abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2020 @ 12:34:58 #176
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192445797
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:34 schreef Aether het volgende:
Tweeling Covid en Corona geboren
Een stel in India heeft hun tweeling Covid en Corona genoemd. De baby's, een jongen en een meisje, zijn geboren tijdens de lockdown.
Die proberen er nog iets leuks van te maken :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:36:42 #177
450559 Snowpea
moet je nog peulen?
pi_192445812
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nu doen ze het wel
De strandwebcam laat een heel ander beeld zien. Weet niet wanneer regio15 die foto heeft gemaakt maar volgens mij niet vandaag.

http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/
pi_192445822
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:30 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Hoe gaat het in Servië?
Geen idee, heb nog geen familie gesproken
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:37:30 #179
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192445824
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:32 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

?
Detroitse buschauffeur die zich boos maakte over hoestende passagier overlijdt aan corona

Een Amerikaanse buschauffeur die zich boos maakte over passagiers die hun gedrag in deze coronacrisis niet aanpassen, is aan de gevolgen van corona overleden. Jason Hargrove (50) plaatste op 21 maart een post op Facebook waarin hij boos was op een vrouw die in zijn nabijheid vier tot vijf keer in hoesten uitbarstte, zonder haar mond te bedekken.

"Als wij dit willen overleven, moet iedereen dit serieus nemen", zei hij. "Er gaan hier mensen dood." Vier dagen later werd hij ziek, woensdag is hij overleden.

"Ik snap niet hoe je hier naar kan kijken zonder in tranen uit te barsten", zegt de burgemeester van Detroit. "Hij wist dat zijn leven op het spel werd gezet door iemand die het allemaal niets kon schelen, iemand die het niet serieus nam. En nu is hij er niet meer."

Post van 5 uur geleden in dat NOS liveblog.

https://nos.nl/liveblog/2(...)-terug-uit-irak.html
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:37:51 #180
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192445829
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:36 schreef Snowpea het volgende:

[..]

De strandwebcam laat een heel ander beeld zien. Weet niet wanneer regio15 die foto heeft gemaakt maar volgens mij niet vandaag.

http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/
Volgens hun wel vandaag, maar hun zoeken het natuurlijk ook zo op dat ze een zo druk mogelijk plaatje krijgen.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:38:06 #181
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192445832
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:28 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Yep, in noodsituaties en tijden van crisis komt vaak de ware aard van het beestje naar boven.
Je ziet het hier ook op het forum dat bepaalde lieden, welke je voorheen redelijk hoog had zitten, opeens behoorlijk zieke gedachten en opvattingen hebben.
Ja ik ben ook behoorlijk teleurgesteld geraakt in wat mensen in mijn omgeving waarvan ik dacht dat ze wel beter wisten.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:39:01 #182
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445844
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Detroitse buschauffeur die zich boos maakte over hoestende passagier overlijdt aan corona

Een Amerikaanse buschauffeur die zich boos maakte over passagiers die hun gedrag in deze coronacrisis niet aanpassen, is aan de gevolgen van corona overleden. Jason Hargrove (50) plaatste op 21 maart een post op Facebook waarin hij boos was op een vrouw die in zijn nabijheid vier tot vijf keer in hoesten uitbarstte, zonder haar mond te bedekken.

"Als wij dit willen overleven, moet iedereen dit serieus nemen", zei hij. "Er gaan hier mensen dood." Vier dagen later werd hij ziek, woensdag is hij overleden.

"Ik snap niet hoe je hier naar kan kijken zonder in tranen uit te barsten", zegt de burgemeester van Detroit. "Hij wist dat zijn leven op het spel werd gezet door iemand die het allemaal niets kon schelen, iemand die het niet serieus nam. En nu is hij er niet meer."

Post van 5 uur geleden in dat NOS liveblog.

https://nos.nl/liveblog/2(...)-terug-uit-irak.html
Schandalig :r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192445848
Het viel me net op bij het boodschappen doen dat er toch heel veel mensen hoesten en niezen. Kreeg er bijna een paniekaanval van!
Het zou fijn zijn als er in de supermarkten hier ook een mondkapjes protocol komt.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:40:35 #184
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192445864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja ik ben ook behoorlijk teleurgesteld geraakt in wat mensen in mijn omgeving waarvan ik dacht dat ze wel beter wisten.
Bekijk het van de positieve kant.
Het positieve aan het gegeven dat mensen in crisistijd hun ware gezicht laten zien, is ook dat je juist kan zien aan wie je uiteindelijk wél wat hebt :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:40:52 #185
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192445870
Duitse RIVM: Nederland is risicogebied

Het Robert Koch Instituut, het Duitse RIVM, heeft heel Nederland tot een 'risicogebied' verklaard. Daarom mogen gezondheidsmedewerkers die in Nederland zijn geweest twee weken niet in Duitse ziekenhuizen en verpleeghuizen werken.

Een bestuurder van Leer, in het noordwesten van Duitsland, roept Nederlandse artsen en verpleegkundigen die daar in een kliniek werken daarom op om niet naar Nederland te gaan. "We hebben de Nederlandse medici in deze coronacrisistijd dringend nodig", zegt hij tegen het Dagblad van het Noorden. Hoeveel Nederlanders er in Leer werken, is onbekend.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:41:51 #186
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192445888
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:23 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Grotendeels menseigen hoor. Hier krijgen ze de bevolking ook enkel maar aan het luisteren met extreem hoge boetes. En zelfs dan luisteren er veel nog niet uit domheid, egoïsme of arrogantie.
Misschien heb je wel gelijk en zie ik het verkeerd dat dit gedrag erg Nederlands is.

Anekdotische analyse: Ik heb veel tijd doorgebracht in het buitenland en het valt mij altijd op dat de jongeren daar een stuk minder strontvervelend zijn dan hier omdat ze zich bewust zijn van het feit dat ze geluk hebben dat ze naar school mogen en dat aanpakken niet optioneel is. Elke keer als ik hier dan terugkom wordt ik binnen een paar minuten geconfronteerd met zo'n kansloos verwend jong dat nog nooit nee of jij moet heeft gehoord in zijn of haar leven. Ouders ernaast zijn het product van deze omgeving waarin ze altijd hebben gehoord dat hun beleving leidend is en de praktijk dit nooit heeft afgestraft door alle decadentie hier. Einde rant.
pi_192445890
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]

ik ook...en zelfs familie, begin maart 80 hihaho grapjes in de groepsapps en als je er 1 keer wat serieus over zegt ben je gelijk een paniekzaaier etc etc. terwijl de hele familie hoog risico is met copd, spierziektes en astma.

fucking dom volk
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:42:23 #188
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445899
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:40 schreef Momo het volgende:
Duitse RIVM: Nederland is risicogebied

Het Robert Koch Instituut, het Duitse RIVM, heeft heel Nederland tot een 'risicogebied' verklaard. Daarom mogen gezondheidsmedewerkers die in Nederland zijn geweest twee weken niet in Duitse ziekenhuizen en verpleeghuizen werken.

Een bestuurder van Leer, in het noordwesten van Duitsland, roept Nederlandse artsen en verpleegkundigen die daar in een kliniek werken daarom op om niet naar Nederland te gaan. "We hebben de Nederlandse medici in deze coronacrisistijd dringend nodig", zegt hij tegen het Dagblad van het Noorden. Hoeveel Nederlanders er in Leer werken, is onbekend.
Wederom een land dat Nederland als risicogebied ziet :N maar het gaat hartstikke goed hoor!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:42:34 #189
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192445904
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:39 schreef quirina het volgende:
Het viel me net op bij het boodschappen doen dat er toch heel veel mensen hoesten en niezen. Kreeg er bijna een paniekaanval van!
Het zou fijn zijn als er in de supermarkten hier ook een mondkapjes protocol komt.
Ja hier ook, natuurlijk hebben weer mensen er last van deze periode van het jaar. Maar ga dan gewoon nu even niet naar de supermarkt als je niet een kwartier niet kan hoesten en/of niezen. Laat iemand anders uit het huishouden, een andere bekende dan boodschappen doen of laat het online bezorgen.
pi_192445913
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:42 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Wederom een land dat Nederland als risicogebied ziet :N maar het gaat hartstikke goed hoor!
Dat die duitsers mooi wegblijven
pi_192445914
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:39 schreef quirina het volgende:
Ik ben van nature bang voor hoestende mensen en lette er altijd op. Sinds coronauitbraak viel mij op dat er heel veel hoestende mensen zijn bijgekomen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:43:44 #192
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192445923
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Bekijk het van de positieve kant.
Het positieve aan het gegeven dat mensen in crisistijd hun ware gezicht laten zien, is ook dat je juist kan zien aan wie je uiteindelijk wél wat hebt :Y
Dat is natuurlijk waar. En dan is de score dat het overgrote deel uit weldenkende, lieve mensen bestaat ^O^
pi_192445928
Ik ben voor mondkapjes verplichting!
pi_192445937
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:43 schreef quirina het volgende:
eens...maargoed er zijn al tekorten voor verplegend personeel toch ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_192445946
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:04 schreef Kyran het volgende:

Dit stukje is wel de samenvatting, soort van :)

Ik zie trouwens geen betaalmuur, raar, dus daarom quote ik het even.
[..]

Je zou nav dit artikel kunnen concluderen dat lockdowns juist averechts kunnen werken.

Ik vraag me dit al langer af.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:45:04 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192445947
quote:
Want dat vind je sexy staan ofzo?

Voor het laten dalen van de besmettingsgraad is het onnodig
pi_192445948
quote:
als je maar 1,5 meter afstand houdt, al draag je 10 mondkapjes tegerlijkertijd
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:45:24 #198
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445954
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Misschien heb je wel gelijk en zie ik het verkeerd dat dit gedrag erg Nederlands is.

Anekdotische analyse: Ik heb veel tijd doorgebracht in het buitenland en het valt mij altijd op dat de jongeren daar een stuk minder strontvervelend zijn dan hier omdat ze zich bewust zijn van het feit dat ze geluk hebben dat ze naar school mogen en dat aanpakken niet optioneel is. Elke keer als ik hier dan terugkom wordt ik binnen een paar minuten geconfronteerd met zo'n kansloos verwend jong dat nog nooit nee of jij moet heeft gehoord in zijn of haar leven. Ouders ernaast zijn het product van deze omgeving waarin ze altijd hebben gehoord dat hun beleving leidend is en de praktijk dit nooit heeft afgestraft door alle decadentie hier. Einde rant.
Momenteel woon ik in land nummer 5 en alhoewel in Nederland overduidelijk de grootste bek buiten dat toch wel min of meer gelijk.

Minstens een Europees dingetje :+
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:46:02 #199
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192445960
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Want dat vind je sexy staan ofzo?

Voor het laten dalen van de besmettingsgraad is het onnodig
Kappen met leugens verspreiden.

Kan een mod hier eens tegen optreden?
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2020 @ 12:46:43 #200
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192445970
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:46 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Kappen met leugens verspreiden.

Kan een mod hier eens tegen optreden?
Rustagh. Jij hebt een mening, hij heeft een mening.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')