Wat voor hond?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef Petzi het volgende:
sorry als ik even in de koffie/bier/wijn spuug, maar is het normaal als een hond verhaart dat ie bijna kaal is?
Oh nee toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is het en niet anders... Vreemd gaande vrouw en terugspartelen ... ja doei dat dus
Wel afnemen met een desinfecterend doekje Petzquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef Petzi het volgende:
sorry als ik even in de koffie/bier/wijn spuug, maar is het normaal als een hond verhaart dat ie bijna kaal is?
wow ....quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Tot half 7 vanochtend slap zitten ouwehoeren en teveel alcoholische versnaperingen genuttigd
Misschien is dat de oorzaak wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel afnemen met een desinfecterend doekje Petz
Ik ga heel niet vreemd, jij begint gelijk met kusjes, niet ik he. Heb ik je al voor gewaarschuwd dat je niet zo ver moet gaan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is het en niet anders... Vreemd gaande vrouw en terugspartelen ... ja doei dat dus
Neequote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef Petzi het volgende:
Iedereen krijgt kusjes van Chufquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga heel niet vreemd, jij begint gelijk met kusjes, niet ik he. Heb ik je al voor gewaarschuwd dat je niet zo ver moet gaan.
Dan was t vast gezelligquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Tot half 7 vanochtend slap zitten ouwehoeren en teveel alcoholische versnaperingen genuttigd
Nou gewoon niets, ik ben bezet en chuf niet. Chuf roept hier dingen, ik niet behalve dat ik bezet ben.quote:
Ja was te gek. Ik voel me alsof ik een meet gehad hebquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
ach soms ... moet kunnen toch.. zeker in deze tijden met weinig buiten vertier
Jij heb er te veel gehadquote:
Kusje van mijquote:
Ik ook niet, ik ga maar slapen.quote:
Nee ik daag je wat uit en zit wat te geinen maar dat weet jij ook welquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga heel niet vreemd, jij begint gelijk met kusjes, niet ik he. Heb ik je al voor gewaarschuwd dat je niet zo ver moet gaan.
Nee dit is leukerquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
Gaan we dan nu weer allemaal normaal doen graag. Dank u.
Waar heb jij het nou over?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:20 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kan er niet over meepraten GB wilde niet en het was alletwee of niet
Jelly much?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga maar slapen.
Ja ik weet dat en jij als het goed is ook maar de rest dadelijk niet en ik heb geen zin in gezeik.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik daag je wat uit en zit wat te geinen maar dat weet jij ook wel
Meesten zien dat welquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik weet dat en jij als het goed is ook maar de rest dadelijk niet en ik heb geen zin in gezeik.
Dat doet Gb met alle vrouwen hier. Eerst willen afspreken en dan afhaken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:20 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kan er niet over meepraten GB wilde niet en het was alletwee of niet
Oh Dm's keep het gaanquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doet Gb met alle vrouwen hier. Eerst willen afspreken en dan afhaken.
sjakie afhakiequote:Op vrijdag 3 april 2020 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doet Gb met alle vrouwen hier. Eerst willen afspreken en dan afhaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |