Op zondag ja, dinsdag over de 200 heen?quote:Op zondag 5 april 2020 14:12 schreef Grishenko_ het volgende:
Zo te zien zet de afvlakking zich voort.
Italië heeft veel meer inwoners.quote:Op zondag 5 april 2020 14:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Op zondag ja, dinsdag over de 200 heen?
Het loopt in ieder geval niet zo'n vaart als in Italië destijds.
Jij vindt dat Nederland het beter doet dan Singapore of Z Korea? ok.quote:Op zondag 5 april 2020 14:06 schreef Multatilu het volgende:
[..]
De eerste zelfbenoemde expert meldt zich als een bij op de honing
Geen idee waarom mijn post verdwenen is.quote:Op zondag 5 april 2020 14:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Floris jan te vroeg op verzend gedrukt?quote:Op zondag 5 april 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
Oh en nu is die update opeens weer weg van de RIVM site
Ik hoop het echt. Maar dan moet er niet gesjoemeld worden met cijfers.quote:Op zondag 5 april 2020 14:15 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Geen idee waarom mijn post verdwenen is.
Maar in het zuiden van Europa kwakkelen ze met cijfers tussen de 700 en 900 overledenen per dag. "Gelukkig" ligt het bij ons tussen de 100 en 200 + een eerdere afvlakking dan in andere landen.
Hopelijk zet deze trend zich voort
Enorm veel besmettingen erbij. Wat een slechte cijfers.quote:Op zondag 5 april 2020 14:16 schreef kol7680 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-immuun-ic-afdeling
Hier de cijfers, daling aantal doden en ziekenhuisopnames. Gaat de goede kant op.
Sowieso hoor je vrijwel niks meer van de lui die dagelijks riepen dat we Italie gingen inhalen.quote:Op zondag 5 april 2020 14:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat is het wel, ook in een veel kortere tijdsspanne.quote:Op zondag 5 april 2020 13:44 schreef Grishenko_ het volgende:
De staat New York heeft 19 miljoen inwoners. De stad NYC heeft 9 miljoen. Desondanks zijn er meer doden in de stad NY dan heel Nederland met bijna twee keer zoveel inwoners. Is dat niet frappant?
Zoals al vaker gezegd, dat is helemaal afhankelijk van het aantal testen. Ziekenhuisopnames is een veel betere indicator.quote:Op zondag 5 april 2020 14:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Enorm veel besmettingen erbij. Wat een slechte cijfers.
60 en 46 miljoen inwoners tegen 17 miljoen....dat scheelt ook wel wat in de cijfers natuurlijkquote:Op zondag 5 april 2020 14:15 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Geen idee waarom mijn post verdwenen is.
Maar in het zuiden van Europa kwakkelen ze met cijfers tussen de 700 en 900 overledenen per dag. "Gelukkig" ligt het bij ons tussen de 100 en 200 + een eerdere afvlakking dan in andere landen.
Hopelijk zet deze trend zich voort
Zoals al vaker gezegd, dat is helemaal afhankelijk van het aantal testen. Ziekenhuisopnames is een veel betere indicator.quote:Op zondag 5 april 2020 14:17 schreef wollah het volgende:
Meer dan 1200 besmettingen, meer dan ooit. Gaat dus helemaal niet de goede kant op.
Lijkt me juist goed dat er nu wat meer getest wordtquote:Op zondag 5 april 2020 14:17 schreef wollah het volgende:
Meer dan 1200 besmettingen, meer dan ooit. Gaat dus helemaal niet de goede kant op.
ze beginnen eindelijk te testen !!!!quote:Op zondag 5 april 2020 14:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Enorm veel besmettingen erbij. Wat een slechte cijfers.
Het aantal besmettingen ligt al sowieso hoger door het gebrek aan testen. Men kan de data het beste interpreteren door de groei van het aantal IC-patiënten en groei van aantal doden per dag te bekijken. Dit lijkt op dit moment af te vlakken.quote:Op zondag 5 april 2020 14:17 schreef wollah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |