abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192462706
op wat incidenten en debielen na begint de wereld het nu eindelijk te beseffen, hier in het buitenland ook extreem rustig en iedereen houd zich perfect aan de social distancing regels.

alhoewel het op een farmers market gister nog wel belachelijk druk was zag ik op het nieuws.
maar dat zal volgende week dan ook wel aangepakt worden.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_192462709
Grote Markt van Groningen: https://www.bouwwebcam.nl/grotemarkt/
De Dam in Amsterdam: https://webcam.nl/amsterdam/

Vrijwel niemand. En ik weet hoe druk het daar is op een zonnige voorjaarsdag.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192462710
Zouden al die andere landen met een 'domme' lockdown dan gek zijn? Als je ziet hoe het in Nederland gaat lijkt het antwoord daarop ja. Of is de tot nu toe geleden schade in Nederland eigenlijk al vele malen hoger dan we hadden kunnen hebben. We staan natuurlijk nog extreem hoog in de lijst van relatief aantal doden. En dat getal kun je ook zo verdubbelen, vanwege het gebrek aan testen.

Misschien houden we onszelf voor de gek.
  zondag 5 april 2020 @ 15:20:26 #79
3542 Gia
User under construction
pi_192462720
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:18 schreef Markesh het volgende:

[..]

Kijk zelf even bij de reacties bij nu.nl.

Oh wacht nee, dat is het afvoerputje van de maatschappij!!

Ik zou niet weten hoe ik hier een foto moet plaatsen en als ik het al zou weten ga ik daar de moeite niet voor nemen.
Dan roepen de jankers hier, oh is dat alles!

Ik weet hoe druk het hier normaal is op een mooie voorjaarsdag en het is nu net zo druk als anders.
Na de toespraak van Rutte was het hier heel rustig.

Geloof wat je wil geloven zou ik zeggen
Wat is er bij jou in de straat wat mensenmassa's aantrekt?
  zondag 5 april 2020 @ 15:20:56 #80
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192462727
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 15:17 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Gelukkig zijn die betrouwbaar die reacties.

Ik was gisteren mijn week boodschappen doen er is deur beleid dus er kunnen maar een x aantal mensen tegelijk binnen

Nog steeds waren mensen aan janken het is druk boehoe die gaan naar nu.nl hier nog steeds druk hoor en jij gelooft t meteen want staat als reactie bij nu.nl

Als bij de reacties staat 1000 meer doden dan rivm zegt geloof je t ook ?
Dus degenen die hier afgelopen dagen zeiden dat het zo druk was op staat zijn ook allemaal gek?

Iedereen is gek toch?
Iedereen liegt.
Alleen jij niet

:Z
  zondag 5 april 2020 @ 15:22:11 #81
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_192462742
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:02 schreef Qarrad het volgende:
Hier op zich ook weer allemaal mensen die het snappen hoewel er wel veel buiten waren. Alleen één bizar iets: een kinderfeestje verderop in de straat compleet met opblaasspringkussen. Vader van het kind stond verbaal ziekten te verspreiden (geen Corona) richting de buurvrouwen die hem probeerden te vertellen dat dit niet kon. Ik fietste de hoek om en daar kwam de politie al aan. Op de terugweg 35, 40 minuten later was alles weg.
Het lijkt wel alsof je het heerlijk vind in een politiestaat te leven.
Die kinderen kunnen prima tegen Corona . Maak kun geen slachtoffer
The End Times are wild
  zondag 5 april 2020 @ 15:23:19 #82
3542 Gia
User under construction
pi_192462759
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:19 schreef Confetti het volgende:
Zouden al die andere landen met een 'domme' lockdown dan gek zijn? Als je ziet hoe het in Nederland gaat lijkt het antwoord daarop ja. Of is de tot nu toe geleden schade in Nederland eigenlijk al vele malen hoger dan we hadden kunnen hebben. We staan natuurlijk nog extreem hoog in de lijst van relatief aantal doden. En dat getal kun je ook zo verdubbelen, vanwege het gebrek aan testen.

Volgens cbs waren er in maart 1600 doden meer dan andere maanden.

Sowieso weten we de echte schade pas achteraf en in vergelijking met vorig jaar.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2020 @ 15:23:20 #83
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192462760
Het is geen kwestie van liegen.

Jij kan het al belachelijk druk vinden als er 10 man op de been zijn, een ander pas bij 100. Het zegt zo weinig. Ik was gisteren positief verrast over hoe rustig het was overal en hoe goed de meeste winkels zich aan de regels houden.
  zondag 5 april 2020 @ 15:23:46 #84
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192462766
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat is er bij jou in de straat wat mensenmassa's aantrekt?
Er is hier niets bijzonders.
Wandelroute naar de Ah, en verder wandelpad met parkje rondom mijn woning
pi_192462788
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:06 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ach, ik las hier laatst ook al dat het zogenaamd druk was op de Grote Markt in Groningen. Vervolgens was op de webcam te zien dat het nagenoeg uitgestorven was.

Op de stranden is echt bijna niemand: https://webcam.nl/strand/
grote markt was idd rustig, maar binnenstad en vismarkt daarintegen https://www.sikkom.nl/mooi-weer-drukte-in-stad/
  zondag 5 april 2020 @ 15:25:48 #86
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192462789
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:20 schreef Markesh het volgende:

[..]

Dus degenen die hier afgelopen dagen zeiden dat het zo druk was op staat zijn ook allemaal gek?

Iedereen is gek toch?
Iedereen liegt.
Alleen jij niet

:Z
Dat zijn jouw woorden maar nogmaals Nederlandse camera's laten anders zien hier in t gooi is t rustig vrienden die ik ken op diversen plaatsen in NL rustig.
Tuurlijk zal t elders mis niet zo zijn mis bij jouw ook niet maar ja mis woon je dus gewoon in tokkietown
En anders had je t op.t verschrikkelijk nu.nl wel in een artikel gezien ipv "reacties"
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 5 april 2020 @ 15:25:50 #87
3542 Gia
User under construction
pi_192462790
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:23 schreef Markesh het volgende:

[..]

Er is hier niets bijzonders.
Wandelroute naar de Ah, en verder wandelpad met parkje rondom mijn woning
Ik heb een hondenuitlaatstrook tegenover, langs een mooi watertje. Loopt af en toe iemand langs.
  zondag 5 april 2020 @ 15:26:15 #88
319979 Fok-it
All is well
pi_192462794
quote:

Als dit allemaal voorbij is kijken alle andere landen weer respectvol naar Nederland hoe het wel had gemoeten ondanks alle kritiek. Ben daar vrijwel van overtuigd.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192462820
We werden door de buitenlanders afgemaakt, maar ons beleid ‘lijkt’ te werken!

Nuchtere Nederlanders _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2020 15:28:33 ]
pi_192462826
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:20 schreef Markesh het volgende:

[..]

De afgelopen dagen was het, op wat uitzonderingen na, overal echt uitgestorven.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zondag 5 april 2020 @ 15:29:27 #91
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192462829
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb een hondenuitlaatstrook tegenover, langs een mooi watertje. Loopt af en toe iemand langs.
Heb je dat al op nu.nl gemeld?
  zondag 5 april 2020 @ 15:30:16 #92
3542 Gia
User under construction
pi_192462840
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2020 15:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als dit allemaal voorbij is kijken alle andere landen weer respectvol naar Nederland hoe het wel had gemoeten ondanks alle kritiek. Ben daar vrijwel van overtuigd.
Als het hier straks, financieel, wel mee blijkt te vallen, komen de andere landen om geld zeuren.
pi_192462841
quote:

De 'intelligente' lockdown was natuurlijk een mooie semantische vondst. Want in de praktijk verschilt het beleid nauwelijks van andere Europese landen.
  zondag 5 april 2020 @ 15:30:21 #94
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192462842
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:25 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden maar nogmaals Nederlandse camera's laten anders zien hier in t gooi is t rustig vrienden die ik ken op diversen plaatsen in NL rustig.
Tuurlijk zal t elders mis niet zo zijn mis bij jouw ook niet maar ja mis woon je dus gewoon in tokkietown
En anders had je t op.t verschrikkelijk nu.nl wel in een artikel gezien ipv "reacties"
Je maakt je nogal zorgen over mijn wijk geloof ik he?

Ik woon in de mooiste en beste wijk van mijn dorp. Dus helaas :)
  zondag 5 april 2020 @ 15:30:49 #95
3542 Gia
User under construction
pi_192462849
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 15:29 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Heb je dat al op nu.nl gemeld?
Af en toe, totaal niet druk dus.
pi_192462850
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:08 schreef Kyran het volgende:
Drukte viel mij gisteren echt heel erg mee. Dat gaat echt niet voor hele grote extra pieken zorgen.
Is maar net waar je woont buiten de stedelijke gebieden (zoals hier)is het wel aardig druk, zie ook dit artikel. https://www.ad.nl/binnenl(...)t-goed-mis~acc44243/ net even wat aan het touren geweest met mn auto, je ziet wel veel wandelaars/fietsers(bakkeveen)En bij een boer op de akker werd een motorcross gehouden
pi_192462854
Benieuwd wat er gaat gebeuren na de Mei vakantie als deze trend zich doorzet.
Welke maatregelen zullen als eerste versoepeld worden ? Ik denk dat de scholen als 1e (gedeeltelijk) open zullen gaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 5 april 2020 @ 15:31:17 #98
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192462856
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:30 schreef Markesh het volgende:

[..]

Je maakt je nogal zorgen over mijn wijk geloof ik he?

Ik woon in de mooiste en beste wijk van mijn dorp. Dus helaas :)
Maar er is weinig fatsoen als ik jouw begrijp t is giga druk buiten
  zondag 5 april 2020 @ 15:31:39 #99
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_192462861
Oordeel zelf

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_192462869
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:25 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

grote markt was idd rustig, maar binnenstad en vismarkt daarintegen https://www.sikkom.nl/mooi-weer-drukte-in-stad/
Het is maar welke bron je neemt: https://www.oogtv.nl/2020(...)oor-drukke-vismarkt/

quote:
Een ooggetuige laat aan OOG Tv weten dat het overal in de stad eigenlijk erg rustig is. “Het terrassengebied in de Poelestraat is uitgestorven. Ook op het Schuitendiep waar normaal de terrassen staan is niets te doen. Alleen de Vismarkt springt er uit. Mensen doen wel hun best om afstand te houden maar dat lukt niet goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')