Dat vind jij ja. Ik vertrouw liever op experts van het RIVMquote:Op zondag 5 april 2020 14:18 schreef archito het volgende: [..] Zoals al vaker gezegd, dat is helemaal afhankelijk van het aantal testen. Ziekenhuisopnames is een veel betere indicator.
Ik vraag me af of het RIVM daadwerkelijk uitgaat van een gemiddelde van 23 dagen. Het zou zomaar kunnen, maar dat is puur mijn eigen speculatie, dat ze bewust aan de veilige kant zijn gaan zitten met hun, naar eigen zegge "pessimistische", scenario.quote:Op zondag 5 april 2020 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En daarom ben ik heel benieuwd hoe het RIVM aan gemiddeld 23 dagen IC komt. Nederland is qua populatie op de IC niet te vergelijken met Italië.
Zien we niet terug in de tests.quote:Op zondag 5 april 2020 14:37 schreef Drekkoning het volgende:
Maare is dit niet gewoon de weekenddip?
Superdruk inderdaad: http://streaming3.webcam.nl/strand/quote:
Vorige week kwamen er in het weekend 2x zoveel nieuwe ziekenhuisopnames bijquote:Op zondag 5 april 2020 14:37 schreef Drekkoning het volgende:
Mogelijk, maar aantal doden is wel lager dan vorige week zondag en ziekenopnames is ook lager dan vorige week zondagquote:Op zondag 5 april 2020 14:37 schreef Drekkoning het volgende:
https://swab.nl/nl/covid-19#to_4quote:Op zondag 5 april 2020 14:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als niet verder kijken dan je eigen achtertuin.
Dat is ook wat het RIVM zegt.quote:Op zondag 5 april 2020 14:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Dat vind jij ja. Ik vertrouw liever op experts van het RIVM
Als er meer getest wordt, wat ze nu eindelijk een beetje doen, is het toch logisch dat er meer besmettingen zijn? Dat de ziekenhuis opnames lager zijn is veel positiever.quote:Op zondag 5 april 2020 14:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Dat vind jij ja. Ik vertrouw liever op experts van het RIVM
En het loopt al een paar dagen terug. 623 (donderdag), 502 (vrijdag) 336 (zaterdag).quote:Op zondag 5 april 2020 14:41 schreef L3gend het volgende:
[..]
Mogelijk, maar aantal doden is wel lager dan vorige week zondag en ziekenopnames is ook lager dan vorige week zondag
Lekker belangrijk wat jij wel of niet gelooft. Grote waterlichamen worden overigens standaard al niet meegerekend.quote:Op zondag 5 april 2020 14:32 schreef Multatilu het volgende: [..] Hier geloof ik niets van. Moet je in Nederland het IJsselmeer en de Veluwe ook niet meerekenen trouwens.
Ja slecht nieuws zeg, die willen dood en verderf bohquote:Op zondag 5 april 2020 14:45 schreef Multatilu het volgende:
[..]
En het loopt al een paar dagen terug. 623 (donderdag), 502 (vrijdag) 336 (zaterdag).
Voor sommige onheilsprofeten bijna slecht nieuws te noemen...
Maar dus weinig ongebruikelijks buiten een paar eikels hier en daar die overal schijt aan hebben?quote:Op zondag 5 april 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:
Net een paar uurtjes buiten gelopen, paar dingen die me opvielen:
- Het was erg druk, vooral met fietsers en motorrijders
- Fietsers allemaal keurig met 1 of 2, geen hele pelotons
- Motorrijders soms een enkeling maar voornamelijk hele groepen van soms 10+
Eenmaal terug in het dorp ook nog wel opvallende dingen, bij een huis hadden ze alvast een fikkie in een olievat gemaakt en begon de oprit/parkeerplaats aardig vol te lopen. Reed ook nog iemand het terrein heel langzaam op en pakte daarna de telefoon. Ook nog langs een huis gelopen waar een stuk of 5 scooters voor de deur stonden en het aardig druk was
Afgelopen dagen leek het ook al te stabiliseren though. Zijn sowieso op de goede weg.quote:Op zondag 5 april 2020 14:37 schreef Drekkoning het volgende:
Ja vooral die motorrijders waren opvallend aanwezig, kwamen er elke minuut wel een paar langs.quote:Op zondag 5 april 2020 14:47 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Maar dus weinig ongebruikelijks buiten een paar eikels hier en daar die overal schijt aan hebben?
Ik denk idd dat die motorrijders met een helm op andere kunnen besmetten als ze niet 1,5 meter afstand houdenquote:Op zondag 5 april 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:
Eenmaal terug in het dorp ook nog wel opvallende dingen, bij een huis hadden ze alvast een fikkie in een olievat gemaakt en begon de oprit/parkeerplaats aardig vol te lopen. Reed ook nog iemand het terrein heel langzaam op en pakte daarna de telefoon. Ook nog langs een huis gelopen waar een stuk of 5 scooters voor de deur stonden en het aardig druk was
Nou tijdens het rijden niet, maar die zijn lekker op een tourtocht en gaan op sommige plekken gewoon even lekker gezellig met elkaar wat drinken.quote:Op zondag 5 april 2020 14:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk idd dat die motorrijders met een helm op andere kunnen besmetten als ze niet 1,5 meter afstand houden
Ja oke maar daar is weinig nieuws aan. Volgens mij de eerste warme dag van het jaar toch? Die gasten staan al weken met een bol broekje naar de weersverwachtingen te turen.quote:Op zondag 5 april 2020 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral die motorrijders waren opvallend aanwezig, kwamen er elke minuut wel een paar langs.
True. Genoeg mensen die dachten dat we richting Italië opgingen of zag zelfs getallen door sommige users genoemd van enkele honderdduidezenden doden in NL. Daar kan ik nu gelukkig om lachen, doemdenkers.quote:Op zondag 5 april 2020 14:45 schreef Multatilu het volgende:
[..]
En het loopt al een paar dagen terug. 623 (donderdag), 502 (vrijdag) 336 (zaterdag).
Voor sommige onheilsprofeten bijna slecht nieuws te noemen...
Waar kun je gezellig samen wat drinken? Alles zit toch dicht?quote:Op zondag 5 april 2020 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou tijdens het rijden niet, maar die zijn lekker op een tourtocht en gaan op sommige plekken gewoon even lekker gezellig met elkaar wat drinken.
Hoeksche Waard wel flinke cijfers (49) voor zo'n kleine regio, zeker vergeleken met alles rondom.quote:Op zondag 5 april 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regio Amsterdam gaat wel hard nu
Dus je hebt zoals een brave burger dat doet ze er op aangesproken en de kliklijn gebeld?quote:Op zondag 5 april 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:
Regio Amsterdam is ook groot. Hoe ziet het er uit als je corrigeert voor de bevolking, e.g. opnames per 100,000 inwoners?quote:Op zondag 5 april 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regio Amsterdam gaat wel hard nu
Nee ik ben geen brave burger.quote:Op zondag 5 april 2020 14:52 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dus je hebt zoals een brave burger dat doet ze er op aangesproken en de kliklijn gebeld?
Kaart van ziekenhuisopnames per 100.000 inwoners staat op https://www.rivm.nl/actuele-informatie-over-coronavirusquote:Op zondag 5 april 2020 14:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Regio Amsterdam is ook groot. Hoe ziet het er uit als je corrigeert voor de bevolking, e.g. opnames per 100,000 inwoners?
Hopelijk daalt het IC cijfer de komende dagen nog verder dat is misschien wel het belangrijkste voor nu.
Nu.nlquote:Op zondag 5 april 2020 14:53 schreef Markesh het volgende:
Op nu.nl lees ik heel veel reacties dat het echt enorm druk is overal.
Dit gaan we terug zien in de cijfers over een paar weken.
Er wordt dringend verzocht binnen te blijven en als je een frisse neus wil halen dat je dat in je eigen buurt moet doen.
Waarom verdommen die egoïsten dat allemaal!
Ik voorspel dat er over een paar weken nog hardere maatregelen gaan komen omdat we dan in fase drie zitten.
De activiteiten vinden wel vooral buiten plaats, dus van nature minder close contact. Ik vrees meer voor het moment dat de scholen, werkplaatsen, horeca en evenementen weer opengaan.quote:Op zondag 5 april 2020 14:53 schreef Markesh het volgende:
Er wordt dringend verzocht binnen te blijven en als je een frisse neus wil halen dat je dat in je eigen buurt moet doen.
Ik voorspel dat er over een paar weken nog hardere maatregelen gaan komen omdat we dan in fase drie zitten.
Op nu.nl liegt iedereen over hoe druk het is toch?quote:
Nu.nl als bron? De mensen die daar reageren is het afvoerputje van deze samenleving.quote:Op zondag 5 april 2020 14:53 schreef Markesh het volgende:
Jij gaf aan dat Nederland minder dichtbevolkt is, dat geloofde ik niet. En dat is ook niet zo, in Lombardije wonen 400 mensen per km2, in Nederland 421.quote:Op zondag 5 april 2020 14:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij wel of niet gelooft. Grote waterlichamen worden overigens standaard al niet meegerekend.
En de Veluwe is prima bewoonbaar wanneer je het kapt. Of wil je nu pietje precies gaan spelen en alle bosgebieden of nationale parken ook niet meetellen? Want dan kan ik je vast verklappen dat ook in dat geval Lombardije meer dichtbevolkt is. En nogmaals, zelfs met alle bergmassieven is Lombardije meer dichtbevolkt. Je weet wel, dat zijn van die locaties waar buiten een paar bergbeklimmers geen hond komen kan en aldaar dikwijls rond de 4km hoogte liggen.
Voor de rest ook geen discussie meer nodig. Ik gaf gewoon aan dat de user fout zat met zijn stelling dat Nederland meer dichtbevolkt is. Ze zijn afhankelijk van de rekenmethode min of meer gelijkwaardig aan elkaar qua bevolkingsdichtheid. Iedereen die in het noorden van Italië geweest zal dit ook gewoon bevestigen.
Een gedeelte van mij denkt dan laat hun dan maar voor die groepimmuniteit zorgen, dat risico nemen ze nu. Hopelijk blijven ze uit de buurt van zwakken en ouderen.quote:Op zondag 5 april 2020 14:57 schreef Markesh het volgende:
[..]
Op nu.nl liegt iedereen over hoe druk het is toch?
Gelukkig heb ik zelf ook ogen en zie ik hoe druk het hier in mijn straat is.
Veel en veel drukker dan de eerste dagen na de toespraak van Rutte.
https://www.google.com/ma(...).4790671!4d9.8452433quote:Op zondag 5 april 2020 14:58 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Jij gaf aan dat Nederland minder dichtbevolkt is, dat geloofde ik niet. En dat is ook niet zo, in Lombardije wonen 400 mensen per km2, in Nederland 421.
En als je in Lombardije de niet bevolkte gebieden weglaat moet je dat in Nederland ook doen. Dan gaat het dus niet om de statistische waarheid maar om de situatie an zich.
Grote delen van Nederland zijn een aaneenrijging van plaatsen en steden. Dus de kans dat het virus oncontroleerbaar om zich heen grijpt is in Nederland groter dan in Lombardije. En toch lijkt de overheid er met hulp van het RIVM in te slagen om de boel veel beter onder controle te krijgen. Dat is toch hartstikke fijn?
Buiten kan je ook besmet raken zeker als je hutje aan mutje loopt, wandelt, fietst..quote:Op zondag 5 april 2020 14:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
De activiteiten vinden wel vooral buiten plaats, dus van nature minder close contact. Ik vrees meer voor het moment dat de scholen, werkplaatsen, horeca en evenementen weer opengaan.
https://goo.gl/maps/LDevUuYqv8AMLezc8quote:Op zondag 5 april 2020 14:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...).4790671!4d9.8452433
Het is ook weer zo communie-tijd.quote:Op zondag 5 april 2020 15:02 schreef Qarrad het volgende:
Hier op zich ook weer allemaal mensen die het snappen hoewel er wel veel buiten waren. Alleen één bizar iets: een kinderfeestje verderop in de straat compleet met opblaasspringkussen. Vader van het kind stond verbaal ziekten te verspreiden (geen Corona) richting de buurvrouwen die hem probeerden te vertellen dat dit niet kon. Ik fietste de hoek om en daar kwam de politie al aan. Op de terugweg 35, 40 minuten later was alles weg.
Iedereen ziet het, het is overal druk, ook in mijn straat.quote:Op zondag 5 april 2020 14:58 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Nu.nl als bron? De mensen die daar reageren is het afvoerputje van deze samenleving.
Ach, ik las hier laatst ook al dat het zogenaamd druk was op de Grote Markt in Groningen. Vervolgens was op de webcam te zien dat het nagenoeg uitgestorven was.quote:Op zondag 5 april 2020 14:53 schreef Markesh het volgende:
Fijn dat t bij jouw zo druk is.quote:Op zondag 5 april 2020 14:57 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik zou dat niet als bron nemen.quote:Op zondag 5 april 2020 15:05 schreef Markesh het volgende:
[..]
Iedereen ziet het, het is overal druk, ook in mijn straat.
Dan is fok zeker ook het afvoerputje van de maatschappij want hier heb ik het ook velen horen zeggen
Diegenen die nu risico's nemen zouden geweigerd moeten worden in ziekenhuizen en IC's.quote:Op zondag 5 april 2020 14:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Een gedeelte van mij denkt dan laat hun dan maar voor die groepimmuniteit zorgen, dat risico nemen ze nu. Hopelijk blijven ze uit de buurt van zwakken en ouderen.
Hier is t extreem rustigquote:Op zondag 5 april 2020 15:05 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dan is fok zeker ook het afvoerputje van de maatschappij want hier heb ik het ook velen horen zeggen
Maar ik ben wel benieuwd hoe we het nu gaan doen? De "exit strategie" zal ik het maar even noemen. Als alles weer normaal wordt is de kans groot dat het weer terug komt....quote:Op zondag 5 april 2020 15:01 schreef houdafstand het volgende:
De cijfers van NICE lopen achter. Maar ik wil toch het volgende opmerken:
Tussenstand eerder vandaag: 1262
Tussenstand nu: 1247
Het lijkt echt de goede kant op te gaan! Als het zo doorgaat, hebben wij aan 1900 IC-bedden genoeg.![]()
Het zwarte scenario van eerder deze week (vandaag 1900 IC-bedden nodig voor coronapatiënten) is gelukkig niet uitgekomen.
Hou toch op man met je "fijn dat het bij jou zo druk is".quote:Op zondag 5 april 2020 15:06 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Fijn dat t bij jouw zo druk is.
Nu.nl is niet serieus te nemen zit daar vol deugers en een andere mening dan nu.nl verwijderen ze meteen
Precies media wilt graag de boel ophitsenquote:Op zondag 5 april 2020 15:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ach, ik las hier laatst ook al dat het zogenaamd druk was op de Grote Markt in Groningen. Vervolgens was op de webcam te zien dat het nagenoeg uitgestorven was.
Op de stranden is echt bijna niemand: https://webcam.nl/strand/
Ik zie echt maar een enkeling op straat. Behalve in de achterbuurten, daar kruipt het volk gezellig bij elkaar, voor het huis.quote:Op zondag 5 april 2020 15:05 schreef Markesh het volgende:
Al die media liegen alles aan elkaar voor de clicks (= inkomsten) op hun site. Ik geloof alleen wat ik zelf zie en wat ik op Twitter lees.quote:Op zondag 5 april 2020 14:57 schreef Markesh het volgende:
[..]
1245 nu... 😉quote:Op zondag 5 april 2020 15:01 schreef houdafstand het volgende:
Het lijkt echt de goede kant op te gaan! Als het zo doorgaat, hebben wij aan 1900 IC-bedden genoeg.![]()
Het zwarte scenario van eerder deze week (vandaag 1900 IC-bedden nodig voor coronapatiënten) is gelukkig niet uitgekomen.
Die webcam haalde ik uit het NOS Liveblog, waarin duidelijk aangegeven werd dat het overal vrij rustig lijkt.quote:Op zondag 5 april 2020 15:10 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Precies media wilt graag de boel ophitsen
Hier is t extreem rustigquote:Op zondag 5 april 2020 15:05 schreef Markesh het volgende:
[..]
Met dat bepaalde type mens heb je ook gelijkquote:Op zondag 5 april 2020 15:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Die webcam haalde ik uit het NOS Liveblog, waarin duidelijk aangegeven werd dat het overal vrij rustig lijkt.
Naar ik begrijp is het ook niet nu.nl die zegt dat het druk is, maar mensen die reacties plaatsen bij nu.nl. En ik vooronderstel dat het bekend is dat daar, zeg maar, een bepaald type mens reageert.
Hou toch op man met je "fijn dat het bij jou zo druk is".quote:Op zondag 5 april 2020 15:06 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Fijn dat t bij jouw zo druk is.
Nu.nl is niet serieus te nemen zit daar vol deugers en een andere mening dan nu.nl verwijderen ze meteen
Er wordt op diverse media bevestigd wat ik hier ook ziequote:Op zondag 5 april 2020 15:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Al die media liegen alles aan elkaar voor de clicks (= inkomsten) op hun site. Ik geloof alleen wat ik zelf zie en wat ik op Twitter lees.
Het blijft apart, want een paar dagen geleden werden al 1273 patiënten genoemd. Dat betekent dat ze afgestapt zijn van NICE en nu definitief alleen maar live bijhouden op dat nieuwe systeem (2TWENTY4). Dan gebruiken ze NICE zoals het oorspronkelijk ook gebruikt werd, voor periodieke evaluaties.quote:Op zondag 5 april 2020 15:01 schreef houdafstand het volgende:
Kom nou eens een keer met bronnen/foto's...quote:Op zondag 5 april 2020 15:13 schreef Markesh het volgende:
[..]
Er wordt op diverse media bevestigd wat ik hier ook zie
Media?quote:Op zondag 5 april 2020 15:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Al die media liegen alles aan elkaar voor de clicks (= inkomsten) op hun site. Ik geloof alleen wat ik zelf zie en wat ik op Twitter lees.
Gelukkig zijn die betrouwbaar die reacties.quote:
Kijk zelf even bij de reacties bij nu.nl.quote:Op zondag 5 april 2020 15:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kom nou eens een keer met bronnen/foto's...
Hier is echt nauwelijks iemand te zien: https://webcam.nl/strand/
Wat is er bij jou in de straat wat mensenmassa's aantrekt?quote:Op zondag 5 april 2020 15:18 schreef Markesh het volgende:
[..]
Kijk zelf even bij de reacties bij nu.nl.
Oh wacht nee, dat is het afvoerputje van de maatschappij!!
Ik zou niet weten hoe ik hier een foto moet plaatsen en als ik het al zou weten ga ik daar de moeite niet voor nemen.
Dan roepen de jankers hier, oh is dat alles!
Ik weet hoe druk het hier normaal is op een mooie voorjaarsdag en het is nu net zo druk als anders.
Na de toespraak van Rutte was het hier heel rustig.
Geloof wat je wil geloven zou ik zeggen
Dus degenen die hier afgelopen dagen zeiden dat het zo druk was op staat zijn ook allemaal gek?quote:Op zondag 5 april 2020 15:17 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die betrouwbaar die reacties.
Ik was gisteren mijn week boodschappen doen er is deur beleid dus er kunnen maar een x aantal mensen tegelijk binnen
Nog steeds waren mensen aan janken het is druk boehoe die gaan naar nu.nl hier nog steeds druk hoor en jij gelooft t meteen want staat als reactie bij nu.nl
Als bij de reacties staat 1000 meer doden dan rivm zegt geloof je t ook ?
Het lijkt wel alsof je het heerlijk vind in een politiestaat te leven.quote:Op zondag 5 april 2020 15:02 schreef Qarrad het volgende:
Hier op zich ook weer allemaal mensen die het snappen hoewel er wel veel buiten waren. Alleen één bizar iets: een kinderfeestje verderop in de straat compleet met opblaasspringkussen. Vader van het kind stond verbaal ziekten te verspreiden (geen Corona) richting de buurvrouwen die hem probeerden te vertellen dat dit niet kon. Ik fietste de hoek om en daar kwam de politie al aan. Op de terugweg 35, 40 minuten later was alles weg.
Volgens cbs waren er in maart 1600 doden meer dan andere maanden.quote:Op zondag 5 april 2020 15:19 schreef Confetti het volgende:
Zouden al die andere landen met een 'domme' lockdown dan gek zijn? Als je ziet hoe het in Nederland gaat lijkt het antwoord daarop ja. Of is de tot nu toe geleden schade in Nederland eigenlijk al vele malen hoger dan we hadden kunnen hebben. We staan natuurlijk nog extreem hoog in de lijst van relatief aantal doden. En dat getal kun je ook zo verdubbelen, vanwege het gebrek aan testen.
Misschien houden we onszelf voor de gek.
Er is hier niets bijzonders.quote:Op zondag 5 april 2020 15:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is er bij jou in de straat wat mensenmassa's aantrekt?
grote markt was idd rustig, maar binnenstad en vismarkt daarintegen https://www.sikkom.nl/mooi-weer-drukte-in-stad/quote:Op zondag 5 april 2020 15:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ach, ik las hier laatst ook al dat het zogenaamd druk was op de Grote Markt in Groningen. Vervolgens was op de webcam te zien dat het nagenoeg uitgestorven was.
Op de stranden is echt bijna niemand: https://webcam.nl/strand/
Dat zijn jouw woorden maar nogmaals Nederlandse camera's laten anders zien hier in t gooi is t rustig vrienden die ik ken op diversen plaatsen in NL rustig.quote:Op zondag 5 april 2020 15:20 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dus degenen die hier afgelopen dagen zeiden dat het zo druk was op staat zijn ook allemaal gek?
Iedereen is gek toch?
Iedereen liegt.
Alleen jij niet
Ik heb een hondenuitlaatstrook tegenover, langs een mooi watertje. Loopt af en toe iemand langs.quote:Op zondag 5 april 2020 15:23 schreef Markesh het volgende:
[..]
Er is hier niets bijzonders.
Wandelroute naar de Ah, en verder wandelpad met parkje rondom mijn woning
Als dit allemaal voorbij is kijken alle andere landen weer respectvol naar Nederland hoe het wel had gemoeten ondanks alle kritiek. Ben daar vrijwel van overtuigd.quote:Op zondag 5 april 2020 15:19 schreef Confetti het volgende:
Zouden al die andere landen met een 'domme' lockdown dan gek zijn? Als je ziet hoe het in Nederland gaat lijkt het antwoord daarop ja. Of is de tot nu toe geleden schade in Nederland eigenlijk al vele malen hoger dan we hadden kunnen hebben. We staan natuurlijk nog extreem hoog in de lijst van relatief aantal doden. En dat getal kun je ook zo verdubbelen, vanwege het gebrek aan testen.
De afgelopen dagen was het, op wat uitzonderingen na, overal echt uitgestorven.quote:Op zondag 5 april 2020 15:20 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dus degenen die hier afgelopen dagen zeiden dat het zo druk was op staat zijn ook allemaal gek?
Heb je dat al op nu.nl gemeld?quote:Op zondag 5 april 2020 15:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb een hondenuitlaatstrook tegenover, langs een mooi watertje. Loopt af en toe iemand langs.
Als het hier straks, financieel, wel mee blijkt te vallen, komen de andere landen om geld zeuren.quote:Op zondag 5 april 2020 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dit allemaal voorbij is kijken alle andere landen weer respectvol naar Nederland hoe het wel had gemoeten ondanks alle kritiek. Ben daar vrijwel van overtuigd.
De 'intelligente' lockdown was natuurlijk een mooie semantische vondst. Want in de praktijk verschilt het beleid nauwelijks van andere Europese landen.quote:Op zondag 5 april 2020 15:19 schreef Confetti het volgende:
Je maakt je nogal zorgen over mijn wijk geloof ik he?quote:Op zondag 5 april 2020 15:25 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden maar nogmaals Nederlandse camera's laten anders zien hier in t gooi is t rustig vrienden die ik ken op diversen plaatsen in NL rustig.
Tuurlijk zal t elders mis niet zo zijn mis bij jouw ook niet maar ja mis woon je dus gewoon in tokkietown
En anders had je t op.t verschrikkelijk nu.nl wel in een artikel gezien ipv "reacties"
Is maar net waar je woont buiten de stedelijke gebieden (zoals hier)is het wel aardig druk, zie ook dit artikel. https://www.ad.nl/binnenl(...)t-goed-mis~acc44243/ net even wat aan het touren geweest met mn auto, je ziet wel veel wandelaars/fietsers(bakkeveen)En bij een boer op de akker werd een motorcross gehoudenquote:Op zondag 5 april 2020 15:08 schreef Kyran het volgende:
Drukte viel mij gisteren echt heel erg mee. Dat gaat echt niet voor hele grote extra pieken zorgen.
Maar er is weinig fatsoen als ik jouw begrijp t is giga druk buitenquote:Op zondag 5 april 2020 15:30 schreef Markesh het volgende:
[..]
Je maakt je nogal zorgen over mijn wijk geloof ik he?
Ik woon in de mooiste en beste wijk van mijn dorp. Dus helaas
Het is maar welke bron je neemt: https://www.oogtv.nl/2020(...)oor-drukke-vismarkt/quote:Op zondag 5 april 2020 15:25 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
grote markt was idd rustig, maar binnenstad en vismarkt daarintegen https://www.sikkom.nl/mooi-weer-drukte-in-stad/
quote:Een ooggetuige laat aan OOG Tv weten dat het overal in de stad eigenlijk erg rustig is. “Het terrassengebied in de Poelestraat is uitgestorven. Ook op het Schuitendiep waar normaal de terrassen staan is niets te doen. Alleen de Vismarkt springt er uit. Mensen doen wel hun best om afstand te houden maar dat lukt niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |