Zag het een tijdje terug op de Spaanse TV en dacht OK ... kwam ik weer eens in de AH en daar stond het .. ben van de knoflook sinds ik mn ouderlijk huis uit ben ... dus gewoon eens proberenquote:
WTF rare shit man.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag het een tijdje terug op de Spaanse TV en dacht OK ... kwam ik weer eens in de AH en daar stond het .. ben van de knoflook sinds ik mn ouderlijk huis uit ben ... dus gewoon eens proberen
Leven op het randjequote:Op vrijdag 3 april 2020 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag het een tijdje terug op de Spaanse TV en dacht OK ... kwam ik weer eens in de AH en daar stond het .. ben van de knoflook sinds ik mn ouderlijk huis uit ben ... dus gewoon eens proberen
Ja, nou, wat ik net tik, klinkt ranzig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon op een bepaalde manier gedroogd.
Is juist milder. Poffen is ook lekker. Gewoon een tijd in de warme oven leggen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw, gewone knoflook is wel lekker trouwens, maar zwarte knoflook klinkt vet ranzig.
ja echt ... tis een soort dropje .. Schijnt dat culinaire wereld er gek van is .. maar nu met mn 2 stukje denk ik zo van ... Beetje overdreven ..quote:
Ik heb wel een keer over knoflooksoep gelezen, 40 knollen erin en dan heel lang koken en dan schijnt het niet zo te stinken of zo, ik vind het trouwens wel lekker ruiken maar bij 40 dacht ik toch wel wtf. En zwart iets gaan mijn hersens niet trekken, die denken dan rare dingen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Is juist milder. Poffen is ook lekker. Gewoon een tijd in de warme oven leggen.
Tis ook geen snoep, komt beter tot zijn recht in gerechten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
ja echt ... tis een soort dropje .. Schijnt dat culinaire wereld er gek van is .. maar nu met mn 2 stukje denk ik zo van ... Beetje overdreven ..
Zoooooo lekker! En na het poffen is de smaak veel milder.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer over knoflooksoep gelezen, 40 knollen erin en dan heel lang koken en dan schijnt het niet zo te stinken of zo, ik vind het trouwens wel lekker ruiken maar bij 40 dacht ik toch wel wtf. En zwart iets gaan mijn hersens niet trekken, die denken dan rare dingen.
Oh kijk, toch wel heftig. En ja, ze kunnen zoveel zeggen in de culinaire wereld, mijn hersens moeten het er ook mee eens zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
ja echt ... tis een soort dropje .. Schijnt dat culinaire wereld er gek van is .. maar nu met mn 2 stukje denk ik zo van ... Beetje overdreven ..
https://www.zwarteknoflook.nlquote:Op vrijdag 3 april 2020 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw, gewone knoflook is wel lekker trouwens, maar zwarte knoflook klinkt vet ranzig.
Ik ben niet zo culinair aangelegd vrees ik. Maar zal het onthouden want gepoft klinkt wel lekker, beter dan zwart iig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoooooo lekker! En na het poffen is de smaak veel milder.
Om het het maken is een gedoe .. Ik heb 1 zo'n bol. maar denk dat het daar wel bij blijft .. Niet omdat ik het vies vindt, maar meer omdat ik het de rest wil laten proevenquote:Op vrijdag 3 april 2020 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nah, ziet er toch een beetje ranzig uit. maar wie weet ooit nodig in een recept of zo.
Je gaat iedereen die langs komt dwingen het te proeven?quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Om het het maken is een gedoe .. Ik heb 1 zo'n bol. maar denk dat het daar wel bij blijft .. Niet omdat ik het vies vindt, maar meer omdat ik het de rest wil laten proeven
Zo nodig jezelf ff uitquote:Op vrijdag 3 april 2020 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je gaat iedereen die langs komt dwingen het te proeven?![]()
vond ik even leukquote:Op vrijdag 3 april 2020 01:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt niet, fuck, dat was niet mijn bedoeling dan he.
Nee hoor .. Maar jij mag gratisquote:Op vrijdag 3 april 2020 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je gaat iedereen die langs komt dwingen het te proeven?![]()
Zucht, ik ga afsluiten hoor. Ik wens iedereen een fijne nacht en tot een volgende keer.quote:
Slaap lekker Choco!quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zucht, ik ga afsluiten hoor. Ik wens iedereen een fijne nacht en tot een volgende keer.
Toedels allemaal.
Mooi geweestquote:Op vrijdag 3 april 2020 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zucht, ik ga afsluiten hoor. Ik wens iedereen een fijne nacht en tot een volgende keer.
haagsje m'n meissiequote:
mag je weer naar je werk vandaag?quote:
in deze tijden is het veel moeje maar denken...nooit gedacht dat ik mijn werk zou missenquote:
Jeessss met U?quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
in deze tijden is het veel moeje maar denken...nooit gedacht dat ik mijn werk zou missen
verder alles oke?
kan beter kan slechter. risicogroep dus zit verplicht thuis zonder mogelijkheden tot thuiswerkenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
kan beter kan slechter. risicogroep dus zit verplicht thuis zonder mogelijkheden tot thuiswerken
komt goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |