Videootje in de tweet. Die rij is niet misselijk, wat die mensen al niet moeten doen om een stem uit te brengen...twitter:NYTnickc twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 14:56:04A voter just sent me this video of the line outside a polling location at Riverside High School in Milwaukee https://t.co/osT7mQtUQx reageer retweet
Ja, maar dat is dus ook de enige echt extreme. Voor iemand die jij ervan beschuldigd dwangmatig te liegen vind ik dat wel meevallen, dus daarom denk ik dat het labeltje 'pathologische leugenaar' een beetje overdreven is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bijna elk interview dat Biden geeft liegt hij, dat een percentage vergeten niet direct een leugen is ben ik met je eens maar dingen verzinnen als gearresteerd worden om Nelson Mandela te bezoeken is toch vrij extreem of niet?
Vergeet de invloed van de Russische trolls niet. Die kunnen Trump zo weer aan overwinning helpen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:42 schreef klappernootopreis het volgende:
Biden mag dan misschien niet de ideale president zijn, maar de pers beschuldigen dat ze campagne voor hem aan het voeren zijn is absolute waanzin.Trump wordt simpelweg afgerekend op zijn prestaties, niet zijn opschepperij. Wat de huidige president in zijn bagage heeft is uitermate giftig. En zou zelfs de perfecte president nog zijn kop kosten. De optelsom van de kiezer is namelijk heel simpel. Na 4 jaar wordt er afgewogen. Ik ga er van uit dat de ultraconservatieven en de teaparty deel van de republikeinen onwrikbaar met Tump het schip in zullen gaan, omdat ze totaal geïndoctrineerd zijn. Trump heeft niet voor niets een vaste schare, ze zijn nu totaal ingekapseld. De kiezer die "het wel eens wilde proberen met Trump" zal een heel andere opvatting over Trump hebben; vooral nu zal er hard over hem worden beoordeeld. De swingstates en trumps beleid van deze crisis zullen bepalend zijn, niet de campagnes.
Blijf hopen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vergeet de invloed van de Russische trolls niet. Die kunnen Trump zo weer aan overwinning helpen.
Ik vraag me af wat de reacties waren geweest als Trump dit medicijn niet had aangewezen als een middel tegen het wuhanvirus.twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 04:15:10"If hydroxychloroquine becomes an accepted treatment, several pharmaceutical companies stand to profit, including shareholders and senior executives with connections to the president. Mr. Trump himself has a small personal financial interest in Sanofi." https://t.co/JSmuvM78aC reageer retweet
Thousands died by Trump hands as he ignored use of hydroxychloroquine treatment on ill patients despite promising anecdotal evidence of its effectsquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:30 schreef Chivaz het volgende:
Ik vraag me af wat de reacties waren geweest als Trump dit medicijn niet had aangewezen als een middel tegen het wuhanvirus.twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 04:15:10"If hydroxychloroquine becomes an accepted treatment, several pharmaceutical companies stand to profit, including shareholders and senior executives with connections to the president. Mr. Trump himself has a small personal financial interest in Sanofi." https://t.co/JSmuvM78aC reageer retweet
Waarschijnlijk het compleet tegenovergestelde.
probeer je nu samen met Trump de geschiedenis te herschrijven nog voor de lijken koud zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Thousands died by Trump hands as he ignored use of hydroxychloroquine treatment on ill patients despite promising anecdotal evidence of its effects
Tsja. Net zoals andere regingsleiders bedoel je?quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:30 schreef Chivaz het volgende:
Dat zal ongeveer wel de titel zijn van een WaPo artikel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Thousands died by Trump hands as he ignored use of hydroxychloroquine treatment on ill patients despite promising anecdotal evidence of its effects
Trump hoort zich er helemaal niet mee te bemoeien. Het had verschil uitgemaakt als Fauci het medicijn aanbevolen had. Dat is de deskundige op dit gebied. Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:30 schreef Chivaz het volgende:
Jawel hoor, hij zou bijvoorbeeld een keer geen corrupte swamp kunnen zijn. Totdat die dag zich een keer voordoet, gaan wij er op in.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee ik toon aan de het geen fuck uit maakt wat Trump doet.
Is er iemand die zijn spray tint gebruikt hier om wat hij doet omtrent corona te bekritiseren?quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Trumpettisten die de tegenstander zelfzucht verwijten, dat is een beetje als regen op je trouwdagquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:43 schreef Chivaz het volgende:
Hoeveel journalisten zitten eigenlijk stiekem te hopen dat het medicijn juist levens gaat kosten?
Ik heb al de nodige bizarre uitspraken voorbij zien komen van mensen in de media. Mensen die hoopten op een financiële crisis om Trump te ondermijnen schiet me nu ineens te binnen.
Dat IQ van Biden is anders flink afgenomen de laatste jaren.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat de democratische partij heel breed is? Joe Manchin zit er ook bij, bijvoorbeeld. Biden zit gewoon redelijk in het hart van de partij en is volstrekt niet een tweede Trump: geen wetenschapsontkenner, geen pathologische leugenaar, een iq hoger dan een gibbon, niet de rechtsstaat willen afbreken, vertrouwen stellen in mensen die meer over iets weten dan hijzelf, etc, etc.
Nee dat is de enige op politifact die is beoordeeld met pants on fire. Als hij bijvoorbeeld liegt dat hij altijd tegen de Irakoorlog was is dat ook duidelijk een leugen. Maar goed prima als je iemand die heel vaak liegt gewoon oneerlijk vind en geen pathologische leugenaar is mij best hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus ook de enige echt extreme. Voor iemand die jij ervan beschuldigd dwangmatig te liegen vind ik dat wel meevallen, dus daarom denk ik dat het labeltje 'pathologische leugenaar' een beetje overdreven is.
Hoeveel Trumpfans denken stiekem dat journalisten dat hopen is meer de vraag. Het zegt veel over hun verdorven geest.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:43 schreef Chivaz het volgende:
Hoeveel journalisten zitten eigenlijk stiekem te hopen dat het medicijn juist levens gaat kosten?
Ik heb al de nodige bizarre uitspraken voorbij zien komen van mensen in de media. Mensen die hoopten op een financiële crisis om Trump te ondermijnen schiet me nu ineens te binnen.
Je toont helemaal niets aan joh.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin? Is er iemand die andere wereldleiders afvalt omdat ze dit middel niet promoten? Was er iemand die dit deed vóór Trump er mee aan de haal ging?quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:30 schreef Chivaz het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:50 schreef Arcee het volgende:
Trump heeft het voor mekaar: een Democratische politicus is genezen van COVID-19 dankzij het door Trump aangeraden hydroxychloroquine.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 06-04-2020 om 23:03:59Congratulations to State Representative Karen Whitsett of Michigan. So glad you are getting better! https://t.co/v6z46rUDtg reageer retweet
Geef nou even twee lijsten, ter vergelijking. Trump staat op 15k leugens, en Biden is net zo erg insinueer je.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Natuurlijk in verhouding met Trump stelt het niet zo veel voor. Maar als je vergelijkt met Rutte. is Biden wel een flinke Pinochio
Is een generiek middel toch? Zoveel geld zit daar niet inquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:30 schreef Chivaz het volgende:
Het zal mij niets verbazen dat er lieden opstaan om te roepen dat het onderzocht word hoe Trump hier financieel van profiteert.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is een generiek middel toch? Zoveel geld zit daar niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |