kreeg om 16:06 een mailtje dat we morgen een vrije feestdag is.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist gisteren pas dat ik morgen vrij was
Vorige week werd de GP van Barcelona 2016 uitgezondenquote:
UTO ruudje D.quote:
Geheel eigen initiatiefquote:Op donderdag 9 april 2020 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Jeetje. Gedwongen vrij? Of uit jezelf.
Ok, jij wintquote:Op donderdag 9 april 2020 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kreeg om 16:06 een mailtje dat we morgen een vrije feestdag is.
12quote:Op donderdag 9 april 2020 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke aflevering moeten we hebben?
12quote:Op donderdag 9 april 2020 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke aflevering moeten we hebben?
Ik heb sinds de laatste race geen race meer gekeken.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:16 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vorige week werd de GP van Barcelona 2016 uitgezonden
Ik moet morgenochtend nog werken
> jaloers wel beetjequote:
quote:
Ook net gedaanquote:
Nee joh. Geniet! En proostquote:
jaja we wachten ook op jou ga maar gauwquote:Op donderdag 9 april 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga voor de zekerheid ook nog wel even naar het toilet.
Als iedereen gaat ga ik ook maar ffquote:Op donderdag 9 april 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga voor de zekerheid ook nog wel even naar het toilet.
We zitten gewoon in spanning te wachtnequote:
heb je je drinken?quote:Op donderdag 9 april 2020 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even glas drinken vullen ook.
quote:
Gelukkig nietquote:
ik vond hem wel leuk...alleen op het eind was ie een beetje stomquote:
Emotie van het momentquote:Op donderdag 9 april 2020 20:34 schreef Charmian het volgende:
ruth stelt zich aan, dat is het spell en ze is zelf ook een backstabber
Iddquote:Op donderdag 9 april 2020 20:34 schreef Charmian het volgende:
ruth stelt zich aan, dat is het spell en ze is zelf ook een backstabber
Te veel in de zon toen ze jonger was, roken, drinken, veel op zee geweest...quote:Op donderdag 9 april 2020 20:35 schreef Chia het volgende:
Verwonder me nog steeds over die oude kop van d'r
Allemaal tegelijkquote:Op donderdag 9 april 2020 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Te veel in de zon toen ze jonger was, roken, drinken, veel op zee geweest...
Maar haar huid zelf is niet zozeer oudquote:Op donderdag 9 april 2020 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Te veel in de zon toen ze jonger was, roken, drinken, veel op zee geweest...
oh. Ouwe kop...genetica?quote:Op donderdag 9 april 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar haar huid zelf is niet zozeer oud
ha ja...ik zag het ook...oh ja, Dennis!quote:Op donderdag 9 april 2020 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Allemaal mensen in die tune, waarbij ik denk, oh ja, die zat er ook in.
Leuke stommenquote:Op donderdag 9 april 2020 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja...ik zag het ook...oh ja, Dennis!
Toch..dit seizoen een leuk groep, in totaal goed gecast. Zelfs de stommen waren leuke stommen zeg maar.
nou die liesbet was wel stom stom hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja...ik zag het ook...oh ja, Dennis!
Toch..dit seizoen een leuk groep, in totaal goed gecast. Zelfs de stommen waren leuke stommen zeg maar.
En Farahquote:Op donderdag 9 april 2020 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou die liesbet was wel stom stom hoor
ja heerlijk....gelukkig redelijk snel weg...lekker een mens om te haten.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou die liesbet was wel stom stom hoor
We zijn het nu al moe jaquote:Op donderdag 9 april 2020 20:39 schreef Prisha het volgende:
ja Ruth...de hele groep....mens laat het los.
tenzij....plottwistquote:
ja denk t ookquote:
Ging zo goed bij Tim Coronelquote:
Het werd er nu in ieder geval op beeld bij verteld.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het denkt is het niet echt een plottwist he
Is dit dezelfde proef?quote:Op donderdag 9 april 2020 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zelfde uitkomst als bij de BN'ers?
oh ja ik weet het weerquote:Op donderdag 9 april 2020 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Daar was zo'n heel heisa over.
Misschien vanwege dat BN-er versie zo lekker gingquote:Op donderdag 9 april 2020 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het werd er nu in ieder geval op beeld bij verteld.
Waarschijnlijk wel. hehequote:Op donderdag 9 april 2020 20:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Misschien vanwege dat BN-er versie zo lekker ging
Ja dat gaat lekkerquote:
heerlijk muziekquote:
Dan verwacht je dat iemand valt of zo.quote:
Ik dacht ook al dat het mis zou moeten gaanquote:Op donderdag 9 april 2020 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan verwacht je dat iemand valt of zo.
Ruth eruit was de bedoeling toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 20:52 schreef Prisha het volgende:
Ohhhh als ze maar niet Kevin weg gaan stemmen
ja maar dat is te makkelijk...ik vertrouw het nietquote:
Ze zijn ook niet te vertrouwenquote:Op donderdag 9 april 2020 20:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja maar dat is te makkelijk...ik vertrouw het niet
Da's traditiequote:Op donderdag 9 april 2020 20:54 schreef Prisha het volgende:
Kijk Anouk mee naar winnaarseiland....gaan KOen, Kevin en Ruth iets bekokstoven natuurlijk
Dat kan, Kevin en Ruth hebben nog wel veel stemmen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:54 schreef Prisha het volgende:
Kijk Anouk mee naar winnaarseiland....gaan KOen, Kevin en Ruth iets bekokstoven natuurlijk
dat idee had ik ookquote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:55 schreef engine het volgende:
Vind het wel leuk dat Jorik gewonnen heeftRip ruth
Volgens mij krijgen ze dat van de regie.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:56 schreef Charmian het volgende:
hoe komen ze steeds aan vers water eigenlijk?
Flesjes spaquote:Op donderdag 9 april 2020 20:56 schreef Charmian het volgende:
Die krijgen ze van de ERploeg.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:56 schreef Charmian het volgende:
Oh SHIT!!! Je hebt gelijk! Hij heeft geen stemmenquote:Op donderdag 9 april 2020 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koen gaat op Kevin. HaWaarmee?
Maar dat weet Ruth nietquote:Op donderdag 9 april 2020 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh SHIT!!! Je hebt gelijk! Hij heeft geen stemmen
Ik vind het wel mooi van hem, dat hij dat niet tegen haar zegt.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Makkelijk afspraken maken danquote:Op donderdag 9 april 2020 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer! En dat is leuk!quote:
owkee, ik dacht dat ze altijd wel 1 stem haddenquote:
Hij heeft ze allemaal ingezet vorige week of de week ervoorquote:
D heeft ook een puntquote:
snikquote:
quote:
Nu zou het kunnen zijn dat ze zo over de pissed is dat ze op Koen inzetquote:
Hier nietquote:Op donderdag 9 april 2020 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er vliegt hier steeds een heli over. Dat maakt veel lawaai.
Blijkbaar overval geweest op tankstation.quote:
Af en toe 1quote:Op donderdag 9 april 2020 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er vliegt hier steeds een heli over. Dat maakt veel lawaai.
Nee degene met de meeste stemmen in voorgaande rondes, die gaat dan tellen.quote:
Hier maakt ie steeds rondjes of zo.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:18 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Af en toe 1
Meestal militaire vliegtuigen (F16 of F35)
Wie het langste zijn hand boven een kaars kan houdenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee degene met de meeste stemmen in voorgaande rondes, die gaat dan tellen.
Staan ze nog gelijk, een onderlinge duel. Voorheen was dat altijd met een kaars
Hier gaat ie meestal naar de waddeneilanden toequote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier maakt ie steeds rondjes of zo.
nee als de kaars vlam gedoofd is met de hand ergens als eerste op slaanquote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Wie het langste zijn hand boven een kaars kan houden
Vond ik mijn optie leukerquote:Op donderdag 9 april 2020 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee als de kaars vlam gedoofd is met de hand ergens als eerste op slaan
Er is toch ook een slaapproef geweest als duelquote:Op donderdag 9 april 2020 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee als de kaars vlam gedoofd is met de hand ergens als eerste op slaan
als beslissing? Dat dacht ik niet?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Er is toch ook een slaapproef geweest als duel
Volgens mij in zo'n bn-er seizoen van 2 a 3 jaar terugquote:
ze was wel super enthousiast en zo...maar niet echt een fijn mensquote:
Ja dit is wel weer heel zonde eigenlijk. Winnaarseilandquote:
ja ze zitten weer lekker te spoilerenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:26 schreef F1gamer het volgende:
Waarom had Anouk een brief op het gewone kamp?
nee. Ze kwam niet echt fijn over.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze was wel super enthousiast en zo...maar niet echt een fijn mens
quote:Op donderdag 9 april 2020 21:27 schreef Prisha het volgende:
Volgende week...same time same place!
@:engine leuk dat je er ook bij was vanavond
Ik zal je in de mention meenemenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Leuk dat jullie er ook warenGa m'n best doen om er volgende week weer bij te zijn.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:00 schreef Moira het volgende:
Jeetje, ik ben wel blij dat Ruth er eindelijk uit is zeg. Wat komt die uit een ei.
"Huh ik heb 9 dagen op winnaarseiland gezeten en van alles gemist, er wordt een spel gespeeld huuuuh?"
het is freaky prish, tegendraads as everquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:09 schreef Prisha het volgende:
Ik snap niet hoe iemand dit seizoen met Belgie/NL saai kan noemen. Bloedsaai zelfs![]()
Misschien ben ik na al die ellende seizoenen met de "BN'ners" helemaal lamgeslagen dat alles beter is dan dat....maar ik vind het totaal niet saai.
Ook nog geen enkele pieperd die naar huis wil. En bij de eliminaties is het steeds spannend. Je denkt dat je weet wie naar huis gaat en de laatste afleveringen is dat ook wel zo en toch is het spannend.
proeven zijn spannend, en de presentatoren zijn echt een frisse wind. Geraldine doet het top, dat had ik niet verwacht eigenlijk.
Bloedsaai? Ik snap het niet.
oh verrek jaquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is freaky prish, tegendraads as ever
Ik kan er op zich ook wel een kunstje opquote:Op maandag 13 april 2020 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Natassia heeft bekend gemaakt dat ze zwanger is. Voor degene die het interesseert.
Ja, dat zag ik ook.quote:Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan er op zich ook wel een kunstje op
Edit. Lol. Haar vriend / man is 51. Dacht al wel dat het een golddiggertje was..
Hij is 51?? Zo oud is zij toch niet. Wat is ze, 30?quote:Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan er op zich ook wel een kunstje op
Edit. Lol. Haar vriend / man is 51. Dacht al wel dat het een golddiggertje was..
28quote:Op maandag 13 april 2020 14:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is 51?? Zo oud is zij toch niet. Wat is ze, 30?
quote:
Het isquote:Op maandag 13 april 2020 15:43 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Hoe bevalt dit seizoen voor jullie? Ben zelf ook aan het overwegen om het te kijken.
Nee, true that. Hij heeft alleen al kinderen die 7 + 8 jaar jonger zijn dan Natassia..quote:Op maandag 13 april 2020 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een foto gezien van haar vriend en op zich ziet hij er niet slecht uit. Ik zou hem eerder eind 30 schatten dan 51.
Ja, ze had een kind van hem kunnen zijn.quote:Op maandag 13 april 2020 16:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, true that. Hij heeft alleen al kinderen die 7 + 8 jaar jonger zijn dan Natassia..
ergens vorig jaar oktober/november denk ikquote:Op maandag 13 april 2020 17:19 schreef Meke het volgende:
Ze is blijkbaar ook al zeven maanden zwangerWanneer zaten ze op het eiland
Ja, dat verklaart wel een hoop inderdaad.quote:
Ja, dan was ze toen dus ook al twee maanden zwanger of iets, zou heel goed kunnen dat ze daarom zo moe wasquote:Op maandag 13 april 2020 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat verklaart wel een hoop inderdaad.
https://www.instagram.com/p/By9vw1UIonT/?utm_source=ig_embedquote:Op maandag 13 april 2020 17:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
ergens vorig jaar oktober/november denk ik
De BNers hadden veel meer regen toch?quote:Op maandag 13 april 2020 20:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/By9vw1UIonT/?utm_source=ig_embed
42 weken geleden gepost.
Volgens mij is het gewoon tegelijk met de bn'er editie opgenomen. Zie ook bij de proeven wel vaker wat overeenskomsten
geen idee, lijkt me niet dat rtl 2x een hele crew naar de andere kant van de wereld stuurt. En bij videoland mag het ook niet zoveel kosten lijkt me.quote:
En is dat dezelfde periode bij de onbekenden als bij de BN'ers?quote:Op maandag 13 april 2020 21:00 schreef Charmian het volgende:
ik heb bij een paar deelnemers gekeken en daar was steeds rond oktober/november een gat in hun soc. media
ow ik heb niet bij BN'ers gekekenquote:Op maandag 13 april 2020 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En is dat dezelfde periode bij de onbekenden als bij de BN'ers?
ja bij die lui had ik soms zoiets van 'zit je dan op een tropisch eiland in de regen'quote:
Ojaaaaaaaaaaa zinnin! Misschien post ik hier wel een keer meequote:Op donderdag 16 april 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
Het is weer donderdagavond! Over bijna een uurtje is het zover: aflevering 13 van Expeditie Robinson staat dan online![]()
We komen steeds dichter bij de halve finale. Er zijn nog 6 in het spel:
De drie Nederlanders Elroy, Jorik en Anouk.
De drie Belgen: Koen, Kevin en Thomas
Het belooft weer een spannende aflevering te worden.
@:F1gamer @:D. @:Charmian @:Chia @:Engine @:Dr.Mikey @:Luctor.et.Emergo en natuurlijk iedereen die niet genoemd is maar die het leuk vindt om aan te sluiten...
wie kijkt vanavond mee
kijk je ook mee jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 april 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaaaaa zinnin! Misschien post ik hier wel een keer mee
'een keer' is te vaagquote:Op donderdag 16 april 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaaaaa zinnin! Misschien post ik hier wel een keer mee
quote:
Okee vanavond it is!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Okee vanavond it is!
Hij staat er al op, dus ik ben er klaar voorWanneer klikken we op start?
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Okee vanavond it is!
Hij staat er al op, dus ik ben er klaar voorWanneer klikken we op start?
Dat dusquote:Op donderdag 16 april 2020 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Staat ie erop? Mooi.
Om 20:30 beginnen we, ik tel af van 3 naar 1 en op 1 doen we starten.
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Staat ie erop? Mooi.
Om 20:30 beginnen we, ik tel af van 3 naar 1 en op 1 doen we starten.
een nieuwe proefabonnement?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:26 schreef Chia het volgende:
Ja ik moet nog weer even abo bij Videoland nemen
drink zequote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
Het is weer donderdagavond! Over bijna een uurtje is het zover: aflevering 13 van Expeditie Robinson staat dan online![]()
We komen steeds dichter bij de halve finale. Er zijn nog 6 in het spel:
De drie Nederlanders Elroy, Jorik en Anouk.
De drie Belgen: Koen, Kevin en Thomas
Het belooft weer een spannende aflevering te worden.
@:F1gamer @:D. @:Charmian @:Chia @:Engine @:Dr.Mikey @:Luctor.et.Emergo en natuurlijk iedereen die niet genoemd is maar die het leuk vindt om aan te sluiten...
wie kijkt vanavond mee
Tel awayquote:Op donderdag 16 april 2020 20:29 schreef Prisha het volgende:
Nog 1 minuut, zijn we er klaar voor? Ik tel zo dadelijk af.
Ik heb jewel gemention dingestquote:Op donderdag 16 april 2020 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik kreeg helemaal geen melding.
Dat had ik gisteren bij Live topic van simracen. Mention kwam niet aan bij mijquote:Op donderdag 16 april 2020 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik kreeg helemaal geen melding.
Ja, dat zag ik, maar FOK! gaf geen melding.quote:
Denk ik ookquote:
Wat is ermee?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:32 schreef Charmian het volgende:
maar wat is er met Anouk deze aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |