abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192445197
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:34 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je cynisch bent.
Wat denk je zelf ?
Natuurlijk, het gaat daar niets beter dan in Nederland. Al vinden ze dat zelf wel.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:40:41 #102
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445201
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Lastige met Italie is dat het zeker daalt in het noorden, maar tegelijk het zuiden juist wat erger wordt. Totalen zijn dus telkens een beetje hetzelfde.
Neem aan dat ze de ene regio ook eerder vrijgeven dan de andere, afhankelijk van de ontwikkelingen.

Best steden of zelfs provincies in een lockdown houden maar daarbinnen wel alles vrijgeven. Scheelt ook economisch erg veel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192445218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:40 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Neem aan dat ze de ene regio ook eerder vrijgeven dan de andere, afhankelijk van de ontwikkelingen.

Best steden of zelfs provincies in een lockdown houden maar daarbinnen wel alles vrijgeven. Scheelt ook economisch erg veel.
Dan ga je elkaar binnen die regio toch uitgebreid besmetten?
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:43:24 #104
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445229
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dan ga je elkaar binnen die regio toch uitgebreid besmetten?
Als de regio op den duur infectievrij is niet meer. Kleine gebieden zijn gemakkelijker te beheersen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 11:44:28 #105
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192445241
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:30 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Blootstelling is irrelevant. Je hoeft maar eenmaal besmet te worden.
Blootstelling is waarschijnlijk wel relevant.

Hoe meer je binnenkrijgt voordat je lichaam het door heeft en iets gaat doen hoe heftiger je ziektebeeld en reactie van je afweersysteem kan zijn.

https://www.nytimes.com/2(...)irus-viral-dose.html
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:44:43 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192445245
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:32 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Je hoeft uiteraard inmiddels ook niet de gehele bevolking te testen. Met een miljoen testen verspreid over het land kom je al een eind. Als zelfs een land dat continu voor bananenrepubliek uitgemaakt wordt dat al kan opzetten..
True, maar er moet ook capaciteit voor zijn, en dat zijn ze nu pas aan het opbouwen zoals onze MP vorige week aangaf.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_192445250
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:40 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Wat denk je zelf ?
Natuurlijk, het gaat daar niets beter dan in Nederland. Al vinden ze dat zelf wel.
Ik lees zulke gekkigheid van mensen, die werkelijk de meest rare dingen geloven, dat me niets meer verbaast. Het gaat daar inderdaad helemaal niets beter dan hier.
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:47:24 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192445281
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:45 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik lees zulke gekkigheid van mensen, die werkelijk de meest rare dingen geloven, dat me niets meer verbaast. Het gaat daar inderdaad helemaal niets beter dan hier.
Waaarom denk je dat overheden heeeeeel voorzichtig en zorgvuldig omgaan met informatie verstrekking? Als ze zeggen dat het beter gaat, zit bij wijze van spreken volgend weekend het strand weer vol met mensen.,
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 11:49:27 #109
416575 crew  Evenstar
pi_192445306
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Waaarom denk je dat overheden heeeeeel voorzichtig en zorgvuldig omgaan met informatie verstrekking? Als ze zeggen dat het beter gaat, zit bij wijze van spreken volgend weekend het strand weer vol met mensen.,
Dit, zoals in Italië.

pi_192445320
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit, zoals in Italië.

[ afbeelding ]
Het is niet zeker of die foto geen fake news is
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:51:15 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192445332
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Maar wel veeeeeery likely.

Gaat hier ook nog komen.. let maar op.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 11:51:19 #112
416575 crew  Evenstar
pi_192445333
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Oh, dat heb ik dan gemist. Ik ging er van uit dat het echt was omdat Marghadi over het algemeen goed geinformeerd is over de situatie in Italië.
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:51:38 #113
165633 eriksd
The grand facade...
pi_192445337
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit, zoals in Italië.

[ afbeelding ]
Tsja, op een gegeven moment wordt het ook irreëel om te verwachten. Zeker nu het weer mooier wordt. Ik zie een verlenging hier ook niet met veel vertrouwen tegemoet. Nog even los van de discussie welke prijs we bereid zijn te betalen...
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:52:16 #114
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192445342
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 09:52 schreef michiel_merk het volgende:
Mondkapjes hebben weinig effect Vergelijk een virus met een vlieg waarbij een open hek-werk het mondkapje moet voorstellen. Die vlieg (virus) vliegt gewoon ongestoord door dat hek-werk(mondkapje) heen,en daarnaast door verkeerd gebruik word besmetting juist in de hand werkt
Bij uitademen zonder masker heeft de uitgeademde lucht een aanzienlijke snelheid, dat zorgt voor turbulentie, de lucht wordt meteen gemengd met een veel grotere hoeveelheid omgevingslucht. De temperatuur van de gevormde wolk benadert de omgevingstemperatuur, waardoor die op dezelfde hoogte blijft hangen.
Met een masker wordt de lucht afgeremd, treed weinig menging op, waardoor de gevormde wolk 10°-15°C warmer is dan de omringende lucht en meteen opstijgt.
Kan je makkelijk testen met een sigaret, doe een masker (of sjaal, doek whatever) op en probeer de rook zo ver mogelijk te blazen, je haalt waarschijnlijk geen 15 cm, de rook gaat meteen omhoog.
are we infinite or am I alone
pi_192445346
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hoe meer je binnenkrijgt voordat je lichaam het door heeft en iets gaat doen hoe heftiger je ziektebeeld en reactie van je afweersysteem kan zijn.

Interessant artikel!

quote:
Small initial exposures tend to lead to mild or asymptomatic infections, while larger doses can be lethal.
Als dit echt zo zou zijn mag ik dan 1 virusdeeltje van iemand? :+
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:54:02 #116
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192445359
Vond het nog best druk in de winkels rond 09:30. Volgens de action kassa mevrouw was het best vaak nog best druk in de winkel. In de supermarkt ook een aantal mensen met kinderen aan het winkelen. Dan probeer je 1,5 meter afstand te houden maar dan schiet zon koter 2 cm van je af langs je heen. :') Ook een aantal mensen samen aan het winkelen waarvan ik mij afvraag of ze in 1 huishouden horen.

Ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat de meeste mensen nu echt bewust ermee bezig zijn (zo min mogelijk gaan naar fysieke winkels, goed afstand houden etc.)

Ik ga echt proberen alles online te doen, tenzij het niet anders kan.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 11:54:11 #117
416575 crew  Evenstar
pi_192445362
Oh die Giovanni Totti is is wel legit in ieder geval, geen random facebook user.

quote:
In Genoa, the governor Giovanni Toti published the photo of the crowd in via Sestri, in the heart of the city
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:54:15 #118
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192445364
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:52 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Interessant artikel!
[..]

Zou wel verklaren waarom er zoveel (ook jonge) doktoren sterven.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:54:35 #119
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445366
Trekt uiteindelijk ook op niets. Hier in de hele provincie 4 besmettingen maar bijvoorbeeld min of meer dezelfde regels als in de hoofdstad waar veel meer besmettingen zijn dan in de rest van het land bi
quote:

[..]

I stand corrected, meende dat hier betreffende dit virus nog geen duidelijkheid over was.
pi_192445368
quote:

[..]

Interessant artikel!
[..]

Het zal etisch wel niet verantwoordelijk zijn en niet iedereen zou er voor open staan. Maar ik zou best opzettelijk bloot gesteld willen worden aan de minimale hoeveelheid als dat dan impact zou hebben op hoe erg het uiteindelijk zal worden.
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:56:05 #121
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445374
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Maar wel veeeeeery likely.

Gaat hier ook nog komen.. let maar op.
Hier ook al zichtbaar nu het aantal nieuwe besmettingen zo tussen de 5-10% ligt en 80% van de gevallen in vier steden is. Het slechte weer van de voorbije twee weken is allicht een redding geweest.
pi_192445378
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:54 schreef Momo het volgende:
Vond het nog best druk in de winkels rond 09:30. Volgens de action kassa mevrouw was het best vaak nog best druk in de winkel. In de supermarkt ook een aantal mensen met kinderen aan het winkelen. Dan probeer je 1,5 meter afstand te houden maar dan schiet zon koter 2 cm van je af langs je heen. :') Ook een aantal mensen samen aan het winkelen waarvan ik mij afvraag of ze in 1 huishouden horen.

Ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat de meeste mensen nu echt bewust ermee bezig zijn (zo min mogelijk gaan naar fysieke winkels, goed afstand houden etc.)

Ik ga echt proberen alles online te doen, tenzij het niet anders kan.
Lees even deze link, het gevaar zit niet in een kind dat paar seconden langs je loopt
quote:

[..]

zaterdag 4 april 2020 @ 11:56:27 #123
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192445379
quote:

[..]

Interessant artikel!
[..]

1 virusdeeltje heeft de coole naam virion trouwens, kwam ik achter net :P
pi_192445388
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:54 schreef Kyran het volgende:
Oh die Giovanni Totti is is wel legit in ieder geval, geen random facebook user.
[..]

Wil nog steeds niet zeggen dat die foto recent is.
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:58:03 #125
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445392
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Lees even deze link, het gevaar zit niet in een kind dat paar seconden langs je loopt
[..]

Dat een grotere startlading zwaardere gevolgen kan hebben zegt niets over de problemen die een kind dat momenteel in een supermarkt simpelweg niets te zoeken heeft kan veroorzaken.
pi_192445393
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

1 virusdeeltje heeft de coole naam virion trouwens, kwam ik achter net :P
Oh. ^O^ Wat kost dat? :D
pi_192445419
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:28 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Is ook een deel beleid. Kijk maar naar landen die wel grootschalig testen of waar je private labs hebt waar je jezelf voor 50-75 euro tweemaal kan laten testen.
Welke landen hebben private labs waar je jezelf kan laten testen?

Op corona of de anti stoffen ?
pi_192445424
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik dan gemist. Ik ging er van uit dat het echt was omdat Marghadi over het algemeen goed geinformeerd is over de situatie in Italië.
Gaat niet over zijn betrouwbaarheid maar de politicus die hij weer quote heeft wat Baudet neigingen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 12:01:21 #129
416575 crew  Evenstar
pi_192445432
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

[..]

Dat is wel een beetje te kort door de bocht, of zelfs afsnijden van de bocht.

Ten eerst heeft dat kindje daar gewoon niks te zoeken. Ten tweede zeggen een paar onderzoeken nog niet alles. Wij moeten er nu ALLES aan doen om het aantal besmette personen zo laag mogelijk te houden, zodat de zorg niet nog verder richting de afgrond wordt geduwd en de wereld meer tijd krijgt om degelijk onderzoek te doen.

Je kan onderzoeken vinden dat temperatuur geen invloed heeft, maar ook onderzoeken vinden waaruit blijkt dat je besmettingen met 13% kunnen afnemen als temperatuur met 1C stijgt.

Zo kan je voor iedere standpunten meerdere artikelen vinden en moeten wij voorzichtig zijn met conclusies trekken en mijn inziens vooral uitgaan van "better safe than sorry" principe.
pi_192445433
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:58 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Dat een grotere startlading zwaardere gevolgen kan hebben zegt niets over de problemen die een kind dat momenteel in een supermarkt simpelweg niets te zoeken heeft kan veroorzaken.
Heb je het artikel gelezen?
pi_192445438
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:58 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Dit. Ik had al een hekel aan kinderen, maar inmiddels ook aan allle ouders.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:02:35 #132
460440 Viltje
Het antwoord op alles is 42.
pi_192445446
quote:

[..]

Zit achter een betaalmuur, heb je ook een samenvatting?
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:03:01 #133
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192445449
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Nou, je wordt bedankt }:|

Gr gr pa en ma Vosss
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:03:12 #134
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192445452
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Heb je het artikel gelezen?
Ik zou dat artikel nou niet gaan lezen als absolute waarheid. Er moet nog meer uitgebreid onderzoek worden gedaan voordat je het zeker weet.
pi_192445456
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:02 schreef Viltje het volgende:

[..]

quote:
Small initial exposures tend to lead to mild or asymptomatic infections, while larger doses can be lethal.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 12:04:42 #136
416575 crew  Evenstar
pi_192445461
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:02 schreef Viltje het volgende:

[..]

Dit stukje is wel de samenvatting, soort van :)

Ik zie trouwens geen betaalmuur, raar, dus daarom quote ik het even.

quote:
Despite the evidence for the importance of viral dose, many of the epidemiological models being used to inform policy during this pandemic ignore it. This is a mistake.

People should take particular care against high-dose exposures, which are most likely to occur in close in-person interactions — such as coffee meetings, crowded bars and quiet time in a room with Grandma — and from touching our faces after getting substantial amounts of virus on our hands. In-person interactions are more dangerous in enclosed spaces and at short distances, with dose escalating with exposure time. For transient interactions that violate the rule of maintaining six feet between you and others, such as paying a cashier at the grocery store, keep them brief — aim for “within six feet, only six seconds.”

Because dose matters, medical personnel face an extreme risk, since they deal with the sickest, highest-viral-load patients. We must prioritize protective gear for them.

For everyone else, the importance of social distancing, mask-wearing and good hygiene is only greater, since these practices not only decrease infectious spread but also tend to decrease dose and thus the lethalness of infections that do occur. While preventing viral spread is a societal good, avoiding high-dose infections is a personal imperative, even for young healthy people.

At the same time, we need to avoid a panicked overreaction to low-dose exposures. Clothing and food packaging that have been exposed to someone with the virus seem to present a low risk. Healthy people who are together in the grocery store or workplace experience a tolerable risk — so long as they take precautions like wearing surgical masks and spacing themselves out.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:05:55 #137
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192445471
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Het is voor mij niet eens zo zeer die kinderen wat het probleem is, meer dat de ouders er ook niet voor kunnen zorgen dat die kinderen dan netjes naast de winkelwagen gaan lopen. Die 2 kinderen die ik zag rennen door de winkel waren een jaar of 8 gok ik. Als je ze dan niet rustig kunt houden, laat ze dan echt vooral thuis. Liepen ook best veel bejaarden rond daar (paar verzorgingshuizen in de buurt). Er zal maar 1 bejaarde ziek worden (en uiteindelijk overlijden), omdat je niet je blaag onder controle kan houden.
pi_192445493
Krijg net een berichtje dat mijn vriendin op haar werk opnieuw getest gaat worden.
vosss is de naam,
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:11:06 #139
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_192445511
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dat kan je helemaal niet hard maken zolang je niet precies weet wie besmet is
Wanneer je mijn totale post gequote had had ik je serieus genomen. Dat staat eronder namelijk.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:15:33 #140
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445548
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Welke landen hebben private labs waar je jezelf kan laten testen?

Op corona of de anti stoffen ?
Op het virus. In de VS sowieso, India ook waar een vriend zich eergisteren heeft laten testen. Hier in Bulgarije ook private labs. Gecombineerd onderzoek naar Influenza A/B en corona kost hier omgerekend 75 euro.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:16:03 #141
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192445553

Vandaag Scheveningen

-edit- je zal wel niet kunnen linken naar die website
pi_192445569
Singapore, 31C ('s nachts 27C)

Singapore begint op 7 april aan een lockdown, waardoor de meeste werkplaatsen een maand zullen sluiten. Dit meldt premier Lee Hsien Loong vrijdag.
Lee Hsien Loong zei dat het land “nu een beslissende stap moet zetten” om de verspreiding van het virus tegen te gaan. “We zullen de meeste werkplekken sluiten, behalve voor essentiële diensten.”

Singapore telt nu meer dan duizend besmettingen met het virus.

https://www.hln.be/nieuws(...)smettingen~ad9c5bf2/
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:17:50 #143
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192445572
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vandaag Scheveningen

-edit- je zal wel niet kunnen linken naar die website

Je moet ze tussen img tags zetten.

[img]........[/img]
A murky, forgotten land.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:18:31 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192445578
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

[ [url=........]afbeelding[/url] ]
Ja dat snap ik, er zal wel iets gesleuteld zijn dat je er niet naar kan linken
pi_192445589
quote:

[..]

quote:

[..]

De site staat linken naar foto’s van ze niet toe, omdat ze een mediabureau zijn en er geld mee verdienen door ze te verkopen.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:19:32 #146
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192445590
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:18 schreef Momo het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, er zal wel iets gesleuteld zijn dat je er niet naar kan linken
Oke. Maar op die foto's zullen wel veel mensen te zien zijn denk ik.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:19:34 #147
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192445591

Nu doen ze het wel
pi_192445611
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:08 schreef vosss het volgende:
Krijg net een berichtje dat mijn vriendin op haar werk opnieuw getest gaat worden.
7 positief geteste collega's die inmiddels thuis zitten op afdelingen waar zij ook gewerkt heeft. En omdat ze maar blijft hoesten en soms verhoging en beetje koorts.

Hopelijk heeft ze het eigenlijk want die is al weken aan het kwakkelen dus waarschijnlijk zal het niet echt ernstig worden bij haar en ik heb al weken een schorre keel en stem dus waarschijnlijk ook niet ernstig.
vosss is de naam,
pi_192445614
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nu doen ze het wel
Mensen mogen eindelijk naar buiten en houden goed afstand.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 12:21:26 #150
416575 crew  Evenstar
pi_192445618
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:20 schreef vosss het volgende:

[..]

7 positief geteste collega's die inmiddels thuis zitten op afdelingen waar zij ook geholpen heeft. En omdat ze maar blijft hoesten en soms verhoging en beetje koorts.

Hopelijk heeft ze het eigenlijk want die is al weken aan het kwakkelen dus waarschijnlijk zal het niet echt ernstig worden bij haar en ik heb al weken een schorre keel en stem dus waarschijnlijk ook niet ernstig.
Beterschap!
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:21:27 #151
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192445619
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:05 schreef Momo het volgende:

[..]

Het is voor mij niet eens zo zeer die kinderen wat het probleem is, meer dat de ouders er ook niet voor kunnen zorgen dat die kinderen dan netjes naast de winkelwagen gaan lopen. Die 2 kinderen die ik zag rennen door de winkel waren een jaar of 8 gok ik. Als je ze dan niet rustig kunt houden, laat ze dan echt vooral thuis. Liepen ook best veel bejaarden rond daar (paar verzorgingshuizen in de buurt). Er zal maar 1 bejaarde ziek worden (en uiteindelijk overlijden), omdat je niet je blaag onder controle kan houden.
Precies. Behalve de strontvervelende houding om toch te doen wat al 5 miljard keer afgeraden is ook nog diezelfde strontvervelende houding bij wat voor opvoeding door moet gaan. Wat dat betreft stipt deze crisis de strontvervelende eigenschappen in de Nederlandse mentaliteit wel "mooi" aan.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:21:51 #152
403588 mcmlxiv
pi_192445624
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

20%
U heeft een bron?
https://www.worldometers.info/coronavirus/

234.000 beter + 61.000 dood = 295.000 afgeronde gevallen.
61.000 = 20,7%

1.130.000 totaal. 61.0000 dood = 5,4%

Ja er zijn veel meer onbekende gevallen. Maar tien keer meer of honderd keer meer zijn nog steeds schrikbarend veel hoger percentages dan griep.

Nu kan de gezondheidszorg wereldwijd het al nauwelijks aan, op sommige plaatsen niet meer aan. Verdubbel dat eens. Vertienvoudig dat eens.

Daar lig jij straks, oergezonde jeugdige God in de kreukels na een ongeval. Opzouten, voor jou is ook geen plek meer. Sterker nog, nu al lopen mensen met andere serieuze kwalen grotere risico’s
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:22:12 #153
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445630
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

[..]

Ken je de betekenis van 'tend to lead'?
pi_192445631
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Beterschap!
Dankje, zal wel los lopen hier ga ik van uit. :)
vosss is de naam,
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:22:56 #155
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192445637
quote:

[..]

quote:
During the 2003 SARS coronavirus outbreak in Hong Kong, for instance, one patient infected many others living in the same complex of apartment buildings, resulting in 19 dead. The spread of infection is thought to have been caused by airborne viral particles that were blown throughout the complex from the initial patient’s apartment unit.
Dat suggereert dat de besmetting daar gebeurde door aerosols, maw door deeltjes zo klein dat ze bij inademing diep tot in de longen raken. Grotere druppeltjes raken niet verder dan de bovenste luchtwegen, omdat ze "uit de bocht vliegen", de verhouding massa/luchtweerstand is hoger, wanneer de luchtstroom van richting verandert (in de neus, mond luchtpijp etc) blijven die langer rechtdoor vliegen en botsen ze tegen de wand.

Misschien is dat ook een verklaring voor het heftiger ziektebeeld, dat ze enkel door kleine deeltjes besmet werden, die vaak diep in de longen belanden. Wanneer de besmetting in de bovenste luchtwegen begint krijgt het immuunsysteem tijd om antilichamen aan te maken voordat de besmetting naar de longen verspreidt.
/speculatie
are we infinite or am I alone
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:23:59 #156
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445646
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Precies. Behalve de strontvervelende houding om toch te doen wat al 5 miljard keer afgeraden is ook nog diezelfde strontvervelende houding bij wat voor opvoeding door moet gaan. Wat dat betreft stipt deze crisis de strontvervelende eigenschappen in de Nederlandse mentaliteit wel "mooi" aan.
Grotendeels menseigen hoor. Hier krijgen ze de bevolking ook enkel maar aan het luisteren met extreem hoge boetes. En zelfs dan luisteren er veel nog niet uit domheid, egoïsme of arrogantie.
pi_192445656
https://www.1limburg.nl/b(...)bij-ziekenhuis-weert

Burgemeester van Weert heeft zich aangemeld als vrijwilliger bij het ziekenhuis.

Kudo's voor die man _O_
vosss is de naam,
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:25:17 #158
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_192445659
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:21 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

https://www.worldometers.info/coronavirus/

234.000 beter + 61.000 dood = 295.000 afgeronde gevallen.
61.000 = 20,7%

1.130.000 totaal. 61.0000 dood = 5,4%

Ja er zijn veel meer onbekende gevallen. Maar tien keer meer of honderd keer meer zijn nog steeds schrikbarend veel hoger percentages dan griep.

Nu kan de gezondheidszorg wereldwijd het al nauwelijks aan, op sommige plaatsen niet meer aan. Verdubbel dat eens. Vertienvoudig dat eens.

Daar lig jij straks, oergezonde jeugdige God in de kreukels na een ongeval. Opzouten, voor jou is ook geen plek meer. Sterker nog, nu al lopen mensen met andere serieuze kwalen grotere risico’s
Ja die 1.130.000 zijn bevestigde getallen, in werkelijkheid is die groter factor 10/20/30 groter. De berekening klopt dus niet.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:26:11 #159
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192445670
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja die 1.130.000 zijn bevestigde getallen, in werkelijkheid is die groter factor 10/20/30 groter. De berekening klopt dus niet.
:') Dat zegt hij toch.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:26:31 #160
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_192445675
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

:') Dat zegt hij toch.
Fout gelezen dan 8)7
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_192445677
quote:

[..]

Met de griep ben ik ook nooit getest, dus die berekeningen kloppen idd niet

Sowieso niet te vergelijken
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:26:53 #162
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192445680
Ik vind het eigenlijk wel lekker die lockdown.

Ben van 1x neuken in de week naar 3, 4x gegaan :D
Zuiger van het FOK!-OMT
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:27:10 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192445684
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:25 schreef vosss het volgende:
https://www.1limburg.nl/b(...)bij-ziekenhuis-weert

Burgemeester van Weert heeft zich aangemeld als vrijwilliger bij het ziekenhuis.

Kudo's voor die man _O_
Heijmans is altijd dol op aandacht :D
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:28:08 #164
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192445695
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat dat betreft stipt deze crisis de strontvervelende eigenschappen in de Nederlandse mentaliteit wel "mooi" aan.
Yep, in noodsituaties en tijden van crisis komt vaak de ware aard van het beestje naar boven.
Je ziet het hier ook op het forum dat bepaalde lieden, welke je voorheen redelijk hoog had zitten, opeens behoorlijk zieke gedachten en opvattingen hebben.
A murky, forgotten land.
pi_192445701
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:26 schreef DonDruiper het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel lekker die lockdown.

Ben van 1x neuken in de week naar 3, 4x gegaan :D
dus naar een cafe gaan heeft voor 1 van jullie 2 de voorkeur dan sex? _O-
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:29:11 #166
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445710
Paralleltest is hier in de stad overigens 45 euro dus voor ongeveer 100 euro heb je de twee testen voor het coronavirus.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:30:03 #167
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445720
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:26 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Met de griep ben ik ook nooit getest, dus die berekeningen kloppen idd niet

Sowieso niet te vergelijken
Hoe gaat het in Servië?
pi_192445735
Dat stukje in de nos liveblog over de buschauffeur in Detroit... :{ :'(

Ik hoop dat er n aanklacht volgt voor moord of doodslag
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_192445739
waarom zijn er in Duitsland in totaal veel minder doden dan in NL of Belgie?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:32:40 #170
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445753
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:31 schreef TLC het volgende:
Dat stukje in de nos liveblog over de buschauffeur in Detroit... :{ :'(

Ik hoop dat er n aanklacht volgt voor moord of doodslag
?
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 12:32:54 #171
236264 crew  capricia
pi_192445758
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dat weet niemand.
Ik denk iets van heel veel testen en opsporen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:33:55 #172
403588 mcmlxiv
pi_192445775
quote:

[..]

Wederom een commentaar op 1 aspect en dan ook nog 1 die ik zelf al toelicht. Zo jammer.

En ga eens rekenen met 10/20/30 keer zoveel. Nog steeds extreem veel dodelijker dan griep

Wordt je zelf niet moe van zaken steeds uit hun verband trekken?
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2020 @ 12:33:56 #173
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192445776
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Genoeg plek op de IC. Nederland heeft relatief hoger sterftecijfer omdat weinig testen + er wordt al gesproken met patiënten of iemand op de IC gaat liggen of niet.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:34:09 #174
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192445781
Duitse RIVM: Nederland is risicogebied

Het Robert Koch Instituut, het Duitse RIVM, heeft heel Nederland tot een 'risicogebied' verklaard. Daarom mogen gezondheidsmedewerkers die in Nederland zijn geweest twee weken niet in Duitse ziekenhuizen en verpleeghuizen werken.

Een bestuurder van Leer, in het noordwesten van Duitsland, roept Nederlandse artsen en verpleegkundigen die daar in een kliniek werken daarom op om niet naar Nederland te gaan. "We hebben de Nederlandse medici in deze coronacrisistijd dringend nodig", zegt hij tegen het Dagblad van het Noorden. Hoeveel Nederlanders er in Leer werken, is onbekend.

https://nos.nl/liveblog/2(...)-terug-uit-irak.html
A murky, forgotten land.
pi_192445783
Tweeling Covid en Corona geboren
Een stel in India heeft hun tweeling Covid en Corona genoemd. De baby's, een jongen en een meisje, zijn geboren tijdens de lockdown.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2020 @ 12:34:58 #176
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192445797
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:34 schreef Aether het volgende:
Tweeling Covid en Corona geboren
Een stel in India heeft hun tweeling Covid en Corona genoemd. De baby's, een jongen en een meisje, zijn geboren tijdens de lockdown.
Die proberen er nog iets leuks van te maken :Y
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:36:42 #177
450559 Snowpea
moet je nog peulen?
pi_192445812
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nu doen ze het wel
De strandwebcam laat een heel ander beeld zien. Weet niet wanneer regio15 die foto heeft gemaakt maar volgens mij niet vandaag.

http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/
pi_192445822
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:30 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Hoe gaat het in Servië?
Geen idee, heb nog geen familie gesproken
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:37:30 #179
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192445824
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:32 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

?
Detroitse buschauffeur die zich boos maakte over hoestende passagier overlijdt aan corona

Een Amerikaanse buschauffeur die zich boos maakte over passagiers die hun gedrag in deze coronacrisis niet aanpassen, is aan de gevolgen van corona overleden. Jason Hargrove (50) plaatste op 21 maart een post op Facebook waarin hij boos was op een vrouw die in zijn nabijheid vier tot vijf keer in hoesten uitbarstte, zonder haar mond te bedekken.

"Als wij dit willen overleven, moet iedereen dit serieus nemen", zei hij. "Er gaan hier mensen dood." Vier dagen later werd hij ziek, woensdag is hij overleden.

"Ik snap niet hoe je hier naar kan kijken zonder in tranen uit te barsten", zegt de burgemeester van Detroit. "Hij wist dat zijn leven op het spel werd gezet door iemand die het allemaal niets kon schelen, iemand die het niet serieus nam. En nu is hij er niet meer."

Post van 5 uur geleden in dat NOS liveblog.

A murky, forgotten land.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:37:51 #180
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192445829
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:36 schreef Snowpea het volgende:

[..]

De strandwebcam laat een heel ander beeld zien. Weet niet wanneer regio15 die foto heeft gemaakt maar volgens mij niet vandaag.

http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/
Volgens hun wel vandaag, maar hun zoeken het natuurlijk ook zo op dat ze een zo druk mogelijk plaatje krijgen.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:38:06 #181
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192445832
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:28 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Yep, in noodsituaties en tijden van crisis komt vaak de ware aard van het beestje naar boven.
Je ziet het hier ook op het forum dat bepaalde lieden, welke je voorheen redelijk hoog had zitten, opeens behoorlijk zieke gedachten en opvattingen hebben.
Ja ik ben ook behoorlijk teleurgesteld geraakt in wat mensen in mijn omgeving waarvan ik dacht dat ze wel beter wisten.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:39:01 #182
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445844
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Detroitse buschauffeur die zich boos maakte over hoestende passagier overlijdt aan corona

Een Amerikaanse buschauffeur die zich boos maakte over passagiers die hun gedrag in deze coronacrisis niet aanpassen, is aan de gevolgen van corona overleden. Jason Hargrove (50) plaatste op 21 maart een post op Facebook waarin hij boos was op een vrouw die in zijn nabijheid vier tot vijf keer in hoesten uitbarstte, zonder haar mond te bedekken.

"Als wij dit willen overleven, moet iedereen dit serieus nemen", zei hij. "Er gaan hier mensen dood." Vier dagen later werd hij ziek, woensdag is hij overleden.

"Ik snap niet hoe je hier naar kan kijken zonder in tranen uit te barsten", zegt de burgemeester van Detroit. "Hij wist dat zijn leven op het spel werd gezet door iemand die het allemaal niets kon schelen, iemand die het niet serieus nam. En nu is hij er niet meer."

Post van 5 uur geleden in dat NOS liveblog.

Schandalig :r
pi_192445848
Het viel me net op bij het boodschappen doen dat er toch heel veel mensen hoesten en niezen. Kreeg er bijna een paniekaanval van!
Het zou fijn zijn als er in de supermarkten hier ook een mondkapjes protocol komt.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:40:35 #184
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192445864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja ik ben ook behoorlijk teleurgesteld geraakt in wat mensen in mijn omgeving waarvan ik dacht dat ze wel beter wisten.
Bekijk het van de positieve kant.
Het positieve aan het gegeven dat mensen in crisistijd hun ware gezicht laten zien, is ook dat je juist kan zien aan wie je uiteindelijk wél wat hebt :Y
A murky, forgotten land.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:40:52 #185
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192445870

Het Robert Koch Instituut, het Duitse RIVM, heeft heel Nederland tot een 'risicogebied' verklaard. Daarom mogen gezondheidsmedewerkers die in Nederland zijn geweest twee weken niet in Duitse ziekenhuizen en verpleeghuizen werken.

Een bestuurder van Leer, in het noordwesten van Duitsland, roept Nederlandse artsen en verpleegkundigen die daar in een kliniek werken daarom op om niet naar Nederland te gaan. "We hebben de Nederlandse medici in deze coronacrisistijd dringend nodig", zegt hij tegen het Dagblad van het Noorden. Hoeveel Nederlanders er in Leer werken, is onbekend.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:41:51 #186
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192445888
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:23 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Grotendeels menseigen hoor. Hier krijgen ze de bevolking ook enkel maar aan het luisteren met extreem hoge boetes. En zelfs dan luisteren er veel nog niet uit domheid, egoïsme of arrogantie.
Misschien heb je wel gelijk en zie ik het verkeerd dat dit gedrag erg Nederlands is.

Anekdotische analyse: Ik heb veel tijd doorgebracht in het buitenland en het valt mij altijd op dat de jongeren daar een stuk minder strontvervelend zijn dan hier omdat ze zich bewust zijn van het feit dat ze geluk hebben dat ze naar school mogen en dat aanpakken niet optioneel is. Elke keer als ik hier dan terugkom wordt ik binnen een paar minuten geconfronteerd met zo'n kansloos verwend jong dat nog nooit nee of jij moet heeft gehoord in zijn of haar leven. Ouders ernaast zijn het product van deze omgeving waarin ze altijd hebben gehoord dat hun beleving leidend is en de praktijk dit nooit heeft afgestraft door alle decadentie hier. Einde rant.
pi_192445890
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]

ik ook...en zelfs familie, begin maart 80 hihaho grapjes in de groepsapps en als je er 1 keer wat serieus over zegt ben je gelijk een paniekzaaier etc etc. terwijl de hele familie hoog risico is met copd, spierziektes en astma.

fucking dom volk
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:42:23 #188
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445899
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:40 schreef Momo het volgende:

Wederom een land dat Nederland als risicogebied ziet :N maar het gaat hartstikke goed hoor!
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:42:34 #189
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192445904
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:39 schreef quirina het volgende:
Het viel me net op bij het boodschappen doen dat er toch heel veel mensen hoesten en niezen. Kreeg er bijna een paniekaanval van!
Het zou fijn zijn als er in de supermarkten hier ook een mondkapjes protocol komt.
Ja hier ook, natuurlijk hebben weer mensen er last van deze periode van het jaar. Maar ga dan gewoon nu even niet naar de supermarkt als je niet een kwartier niet kan hoesten en/of niezen. Laat iemand anders uit het huishouden, een andere bekende dan boodschappen doen of laat het online bezorgen.
pi_192445913
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:42 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Wederom een land dat Nederland als risicogebied ziet :N maar het gaat hartstikke goed hoor!
Dat die duitsers mooi wegblijven
pi_192445914
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:39 schreef quirina het volgende:
Ik ben van nature bang voor hoestende mensen en lette er altijd op. Sinds coronauitbraak viel mij op dat er heel veel hoestende mensen zijn bijgekomen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:43:44 #192
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192445923
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Bekijk het van de positieve kant.
Het positieve aan het gegeven dat mensen in crisistijd hun ware gezicht laten zien, is ook dat je juist kan zien aan wie je uiteindelijk wél wat hebt :Y
Dat is natuurlijk waar. En dan is de score dat het overgrote deel uit weldenkende, lieve mensen bestaat ^O^
pi_192445928
Ik ben voor mondkapjes verplichting!
pi_192445937
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:43 schreef quirina het volgende:
eens...maargoed er zijn al tekorten voor verplegend personeel toch ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_192445946
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:04 schreef Kyran het volgende:

Dit stukje is wel de samenvatting, soort van :)

Ik zie trouwens geen betaalmuur, raar, dus daarom quote ik het even.
[..]

Je zou nav dit artikel kunnen concluderen dat lockdowns juist averechts kunnen werken.

Ik vraag me dit al langer af.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:45:04 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192445947
quote:
Want dat vind je sexy staan ofzo?

Voor het laten dalen van de besmettingsgraad is het onnodig
pi_192445948
quote:
als je maar 1,5 meter afstand houdt, al draag je 10 mondkapjes tegerlijkertijd
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:45:24 #198
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445954
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Misschien heb je wel gelijk en zie ik het verkeerd dat dit gedrag erg Nederlands is.

Anekdotische analyse: Ik heb veel tijd doorgebracht in het buitenland en het valt mij altijd op dat de jongeren daar een stuk minder strontvervelend zijn dan hier omdat ze zich bewust zijn van het feit dat ze geluk hebben dat ze naar school mogen en dat aanpakken niet optioneel is. Elke keer als ik hier dan terugkom wordt ik binnen een paar minuten geconfronteerd met zo'n kansloos verwend jong dat nog nooit nee of jij moet heeft gehoord in zijn of haar leven. Ouders ernaast zijn het product van deze omgeving waarin ze altijd hebben gehoord dat hun beleving leidend is en de praktijk dit nooit heeft afgestraft door alle decadentie hier. Einde rant.
Momenteel woon ik in land nummer 5 en alhoewel in Nederland overduidelijk de grootste bek buiten dat toch wel min of meer gelijk.

Minstens een Europees dingetje :+
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:46:02 #199
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445960
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Want dat vind je sexy staan ofzo?

Voor het laten dalen van de besmettingsgraad is het onnodig
Kappen met leugens verspreiden.

Kan een mod hier eens tegen optreden?
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2020 @ 12:46:43 #200
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192445970
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:46 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Kappen met leugens verspreiden.

Kan een mod hier eens tegen optreden?
Rustagh. Jij hebt een mening, hij heeft een mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')