Geef het even de tijdquote:
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, je moet niet voor de getrouwde vrouwen gaan.
Huh? Wat?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
Dit nummer is geen hossel. integendeel het gaat over foute wijven
Noem je mij nou een fout wijf?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
Ik klikte ook nog op dat kut nummerquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Noem je mij nou een fout wijf?
Wil je een paar tikken of zo, met mijn knuppel?
Ik vertaal het spaans.. maar ja jullie luisteren nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef mootie het volgende:
Vrouwen wijven noemen is natuurlijk als een vreselijke afknapper.
Oh echt ?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, heb hem al een paar keer gekregen van hem. Tssss
Ja ja, we kunnen wel luisteren maar snappen er geen reet van he, we moeten het met jouw vertaling doen en die klinkt dus niet zo fijn he.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vertaal het spaans.. maar ja jullie luisteren niet
Er zijn verschillende gradaties. Wijven hoort daar zeker bij.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef mootie het volgende:
Vrouwen wijven noemen is natuurlijk als een vreselijke afknapper.
Na 10 seconden weggeklikt. Het enige foute hier is het nummer zelf.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
Oh Dearquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Na 10 seconden weggeklikt. Het enige foute hier is het nummer zelf.
Gedraag je !!!!!!111111quote:
Zingen is toch niet zooooo inspannend?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Omg..Ik ben totaal naar de klote lol. Ik ga het niet te vaak doen
Wat heb je uitgespookt dan joh .quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe laat heb je het gemaakt? Of is ie toch nog langs gekomen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja hoor ga zo doorquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eerst kusjes en dan mag dit wijf weer opflikkeren, snap jij het nog?
Ja, maar dan hoef je niet gelijk zo lelijk te doen maar ook geen kusjes, grijs gebied schijnt te bestaan.quote:
Nee maar dat gezuip eist zijn tolquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zingen is toch niet zooooo inspannend?
Als ik als onwetende dit zou volgen zou ik denken dat jullie getrouwd waren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eerst kusjes en dan mag dit wijf weer opflikkeren, snap jij het nog?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat heb je het gemaakt? Of is ie toch nog langs gekomen?
Ja lekker makkelijkquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef Petzi het volgende:
sorry als ik even in de koffie/bier/wijn spuug, maar is het normaal als een hond verhaart dat ie bijna kaal is?
Hahahaha het was vroeg en neequote:Op vrijdag 3 april 2020 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat heb je het gemaakt? Of is ie toch nog langs gekomen?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik als onwetende dit zou volgen zou ik denken dat jullie getrouwd waren.
Wat voor hond?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef Petzi het volgende:
sorry als ik even in de koffie/bier/wijn spuug, maar is het normaal als een hond verhaart dat ie bijna kaal is?
Oh nee toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is het en niet anders... Vreemd gaande vrouw en terugspartelen ... ja doei dat dus
Wel afnemen met een desinfecterend doekje Petzquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef Petzi het volgende:
wow ....quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Tot half 7 vanochtend slap zitten ouwehoeren en teveel alcoholische versnaperingen genuttigd
Misschien is dat de oorzaak wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel afnemen met een desinfecterend doekje Petz
Ik ga heel niet vreemd, jij begint gelijk met kusjes, niet ik he. Heb ik je al voor gewaarschuwd dat je niet zo ver moet gaan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is het en niet anders... Vreemd gaande vrouw en terugspartelen ... ja doei dat dus
Neequote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef Petzi het volgende:
Iedereen krijgt kusjes van Chufquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga heel niet vreemd, jij begint gelijk met kusjes, niet ik he. Heb ik je al voor gewaarschuwd dat je niet zo ver moet gaan.
Dan was t vast gezelligquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Tot half 7 vanochtend slap zitten ouwehoeren en teveel alcoholische versnaperingen genuttigd
Nou gewoon niets, ik ben bezet en chuf niet. Chuf roept hier dingen, ik niet behalve dat ik bezet ben.quote:
Ja was te gek. Ik voel me alsof ik een meet gehad hebquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
ach soms ... moet kunnen toch.. zeker in deze tijden met weinig buiten vertier
Jij heb er te veel gehadquote:
Kusje van mijquote:
Ik ook niet, ik ga maar slapen.quote:
Nee ik daag je wat uit en zit wat te geinen maar dat weet jij ook welquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga heel niet vreemd, jij begint gelijk met kusjes, niet ik he. Heb ik je al voor gewaarschuwd dat je niet zo ver moet gaan.
Nee dit is leukerquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
Gaan we dan nu weer allemaal normaal doen graag. Dank u.
Waar heb jij het nou over?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:20 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kan er niet over meepraten GB wilde niet en het was alletwee of niet
Jelly much?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga maar slapen.
Ja ik weet dat en jij als het goed is ook maar de rest dadelijk niet en ik heb geen zin in gezeik.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik daag je wat uit en zit wat te geinen maar dat weet jij ook wel
Meesten zien dat welquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik weet dat en jij als het goed is ook maar de rest dadelijk niet en ik heb geen zin in gezeik.
Dat doet Gb met alle vrouwen hier. Eerst willen afspreken en dan afhaken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:20 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kan er niet over meepraten GB wilde niet en het was alletwee of niet
Oh Dm's keep het gaanquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doet Gb met alle vrouwen hier. Eerst willen afspreken en dan afhaken.
sjakie afhakiequote:Op vrijdag 3 april 2020 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit je al in de slachtoffer rol.quote:
bij wie niet...gb met z'n hele DM haremquote:
Zeikwijfquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
ik ga Soury nomineren dit jaar als liefste user
Nee even over DM verkeer nuquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat er bij als een lulletje rosewater
Ohw, maar gb weet dat ik in een relatie zit he.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
das wat de rest van de dames beweren ,,,
ik niet hoorquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, maar gb weet dat ik in een relatie zit he.
Vertelquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, maar gb weet dat ik in een relatie zit he.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:29 schreef Petzi het volgende:
GB bluft altijd. Is overigens een dik roodharig mannetje met witte sokken. Best charmant
Met sandalen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:29 schreef Petzi het volgende:
GB bluft altijd. Is overigens een dik roodharig mannetje met witte sokken. Best charmant
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Laatste keer dat ik een foto stuur petz
Wat is hjbquote:
Had je maar niet moeten zeggen dat ik op Marijke Helwegen lijkquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Laatste keer dat ik een foto stuur petz
Pleased?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:32 schreef chufi het volgende:
Trump was pleasent with his latest Corona test en binnen 14 min was ie negatief .. ja en
Die was vroeger vast wel mooi.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten zeggen dat ik op Marijke Helwegen lijk
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
ik weet het ook nog niet btwquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja godver, scroll maar terug, heb ik al een keer uitgelegd vanavond. Wel opletten he.
Zeg jijquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja godver, scroll maar terug, heb ik al een keer uitgelegd vanavond. Wel opletten he.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht ok nog 1 keer dan, hjb betekent hou je bek.
Ohquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht ok nog 1 keer dan, hjb betekent hou je bek.
Ik begrijp dat niet, wanneer de basis goed is kun je met gezond leven de boel aardig in stand houden totdat je op een leeftijd komt dat rechttrekken ook niet meer helpt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel een goede basis voor ze alles liet verbouwen.
kike neitquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is vandaag de dag van de dyslectie heeft iemand dat hier?
ja maar weeet niet meer wiequote:Op vrijdag 3 april 2020 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Het was een soort verslaving voor haar, gok ik.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet, wanneer de basis goed is kun je met gezond leven de boel aardig in stand houden totdat je op een leeftijd komt dat rechttrekken ook niet meer helpt.
Teveel in de spiegel gekeken met laag zelfbeeld dan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een soort verslaving voor haar, gok ik.
Jaja . beide gewoon thuis zoals het hoort en nee ik doe verder geen video dingen etcquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hoor, prima, bij jou ook alles goed? Je dochter nog ok?
En te veel geld.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Teveel in de spiegel gekeken met laag zelfbeeld dan waarschijnlijk.
Doe effe een oproep dat ze zich melden, kunnen we ze gezamelijk feliciteren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Tering, dan hang je die spiegel toch wat hoger?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Teveel in de spiegel gekeken met laag zelfbeeld dan waarschijnlijk.
Gelukkig maar dat alles nog gezond is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja . beide gewoon thuis zoals het hoort en nee ik doe verder geen video dingen etc
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Tering, dan hang je die spiegel toch wat hoger?
Die linkse gaat nog, maar die rechter is niet om aan te glurenquote:
Say what?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:46 schreef Petzi het volgende:
[..]
[..]
Die linkse gaat nog, maar die rechter is niet om aan te gluren
Dan is ze vast jonger of die foto.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen kleurenfoto's
rechts is ze zwaar strakgetrokken heurquote:
Denk al rond de 70 jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
Ja die is toch al hartstikke oud die marijke
Ja, links is wel wat meer naturel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
rechts is ze zwaar strakgetrokken heur
Ik geen zin inquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan iemand dat even opzoeken of zo en nee ikke niet, te lui voor nu.
GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:55 schreef chufi het volgende:
net even een stukje zwarte knoflook genomen... lijkt wel zwarte zachte drop maar is toch wel kleverig.. over de smaak ben ik nog niet uit
Ja dat duurt even natuurlijk als culinair wonder zijndequote:Op vrijdag 3 april 2020 00:55 schreef chufi het volgende:
net even een stukje zwarte knoflook genomen... lijkt wel zwarte zachte drop maar is toch wel kleverig.. over de smaak ben ik nog niet uit
Zag het een tijdje terug op de Spaanse TV en dacht OK ... kwam ik weer eens in de AH en daar stond het .. ben van de knoflook sinds ik mn ouderlijk huis uit ben ... dus gewoon eens proberenquote:
WTF rare shit man.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag het een tijdje terug op de Spaanse TV en dacht OK ... kwam ik weer eens in de AH en daar stond het .. ben van de knoflook sinds ik mn ouderlijk huis uit ben ... dus gewoon eens proberen
Leven op het randjequote:Op vrijdag 3 april 2020 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag het een tijdje terug op de Spaanse TV en dacht OK ... kwam ik weer eens in de AH en daar stond het .. ben van de knoflook sinds ik mn ouderlijk huis uit ben ... dus gewoon eens proberen
Ja, nou, wat ik net tik, klinkt ranzig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon op een bepaalde manier gedroogd.
Is juist milder. Poffen is ook lekker. Gewoon een tijd in de warme oven leggen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw, gewone knoflook is wel lekker trouwens, maar zwarte knoflook klinkt vet ranzig.
ja echt ... tis een soort dropje .. Schijnt dat culinaire wereld er gek van is .. maar nu met mn 2 stukje denk ik zo van ... Beetje overdreven ..quote:
Ik heb wel een keer over knoflooksoep gelezen, 40 knollen erin en dan heel lang koken en dan schijnt het niet zo te stinken of zo, ik vind het trouwens wel lekker ruiken maar bij 40 dacht ik toch wel wtf. En zwart iets gaan mijn hersens niet trekken, die denken dan rare dingen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Is juist milder. Poffen is ook lekker. Gewoon een tijd in de warme oven leggen.
Tis ook geen snoep, komt beter tot zijn recht in gerechten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
ja echt ... tis een soort dropje .. Schijnt dat culinaire wereld er gek van is .. maar nu met mn 2 stukje denk ik zo van ... Beetje overdreven ..
Zoooooo lekker! En na het poffen is de smaak veel milder.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer over knoflooksoep gelezen, 40 knollen erin en dan heel lang koken en dan schijnt het niet zo te stinken of zo, ik vind het trouwens wel lekker ruiken maar bij 40 dacht ik toch wel wtf. En zwart iets gaan mijn hersens niet trekken, die denken dan rare dingen.
Oh kijk, toch wel heftig. En ja, ze kunnen zoveel zeggen in de culinaire wereld, mijn hersens moeten het er ook mee eens zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
ja echt ... tis een soort dropje .. Schijnt dat culinaire wereld er gek van is .. maar nu met mn 2 stukje denk ik zo van ... Beetje overdreven ..
https://www.zwarteknoflook.nlquote:Op vrijdag 3 april 2020 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw, gewone knoflook is wel lekker trouwens, maar zwarte knoflook klinkt vet ranzig.
Ik ben niet zo culinair aangelegd vrees ik. Maar zal het onthouden want gepoft klinkt wel lekker, beter dan zwart iig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoooooo lekker! En na het poffen is de smaak veel milder.
Om het het maken is een gedoe .. Ik heb 1 zo'n bol. maar denk dat het daar wel bij blijft .. Niet omdat ik het vies vindt, maar meer omdat ik het de rest wil laten proevenquote:Op vrijdag 3 april 2020 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nah, ziet er toch een beetje ranzig uit. maar wie weet ooit nodig in een recept of zo.
Je gaat iedereen die langs komt dwingen het te proeven?quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Om het het maken is een gedoe .. Ik heb 1 zo'n bol. maar denk dat het daar wel bij blijft .. Niet omdat ik het vies vindt, maar meer omdat ik het de rest wil laten proeven
Zo nodig jezelf ff uitquote:Op vrijdag 3 april 2020 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je gaat iedereen die langs komt dwingen het te proeven?![]()
vond ik even leukquote:Op vrijdag 3 april 2020 01:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt niet, fuck, dat was niet mijn bedoeling dan he.
Nee hoor .. Maar jij mag gratisquote:Op vrijdag 3 april 2020 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je gaat iedereen die langs komt dwingen het te proeven?![]()
Zucht, ik ga afsluiten hoor. Ik wens iedereen een fijne nacht en tot een volgende keer.quote:
Slaap lekker Choco!quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zucht, ik ga afsluiten hoor. Ik wens iedereen een fijne nacht en tot een volgende keer.
Toedels allemaal.
Mooi geweestquote:Op vrijdag 3 april 2020 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zucht, ik ga afsluiten hoor. Ik wens iedereen een fijne nacht en tot een volgende keer.
haagsje m'n meissiequote:
mag je weer naar je werk vandaag?quote:
in deze tijden is het veel moeje maar denken...nooit gedacht dat ik mijn werk zou missenquote:
Jeessss met U?quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
in deze tijden is het veel moeje maar denken...nooit gedacht dat ik mijn werk zou missen
verder alles oke?
kan beter kan slechter. risicogroep dus zit verplicht thuis zonder mogelijkheden tot thuiswerkenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
kan beter kan slechter. risicogroep dus zit verplicht thuis zonder mogelijkheden tot thuiswerken
komt goedquote:
Ja hij is goed vanochtendquote:
Thanksquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij is goed vanochtend
Alsjeblieft -->
Suc6quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:07 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag weer een opdracht![]()
Hopelijk is de klant niet ziek.
Fijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:07 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen!
quote:
Bedanktquote:
Mooiquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:07 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen!
Hi Deisquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:55 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen! m![]()
BDS bereidt dus weer een coup voor.
Ik heb over jou gedroomd Dees. Je was nog kleiner dan ik en je was in de coffehouse van Friendsquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:55 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen! m![]()
BDS bereidt dus weer een coup voor.
those finnsquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, doe die maar, laat het ijs maar zitten
Het is druk hier op kantoor vandaag! 3 man bij de bovenburen, één collega, de plantenman en de liftmonteur. pfffffquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tis maar saai hier in mijn eentje.
Wel gezellig tochquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is druk hier op kantoor vandaag! 3 man bij de bovenburen, één collega, de plantenman en de liftmonteur. pfffff
Daar is het nog veul te koud voorquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:00 schreef D. het volgende:
Doe mij maar een coup met vanille-ijs, verse aardbeien, en wat slagroom
Of was dat nou een coupe?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb over jou gedroomd Dees. Je was nog kleiner dan ik en je was in de coffehouse van Friends
het was bizarquote:
Hoe laat was dat? Want ik wel een trein toeter gehoord.quote:
rond een uur of negenquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Want ik wel een trein toeter gehoord.
nee die droom op zich. Ben wel intensief Friends aan het kijken de laatste tijd (beetje feel good nonsense) dus dat snap ik wel. Waarom jij daar dan als een klein wijffie in een skin tight zwart spandex broek ineens in voorkwam is een raadselquote:
Rond 09.00quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Want ik wel een trein toeter gehoord.
Lol ik hoor dat niet zo vaak, ik dacht nog ik hoop dat er niemand op het spoor staat.quote:
Die spandex broek is inderdaad wel heel bijzonderquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee die droom op zich. Ben wel intensief Friends aan het kijken de laatste tijd (beetje feel good nonsense) dus dat snap ik wel. Waarom jij daar dan als een klein wijffie in een skin tight zwart spandex broek ineens in voorkwam is een raadsel
Hehe.. Had gister nog gepost dat ik zou toeteren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik hoor dat niet zo vaak, ik dacht nog ik hoop dat er niemand op het spoor staat.
Leukquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hehe.. Had gister nog gepost dat ik zou toeteren.
Het is een rustige ochtendquote:
Hier buiten is het ook zo rustig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |