zweden ook?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:58 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, heb gelezen, dat er zelfs een nieuwe golf aan het gebeuren is.
Een klant zit vast in quarantaine in China en beaamde dat de cijfers welke de wereld worden ingezonden echt niet correct zijn. Dit om paniek te voorkomen. Landen dan zoals, Zuid en Noord Korea, Turkije, Rusland, China, Japan, Zweden,... verzwijgen zeer veel.
Ja leuk. Vergelijken met het ultradunbevolkte Zweden waar ze hun keutel ook alweer aan het intrekken zijn en steeds zwaardere maatregelen introduceren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:58 schreef Newone82 het volgende:
Goede column:
https://www.trouw.nl/opin(...)e-verkopen~b6452f10/
En dus, is testen wel degelijk nuttigquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
daar wordt gelukkig al over nagedacht
Mwoah, denk dat dat best meevalt.. zeker moderne landen gaan echt geen verstoppertje spelen, maar communisme is gewoon gestoeld op het dom houden van het volk, en je kunt niet tegen je volk zeggen dat het allemaal wel meevalt, terwijl je de wereld vertelt dat het hek van de dam is en je wordt overspoeld met patiënten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat er niet één land is dat correcte cijfers naar buiten brengt.
Wat is er precies zo goed aan? De zoveelste onzinnige vergelijking met griep.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:58 schreef Newone82 het volgende:
Goede column:
https://www.trouw.nl/opin(...)e-verkopen~b6452f10/
Meeste landen hebben gewoon incomplete cijfers door oa testtekorten. China houdt ze expres achter, zelfs na een positieve test. Pas eergister gaven ze dat toe. Beetje laat als je het mij vraagt.quote:
dat kun je ook niet, als niet iedereen wordt getestquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat er niet één land is dat correcte cijfers naar buiten brengt.
Niet testen is al verstoppertje spelen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat dat best meevalt.. zeker moderne landen gaan echt geen verstoppertje spelen, maar communisme is gewoon gestoeld op het dom houden van het volk, en je kunt niet tegen je volk zeggen dat het allemaal wel meevalt, terwijl je de wereld vertelt dat het hek van de dam is en je wordt overspoeld met patiënten.
Dat kan je helemaal niet hard maken zolang je niet precies weet wie besmet isquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Op dit moment is de mortaliteit wereldwijd 20% op basis van afgeronde gevallen en 5% op basis van openstaande gevallen. Dus pleur op met die griepvergelijking.
Waar dan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Meeste landen hebben gewoon incomplete cijfers door oa testtekorten. China houdt ze expres achter, zelfs na een positieve test. Pas eergister gaven ze dat toe.
Hebben sommige users graag. Hoe minder er getest kan worden hoe beter.quote:
20%quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wat is er precies zo goed aan? De zoveelste onzinnige vergelijking met griep.
Op dit moment is de mortaliteit wereldwijd 20% op basis van afgeronde gevallen en 5% op basis van openstaande gevallen. Dus pleur op met die griepvergelijking.
Mocht duidelijk worden dat het totale aantal besmettingen factoren 100 of 1000 hoger is dan bekend dan mag hij terugkomen. Tot die tijd is het gezeik over politiestaat dom gelul.
Ja, ze doen het ook vaak omdat hun gezondheidsomkadering écht slecht is en al de zieken nooit zal aankunnen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat dat best meevalt.. zeker moderne landen gaan echt geen verstoppertje spelen, maar communisme is gewoon gestoeld op het dom houden van het volk, en je kunt niet tegen je volk zeggen dat het allemaal wel meevalt, terwijl je de wereld vertelt dat het hek van de dam is en je wordt overspoeld met patiënten.
Wel prettig voor je omgeving en dientengevolge ook hen omgeving. Buiten dat kan je nóg grotere verspreiding zo gemakkelijker voorkomen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dus, is testen wel degelijk nuttig
Testen om te bestrijden is alleen nuttig in de eerste weken, daar moet je meteen mee beginnen, dat gaat nu allang niet meer werken..
Nah, China is best modern als je naar de steden kijkt.. ik mag aannemen dat de gezondheidszorg daar ook best goed is, maar het zijn gewoon zoooooo veel mensen op een klutje, daar is geen houden aan.. Geen enkel land ter wereld is voorbereid op dit soort gekkigheid.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, ze doen het ook vaak omdat hun gezondheidsomkadering écht slecht is en al de zieken nooit zal aankunnen.
Het is denk ik gewoon ondoenlijk, ze kunnen nooit zo snel en grootschalig testen als dat er gevallen bijkomen. Logistiek niet, en die hoeveelheid tests zijn er ook niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:16 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Wel prettig voor je omgeving en dientengevolge ook hen omgeving. Buiten dat kan je nóg grotere verspreiding zo gemakkelijker voorkomen.
ga ik ook vanmiddag doen, het is nu mooi weer voor in de tuinquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:19 schreef Harmankardon het volgende:
Ook even frisse lucht happen vandaag beste mensen, tussen al het wereldveranderende gekibbel door.
Tuindeur staat hier open, frisse lucht zat.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:19 schreef Harmankardon het volgende:
Ook even frisse lucht happen vandaag beste mensen, tussen al het wereldveranderende gekibbel door.
Nou inderdaad, dat kletst hij wel anders! (Althans dat hoop ik)quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dagje upclose and personal meelopen op een ICU zou geen kwaad kunnen voor die eikel.
Ja, klopt, maar heb het vnl.over Rusland.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, China is best modern als je naar de steden kijkt.. ik mag aannemen dat de gezondheidszorg daar ook best goed is, maar het zijn gewoon zoooooo veel mensen op een klutje, daar is geen houden aan.. Geen enkel land ter wereld is voorbereid op dit soort gekkigheid.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Belgium +140 dead (total 1283 dead) +1661 new cases +503 hospitalized
twitter:vanranstmarc twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 00:42:39Het begint te lukken: de curve vlakt stilaan af. Dit moet ons aanmoedigen om ook tijdens deze paasvakantie de social distancing maatregelen nauwgezet te blijven volgen!! https://t.co/xOmcBKM9RV reageer retweet
Zat gezonde artsen overleden in Italië. Voormalig topsporters waar de medische geschiedenis duidelijk van gekend is. Overal ter wereld waarschuwen artsen ook jonge en gezonde mensen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat kun je ook niet, als niet iedereen wordt getest
maar ja zoveel testkits heb je namelijk ook niet
dus je moet denk ik gewoon altijd iets of wat omhoog kijken dan actuele cijfers aangeven
dan nog iets, over wie er kwetsbaar zijn
voornamelijk ouderen
maar dat ''onderliggende ziekte, aandoening'' wordt onderschat, ik bedoel heb al meerdere keren nu gezien dat sommigen zeggen ''gezonde persoon dood aan corona'' dat geloof ik persoonlijk niet zo goed
met dit virus moet je volgens mij ook geluk hebben, en misschien verstandiger om mensen zijn/haar medische data beter te controleren door dokters, dus diegene met die aandoeningen/ziekten meer behandeling te geven, en gezonde mensen ook gewoon goed in de gaten houden
Zit op mijn balkon in het zonnetjequote:Op zaterdag 4 april 2020 11:19 schreef Harmankardon het volgende:
Joepie en dan na 28 april weer verlengen omdat het zo ''effectief'' is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]twitter:vanranstmarc twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 00:42:39Het begint te lukken: de curve vlakt stilaan af. Dit moet ons aanmoedigen om ook tijdens deze paasvakantie de social distancing maatregelen nauwgezet te blijven volgen!! https://t.co/xOmcBKM9RV reageer retweet
Ik ga iedere dag na het werk wandelen, vandaag geen werk, maar dat wandelen doe ik sowieso.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ga ik ook vanmiddag doen, het is nu mooi weer voor in de tuin
goed om wat afleiding te hebben van dit allemaal
Je moet blijven remmen ,anders ben je weer terug bij afquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Joepie en dan na 28 april weer verlengen omdat het zo ''effectief'' is.
Het interesseert mij al niks meer als niet uitzicht is op enig perspectief.
mehquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ga iedere dag na het werk wandelen, vandaag geen werk, maar dat wandelen doe ik sowieso.
Ik word gek een hele dag binnen.
Testtekorten? Als dat de reden is om geen overleden personen te testen, hoeveel sterfgevallen zijn er dan in Nederland?quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Meeste landen hebben gewoon incomplete cijfers door oa testtekorten. China houdt ze expres achter, zelfs na een positieve test. Pas eergister gaven ze dat toe.
die elke dag blootgesteld stonden aan dat virus, meerdere patientenquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:22 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zat gezonde artsen overleden in Italië. Voormalig topsporters waar de medische geschiedenis duidelijk van gekend is. Overal ter wereld waarschuwen artsen ook jonge en gezonde mensen.
Veel mensen die een uitweg zoeken door maar te stellen dat het enkel ongezonde en oude mensen doodt. Sowieso die belachelijke focus al op de dood terwijl een dubbele longontsteking littekenvorming incluis ook voor jonge mensen iets is waar ze de rest van hun leven mee zullen moeten leren leven.
Onbegrijpelijk.
Deze doet op FOK al de ronde sedert 2010quote:
Gelukkig hebben ze daar alles onder controle, kan Nederland nog een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Belgium +140 dead (total 1283 dead) +1661 new cases +503 hospitalized
Een stuk meer, zoals gister op het nieuws werd aangegeven.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:27 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Testtekorten? Als dat de reden is om geen overleden personen te testen, hoeveel sterfgevallen zijn er dan in Nederland?
Is ook een deel beleid. Kijk maar naar landen die wel grootschalig testen of waar je private labs hebt waar je jezelf voor 50-75 euro tweemaal kan laten testen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is denk ik gewoon ondoenlijk, ze kunnen nooit zo snel en grootschalig testen als dat er gevallen bijkomen. Logistiek niet, en die hoeveelheid tests zijn er ook niet.
Ja, staat me ook bij dat deze op FOK! gemaakt is door (of voor) user Meki. Maar misschien was het al een bestaande meme.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Deze doet op FOK al de ronde sedert 2010
Minister Koolmees denkt dat de maatregelen ook gewoon na 28 april door gaan. Zie interview AD vanmorgen:quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Joepie en dan na 28 april weer verlengen omdat het zo ''effectief'' is.
Het interesseert mij al niks meer als niet uitzicht is op enig perspectief.
Die zijn er ws meteen mee begonnen..wij niet, en nu is het te laat om ermee te beginnen.. komt wel, maar ws pas in de aftermath. Het is niet anders.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Is ook een deel beleid. Kijk maar naar landen die wel grootschalig testen of waar je private labs hebt waar je jezelf voor 50-75 euro tweemaal kan laten testen.
Blootstelling is irrelevant. Je hoeft maar eenmaal besmet te worden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die elke dag blootgesteld stonden aan dat virus, meerdere patienten
dat is sowiezo al niet echt gezond
''uitweg zoeken'' ummm denk je dat ik dit virus niet serieus neem, dat doe ik namelijk wel
alleen ik kijk naar feiten, ik trap niet in bangmakerij van de media
Bloodhoundfromhell tochquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, staat me ook bij dat deze op FOK! gemaakt is door (of voor) user Meki. Maar misschien was het al een bestaande meme.
Je hoeft uiteraard inmiddels ook niet de gehele bevolking te testen. Met een miljoen testen verspreid over het land kom je al een eind. Als zelfs een land dat continu voor bananenrepubliek uitgemaakt wordt dat al kan opzetten..quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die zijn er ws meteen mee begonnen..wij niet, en nu is het te laat om ermee te beginnen.. komt wel, maar ws pas in de aftermath. Het is niet anders.
Moest even googelen maar zou idd kunnen. Ik weet niet waarom ik aan Meki moest denken. Waarschijnlijk omdat hij ook aan dat neckbeard beeld voldeedquote:
Ik mag hopen dat je cynisch bent.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze daar alles onder controle, kan Nederland nog een puntje aan zuigen.
Een wereldwijd complot.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:58 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, heb gelezen, dat er zelfs een nieuwe golf aan het gebeuren is.
Een klant zit vast in quarantaine in China en beaamde dat de cijfers welke de wereld worden ingezonden echt niet correct zijn. Dit om paniek te voorkomen. Landen dan zoals, Zuid en Noord Korea, Turkije, Rusland, China, Japan, Zweden,... verzwijgen zeer veel.
Hoog aantal maar percentages worden gelukkig kleiner en kleiner. Al is de laatste stap wel een lastige.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]twitter:vanranstmarc twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 00:42:39Het begint te lukken: de curve vlakt stilaan af. Dit moet ons aanmoedigen om ook tijdens deze paasvakantie de social distancing maatregelen nauwgezet te blijven volgen!! https://t.co/xOmcBKM9RV reageer retweet
Meki was ook een uiterste iddquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moest even googelen maar zou idd kunnen. Ik weet niet waarom ik aan Meki moest denken. Waarschijnlijk omdat hij ook aan dat neckbeard beeld voldeed
Lastige met Italie is dat het zeker daalt in het noorden, maar tegelijk het zuiden juist wat erger wordt. Totalen zijn dus telkens een beetje hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:34 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hoog aantal maar percentages worden gelukkig kleiner en kleiner. Al is de laatste stap wel een lastige.
Daalt het aantal geïnfecteerden in Italië eigenlijk al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |