Hou toch op man met je "fijn dat het bij jou zo druk is".quote:Op zondag 5 april 2020 15:06 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Fijn dat t bij jouw zo druk is.
Nu.nl is niet serieus te nemen zit daar vol deugers en een andere mening dan nu.nl verwijderen ze meteen
Precies media wilt graag de boel ophitsenquote:Op zondag 5 april 2020 15:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ach, ik las hier laatst ook al dat het zogenaamd druk was op de Grote Markt in Groningen. Vervolgens was op de webcam te zien dat het nagenoeg uitgestorven was.
Op de stranden is echt bijna niemand: https://webcam.nl/strand/
Ik zie echt maar een enkeling op straat. Behalve in de achterbuurten, daar kruipt het volk gezellig bij elkaar, voor het huis.quote:Op zondag 5 april 2020 15:05 schreef Markesh het volgende:
Iedereen ziet het, het is overal druk, ook in mijn straat.
Dan is fok zeker ook het afvoerputje van de maatschappij want hier heb ik het ook velen horen zeggen
Al die media liegen alles aan elkaar voor de clicks (= inkomsten) op hun site. Ik geloof alleen wat ik zelf zie en wat ik op Twitter lees.quote:Op zondag 5 april 2020 14:57 schreef Markesh het volgende:
[..]
Op nu.nl liegt iedereen over hoe druk het is toch?
Gelukkig heb ik zelf ook ogen en zie ik hoe druk het hier in mijn straat is.
Veel en veel drukker dan de eerste dagen na de toespraak van Rutte.
1245 nu... 😉quote:Op zondag 5 april 2020 15:01 schreef houdafstand het volgende:
De cijfers van NICE lopen achter. Maar ik wil toch het volgende opmerken:
Tussenstand eerder vandaag: 1262
Tussenstand nu: 1247
Het lijkt echt de goede kant op te gaan! Als het zo doorgaat, hebben wij aan 1900 IC-bedden genoeg.![]()
Het zwarte scenario van eerder deze week (vandaag 1900 IC-bedden nodig voor coronapatiënten) is gelukkig niet uitgekomen.
Die webcam haalde ik uit het NOS Liveblog, waarin duidelijk aangegeven werd dat het overal vrij rustig lijkt.quote:Op zondag 5 april 2020 15:10 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Precies media wilt graag de boel ophitsen
Hier is t extreem rustigquote:Op zondag 5 april 2020 15:05 schreef Markesh het volgende:
[..]
Iedereen ziet het, het is overal druk, ook in mijn straat.
Dan is fok zeker ook het afvoerputje van de maatschappij want hier heb ik het ook velen horen zeggen
Met dat bepaalde type mens heb je ook gelijkquote:Op zondag 5 april 2020 15:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Die webcam haalde ik uit het NOS Liveblog, waarin duidelijk aangegeven werd dat het overal vrij rustig lijkt.
Naar ik begrijp is het ook niet nu.nl die zegt dat het druk is, maar mensen die reacties plaatsen bij nu.nl. En ik vooronderstel dat het bekend is dat daar, zeg maar, een bepaald type mens reageert.
Hou toch op man met je "fijn dat het bij jou zo druk is".quote:Op zondag 5 april 2020 15:06 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Fijn dat t bij jouw zo druk is.
Nu.nl is niet serieus te nemen zit daar vol deugers en een andere mening dan nu.nl verwijderen ze meteen
Er wordt op diverse media bevestigd wat ik hier ook ziequote:Op zondag 5 april 2020 15:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Al die media liegen alles aan elkaar voor de clicks (= inkomsten) op hun site. Ik geloof alleen wat ik zelf zie en wat ik op Twitter lees.
Het blijft apart, want een paar dagen geleden werden al 1273 patiënten genoemd. Dat betekent dat ze afgestapt zijn van NICE en nu definitief alleen maar live bijhouden op dat nieuwe systeem (2TWENTY4). Dan gebruiken ze NICE zoals het oorspronkelijk ook gebruikt werd, voor periodieke evaluaties.quote:Op zondag 5 april 2020 15:01 schreef houdafstand het volgende:
De cijfers van NICE lopen achter. Maar ik wil toch het volgende opmerken:
Tussenstand eerder vandaag: 1262
Tussenstand nu: 1247
Het lijkt echt de goede kant op te gaan! Als het zo doorgaat, hebben wij aan 1900 IC-bedden genoeg.![]()
Het zwarte scenario van eerder deze week (vandaag 1900 IC-bedden nodig voor coronapatiënten) is gelukkig niet uitgekomen.
Kom nou eens een keer met bronnen/foto's...quote:Op zondag 5 april 2020 15:13 schreef Markesh het volgende:
[..]
Er wordt op diverse media bevestigd wat ik hier ook zie
Media?quote:Op zondag 5 april 2020 15:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Al die media liegen alles aan elkaar voor de clicks (= inkomsten) op hun site. Ik geloof alleen wat ik zelf zie en wat ik op Twitter lees.
Gelukkig zijn die betrouwbaar die reacties.quote:
Kijk zelf even bij de reacties bij nu.nl.quote:Op zondag 5 april 2020 15:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kom nou eens een keer met bronnen/foto's...
Hier is echt nauwelijks iemand te zien: https://webcam.nl/strand/
Wat is er bij jou in de straat wat mensenmassa's aantrekt?quote:Op zondag 5 april 2020 15:18 schreef Markesh het volgende:
[..]
Kijk zelf even bij de reacties bij nu.nl.
Oh wacht nee, dat is het afvoerputje van de maatschappij!!
Ik zou niet weten hoe ik hier een foto moet plaatsen en als ik het al zou weten ga ik daar de moeite niet voor nemen.
Dan roepen de jankers hier, oh is dat alles!
Ik weet hoe druk het hier normaal is op een mooie voorjaarsdag en het is nu net zo druk als anders.
Na de toespraak van Rutte was het hier heel rustig.
Geloof wat je wil geloven zou ik zeggen
Dus degenen die hier afgelopen dagen zeiden dat het zo druk was op staat zijn ook allemaal gek?quote:Op zondag 5 april 2020 15:17 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die betrouwbaar die reacties.
Ik was gisteren mijn week boodschappen doen er is deur beleid dus er kunnen maar een x aantal mensen tegelijk binnen
Nog steeds waren mensen aan janken het is druk boehoe die gaan naar nu.nl hier nog steeds druk hoor en jij gelooft t meteen want staat als reactie bij nu.nl
Als bij de reacties staat 1000 meer doden dan rivm zegt geloof je t ook ?
Het lijkt wel alsof je het heerlijk vind in een politiestaat te leven.quote:Op zondag 5 april 2020 15:02 schreef Qarrad het volgende:
Hier op zich ook weer allemaal mensen die het snappen hoewel er wel veel buiten waren. Alleen één bizar iets: een kinderfeestje verderop in de straat compleet met opblaasspringkussen. Vader van het kind stond verbaal ziekten te verspreiden (geen Corona) richting de buurvrouwen die hem probeerden te vertellen dat dit niet kon. Ik fietste de hoek om en daar kwam de politie al aan. Op de terugweg 35, 40 minuten later was alles weg.
Volgens cbs waren er in maart 1600 doden meer dan andere maanden.quote:Op zondag 5 april 2020 15:19 schreef Confetti het volgende:
Zouden al die andere landen met een 'domme' lockdown dan gek zijn? Als je ziet hoe het in Nederland gaat lijkt het antwoord daarop ja. Of is de tot nu toe geleden schade in Nederland eigenlijk al vele malen hoger dan we hadden kunnen hebben. We staan natuurlijk nog extreem hoog in de lijst van relatief aantal doden. En dat getal kun je ook zo verdubbelen, vanwege het gebrek aan testen.
Misschien houden we onszelf voor de gek.
Er is hier niets bijzonders.quote:Op zondag 5 april 2020 15:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is er bij jou in de straat wat mensenmassa's aantrekt?
grote markt was idd rustig, maar binnenstad en vismarkt daarintegen https://www.sikkom.nl/mooi-weer-drukte-in-stad/quote:Op zondag 5 april 2020 15:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ach, ik las hier laatst ook al dat het zogenaamd druk was op de Grote Markt in Groningen. Vervolgens was op de webcam te zien dat het nagenoeg uitgestorven was.
Op de stranden is echt bijna niemand: https://webcam.nl/strand/
Dat zijn jouw woorden maar nogmaals Nederlandse camera's laten anders zien hier in t gooi is t rustig vrienden die ik ken op diversen plaatsen in NL rustig.quote:Op zondag 5 april 2020 15:20 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dus degenen die hier afgelopen dagen zeiden dat het zo druk was op staat zijn ook allemaal gek?
Iedereen is gek toch?
Iedereen liegt.
Alleen jij niet
Ik heb een hondenuitlaatstrook tegenover, langs een mooi watertje. Loopt af en toe iemand langs.quote:Op zondag 5 april 2020 15:23 schreef Markesh het volgende:
[..]
Er is hier niets bijzonders.
Wandelroute naar de Ah, en verder wandelpad met parkje rondom mijn woning
Als dit allemaal voorbij is kijken alle andere landen weer respectvol naar Nederland hoe het wel had gemoeten ondanks alle kritiek. Ben daar vrijwel van overtuigd.quote:Op zondag 5 april 2020 15:19 schreef Confetti het volgende:
Zouden al die andere landen met een 'domme' lockdown dan gek zijn? Als je ziet hoe het in Nederland gaat lijkt het antwoord daarop ja. Of is de tot nu toe geleden schade in Nederland eigenlijk al vele malen hoger dan we hadden kunnen hebben. We staan natuurlijk nog extreem hoog in de lijst van relatief aantal doden. En dat getal kun je ook zo verdubbelen, vanwege het gebrek aan testen.
Misschien houden we onszelf voor de gek.
De afgelopen dagen was het, op wat uitzonderingen na, overal echt uitgestorven.quote:Op zondag 5 april 2020 15:20 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dus degenen die hier afgelopen dagen zeiden dat het zo druk was op staat zijn ook allemaal gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |