Ohquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht ok nog 1 keer dan, hjb betekent hou je bek.
Ik begrijp dat niet, wanneer de basis goed is kun je met gezond leven de boel aardig in stand houden totdat je op een leeftijd komt dat rechttrekken ook niet meer helpt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel een goede basis voor ze alles liet verbouwen.
kike neitquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is vandaag de dag van de dyslectie heeft iemand dat hier?
ja maar weeet niet meer wiequote:Op vrijdag 3 april 2020 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Het was een soort verslaving voor haar, gok ik.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet, wanneer de basis goed is kun je met gezond leven de boel aardig in stand houden totdat je op een leeftijd komt dat rechttrekken ook niet meer helpt.
Teveel in de spiegel gekeken met laag zelfbeeld dan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een soort verslaving voor haar, gok ik.
Jaja . beide gewoon thuis zoals het hoort en nee ik doe verder geen video dingen etcquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hoor, prima, bij jou ook alles goed? Je dochter nog ok?
En te veel geld.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Teveel in de spiegel gekeken met laag zelfbeeld dan waarschijnlijk.
Doe effe een oproep dat ze zich melden, kunnen we ze gezamelijk feliciteren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Tering, dan hang je die spiegel toch wat hoger?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Teveel in de spiegel gekeken met laag zelfbeeld dan waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |