abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192442939
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 03:25 schreef Ole het volgende:
maar kippetjes bliven elke dag verse leggen
Lekker even het boerenland in, naar een boerderijwinkel, verse eieren, melk, yoghurt, kaas, groente. Hier is er een waar je vanuit de winkel via een grote glaswand in de kippenstal kan kijken waar de kipjes die lekkere eitjes aan het leggen zijn.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_192442946
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 07:27 schreef superniger het volgende:

[..]

Heel vervelend dat je dit hebt moeten meemaken. Gelukkig greep het personeel in.
Normaal reageren blijkt ook in deze coronatijden voor sommigen erg ingewikkeld.
  zaterdag 4 april 2020 @ 08:41:35 #103
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_192443054
Vanochtend bij de groenteboer op de markt ook weer een klagende bejaarde ontmoet die ook nog met haar handen aan dingen zat en dan weer teruglegde.

L'enfer, c'est les autres.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 4 april 2020 @ 08:46:29 #104
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_192443086
Op weg naar/van werk kom ik langs 2 supermarkten, waarbij ik zicht heb op de parkeerplaats. Vrijwel altijd leeg als ik langs kom en dan doe ik de boodschappen.
Altijd rustig dus, en alles op voorraad. Ook toiletpapier, ook bloem, eieren, zeep.

Woon midden in de Achterhoek, werk in Zutphen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 4 april 2020 @ 09:13:17 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192443330
Nou, Picnic is echt een slachtveld vanaf 8.59 uur. De app is mega traag en voordat je een bezorgmoment kunt kiezen zit de week alweer vol :') Heb het toch een paar minuten volgehouden om te zien of er nog wat vrij kwam en nu heb ik een bestelling voor woensdag kunnen plaatsen. *O*

Heb ik toch croissantjes voor Pasen (mits ze op voorraad blijven :+ )
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192443383
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 april 2020 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, Picnic is echt een slachtveld vanaf 8.59 uur. De app is mega traag en voordat je een bezorgmoment kunt kiezen zit de week alweer vol :') Heb het toch een paar minuten volgehouden om te zien of er nog wat vrij kwam en nu heb ik een bestelling voor woensdag kunnen plaatsen. *O*

Misschien toch maar naar de ouderwetse supermarkt: i.t.t. picnic, kunnen die wel gewoon leveren ;) Het is nu ook echt duidelijk, dat online supermarkten nog niet klaar zijn voor de massa.
  zaterdag 4 april 2020 @ 09:22:33 #107
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192443400
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 april 2020 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

Zal in aanloop naar Pasen helemaal feest worden ja. CEO van Picnic zat gisteren bij M, die lacht zich dood nu. Voorraden, personeel en wagentjes zijn niet aan te slepen. Ze maken nu dagelijks meer omzet dan rond de kerstdagen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zaterdag 4 april 2020 @ 09:34:06 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192443500
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 09:20 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Misschien toch maar naar de ouderwetse supermarkt: i.t.t. picnic, kunnen die wel gewoon leveren ;) Het is nu ook echt duidelijk, dat online supermarkten nog niet klaar zijn voor de massa.
Ik blijf liever gewoon thuis :)
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 09:22 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Zal in aanloop naar Pasen helemaal feest worden ja. CEO van Picnic zat gisteren bij M, die lacht zich dood nu. Voorraden, personeel en wagentjes zijn niet aan te slepen. Ze maken nu dagelijks meer omzet dan rond de kerstdagen.
Mooi voor zulke bedrijven inderdaad. Zo zie je dat bepaalde segmenten het moeilijk hebben terwijl andere juist booming business zijn. Jammere is alleen wel dat men niet de mogelijkheid heeft om fatsoenlijk op te schalen om aan de vraag te voldoen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192443764
De AH die ik heb bezocht is in een soort van doolhof veranderd. Eenrichtingsverkeer, ik kom op plekken in de winkel waar ik normaal nooit kom.

Alleen het personeel snapt het nog niet helemaal, die blijven midden in het gangpad staan kijken. Maar dat deden ze normaal ook al.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_192444589
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 april 2020 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik blijf liever gewoon thuis :)
Je zult wel naar de supermarkt moeten, als picnic niet kan leveren ;)
pi_192444980
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 10:52 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Je zult wel naar de supermarkt moeten, als picnic niet kan leveren ;)
Gelukkig levert AH nog wel.
pi_192445259
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 09:57 schreef Resistor het volgende:

Alleen het personeel snapt het nog niet helemaal, die blijven midden in het gangpad staan kijken. Maar dat deden ze normaal ook al.
Die zijn niet echt snugger nee, ipv van even opzij te stappen dat je er normaal langs kan, blijven ze als een stel zombies staan om te kijken hoe de klanten langs ze heen manoevreren, heel apart!
pi_192445301
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:45 schreef soapie het volgende:

[..]

Die zijn niet echt snugger nee, ipv van even opzij te stappen dat je er normaal langs kan, blijven ze als een stel zombies staan om te kijken hoe de klanten langs ze heen manoevreren, heel apart!
Ik vind eerlijk gezegd, dat klanten ook best wel rekening mogen houden met medewerkers. Dan sta je te vullen en is er geen 1.5 meter en nog, zijn er klanten die dan gewoon langs lopen :(

Loop dan even om of vraag of je eventjes langs mag? Zonder supermarkt medewerkers, geen gevulde supermarkt immers!
pi_192445340
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:49 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd, dat klanten ook best wel rekening mogen houden met medewerkers. Dan sta je te vullen en is er geen 1.5 meter en nog, zijn er klanten die dan gewoon langs lopen :(

Loop dan even om of vraag of je eventjes langs mag? Zonder supermarkt medewerkers, geen gevulde supermarkt immers!
Zeker waar. Maar wat ik zag gebeuren dat ze alleen maar stond te kijken. Is in al die tijd geen product in haar handen geweest, dan denk ik ga aan de kant doos!!
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:00:58 #115
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_192445429
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:52 schreef soapie het volgende:

[..]

Zeker waar. Maar wat ik zag gebeuren dat ze alleen maar stond te kijken. Is in al die tijd geen product in haar handen geweest, dan denk ik ga aan de kant doos!!
Misschien zou je het aardig kunnen vragen? Als ik zo'n opgefokt type tegenkom ga ik ook niet even aan de kant hoor. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Durmada op 04-04-2020 12:25:22 ]
AZ
ALKMAAR
pi_192445510
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:00 schreef Durmada het volgende:

[..]

Misschien zou je het aardig kunnen vragen? Als ik zo'n opgefokt type tegenkom ga ik ook moet even aan de kant hoor. :')
}:|
pi_192445535
De meeste jongeren die ik heb gezien op mijn werk geven geen fuck om corona lijkt het. Maar ik heb ze nog niet als een zombie zien staan met niks in hun handen :) Daar is ook de tijd totaal niet voor.
pi_192445641
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 08:26 schreef Jed1Gam het volgende:

Wat een onzin zeg. Hooikoorts is op dit moment ook weer aan het opbloeien. Miljoenen mensen in Nederland hebben last van hooikoorts.

Ik ben zelf ook constant aan het niezen en snuiten. Ik kan ook lekker door de supermarkt lopen en het snot uit me neus laten vallen, als oplossing voor je zelfgemaakte probleem.
De hele wereld draagt mondkapjes in supermarkten en jij snuit en niest je snot onbelemmerd de winkel in omdat je vindt daar recht toe te hebben?
pi_192445692
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:23 schreef gombro het volgende:

[..]

De hele wereld draagt mondkapjes in supermarkten en jij snuit en niest je snot onbelemmerd de winkel in omdat je vindt daar recht toe te hebben?
Jep mijn recht, vrij land.
Als ik moet niezen, nies ik, ook in de supermarkt.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:30:22 #120
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192445724
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:27 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Jep mijn recht, vrij land.
Als ik moet niezen, nies ik, ook in de supermarkt.
Zeer empathisch mocht je wel Corona hebben en andere mensen ziek maakt daarmee. Hoesten en/of niezen is thuisblijven gewoon.
pi_192445798
Ronde gedaan vandaag.
Wcpapier is op
Keukenrollen op
Eieren op
Rijst op
Pasta op
Wraps op
Bloem, broodbakmeel op
Dettol op
Chloor op

Ga straks ergens anders shoppen voor die producten.
pi_192445799
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:30 schreef Momo het volgende:

[..]

Zeer empathisch mocht je wel Corona hebben en andere mensen ziek maakt daarmee. Hoesten en/of niezen is thuisblijven gewoon.
Ja ik ga de komende 3 maanden thuis blijven, vanwege allergie klachten.
Net als 2 miljoen andere Nederlanders,zeer empathisch.
pi_192445811
Vreselijk die hoestende mensen in de supermarkt. Eigenlijk zou er een strenger beleid moeten zijn dat ze die klanten de winkel uit mogen trappen.
pi_192445920
Vreselijk dat collectieve smetvrees en mensangst.
pi_192445959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:43 schreef Jed1Gam het volgende:
Vreselijk dat collectieve smetvrees en mensangst.
Jij bent gewoon een egoïst duidelijk die niet om het welzijn van je medemens geeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')