Ja hij is goed vanochtendquote:
Thanksquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij is goed vanochtend
Alsjeblieft -->
Suc6quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:07 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag weer een opdracht![]()
Hopelijk is de klant niet ziek.
Fijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:07 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen!
quote:
Bedanktquote:
Mooiquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:07 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen!
Hi Deisquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:55 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen! m![]()
BDS bereidt dus weer een coup voor.
Ik heb over jou gedroomd Dees. Je was nog kleiner dan ik en je was in de coffehouse van Friendsquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:55 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen! m![]()
BDS bereidt dus weer een coup voor.
those finnsquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, doe die maar, laat het ijs maar zitten
Het is druk hier op kantoor vandaag! 3 man bij de bovenburen, één collega, de plantenman en de liftmonteur. pfffffquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tis maar saai hier in mijn eentje.
Wel gezellig tochquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is druk hier op kantoor vandaag! 3 man bij de bovenburen, één collega, de plantenman en de liftmonteur. pfffff
Daar is het nog veul te koud voorquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:00 schreef D. het volgende:
Doe mij maar een coup met vanille-ijs, verse aardbeien, en wat slagroom
Of was dat nou een coupe?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb over jou gedroomd Dees. Je was nog kleiner dan ik en je was in de coffehouse van Friends
het was bizarquote:
Hoe laat was dat? Want ik wel een trein toeter gehoord.quote:
rond een uur of negenquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Want ik wel een trein toeter gehoord.
nee die droom op zich. Ben wel intensief Friends aan het kijken de laatste tijd (beetje feel good nonsense) dus dat snap ik wel. Waarom jij daar dan als een klein wijffie in een skin tight zwart spandex broek ineens in voorkwam is een raadselquote:
Rond 09.00quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Want ik wel een trein toeter gehoord.
Lol ik hoor dat niet zo vaak, ik dacht nog ik hoop dat er niemand op het spoor staat.quote:
Die spandex broek is inderdaad wel heel bijzonderquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee die droom op zich. Ben wel intensief Friends aan het kijken de laatste tijd (beetje feel good nonsense) dus dat snap ik wel. Waarom jij daar dan als een klein wijffie in een skin tight zwart spandex broek ineens in voorkwam is een raadsel
Hehe.. Had gister nog gepost dat ik zou toeteren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik hoor dat niet zo vaak, ik dacht nog ik hoop dat er niemand op het spoor staat.
Leukquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hehe.. Had gister nog gepost dat ik zou toeteren.
Het is een rustige ochtendquote:
Hier buiten is het ook zo rustig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |