abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192497631
NYTnickc twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 14:56:04 A voter just sent me this video of the line outside a polling location at Riverside High School in Milwaukee https://t.co/osT7mQtUQx reageer retweet
Videootje in de tweet. Die rij is niet misselijk, wat die mensen al niet moeten doen om een stem uit te brengen...
pi_192497666
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 16:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bijna elk interview dat Biden geeft liegt hij, dat een percentage vergeten niet direct een leugen is ben ik met je eens maar dingen verzinnen als gearresteerd worden om Nelson Mandela te bezoeken is toch vrij extreem of niet?
Ja, maar dat is dus ook de enige echt extreme. Voor iemand die jij ervan beschuldigd dwangmatig te liegen vind ik dat wel meevallen, dus daarom denk ik dat het labeltje 'pathologische leugenaar' een beetje overdreven is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 april 2020 @ 16:42:15 #153
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192497717
Biden mag dan misschien niet de ideale president zijn, maar de pers beschuldigen dat ze campagne voor hem aan het voeren zijn is absolute waanzin.Trump wordt simpelweg afgerekend op zijn prestaties, niet zijn opschepperij. Wat de huidige president in zijn bagage heeft is uitermate giftig. En zou zelfs de perfecte president nog zijn kop kosten. De optelsom van de kiezer is namelijk heel simpel. Na 4 jaar wordt er afgewogen. Ik ga er van uit dat de ultraconservatieven en de teaparty deel van de republikeinen onwrikbaar met Tump het schip in zullen gaan, omdat ze totaal geïndoctrineerd zijn. Trump heeft niet voor niets een vaste schare, ze zijn nu totaal ingekapseld. De kiezer die "het wel eens wilde proberen met Trump" zal een heel andere opvatting over Trump hebben; vooral nu zal er hard over hem worden beoordeeld. De swingstates en trumps beleid van deze crisis zullen bepalend zijn, niet de campagnes.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 07-04-2020 16:47:32 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192498221
Tapper die het nieuwswaardig vind dat Conway hem 100% gestoord vind word gezien als goede journalistiek?
Vanwaar die tweet? Waarom nu? Wat is er specifiek veranderd dat dit nu ineens nieuws is?
pi_192498222
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 16:42 schreef klappernootopreis het volgende:
Biden mag dan misschien niet de ideale president zijn, maar de pers beschuldigen dat ze campagne voor hem aan het voeren zijn is absolute waanzin.Trump wordt simpelweg afgerekend op zijn prestaties, niet zijn opschepperij. Wat de huidige president in zijn bagage heeft is uitermate giftig. En zou zelfs de perfecte president nog zijn kop kosten. De optelsom van de kiezer is namelijk heel simpel. Na 4 jaar wordt er afgewogen. Ik ga er van uit dat de ultraconservatieven en de teaparty deel van de republikeinen onwrikbaar met Tump het schip in zullen gaan, omdat ze totaal geïndoctrineerd zijn. Trump heeft niet voor niets een vaste schare, ze zijn nu totaal ingekapseld. De kiezer die "het wel eens wilde proberen met Trump" zal een heel andere opvatting over Trump hebben; vooral nu zal er hard over hem worden beoordeeld. De swingstates en trumps beleid van deze crisis zullen bepalend zijn, niet de campagnes.
Vergeet de invloed van de Russische trolls niet. Die kunnen Trump zo weer aan overwinning helpen.
  dinsdag 7 april 2020 @ 17:24:00 #156
384435 klappernootopreis
pi_192498263
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 17:21 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Vergeet de invloed van de Russische trolls niet. Die kunnen Trump zo weer aan overwinning helpen.
Blijf hopen.
pi_192498363
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 04:15:10 "If hydroxychloroquine becomes an accepted treatment, several pharmaceutical companies stand to profit, including shareholders and senior executives with connections to the president. Mr. Trump himself has a small personal financial interest in Sanofi." https://t.co/JSmuvM78aC reageer retweet
Ik vraag me af wat de reacties waren geweest als Trump dit medicijn niet had aangewezen als een middel tegen het wuhanvirus.
Waarschijnlijk het compleet tegenovergestelde.
pi_192498437
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 17:30 schreef Chivaz het volgende:
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 04:15:10 "If hydroxychloroquine becomes an accepted treatment, several pharmaceutical companies stand to profit, including shareholders and senior executives with connections to the president. Mr. Trump himself has a small personal financial interest in Sanofi." https://t.co/JSmuvM78aC reageer retweet
Ik vraag me af wat de reacties waren geweest als Trump dit medicijn niet had aangewezen als een middel tegen het wuhanvirus.
Thousands died by Trump hands as he ignored use of hydroxychloroquine treatment on ill patients despite promising anecdotal evidence of its effects
  dinsdag 7 april 2020 @ 17:37:21 #159
384435 klappernootopreis
pi_192498466
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 17:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Thousands died by Trump hands as he ignored use of hydroxychloroquine treatment on ill patients despite promising anecdotal evidence of its effects
probeer je nu samen met Trump de geschiedenis te herschrijven nog voor de lijken koud zijn?
pi_192498482
quote:
Tsja. Net zoals andere regingsleiders bedoel je?
pi_192498498
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 17:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat zal ongeveer wel de titel zijn van een WaPo artikel.
  dinsdag 7 april 2020 @ 17:40:43 #162
323401 Kijkertje
met filter
pi_192498508
quote:
Trump hoort zich er helemaal niet mee te bemoeien. Het had verschil uitgemaakt als Fauci het medicijn aanbevolen had. Dat is de deskundige op dit gebied. Zo moeilijk is het niet hoor.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 7 april 2020 @ 17:42:39 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_192498533
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 17:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee ik toon aan de het geen fuck uit maakt wat Trump doet.
Jawel hoor, hij zou bijvoorbeeld een keer geen corrupte swamp kunnen zijn. Totdat die dag zich een keer voordoet, gaan wij er op in.

[ Bericht 8% gewijzigd door capricia op 07-04-2020 19:33:44 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_192498537
Hoeveel journalisten zitten eigenlijk stiekem te hopen dat het medicijn juist levens gaat kosten?
Ik heb al de nodige bizarre uitspraken voorbij zien komen van mensen in de media. Mensen die hoopten op een financiële crisis om Trump te ondermijnen schiet me nu ineens te binnen.
pi_192498567
quote:

[..]

Is er iemand die zijn spray tint gebruikt hier om wat hij doet omtrent corona te bekritiseren? 8)7

[ Bericht 7% gewijzigd door capricia op 07-04-2020 19:33:23 ]
  dinsdag 7 april 2020 @ 17:47:15 #166
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192498579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 17:43 schreef Chivaz het volgende:
Hoeveel journalisten zitten eigenlijk stiekem te hopen dat het medicijn juist levens gaat kosten?
Ik heb al de nodige bizarre uitspraken voorbij zien komen van mensen in de media. Mensen die hoopten op een financiële crisis om Trump te ondermijnen schiet me nu ineens te binnen.
Trumpettisten die de tegenstander zelfzucht verwijten, dat is een beetje als regen op je trouwdag :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_192498610
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 16:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat de democratische partij heel breed is? Joe Manchin zit er ook bij, bijvoorbeeld. Biden zit gewoon redelijk in het hart van de partij en is volstrekt niet een tweede Trump: geen wetenschapsontkenner, geen pathologische leugenaar, een iq hoger dan een gibbon, niet de rechtsstaat willen afbreken, vertrouwen stellen in mensen die meer over iets weten dan hijzelf, etc, etc.
Dat IQ van Biden is anders flink afgenomen de laatste jaren.
Ik bedoel hij leest op van een blaadje en raakt alsnog de draad kwijt. Een normaal persoon kan zich met voorbereiding wel twee minuten door een interview heenlullen.
Daarbij helpt Biden met zijn beleid natuurlijk ook mee met het afbreken van de rechtsstaat. Met de welvaarts ongelijkheid in Amerika die ook zal blijven en groter worden onder Biden is er absoluut geen sprake van gelijkheid, de onderklasse is er veel slechter aan toe dan de bovenklasse. Zeker bij het recht lijkt me duidelijk dat als je geld hebt je allemaal voordelen hebt, van het kunnen betalen van bail tot een goede advocaat tot in plaats van naar een slechte gevangenis naar een fijne privé kliniek. Daarbij heb ik niet vaak gezien dat Biden vertrouwen stelt in andere mensen over het algemeen vind hij zichzelf toch de best.

Over het algemeen is Biden gewoon een Clinton 2.0 alleen minder scherp in debatteren en speechen en heeft hij de symboliek die een eerste vrouwelijke president had kunnen hebben. Er is niet evenveel afkeer van hem als bij Clinton maar ook veel minder enthousiaste support. Het idee van Trump verslaan heeft een hoop democraten gewoon totaal verblindt tot het punt dat ze een totale faalhaas tegenover hem zetten. Ik zie liever Biden als president dan Trump van de andere kant denk ik dat het beter is als de Democraten nu hun wake up call krijgen waarvan ze 4 jaar terug al dachten hem te hebben in plaats van nog maar weer langer aan te modderen.

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2020 16:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dus ook de enige echt extreme. Voor iemand die jij ervan beschuldigd dwangmatig te liegen vind ik dat wel meevallen, dus daarom denk ik dat het labeltje 'pathologische leugenaar' een beetje overdreven is.
Nee dat is de enige op politifact die is beoordeeld met pants on fire. Als hij bijvoorbeeld liegt dat hij altijd tegen de Irakoorlog was is dat ook duidelijk een leugen. Maar goed prima als je iemand die heel vaak liegt gewoon oneerlijk vind en geen pathologische leugenaar is mij best hoor.
Dat van de Irak oorlog heeft hij vaak herhaald bijvoorbeeld in het laatste debat met Sanders maar op politifact staat het er maar één keer in. Als je dezelfde leugen kan blijven vertellen en hij wordt maar een keer geteld lijkt het inderdaad misschien dat hij weinig liegt.
https://www.politifact.co(...)diately-opposed-ira/

Natuurlijk in verhouding met Trump stelt het niet zo veel voor. Maar als je vergelijkt met Rutte. is Biden wel een flinke Pinochio
  dinsdag 7 april 2020 @ 17:53:34 #168
323401 Kijkertje
met filter
pi_192498654
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 17:43 schreef Chivaz het volgende:
Hoeveel Trumpfans denken stiekem dat journalisten dat hopen is meer de vraag. Het zegt veel over hun verdorven geest.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192498684
quote:

[..]

Je toont helemaal niets aan joh.

[ Bericht 10% gewijzigd door capricia op 07-04-2020 19:34:00 ]
  dinsdag 7 april 2020 @ 17:58:31 #170
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_192498708
quote:
Wat is dit nu weer voor onzin? Is er iemand die andere wereldleiders afvalt omdat ze dit middel niet promoten? Was er iemand die dit deed vóór Trump er mee aan de haal ging?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 7 april 2020 @ 17:59:07 #171
384435 klappernootopreis
pi_192498715
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 17:55 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Je toont helemaal niets aan joh.
ga er niet op in.
pi_192498732
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 10:50 schreef Arcee het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 06-04-2020 om 23:03:59 Congratulations to State Representative Karen Whitsett of Michigan. So glad you are getting better! https://t.co/v6z46rUDtg reageer retweet
Trump heeft het voor mekaar: een Democratische politicus is genezen van COVID-19 dankzij het door Trump aangeraden hydroxychloroquine.
_O_
pi_192498738
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 17:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Natuurlijk in verhouding met Trump stelt het niet zo veel voor. Maar als je vergelijkt met Rutte. is Biden wel een flinke Pinochio
Geef nou even twee lijsten, ter vergelijking. Trump staat op 15k leugens, en Biden is net zo erg insinueer je.

Laat zien dan.

Gewoon punten. Een stuk of 20 moet te doen zijn. Simpel te controleren. Niet moeilijk. En echte leugens. Geen verdachtmakingen. Niet aankomen met "In 1983 zei Biden blabla en kijk nu eens!" maar echte aabtoonbare leugens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2020 18:01:15 ]
pi_192498760
quote:
Is een generiek middel toch? Zoveel geld zit daar niet in
pi_192498781
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 18:03 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Is een generiek middel toch? Zoveel geld zit daar niet in
Het zal mij niets verbazen dat er lieden opstaan om te roepen dat het onderzocht word hoe Trump hier financieel van profiteert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')