Wat voor hond?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef Petzi het volgende:
sorry als ik even in de koffie/bier/wijn spuug, maar is het normaal als een hond verhaart dat ie bijna kaal is?
Oh nee toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is het en niet anders... Vreemd gaande vrouw en terugspartelen ... ja doei dat dus
Wel afnemen met een desinfecterend doekje Petzquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef Petzi het volgende:
sorry als ik even in de koffie/bier/wijn spuug, maar is het normaal als een hond verhaart dat ie bijna kaal is?
wow ....quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Tot half 7 vanochtend slap zitten ouwehoeren en teveel alcoholische versnaperingen genuttigd
Misschien is dat de oorzaak wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel afnemen met een desinfecterend doekje Petz
Ik ga heel niet vreemd, jij begint gelijk met kusjes, niet ik he. Heb ik je al voor gewaarschuwd dat je niet zo ver moet gaan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is het en niet anders... Vreemd gaande vrouw en terugspartelen ... ja doei dat dus
Neequote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef Petzi het volgende:
Iedereen krijgt kusjes van Chufquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga heel niet vreemd, jij begint gelijk met kusjes, niet ik he. Heb ik je al voor gewaarschuwd dat je niet zo ver moet gaan.
Dan was t vast gezelligquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Tot half 7 vanochtend slap zitten ouwehoeren en teveel alcoholische versnaperingen genuttigd
Nou gewoon niets, ik ben bezet en chuf niet. Chuf roept hier dingen, ik niet behalve dat ik bezet ben.quote:
Ja was te gek. Ik voel me alsof ik een meet gehad hebquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
ach soms ... moet kunnen toch.. zeker in deze tijden met weinig buiten vertier
Jij heb er te veel gehadquote:
Kusje van mijquote:
Ik ook niet, ik ga maar slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |