Oh.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
1 virusdeeltje heeft de coole naam virion trouwens, kwam ik achter net
Welke landen hebben private labs waar je jezelf kan laten testen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Is ook een deel beleid. Kijk maar naar landen die wel grootschalig testen of waar je private labs hebt waar je jezelf voor 50-75 euro tweemaal kan laten testen.
Gaat niet over zijn betrouwbaarheid maar de politicus die hij weer quote heeft wat Baudet neigingenquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan gemist. Ik ging er van uit dat het echt was omdat Marghadi over het algemeen goed geinformeerd is over de situatie in Italië.
Dat is wel een beetje te kort door de bocht, of zelfs afsnijden van de bocht.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Lees even deze link, het gevaar zit niet in een kind dat paar seconden langs je loopt
[..]
Heb je het artikel gelezen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:58 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dat een grotere startlading zwaardere gevolgen kan hebben zegt niets over de problemen die een kind dat momenteel in een supermarkt simpelweg niets te zoeken heeft kan veroorzaken.
Dit. Ik had al een hekel aan kinderen, maar inmiddels ook aan allle ouders.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:58 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dat een grotere startlading zwaardere gevolgen kan hebben zegt niets over de problemen die een kind dat momenteel in een supermarkt simpelweg niets te zoeken heeft kan veroorzaken.
Zit achter een betaalmuur, heb je ook een samenvatting?quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Blootstelling is waarschijnlijk wel relevant.
Hoe meer je binnenkrijgt voordat je lichaam het door heeft en iets gaat doen hoe heftiger je ziektebeeld en reactie van je afweersysteem kan zijn.
https://www.nytimes.com/2(...)irus-viral-dose.html
Nou, je wordt bedanktquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Ik had al een hekel aan kinderen, maar inmiddels ook aan allle ouders.
Ik zou dat artikel nou niet gaan lezen als absolute waarheid. Er moet nog meer uitgebreid onderzoek worden gedaan voordat je het zeker weet.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:02 schreef Viltje het volgende:
[..]
Zit achter een betaalmuur, heb je ook een samenvatting?
quote:Small initial exposures tend to lead to mild or asymptomatic infections, while larger doses can be lethal.
Dit stukje is wel de samenvatting, soort vanquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:02 schreef Viltje het volgende:
[..]
Zit achter een betaalmuur, heb je ook een samenvatting?
quote:Despite the evidence for the importance of viral dose, many of the epidemiological models being used to inform policy during this pandemic ignore it. This is a mistake.
People should take particular care against high-dose exposures, which are most likely to occur in close in-person interactions — such as coffee meetings, crowded bars and quiet time in a room with Grandma — and from touching our faces after getting substantial amounts of virus on our hands. In-person interactions are more dangerous in enclosed spaces and at short distances, with dose escalating with exposure time. For transient interactions that violate the rule of maintaining six feet between you and others, such as paying a cashier at the grocery store, keep them brief — aim for “within six feet, only six seconds.”
Because dose matters, medical personnel face an extreme risk, since they deal with the sickest, highest-viral-load patients. We must prioritize protective gear for them.
For everyone else, the importance of social distancing, mask-wearing and good hygiene is only greater, since these practices not only decrease infectious spread but also tend to decrease dose and thus the lethalness of infections that do occur. While preventing viral spread is a societal good, avoiding high-dose infections is a personal imperative, even for young healthy people.
At the same time, we need to avoid a panicked overreaction to low-dose exposures. Clothing and food packaging that have been exposed to someone with the virus seem to present a low risk. Healthy people who are together in the grocery store or workplace experience a tolerable risk — so long as they take precautions like wearing surgical masks and spacing themselves out.
Het is voor mij niet eens zo zeer die kinderen wat het probleem is, meer dat de ouders er ook niet voor kunnen zorgen dat die kinderen dan netjes naast de winkelwagen gaan lopen. Die 2 kinderen die ik zag rennen door de winkel waren een jaar of 8 gok ik. Als je ze dan niet rustig kunt houden, laat ze dan echt vooral thuis. Liepen ook best veel bejaarden rond daar (paar verzorgingshuizen in de buurt). Er zal maar 1 bejaarde ziek worden (en uiteindelijk overlijden), omdat je niet je blaag onder controle kan houden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Ik had al een hekel aan kinderen, maar inmiddels ook aan allle ouders.
Wanneer je mijn totale post gequote had had ik je serieus genomen. Dat staat eronder namelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal niet hard maken zolang je niet precies weet wie besmet is
Op het virus. In de VS sowieso, India ook waar een vriend zich eergisteren heeft laten testen. Hier in Bulgarije ook private labs. Gecombineerd onderzoek naar Influenza A/B en corona kost hier omgerekend 75 euro.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Welke landen hebben private labs waar je jezelf kan laten testen?
Op corona of de anti stoffen ?
Je moet ze tussen img tags zetten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag Scheveningen
-edit- je zal wel niet kunnen linken naar die website
Ja dat snap ik, er zal wel iets gesleuteld zijn dat je er niet naar kan linkenquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je moet ze tussen img tags zetten.
[ [url=........]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De site staat linken naar foto’s van ze niet toe, omdat ze een mediabureau zijn en er geld mee verdienen door ze te verkopen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oke. Maar op die foto's zullen wel veel mensen te zien zijn denk ik.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, er zal wel iets gesleuteld zijn dat je er niet naar kan linken
7 positief geteste collega's die inmiddels thuis zitten op afdelingen waar zij ook gewerkt heeft. En omdat ze maar blijft hoesten en soms verhoging en beetje koorts.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:08 schreef vosss het volgende:
Krijg net een berichtje dat mijn vriendin op haar werk opnieuw getest gaat worden.
Mensen mogen eindelijk naar buiten en houden goed afstand.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu doen ze het wel
Beterschap!quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:20 schreef vosss het volgende:
[..]
7 positief geteste collega's die inmiddels thuis zitten op afdelingen waar zij ook geholpen heeft. En omdat ze maar blijft hoesten en soms verhoging en beetje koorts.
Hopelijk heeft ze het eigenlijk want die is al weken aan het kwakkelen dus waarschijnlijk zal het niet echt ernstig worden bij haar en ik heb al weken een schorre keel en stem dus waarschijnlijk ook niet ernstig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |