quote:Op donderdag 9 april 2020 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb zelf niks met Star Wars, ik zou liever deze maken.
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Gruwelijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb zelf niks met Star Wars, ik zou liever deze maken.
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Vorig jaar was er een Lego World in Jaarbeurs, daar stond oa een Porsche en een Harley van Lego, helaas vond mijn neefje Star Wars leuker terwijl die Porsche best geil wasquote:
Ja, die is ook mooi.quote:
Uiteraard is TarrelGod favoriet.quote:
Koekoek.quote:
Dankzij deze post kwam ik weer eens op die site terecht, toen ik dit zag moest ik gelijk aan @onlogisch denken.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deze was pas op iBood voor 399 euro.
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij deze post kwam ik weer eens op die site terecht, toen ik dit zag moest ik gelijk aan @:Onlogisch denken.
[ afbeelding ]
Joahquote:Op donderdag 9 april 2020 20:30 schreef Doublepain het volgende:
@:Drizzt_Dourden
Hoe is je vogeltje nou gevangen?? Met een net?
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
Nu THE PASSION @:KingRoland
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:53 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx
@:zipportal
@:coco.
waar zijn jullie
Goed verhaalquote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb op de site van Amivedi zo'n formulier ingevuld, die hebben het vervolgens ook op hun facebookpagina gezet, en ik heb in een paar winkels posters opgehangen (A4'tjes met daarop in rode letters VERMIST, foto van Freyja en mijn contactgegevens). Die man stuurde een berichtje in z'n familiegroep op whatsapp dat hij een valkparkietje had gevangen, en nog geen drie minuten later reageerde zijn dochter dat ze een poster in de Plus had zien hangen
Hij woont op nog geen 750 meter afstand, ook ideaal
Op1 present? Stukje Welmoed.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:zipportal en ik doen niet aan die onzin mee
Jij bestelt echt enorm veel pakketjesquote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef GGMM het volgende:
Verwachte bezorging: 19::38 - 20:38
NOU DAT VERWACHT IK NIET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |