abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 20:08:36 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_192467037
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Tja, ik snap wel dat je als je thuis werkt nu last kunt hebben van geluid.
Maar die mensen mogen van geluk spreken dat ze überhaupt de luxe hebben om thuis te kúnnen werken.

Veel mensen hebben die luxe niet en worden elke dag in drukke fabrieken/magazijnen en dergelijke verwacht, waar afstand houden lang niet altijd mogelijk is en waar de angst om zo besmet te raken groot is.

En dan zijn er nog een hoop mensen die nu thuis zitten omdat hun baan zich in sectoren bevindt die nu gesloten zijn.
Die mensen moeten nu hun tijd vullen en veel mensen gebruiken die tijd nu om bijvoorbeeld te klussen in huis.
Klussen waar ze normaliter alleen maar in hun spaarzame vrije tijd aan kunnen werken.

Je kunt niet van een hele buurt verwachten dat ze hele dagen muisstil in een hoekje gaan zitten omdat Merel en Diederik-Jan zich anders niet kunnen concentreren met hun thuiswerk.
Je kunt bijvoorbeeld ook een noisecanceling koptelefoon opzetten bijvoorbeeld.

Geven en nemen.
^O^
  zondag 5 april 2020 @ 20:08:57 #104
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192467040
Heerlijk barbecueweer ja _O_ en de rest van de week blijft het zo.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 5 april 2020 @ 20:09:18 #105
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_192467042
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Vandaag moest ik naar schoonpa, werd 80. Zijn er om de beurt geweest, per gezin. Achterom de tuin in, zelf koffie en gebak mee. Opa en oma bleven binnen.

Vanavond thuis gebbq'ed.
Mag dat dan in Nederland? Is toch een onnodige verplaatsing?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zondag 5 april 2020 @ 20:10:24 #106
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192467055
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Vandaag moest ik naar schoonpa, werd 80. Zijn er om de beurt geweest, per gezin. Achterom de tuin in, zelf koffie en gebak mee. Opa en oma bleven binnen.

Vanavond thuis gebbq'ed.
Serieus? En dan door een gesloten raam naar mekaar lopen schreeuwen?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_192467072
quote:
12s.gif Op zondag 5 april 2020 19:53 schreef Vallon het volgende:

[..]

Het is een ongewenst beeld dat je daarmee afvuurt op anderen: kijk mij lekker relaxen als jij binnen moet blijven.
Zelfs al zou je aantoonbaar niemand iets doen dan nog is het ongepast anderen daarmee te confronteren. Gewoon in -en om het huis blijven zoals wordt gevraagd.

Los daarvan geven onnodige activiteiten buiten de deur, onnodig risico die dan weer moet worden opgevangen in de overbelaste zorg. Free Riders (ook fietsers) die op een dijkje omkukelen om daarmee op de IC of EH te komen.
Ok hier heb je zeker een punt. Het zou mooi zijn als iedereen pas op de plaats maakt, ook de cabrio en motorrijders. Maar de hoon die ontstond, vond ik tamelijk overdreven.

Maarja sommigen vinden het ook asociaal als je in deze tijd in- of rondom huis klust. Iedereen zo zijn ding.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2020 @ 20:13:20 #108
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192467105
quote:

[..]

Maar die mensen mogen van geluk spreken dat ze überhaupt de luxe hebben om thuis te kúnnen werken.

Veel mensen hebben die luxe niet en worden elke dag in drukke fabrieken/magazijnen en dergelijke verwacht, waar afstand houden lang niet altijd mogelijk is en waar de angst om zo besmet te raken groot is.

En dan zijn er nog een hoop mensen die nu thuis zitten omdat hun baan zich in sectoren bevindt die nu gesloten zijn.
Die mensen moeten nu hun tijd vullen en veel mensen gebruiken die tijd nu om bijvoorbeeld te klussen in huis.
Klussen waar ze normaliter alleen maar in hun spaarzame vrije tijd aan kunnen werken.

Je kunt niet van een hele buurt verwachten dat ze hele dagen muisstil in een hoekje gaan zitten omdat Merel en Diederik-Jan zich anders niet kunnen concentreren met hun thuiswerk.

Geven en nemen.
Amen _O_

Hier vandaag wat dingen in de tuin gedaan en net klaar met de BBQ *O*

Beetje klussen kan echt geen kwaad en als je een beetje sociaal bent ingesteld kan je dit soort dingen gewoon even overleggen met je buren.
  zondag 5 april 2020 @ 20:13:45 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192467111
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:09 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Mag dat dan in Nederland? Is toch een onnodige verplaatsing?
Geldt dat bij ons ook al ja?
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2020 @ 20:16:42 #110
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192467141
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Geldt dat bij ons ook al ja?
Nope. Niet verplicht, wel het verzoek om ze weinig mogelijk te verplaatsen / buiten te zijn.
  zondag 5 april 2020 @ 20:17:04 #111
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192467149
quote:

[..]

Geven en nemen.
Lang verhaal maar conclusie: Mensen moeten gewoon niet zo zeiken.
  zondag 5 april 2020 @ 20:17:50 #112
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192467160
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 19:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus voor corona werd er nooit geklust?

"Joris-Jan" en de "buurtjes" komen er nu waarschijnlijk eens achter wat voor teringherrie ze zelf altijd veroorzaakten aangezien er altijd geklust moest worden op tijden welke hun uit kwam.
Dat is precies wat er nu vaak gebeurd; de eigen interpretatie vrij baan geven.

Wat ik nu ziet dat mensen uit een soort "verveling" zelf dingen willen doen, al wat stressy zijn en dan hun rechtengevend territorium dat willen afbakenen of laten weten.

Zelfde wat ik gisteren van een maatje hoorde.... "heel erg boos" dat het tuincentrum dicht was. Hem even laten uitrazen om daarna te vragen waarom dat heel misschien geweest zou kunnen zijn ?
Het is ook een persoonlijk lot aantrekken dat en dan even moet relativeren. Soms zijn vrienden daarbij heel nuttig.

Het thuis blijven (of werken) is geen synoniem voor "gratis" vakantie, onnodige klusjes doen en je anders te gedragen wanneer je de issues niet hebt.

Nederland is ziek, van het virus, dus blijf je op bed totdat je beter bent of het niet anders kan.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 5 april 2020 @ 20:19:12 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192467175
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nope. Niet verplicht, wel het verzoek om ze weinig mogelijk te verplaatsen / buiten te zijn.
Dacht ik al. Zit overigens lekker buiten de hele dag hoor! :D
  zondag 5 april 2020 @ 20:20:04 #114
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192467185
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2020 20:17 schreef Vallon het volgende:

[..]

Wat ik nu ziet dat mensen uit een soort "verveling" zelf dingen willen doen, al wat stressy zijn en dan hun rechtengevend territorium dat willen afbakenen of laten weten.

Zelfde wat ik gisteren van een maatje hoorde.... "heel erg boos" dat het tuincentrum dicht was. Hem even laten uitrazen om daarna te vragen waarom dat heel misschien geweest zou kunnen zijn ?
Het is ook een persoonlijk lot aantrekken dat en dan even moet relativeren. Soms zijn vrienden daarbij heel nuttig.

Het thuis blijven (of werken) is geen synoniem voor "gratis" vakantie, onnodige klusjes doen en je anders te gedragen wanneer je de issues niet hebt.

Nederland is ziek, van het virus, dus blijf je op bed totdat je beter bent of het niet anders kan.
Wat een lang lulverhaal zeg. "Rechtengevend territorium" :')
  zondag 5 april 2020 @ 20:22:47 #115
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_192467214
Is er een corona topic voor financiële/werkgerelateerde vragen?
Rossoneri siamo noi.
  zondag 5 april 2020 @ 20:22:53 #116
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_192467216
Van mij mag het land weer open en geef Restaurants zelf de verantwoordelijkheid om temperatuur op te nemen van de gasten.
  zondag 5 april 2020 @ 20:24:30 #117
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192467239
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 20:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat een lang lulverhaal zeg. "Rechtengevend territorium" :')
Altijd fijn wanneer een boodschap (iemand) tot nadenken stemt.
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 20:24:42 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_192467242
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:22 schreef KingRadler het volgende:
Van mij mag het land weer open en geef Restaurants zelf de verantwoordelijkheid om temperatuur op te nemen van de gasten.
Zie je het voor je? "Buigt u zich maar even over dit tafeltje. Komt ie"!
Ik lees weleens rare dingen hier maar dit is wel een buitencategorie :D
  zondag 5 april 2020 @ 20:26:15 #119
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_192467259
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bij de ingang
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 20:26:17 #120
236264 crew  capricia
pi_192467261
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:22 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er een corona topic voor financiële/werkgerelateerde vragen?
Je zou in WGR kunnen posten. Als het financieel/werkgerelateerd is, hebben ze daar vaak meer kennis dan hier.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 5 april 2020 @ 20:30:25 #121
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192467333
quote:
Temperatuur is niet alles bepalend.

Iedereen die wil uiteten moet voortaan eerst een nasale krabbeltest ondergaan, vervolgens 4 uur wachten op de uitslag en pas dan toegelaten tot een tafel. natuurlijk wel in volstrekte isolatie en passende kledij.
Daar voedsel en dranken mogelijk ook kunnen dienen als virusdrager wordt dat standaard gedurende 15 minuten verhit op minimaal 70°C.

Bon appetit.
  zondag 5 april 2020 @ 20:30:46 #122
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_192467339
quote:

[..]

Een hoop mensen zitten verplicht thuis en die gaan nu het kan de klussen doen die de afgelopen jaren zijn blijven liggen wegens allerlei omstandigheden. Dat heeft niks met iets als een "rechtengevend territorium" te maken wtf dat dan ook maar mag inhouden... :')

En wie ben jij om te bepalen wat een "onnodig klusje" is? Mensen mogen alleen maar dingen ondernemen met jouw toestemming of wat?
  zondag 5 april 2020 @ 20:31:57 #123
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_192467359
Biden
Sisco Certified
  zondag 5 april 2020 @ 20:32:51 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_192467375
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:31 schreef FoolWithMokey het volgende:
Biden
Wat is er met Biden?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 5 april 2020 @ 20:35:21 #125
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192467428
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:30 schreef AchJa het volgende:

[..]

Een hoop mensen zitten verplicht thuis en die gaan nu het kan de klussen doen die de afgelopen jaren zijn blijven liggen wegens allerlei omstandigheden. Dat heeft niks met iets als een "rechtengevend territorium" te maken wtf dat dan ook maar mag inhouden... :')

..
Hier ook zo'n lijstje met klusjes. Wat ik er boven af klus, komt er onder weer bij. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192467438
quote:
Het thuis blijven (of werken) is geen synoniem voor "gratis" vakantie,
'vakantie' (lees: vluchten naar de relatief rustige provincies) in je 2e huis: eensch.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 5 april 2020 @ 20:39:29 #127
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192467508
quote:

[..]

Haha wat is dit voor geneuzel. Wees blij dat men eens wat actie onderneemt joh :')
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 5 april 2020 @ 20:42:27 #128
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192467564
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:30 schreef AchJa het volgende:

[..]

En wie ben jij om te bepalen wat een "onnodig klusje" is? Mensen mogen alleen maar dingen ondernemen met jouw toestemming of wat?
Gaat niet om mijn toestemming. Het is precies zoals je schetste. Mensen, ook ik, realiseren zich vaak niet de overlast die een ander daarvan kan ervaren.

Ik werk al jaren thuis en vind het opmerkelijk dat mensen menen zelf te mogen bepalen op welke momenten zij dan een andere overlast mogen geven.
Dat ik dan toevallig een (remote) klus deed op USA tijden wil niet zeggen dat ik dus midden in de nacht mag/moet/kan doen zoals overdag. Zelfs op zwoele nachten, buiten in de tuin B-) dempte ik het zachte pinggeluid van de laptop.

Inzake klussen zou ik het zalig vinden dat die beperkt worden tot 3 of 4 momenten per jaar. Dan weet tenminste wanneer de buurvrouw het fijn vind om haar 100m2 terrasje tot op de laatste millimeter schoon te moeten spuiten met die (vele te dure) KutKärcher.

Het "rechtengevend territorium" (hou ik er in) is vooral dat mensen door of vanwege hun bezit daarmee rechten menen te hebben om overlast te geven.
In de motorclub hadden we ook zo'n daas die de dempers uit z'n fiets had gehaald. Kennelijk de fase van peuter, kijk mijn poep eens stinken, blijven steken.
pi_192467604
quote:
Even het broekje naar beneden mevrouw, dan kan de thermometer in uw poepertje. Wilt u alvast iets te drinken bestellen?
  zondag 5 april 2020 @ 20:44:41 #130
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192467611
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:35 schreef Apotheose het volgende:

[..]

'vakantie' (lees: vluchten naar de relatief rustige provincies) in je 2e huis: eensch.
In la France worden "toeristen" gevraagd retour te gaan naar hun domicilie.
  zondag 5 april 2020 @ 20:48:05 #131
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192467688
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2020 20:39 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Haha wat is dit voor geneuzel. Wees blij dat men eens wat actie onderneemt joh :')
Ik heb er zelf geen last (meer) van.

Ik mag mij redelijk gelukkig wensen dat de buurt waar ik woon, zich gedraagt in de omstandigheden en wij het hier niet nodig hebben te laten zien wie je bent. Die territorium oorlogen zijn langer geleden al uitgevochten.

Ik vermaak mij wel met alle rampverhalen die een mens kan overkomen.
pi_192467725
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 19:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Buiten met vreemden wel ja, maar ik zie dat mensen toch wel weer elkaar op beginnen te zoeken qua verjaardagen, feestjes, familie lang niet gezien etc.

Er zijn dit weekend ook een hoop feestjes beëindigt door de politie.

Bijvoorbeeld: https://www.hartvannederl(...)eren-strenge-regels/
De mensen die zich er niet aan houden zullen altijd meer opvallen though.
  zondag 5 april 2020 @ 20:51:19 #134
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192467770
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2020 20:48 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik heb er zelf geen last (meer) van.

Ik mag mij redelijk gelukkig wensen dat de buurt waar ik woon, zich gedraagt in de omstandigheden en wij het hier niet nodig hebben te laten zien wie je bent. Die territorium oorlogen zijn langer geleden al uitgevochten.

Ik vermaak mij wel met alle rampverhalen die een mens kan overkomen.
Wat heeft wat je tijd nuttig besteden en wat klussen thuis doen te maken met ‘laten zien wie je bent’ :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_192467796
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze hebben tegenwoordig van die dingen die je gewoon je voorhoofd scannen, hè. 8-)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zondag 5 april 2020 @ 20:55:08 #137
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192467860
Oostenrijk slechts 204 doden?
are we infinite or am I alone
pi_192467873
Over 5 min docu over Corona, op Dicovery
pi_192467906
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:55 schreef crystal_meth het volgende:
Ja bijzonder he,beetje hetzelfde als Duitsland?In Duitsland geven ze iemand die overleden is niet als corona patiënt op als je al andere gezondheidsproblemen had, dus sterftegevallen daar liggen dus ook hoger als aangegeven
  zondag 5 april 2020 @ 20:58:29 #140
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192467954
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 20:56 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Ja bijzonder he,beetje hetzelfde als Duitsland?In Duitsland geven ze iemand die overleden is niet als corona patiënt op als je al andere gezondheidsproblemen had, dus sterftegevallen daar liggen dus ook hoger als aangegeven
Daar heb ik nog steeds geen Duitse bron voor gezien, voor die claim.
are we infinite or am I alone
pi_192467986
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2020 20:39 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Precies. Met zijn allen down voelen en niks mogen is geen oplossing. Onderneem en pak dingen op die maar op de plank bleven liggen.
pi_192467991
quote:
Schrok me kapot man van die piep :')
  zondag 5 april 2020 @ 21:00:42 #143
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_192467995
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:55 schreef crystal_meth het volgende:
Onmogelijk.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zondag 5 april 2020 @ 21:00:52 #144
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_192468002
The Queen _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 april 2020 @ 21:00:59 #145
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192468005
Elizabeth kondigt haar onsterfelijkheid aan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 5 april 2020 @ 21:01:21 #146
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_192468014
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 21:00 schreef heywoodu het volgende:
Elizabeth kondigt haar onsterfelijkheid aan.
:D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 5 april 2020 @ 21:01:32 #147
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_192468018
Zielige beelden.
#superniger2020
  zondag 5 april 2020 @ 21:01:41 #148
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_192468024
quote:
Bedankt voor de video

Sinds Corona laat ik mijn Phone en Watch thuis en betaal ik weer met Pinpas, als ik naar Supermarkt ga. Gloves doe ik pas aan als ik de Super in ga en als ik buiten kom doe ik ze weer af.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 april 2020 @ 21:01:49 #149
284411 crew  heywoodu
pi_192468026
Zelfs de bloemen op dat tafeltje zien er verdrietig uit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zondag 5 april 2020 @ 21:02:36 #150
224960 highender
Travellin' Light
pi_192468043
quote:
16s.gif Op zondag 5 april 2020 20:42 schreef Vallon het volgende:

[..]

Gaat niet om mijn toestemming. Het is precies zoals je schetste. Mensen, ook ik, realiseren zich vaak niet de overlast die een ander daarvan kan ervaren.

Ik werk al jaren thuis en vind het opmerkelijk dat mensen menen zelf te mogen bepalen op welke momenten zij dan een andere overlast mogen geven.
Dat ik dan toevallig een (remote) klus deed op USA tijden wil niet zeggen dat ik dus midden in de nacht mag/moet/kan doen zoals overdag. Zelfs op zwoele nachten, buiten in de tuin B-) dempte ik het zachte pinggeluid van de laptop.

Inzake klussen zou ik het zalig vinden dat die beperkt worden tot 3 of 4 momenten per jaar. Dan weet tenminste wanneer de buurvrouw het fijn vind om haar 100m2 terrasje tot op de laatste millimeter schoon te moeten spuiten met die (vele te dure) KutKärcher.

Het "rechtengevend territorium" (hou ik er in) is vooral dat mensen door of vanwege hun bezit daarmee rechten menen te hebben om overlast te geven.
In de motorclub hadden we ook zo'n daas die de dempers uit z'n fiets had gehaald. Kennelijk de fase van peuter, kijk mijn poep eens stinken, blijven steken.
Een samenleving is dan ook weinig anders dan de grootste verzameling egoïsten die de dienst uit maken. Soms hoef je daar gewoon geen rekening mee te houden. Het is op zijn best de grootste groep aso's tegen een kleinere groep aso's, en vice versa, en alles er tussenin. Geen reden om je daar serieus druk over te maken. Diegene die bijvoorbeeld 's nachts leven zijn veruit in de minderheid, meestal houden zij rekening met het dagwezen, maar af en toe zullen ze daar terecht schijt aan hebben. Omgekeerd heeft het dagwezen namelijk 24/7 schijt aan het nachtwezen. En dat geldt voor zoveel meer zaken...
  zondag 5 april 2020 @ 21:04:17 #151
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_192468084
WO2 erbij halen. :')
#superniger2020
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 april 2020 @ 21:05:08 #152
284411 crew  heywoodu
pi_192468096
We shall go on to the end.We shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our island, whatever the cost may be. We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.
  zondag 5 april 2020 @ 21:05:55 #153
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_192468116
quote:
16s.gif Op zondag 5 april 2020 20:42 schreef Vallon het volgende:

Kortom, klussen mag als het maar op tijden is die jij hebt bepaald...

quote:
Nog een keer, klussen mag op de momenten die jou uitkomen.

quote:
Er zit wel een verschil tussen klussen en de wet overtreden of niet dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')